Viking direct actie gratis DVD speler

Je had je ervaringen beter hier kunnen posten, dit is het topic over de aanbiedingen van Viking Direct voor de maand april 2006.

› reageer

Na het succes van de vorige Viking Direct actie:

Gratis DVD speler bij een bestelling!
Code: YH1-prdvd2

Mijn bestelling is er inmiddels al uit

› reageer

Zijn er geen voorwaarden? Bijvoorbeeld dat het alleen gratis is bij je eerste bestelling, of dat je voor een minimum bedrag moet bestellen? Ik zie wel staan "max. 1 per klant - uitsluitend voor bedrijven - op=op" dus wat moeten we daar nu weer mee?

Hoe heb jij het gedaan Floris, ook als bedrijf? Heb je meerdere artikelen besteld?

› reageer

ik kan er niks over vinden op de site

› reageer

Staat ook niet overduidelijk op de site. Enkel in de folder
Uiteraard als bedrijf besteld

› reageer

ik zie dat ze een mooie burostoel in de aanbieding hebben voor 89 euro, daar krijg je gratis een 3 in 1 Grill bij,.. en dan ook nog eens de dvd speler !

› reageer

naar de site gaan, dan bovenin het scherm snelbestellen met artikelnummer en dan de code van Floris gebruiken...

› reageer

Jammer, dat ik geen bedrijf heb

› reageer

Whoepie!!!! Daar gaat 'ie weer!
Mijn bestelling is inmiddels weg en via de email bevestigd. Als het goed is wordt het pakket overmorgen, 1 maart bezorgd. Keep you informed.

› reageer

Dvd-speler, (max. 1 per klant - uitsluitend voor bedrijven - op=op)

› reageer

ik heb de folder niet gekregen.
wat voor dvd speler is het ? heeft iemand een linkje met een afbeelding van de dvd speler ?

en,..

wat bestellen jullie ?
Leuke dingen gezien ?

› reageer

Ik bestel gewoon dingen die ik toch nodig heb
Het is overigens een TomTec. Linkje nog geen idee, zodra ik het typenummer weet laat ik dat horen!

› reageer

overigens zijn alle prijzen excl. btw, dus ik vind ze voor de rest van de spullen niet echt goedkoop. Ók, een dvd speler voor 0 euro is wel goedkoop

nog iets van minimumbestedingsbedrag / verzendkosten?

› reageer

Verzendkosten waren bij mij verrassend genoeg gratis en minimumbestelbedrag zal 20 euri zijn (uit het vorige topic)

› reageer

Bestellingen meer dan 44,90 euro geen verzendkosten, daaronder 4,49.
excl btw

btw, bedankt Floris

› reageer

mmmmmmm volgens mij geen minimumbesteding heb hem besteld met een cartridge erbij

› reageer

iedereen die nu bestelt doet dat op bedrijf of zijn er ook nog mensen die gewoon als particulier doen? Ik heb helaas niet de mogelijkheid via een bedrijf te doen, maar als er particulieren zijn die het gelukt is dan hoor ik het graag

› reageer

Hoe kun je hem bestellen? Als je al iets geselecteerd hebt?

› reageer

bovenin het scherm snelbestellen met artikelnummer en dan de code van Floris gebruiken... --> YH1-prdvd2

› reageer

Bestel pagina

› reageer

btw Ik had vorige week ook al een bestelling gedaan en toen de code voor de siemens a52 ingevoerd en ontvangen...
helaas is deze aktie sinds 26e afgelopen

› reageer

heb ´m ook net besteld, met een cartridge erbij voor 21,-, maar ik denk dat op is op wel zal tellen voor kleinere bedragen

› reageer

Heb een doosje elastiekjes besteld voor 1.24 euro + DVD-speler.
Ben benieuwd. Anders wordt het een duur doosje elastiekjes. er komen nl. 4,49 verzendkosten bij. Ik heb geen KVK-nr, ik ben gewoon particulier. Even afwachten dus.

