[Nokia 7610] Nokia 7610 MMS Orange

Als je zo'n sms krijgt ben je geen geregistreerde mms-gebruiker. Dat wil zeggen dat 't niet (goed) geactiveerd is. Als je naar de klantenservice belt, kies je dan wel voor de optie met Orange World en MMS? Dan kom je namelijk bij de data-afdeling uit die je verder moeten kunnen helpen, de 'gewone' klantenservice ziet alleen dat het aanstaat en gaat er vanuit dat het ok is.

› reageer

Orange en ik krijgen MMS niet werkend op de nokia 6710! Heeft iemand hier ervaring mee!

› reageer

Hee das toevallig, daar had ik gister last mee (wel met een ander toestel). Maar wat voor foutmelding geeft ie aan?

Ik neem aan dat je wel aangemeld staat bij orange voor het ontvangen van mms.

› reageer

algemene mms instellingen

Hieronder geven we je een aantal algemene instellingen die je moet veranderen om je telefoon in te stellen voor mms. Kijk in de gebruiksaanwijzing van je telefoon waar je deze instellingen kunt wijzigen.

Bij toegangspunt/APN: mms
Homepage: http://mms.orange.nl:8002
Bij IP adres kun je invullen: 10.250.255.183
Sommige telefoons vragen de IP poort, vul hier in: 9201
Verbindingstype/drager: selecteer 'GPRS' (niet beveiligd)
Sessie: selecteer 'Continu /doorlopend'
De gebruikersnaam en het wachtwoord hoeven niet ingesteld te worden.

› reageer

@ joske_73

Gebruik anders dezer link van de Nokia support site even.

https://nokiags.wdsglobal.com/advanced?siteLanguageId=125

Zo is het bij mij met m'n 6260 ook gelukt (werd zelf bevestigd door Orange ks-medewerker dat dit ook werkt)

› reageer

Nou heb ik dus allemaal geprobeerd, maar niks hoor!

KS bij Orange weet het ook niet meer. Erg raar allemaal!
Iemand nog suggesties!? Iemand die hetzlefde toestel heeft en Orange waar het wel bij lukt?!

Help

› reageer

Nokia 6710 of 7610???

› reageer

Stom 7610 natuurlijk! Geeft geen foutmeldingen maar lijkt alsof ie het verstuurd, maar doet ie niet. Ook ontvangen doet ie niet. Dan krijg ik een sms en mag ik op internet kijken...

› reageer

Als je zo'n sms krijgt ben je geen geregistreerde mms-gebruiker. Dat wil zeggen dat 't niet (goed) geactiveerd is. Als je naar de klantenservice belt, kies je dan wel voor de optie met Orange World en MMS? Dan kom je namelijk bij de data-afdeling uit die je verder moeten kunnen helpen, de 'gewone' klantenservice ziet alleen dat het aanstaat en gaat er vanuit dat het ok is.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.