front

Koen says it all...

Lees eerst even de [tvr] door en verdiep je in de structuur van het forum. Ik neem aan dat je ook wel begrijpt dat het aanmaken van twee threads (in Nieuws en in Algemeen) niet de bedoeling is. Je had je vraag beter in het subforum van je toestel kunnen doen.

Topic closed, alsmede je andere topic.

› reageer

Hallo...

ik heb een vraag...
ik heb nieuwe mda compackt toestel gekocht via t-mobile maar paar dagen gleden hep ik hem laten vallen en frontje is beschadicht weet iemand waar ik niuwe front kan bestellen...

mail me a.u.b...
cenk34_m@hotmail.com

› reageer

Let op: Je post nu foutief je vraag in het nieuws forum! Volgende keer svp beter opletten. (heb je het onderwerp "telecomvergelijker voor beginners" trouwens al gelezen?

Verder is het nut van een forum dat de antwoorden meestal openbaar zijn zodat ook anderen er nog nut van kunnen hebben (en dus bij voorkeur een antwoord hier in het forum en niet per email).

› reageer

Koen says it all...

Lees eerst even de [tvr] door en verdiep je in de structuur van het forum. Ik neem aan dat je ook wel begrijpt dat het aanmaken van twee threads (in Nieuws en in Algemeen) niet de bedoeling is. Je had je vraag beter in het subforum van je toestel kunnen doen.

Topic closed, alsmede je andere topic.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.