› reageer

heb net ook besteld,. 10 cdtjes met een setje pennen.
in totaal nog geen 18 euro inclusief bezorgen.
als het goed is word het morgen al geleverd !
ben benieuwd !
Als jullie hem binnen krijgen,. wel ff laten weten he?!

› reageer

als je besteld zonder kvk nummer dan zou ik het wel heel vreemd vinden als je een dvd-speler erbij krijgt maarja je weet nooit he

› reageer

heb wel met KvK nr. besteld.
ben benieuwd( iedereen kan trouwens voor 50,- KVK nummer krijgen, gewoon doen, fictief 1 mans/free-lance iets oprichten, met uittreksel alle groothandelspasjes aanvragen( Makro, Hanos, Ven, Kweker, Sligro enz.)
is wel handig, heb er ook een T-Mobile ondernemers abo mee besteld

› reageer

moet je dan niet ook belastingformulieren invullen e.d.?

› reageer

Ja. 0, 0, 0, 0, krabbel.

› reageer

misschien dan toch maar eens een webdesign bedrijf starten voor dit soort zaken

› reageer

floris, tegenwoordig is het natuurlijk 0, 0, 0, 0, enter.

› reageer

edereen kan trouwens voor 50,- KVK nummer krijgen, gewoon doen, fictief 1 mans/free-lance iets oprichten

is diet niet verboden? het lijkt me toch niet dat je zomaar nep bedrijfjes op mag richten? Anders moet ik morgen maar ff Nefyave BV op gaan richten

› reageer

Voor Nefyave BV moet je vermogen hebben, Nefyave eenmanszaak kan wel.

› reageer

precies
en je kunt als `bedrijf`overal iets kopen, als je maar geen BTW terug vraagt

› reageer

Is het eigenlijk alleen voor nieuwe klanten of ook voor bestaande?

Weet iemand dat?

› reageer

Ik ben bestaande klant en kreeg het aanbod niet. M'n huisgenoot die ook een bedrijf heeft kreeg hem wel, en heeft ooit voor minder dan ik besteld. Zal hem zelf dus nog wel krijgen

› reageer

Gewoon voor alle klanten lijkt me, staat verder dit keer niet in de voorwaarden dat het alleen voor nieuwe klanten is.
Nieuwe klanten hebben wel het voordeel dat ze geen verzendkosten hoeven te betalen.

› reageer

Zojuist gebeld door Viking
De actie is alleen geldig voor mensen aan wie die specifieke gids was gericht en mijn gegevens klopten niet met de gegevens die zij hadden waar de gids naar toe hadden gestuurd.

Helaas...

› reageer

Ah, het was ook te makkelijk

› reageer

Nou ja, jammer, volgende keer beter.

› reageer

KvK-nummer kan simpeler en goedkoper:
Richt vereniging op, zijn maar twee mensen voor nodig, statuten op papier hoeft zelfs niet. Naar KvK, inschrijven, onder de 30 Euro ben je klaar. Pasjes Makro en Sligro kan online, geen uittreksel nodig.
Dus allemaal samen met je partner of buurman bijvoorbeeld een "vereniging ter bevordering van goedkoper bellen alsmede het geven van advies aan belangstellenden" oprichten.....

› reageer

Ook hier net gebeld dat ik niet in aanmerking kom .
Tot nu toe toch alleen nog maar mobiele telefoon, radio/cd-speler en minitelevisie van ze gekregen..

› reageer

Net ben ik ook gebeld door viking. Ze vroegen om een referentie nummer. Dat had ik niet, nu is de bestelling geannuleerd

› reageer

Best balen jah, ze hebben mij ook om het referentienummer gebeld. Helaas heb ik dat natuurlijk niet....

Ik heb gezegd dat ik het nummer niet bij de hand heb en er nog wel even over terugbel.

Kan iemand het nummer even posten misschien? T staat achterop het boekje.

› reageer

Ik vraag mij af wat de minimale besteding moet zijn om voor de dvd speler in aanmerking te komen.

› reageer

is er niet..

› reageer

Referentie nummer van een andere klant?

› reageer

Bespeur ik 'paniek' bij viking door nu naar een referentienummer te vragen??

