Samsung krijgt award voor beste mobieltje
Samsung heeft in het Franse Cannes de GSM Association Award ontvangen voor de beste mobiele telefoon.
De Samsung SGH-D500 is volgens de jury een 'goede combinatie van laatste technologie op het gebied van multimedia en fotografie verpakt in een compact en elegant jasje'.
Het toestel is voorzien van een 1,3 megapixel camera met flits, Bluetooth, e-mail, mp3-speler, 64 ringtones, 96 MB intern geheugen en 256.000 tft-kleurenscherm. Met de telefoon kan tot zestig minuten aan videobeelden worden opgeslagen.
Het beste umts-toestel is volgens de jury de V800 van Sony Ericsson. Andere winnaars zijn onder meer Swisscom Mobile, AOL, Globe Telecom, Ericsson en Telecom Development Company Afghanistan.
De GSM Association Awards zijn voor de tiende keer uitgereikt tijdens het 3GSM World Congress dat nog tot en met donderdag in Zuid-Frankrijk wordt gehouden.
Ik verwacht van de Samsung D720 nog meer dan van de D500. Mooier design, strakker en platter en eindelijk uitbreidbaar geheugen. Symbian OS/Series 60. En gelukkig loop in het 2e kwartaal mijn abbo af
ik ben nu helemaal trots op mijn D500
De D720 word dan volgend jaar het beste mobieltje.
zie dit topic
› reageer