http://img135.exs.cx/my.php?loc=img135&image=krant2rh.jpg
Ik probeer zometeen de tekst te krijgen zonder plaatje.
Ik kreeg dit artikel van me opa dus vandaar dat het van het Nederlands dagblad is.
edit: me omnipage doet het niet dus ik kan het plaatje niet in tekst vorm krijgen.
Dit kon ook niet uitblijven he.
We worden hier in Nederland best wel verwend, wat toestelprijzen betreft.
De prepaid toestellen worden haast met geld toe weggegooid ( b.v tele 2)
Bij abonnementen weten ze van gekkigheid niet meer wat ze weg moeten geven, is het niet als cashback dan krijg je wel een toestel met een tv, x-box en beertender.
Een jaar geleden was er sprake van dat de providers de kortingen op abonnementen drastisch zouden verlagen, je zou dan voor elk toestel gewoon moeten betalen.
Het tegendeel is sindsdien gebeurd, geen provider durft hier de eerste mee te zijn en ze beconcurreren elkaar kapot op deze manier.
Ik ben erg blij met de cashback acties maar ik zie ook steeds meer mensen er dankbaar gebruik van maken, waarvan ik er zeker een ben
Ik ben benieuwd welke kant we op gaan met de abonnementen i.cm toestellen.
Het begint met prepaid, ik hoop dat het daarbij blijft, maar ik ben er bang voor
nou ik vind het stom, KPN is immers zelf begonnen met de lage prijzen en nu willen ze niet meer. in het artikel staat dat telefoontjes bij kpn gemiddeld 30 euro duurder worden, dacht het niet. de nieuwste sagem is deze week verhoogd met 89 euro en de nieuwste NEC is verhoogd van 119 naar 179
ze zouden beter de prijzen kunnen verhogen (liever niet natuurlijk) bij echt de aller nieuwste modellen. wie betaald er nu 189 euro voor een gsm die een paar dagen terug nog maar 99 euro koste?
Op dit moment zullen dat maar weinig mensen zijn, maar als bedrijven als Telfort en Tele 2 ook stoppen met de lage prijzen dan heeft een weinig tot niet beller weinig keus he!?:
Telfort en Tele2 gaan gewoon alle prepaidklanten pakken dooe lekker goedkoop te blijven......
› reageerDe T230 van Sony/Ericsson vindt ik nog wel leuk, maar die goedkope motorola's zijn alles behalve gebruiksvriendelijk.
off-topic: WTF! Letterlijk hetzelfde artikel stond ook in onze krant, echt alles. (gooi- en eemlander btw.)
› reageer@robert-jan: dat gebeurt wel vaker, dit soort berichten wordt vaak door een persbureau verspreid (www.anp.nl)
Tiens, heb ik net een goedkoop Tele2 telefoontje met een Qick-SIM-kaartdoorverkocht aan een Francaise. Ik heb haar subiet het artikeltje doorgestuurd - in vertaling natuurlijk.
De wereld gaat het erg jammer vinden als de Nederlandse prepaidjes niet meer goedkoop zullen zijn.
De Nederlandse telecomaanbieders gaan het een stuk leuker vinden.
› reageerZe hebben het over 30 euro duurder, waar hebben we het inhemelsnaam over?
Ok, het is wel 30 euro duurder, maar nog steeds niet onbetaalbaar.
Als je uitlooptoestellen koopt, dan ben je nog goedkoper uit, maar daar hoor je niemand over.
Dit zat er natuurlijk een keer aan te komen, nu maar hopen dat het in de tarieven terug te vinden is.
Ik snap alleen niet dat ze het niet anders aanpakken.
Wat meer betalen, maar ook wat meer beltegoed over het hele jaar verdeeld met de eis dat je met het zelfde IMEI nummer belt, dat moet wel te controleren zijn. Is je IMEI nummer ineens anders, dan zouden ze je beltegoed kunnen blokkeren of iets dergelijks.
kartel