Die folder heb ik natuurlijk net met het oud papier weggegooid
Het bestelnummer is mijns inziens voldoende want een referentie-nummer in vullen was geen optie op de bestelpagina.

› reageer

heeft dit bij jou gewerkt harold ?

ik vind het idd een beetje belachelijk dat ze nu ineens om die code vragen.

is er iemand die die code wel juist heeft doorgegeven ??

› reageer

ik HEB nog geen bestelling ontvangen maar omdat er met mij geen contact is opgenomen ga ik er nog steeds van uit dat er gewoon geleverd gaat worden

› reageer

De Livechat is erg traag
Zit al 5 minuten te wachten

› reageer

Ik heb de folder nog thuisliggen. Wat voor code willen ze trouwens hebben? Referentiecode zegt me zo niets namelijk..

› reageer

Nog steeds geen contact Floris?

› reageer

Nope
Helemaal niets, maar eens bellen...

› reageer

Bij mij hebben ze ook op de voicemail ingesproken dat ik een referentienummer nodig heb.
Ik heb maar even gemaild dat ik heb niet heb, waarschijnlijk willen ze mij de DVD-speler dan niet leveren...helaas, maar ik kan het goed begrijpen van Viking, we maken hier met z'n allen wel weer heel makkelijk gebruik van een actie die eigenlijk voor trouwe klanten is bedoeld.

› reageer

En ook nog niks met telecom te maken heeft

› reageer

Zo, na 30 minuten in de "even wachten nog" livehelp maar even gebeld.
Mevrouw bevestigde dat het er morgen zal zijn.

Woei!

› reageer

Floris wat heb je gezegd tegen hen?

› reageer

en jij hebt zeker ook met kvk nr besteld?

› reageer

Heb telefoontje gehad of ik bedrag wilde overmaken.
Zodra het bedrag binnen is worden mij de goederen toegezonden.
Ze zei niets over de DVD-speler, en vroeg ook niks over KVK-nummer.

Ik had één doos elastiekjes besteld!
Geld overgemaakt. Overmorgen binnen!

› reageer

@ZENGE: heb jij dan wel een referentienummer opgegeven?
Wat vreemd, ik heb net een mail terug, dat het zonder referentienummer niet mogelijk is en dat ze mijn order laten vervallen.

› reageer

Ik heb net een half uurtje geleden de bestelling MET dvd-speler ontvangen.

› reageer

@ÜberVAU: Ze vroeg niet naar mijn referentie. Gelukkig maar
Of ik het bedrag wilde overmaken dan stuurde zij mij de goederen toe.

Ik heb maar niet gevraagd of ik de DVD-speler ook kreeg, anders ging er misschien een belletje rinkelen (figuurlijk gezien), dat het niet logisch is dat je bij de koop van een doosje elastiekjes een gratis DVD-speler cadeau krijgt.

› reageer

@Floris Jij hebt toch de folder. Staat daar een referentie nummer op? Ik betwijfel of er echt een referentie nummer bestaat

› reageer

Ik had dus geen folder!

› reageer

wat hebben jullie bij bedrijfsnaam ingevuld?
zomaar iets, of gewoon je eigen naam?

› reageer

Eigelijk horen dit soort topics niet echt bij TV he ...

› reageer

met wat voor soort dingen bedoel je?
(overigens, die dvd speler heeft idd niet veel met telecomvergelijker te maken, maar jouw gesprek al helemaal niet! )

› reageer

Postbode is gekomen met pakketje met DVD speler! Floris bedankt!!!

› reageer

Die foto, is dat ook daadwerkelijk de dvd speler die we krijgen? zo niet: hoe ziet het ding er uit?

› reageer

@ Marteltor: aanbiedingen bij non-telecomshops die gratis non-telecom dingen weggeven ... M'n monoloog is inmiddels verwijderd ...

