Bij KPN/Hi 2jr abo pas 3 mnd tevoren verlengen

Je opzeg termijn is ook 3 maanden dus nog een reden minder om bij KPN te blijven! Als je een nieuw toestel nodig hebt kan je al 4 maanden vantevoren met nummerbehoud naar een andere provider en op KPN moet je op dat moment nog 1 maand wachten met de kans dat er dan helemaal geen leuke aanbieding loopt. Slechte zet! (tot nu toe verlengde ik meestal al alverwege mijn contract als er weer een erg aantrekkelijke nieuwe mobiel in de aanbieding kwam).

› reageer

KPN gaat met ingang van 1 maart voor alle abonnementen, voor zowel bestaande klanten als nieuwe klanten de 'coulanceregels mbt verlengingen' aanpassen. Voorheen was het mogelijk om na een jaar al te verlengen bij een tweejarig contract, maar nu wordt dat net als bij 1 jarige contracten pas 3 maanden van tevoren.

Dit is géén reden om abonnementen met onmiddelijke ingang contractvrij te kunnen maken want het is geen wijziging van de algmene voorwaarden, maar van de coulanceregels

Maw KPN blijft haar klanten een oor ...

› reageer

lijkt me geen enkel probleem. verlengen met 1 jaar moet bij KPN nog uitgevonden worden en om nou nog 2,5 jaar vast te zitten aan zo'n contract zodra je tekent :S :S :S

Verder doen alle providers dit al heel lang en zijn de aanbiedingen van KPN voor verlengers nog steeds aanzienlijk minder interessant dan aanbiedingen voor nieuwe klanten.

Ik heb toevallig geen KPN, maar mocht dat wel zo zijn... ik zou er niet van wakker liggen

› reageer

Dat is toch al een tijdje bekend?

› reageer

Je opzeg termijn is ook 3 maanden dus nog een reden minder om bij KPN te blijven! Als je een nieuw toestel nodig hebt kan je al 4 maanden vantevoren met nummerbehoud naar een andere provider en op KPN moet je op dat moment nog 1 maand wachten met de kans dat er dan helemaal geen leuke aanbieding loopt. Slechte zet! (tot nu toe verlengde ik meestal al alverwege mijn contract als er weer een erg aantrekkelijke nieuwe mobiel in de aanbieding kwam).

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.