› reageer

@gris, waarschijnlijk is dat hem.
Zo staat ie iig op de viking website.
Ik heb zojuist besteld, overigens betaald via: Viking Rekening.
Als het goed is krijg ik dan gewoon een factuur he?
Trouwens mooi; ik heb 3 inktpatronen besteld, daardoor kwantumkorting gekregen en een gratis drinkbeker oid

› reageer

@gijsjelle wanneer had je hem besteld?

› reageer

gisteravond besteld en betaald met creditcard. Ik heb het pakket als particulier besteld. Mazzel he!

› reageer

Wanneer krijgen we weer dat nieuwe boekje....

› reageer

Huh,

Bij bestelling kreeg ik de melding dat het produkt niet meer in hun assortiment zit???:

Kwitantieboek 74(h) x 210(b) mm, 100 vel (enkelvoud)

Artikel
Nummer QH3-A5420-030 Aantal Stuk
€ 1,49 2 0 € 2,98

Het spijt ons, maar dit product is niet langer in ons assortiment.
Artikel
Nummer YH1-PRDVD2 Aantal Stuk
€ 0,00 1 0 € 0,00

› reageer

@ floris idd, bedankt... Overmorgen is de famillie V weer en DVD-speler rijker.

Maar ik noet toegeven, deze topic hoort hier idd niet thuis op TV.
Straks staat de halve folder van de wibra hier beschreven.

Misschien een stukje van TV implementeren en reserveren voor off-topic zaken zoals deze.

› reageer

YamYam, hoe heb je besteld, internet of telefoon? Ik was net een paar minuten eerder en ik kreeg niet zo'n melding.

Nou hebben wij ook al vaker besteld maar of dat nu mee weegt?

› reageer

Hummm heb net besteld! Mischien komt die toch wel aan anders vette pech. Heb namelijk geen Kvk nummer

› reageer

Onder het mom van "niet geschoten, altijd mis" ook maar wat besteld

› reageer

ik ga ook proberen

› reageer

Voor diegene die 'em al in huis hebben: wat is het typenummer (reeds gevraagd, weet ik) en speelt ie ook DVD-R's af (of nog leuker: DivX)? Weet iemand nog wat het bestelnummer is van die goedkope pakken papier uit de A52 thread? En hebben jullie nog andere suggesties dan eleastiekjes of CD-Rs?

› reageer

er schijnt ook een upgrade functie in te zitten; als je hem 99 maal direct achter elkaar aan en uit doet, dan brand hij ook dvd-r's heb ik horen zeggen!

› reageer

Ja natuurlijk

Typenummer is Tomtec DVD968 (denk ik)

Versteigere neuen DVD-Player in superschickem Slimline Design.
Das Gerät ist unbenutzt und originalverpackt.

Funktionen:

DVD
SVCD
VCD
DVCD
CD
CD-R
CD-RW
CD-G
MP3
DVD-R
DVD-RW
Picture CD
MPEG I
MPEG II

Sonstige technische Angaben:

Tonausgabe: 5.1-Kanal (Dolby Digital) und koaxiale Ausgabe
Komposit-Video-, S-Videoausgabe, Komponeneten-Videoausgabe (Y/Cb/Cr und Y/Pb/Pr)
Neueste DVD single chip Technologie
Elektronische Albumfunktion
Speicher für Zurückspul- und Stand-by-Funktion
PAL/NTSC
Passwort- und Kinderschutz

Anschlüsse:

Audio Ausgang 5.1-Kanal dekodiert
Audio Ausgang L/R
3 Video-Ausgänge Digital
Audio-Ausgang (koaxial)
Scartbuchse

Lieferumfang:

Fernbedienung mit neuen Duracell©-Baterien
Scart-Kabel
Netzkabel
Bedienungsanleitung

› reageer

@marteltor:
Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet

› reageer

Hey ja, die goedkope pakken papier...kon je die nog bestellen?

› reageer

Vervelende is dat een gesloten topic niet meer terug te vinden is met de search.... een todopuntje door dirkmans?

› reageer

Hier is ie binnen, prima service. Geen referentienummer, geen verzendkosten (1e bestelling), wel kvk-nummer

› reageer

ik ben trouwens net gebeld, maar had mn telefoon uit.
Of ik terug wilde bellen om m`n klantnummer door te geven. Ze zijn op dit moment niet meer bereikbaar, dus ik bel morgen.
Heeft iemand ook al gehad dat ze vroegen om het klantnummer?

› reageer

referentienummer = klantnummer ?

› reageer

ik was trouwens wel van plan om een eenmanszaak op te richten, dus misschien dat die meneer me dan wel heel lief vindt en me een dvd speler geeft

› reageer

@floris: op te lossen door naar google te gaan en dan in te typen in de zoekbalk:
<site:www.telecomvergelijker.nl> <zoekwoord>

Veel suc6

› reageer

Als je bestelling niet gehonoreerd wordt, op ebay wordt die speler bij bosjes aangeboden, je bent er zo'n € 35 voor kwijt.

› reageer

Achter op de catalogi staat iig wel je klantnummer. Staan nog heel wat nummers bij dus een daarvan zou ook referentienr kunnen zijn.

Wat betreft dat goedkope papier: Als je toen al 10 pakken besteld hebt hoef je 't nu niet meer te proberen. Ik had nog een keertje 10 pakken besteld maar toen werd ik gebeld dat 't niet mogelijk was i.v.m. max 10 per klant.

› reageer

ik heb ze maar gewoon gemaild dat ik geen klantnummer heb.
Helaas dan maar. Dat papier, is dat een beetje kwaliteit? (ik heb laatst ipv cheap ass papier eens double a paper geprobeerd, en dat is toch wel wat betere kwaliteit. In welke categorie valt deze kwaliteit? )

› reageer

Met de code YH1-PRPDA krijg je (ook) een gratis palmtop inclusief radio (nog tot 30 april)

Zou de code werken in combinatie met die van de DVD-speler? Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn...

Oja, voor alle nieuwe klanten is het zo dat er geen minimum bestelbedrag is! De artikelen worden gratis geleverd!

› reageer

Nog even een aanvulling op mijn vorgige bericht:

Gebruik als nieuwe klant het adres: www.vikingwelkom.nl en gebruik de welkomstcode: ADH1

Je kan ook gratis bellen naar 0800-0364

› reageer

Dat papier, is dat een beetje kwaliteit?

Ik heb het hier nog liggen van de vorige actie, prima kwaliteit! Jammer dat ik niet zoveel print, maar de prints die ik maken komen goed uit de printer .

› reageer

Bij snelbestellen de code van nolham en je hebt een gratis palmtop http://www.vikingdirect.nl/pictures/NL/VKG/SK/LG/PRPDA_sk_lg.jpg]deze

› reageer

Zou de code werken in combinatie met die van de DVD-speler? Dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn...
Kun je wel bij het bestelscherm invoeren. Maar ze zullen je bellen dat er maar 1 promo-artikel (per bestelling) mogelijk is.
Een enkele mazzelaar bij de vorige actie uitgezonderd.
"Wilt u een gratis radio/cd-speler bij uw gratis mobiele telefoon?"

› reageer

Ref begint met een P. Iemand die dit nummer heeft?

› reageer

Crap, werd net gebeld Gaat dus niet door..

› reageer

Wat weer sneu ja!

› reageer

Als ik op de site klik op de gratis dvd, geeft hij aan dat het artikel niet (meer) voorradig is.
V.w.b. de palmtop: kan de pagina niet vinden.
Wat is er mis?

› reageer

voor de palm klik hier

› reageer

Het gaat om gerichte aanbiedingen voor geselecteerde klanten. Ook besteld en hoewel we reeds vaker bij Viking hadn besteld werden ook wij gebeld. "Helaas kunt u uw refrentienummer geven". Klantnummer is dus niet het referentienummer.

Wel konden we aanspraak maken op een soort van espresso apparaat. (waterkoker en een pakje koffie verwacht ik)

› reageer

hihi, ik heb net even gebeld, en het probleem was gewoon dat ze mijn bedrijf niet bij kamer van koophandel konden vinden, en daarom konden ze niet op rekening leveren. Dat klopt; ik ga het binnenkort daar aanmelden. Morgen komen ze het brengen, en ik moet gewoon aan postbode betalen.

› reageer

Waneer ben jij gebeld dan? En had jij een orginele folder met de aanbieding tot je beschikking?

› reageer

Gisteravond ben ik gebeld op mn sim die niet in mn telefoon zat. Geen folder niks, maar ik ben ook wel van plan om het bedrijfje te starten en vaker bij ze te bestellen, dus vinden ze mij wel lief (nu nog hopen dat ze me zo lief vinden dat ze er ook nog een dvd speler bij doen )

› reageer

Wat mensen allemaal wel niet doen om iets gratis te krijgen.

› reageer

als je doelt op mij; het bestelde had ik al nodig (inkt)

› reageer

me too, cartridge voor 21,- euro is niet duur, en zeker niet als je er een dvd speler bij krijgt

› reageer

"Toevallig" had ik écht een doosje elastiekjes nodig!

› reageer

Wat voor type is die Palmtop, ik kan het nergens vinden....

Of weet iemand misschien ietsje meer erover te vertellen?

› reageer

Gewoon een goedkoop "Tjaptsjoy-palmpje" Stelt niks voor.
Zal in de winkel waarschijnlijk rond de 29,95 kosten.
Misschien zelfs wel minder.Je krijgt deze soort ook gratis
bij o.a. boekenclub en consumentenbond lidmaatschappen.

› reageer

Werd net gebeld door Viking, of ik een referentienummer had....

Heeft er niet iemand een referentienummer 'over'?
Bij ons achter op de catalogus staat alleen het klantnummer

Mocht je mij een plezier willen doen, mail dan ff: nwametze(aaat)planet.nl

› reageer

ik begin me dan steeds meer af te vragen of een referentienummer wel bestaat, en hoe je er aan komt. Als je nou een bedrijf bent, en besteld, zou je dan ook een referentienummer nodig hebben?!
Overigens staat de actie van de dvd speler nu ook gelijk op de frontpage van Viking...

› reageer

Voor mij ook graag als het kan. Echer vertelden ze me dat de degene die er voor in aanmerking komen al in hun computer staan!

› reageer

lijkt me niet, er staat gewoon op is op, dus zal wel willekeurig zijn.
overigens; ik heb sinds 2001 een eigen 1mans/free lance zaak, met vermelding KVK, en krijg te pas & te onpas alle mogelijke meuk aan junkmail, waaronder Viking direct, waar ik dus vast wel een ref. nummer zou hebben, maar gooi alles meteen in de trashcan!

› reageer

Ik heb vanmorgen mijn bestelling geplaatst en heb alles (inktpatronen en papier) nu al in huis!!
Echt supersnel!

De palmtop zat er wel bij, maar... geen DVD-speler... Op de factuur staat dat hij uit het assortiment is... Ik heb dus maar even gebeld! Hij is er nog wel! Ik moest mijn referentienummer doorgeven (die inderdaad achterop mijn catalogus staat) en hij wordt morgen nabezorgd (is dus niet uit het assortiment!). Afwachten dus maar...

Wat betreft het referentienummer; het is een soort klantnummer en is dus persoonlijk! Mijn naam en adresgegevens zijn er aan gekoppeld, dus sorry, ik plaats hem hier niet! Vraag zelf een catalogus aan, dan krijg je er zelf waarschijnlijk ook één!

› reageer

@ Nolram: Is die Palmtop de moeite waard om te bestellen of niet?, Wat voor functies heeft het?

› reageer

Op het plaatje te zien is het gewoon troep die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen. Ze denken, misschien hebben die TV-ers daar trek in.

› reageer

>Nolram met DVD aanbieding? Of alleen gewoon referentienr op kaft?

› reageer

@floris _/-\o_ Bedankt_/-\o_ hier is ie binnen met een cartridge

› reageer

@tollie64: heb je als particulier besteld? ben je nog gebeld over een eventuele referentiecode?

› reageer

neej had een kvk nummer en ben voor de rest ook niet gebeld

› reageer

@ Gris: Of de Palmtop echt de moeite waard is? Ik heb hem nog niet gebruikt. Het zit in een gewoon wit doosje en is gemaakt in China. Er zit wel een Nederlandse gebruiksaanwijzing bij. De functies zijn o.a. Agenda, radio, (om)rekenen, temperatuur, werleldtijden, wekker etc.

@ dave: Ik heb mijn bestelling gewoon via internet geplaatst. Ik heb voor de Palmtop de code YH1-PRPDA gebruikt en voor de DVD-speler de code YH1-PRDVD2. De bestelling vandaag nog ontvangen, maar dus zonder de DVD-speler. Ik heb toen gebeld, moest toen pas het referentienummer doorgeven en nu krijg ik de DVD-speler alsnog opgestuurd!

› reageer

grrr.

Waarom hebben jullie dat gisteren niet gezegd, over de gratis palm bedoel ik. heb gisteren een kwitantie boekje en de dvd speler besteld. Op de factuur stond inderdaad dat de dvd uit het assortiment is gehaald, vervolgens heb ik gebeld, maar bleek een systeemfout te zijn. Er werd gevraagd naar mijn referentie nummer. Deze had ik niet bij de hand.
Vandaag gebeld om de referentie nummer door te geven, kreeg ik te horen dat de produkten al onderweg zijn :-) helaas was ik niet thuis?

Referentie nummer is niet hetzelfde als een klantnummer. Zodra je de referentie nummer hebt gebruik krijg je een klantnummer toegewezen en vervolgens vervalt je referentie nummer.

Ik denk zelf dat ze aan de hand van het adres kunnen kontroleren of iemand zo'n gids heeft gehad of niet.

Zouden ze nog een palm achteraf willen toesturen?

› reageer

ik heb hem binnen

› reageer

de code van een espressoapparaat: YH3-prespresso1
wat je ermee doet, moet je zelf weten..

› reageer

het refentienummer staat achter op de catalogus
wie wil deze referentienummers bekend maken?

› reageer

Ref begint met p9. Kan niemand dit geven? Of welkomst code is het die iedereen volgens mij kan gebruiken.

› reageer

ik zie geen referentienummer beginnend met p9. op de achterkant..

› reageer

Je kan nu inderdaad ook een espressoapparaat gratis meebestellen, maar daar staat (nu) wel duidelijk bij 'Aanbieding beperkt tot één cadeau per klant en zolang de voorraad strekt.' Dus ook nog even meebestellen zal wel niet lukken...

De gegevens van het apparaat zijn:

Druk: 3,5 bar
Vermogen: 800 Watt
Spanning: AC 220V - 240 V
Max. capaciteit: 300 ml
Afmetingen: 18(b) x 13(d) x 23(h)

Ik heb de DVD-speler overigens nog niet ontvangen, maar de dag is ook nog niet voorbij...

@ Dave: De welkomstcode is (nu) ZWH3 (en de site www.vikingwelkom.nl)

› reageer

palmtop ADH1

› reageer

ik heb nu die gids ook ontvangen
maar achterop staat alsnog geen referentienummer.
Alleen een vakje voor klantnummer.
DVD speler doet het trouwens goed

› reageer

Ik kreeg meteen na mijn bestelling een telefoontje van Viking Direct. Of ik mijn referentiecode wilde doorgeven anders kon de aktie niet doorgaan en vertelde mij tevens dat mijn bestelling net als de vorigfe keer heel laag was (siemens GSM met 4 kleurenbalpen). Omdat ik door de griewp niet meteen helder kon reageren heb ik ze daarna een mail verstuurd dat ze zelf maar eens achter de oren moeten krabben om duidelijke "aktievoorwaarden" te creëren. Ik krijg bijna wekelijk junkmail in mijn brievenbus van ze en heb ze daarom meteen verzocht mijn gegeven uit hun systeem te halen.

› reageer

heeft iemand meer informatie over het espresso apparaat?

› reageer

Ik heb de gsm en dvd speler thuis ontvangen en het espresso apparaat komt eraan! ik kreeg wel van een vriendelijke mevrouw te horen dat ze het opvallend vond dat ik maar 3 keer iets had besteld van ongeveer 2 euro met een kado...... de volgende keer moeten ze mijn referentie code ook hebben.... Maarja wel leuk dat ze het allemaal zomaar opsturen! _/-\o_

› reageer

Iemand dvd speler kopen?

› reageer

Hmmm... het is zes uur geweest en ik heb hier nog geen DVD-speler gezien... Grrr
Morgen maar weer eens bellen...

› reageer

Viking is geweldig voor waar het voor bedoelt is. Voor ECHTE klanten, en dan maakt het niet uit of je nou een bedrijf hebt of niet, maar ik kan me prima voorstellen dat ze klanten voor elastiekjes en 2 ball-points gaan om een cadeautje te scoren op een gegeven moment verbannen.

Ik vind dat ze nog heel coulant handelen naar de meesten hier. Ik bestel wel voor normale bedragen en ze vallen mij gelukkig niet lastig met referentiecodes. Ook als ze geen cadeaus hebben bestel ik mijn spullen daar regelmatig. Ik vind ze top !

› reageer

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen (zou 1/3 al zijn bezorgd). Ook geen melding, telefoontje gewoon helemaal niets. Maar ja inmiddels staat de sneeuw hier tot boven mijn knieen. Kan dus nog wel even duren.

› reageer

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of bestaande klanten de dvd speler nu wel of niet hebben kunnen bestellen. Kan iemand daar duidelijkheid over geven?

› reageer

gewoon proberen dan merk je het zelf wel

› reageer

Ben al jaren een vaste klant bij viking en bestel meestal voor een minimum van 50 euro maar meestal zo'n 80-90 euro.
Met dit soort leveringen doen ze bij Viking, en dat is mijn ervaring, niet moeilijk over die kadootjes

gewoon die dvdspeler invoeren (eventueel die espressomachine ook)

› reageer

Nou vergeet het maar. Als vaste klant wordt je ook gebeld.
Niet erg klantvriendelijk nietwaar. Ditmaal was de besteling meer dan € 50,00 excl. Ik moest ook maar eventjes een referentienummer te voorschijn toveren. Bestelling werd in de wacht gezet tot nader bericht van het referentienummer.

› reageer

en hoe moet je aan een referentiecode komen ?

› reageer

Bericht van VIKING:
Indien u uitgeselecteerd bent voor een gratis DVD-speler, heeft U een gids ontvangen, met een referentienummer achterop de gids bij uw adresgegeevens (begint met P9...)deze is gekoppeld aan Uw adresgegevens.
Indien U deze gids niet heeft ontvangen en wij zien dat U niet uitgeselecteerd bent, kunt U helaas geen gebruik maken van deze aanbieding.
Indien iemand anders wel de gratis dvd-speler heeft ontvangen, zonder dat er ergens naar gevraagd is geworden, kunt U mij zijn of haar adresgegevens toesturen, dan ga ik het voor U nakijken.

› reageer

weet iemand waar ik het referentienummer kan vinden en kan iemand anders mijn referentienummer gebruiken voor zijn bestelling?

› reageer

ik werd ook gebeld voor referentienr en die had ik niet verteld dat ik al jarenvaste klant ben mocht ik wat anders uitzoeken een espresso of een digitale camera dus toch een gratis cadeau

› reageer

Vreemd, ik heb alleen eens één pak papier besteld + gratis telefoon.
Geleverd gekregen, Nu een doos elastiekjes + DVD-speler. Ik werd nu, net als de vorige keer, opgebeld of ik het geld vooruit kon betalen daarna werden mijn goederen verzonden. Even wachten nog op mijn elastiekjes......

Geen bestelverleden bij Viking, geen KVK, gewoon particulier.
(ook geen vraag naar referentienummer.)

› reageer

voor mij precies hetzelfde, alleen bij mij werd gevraagd of ik rembours wilde betalen.
Ook best!

› reageer

Het gaat dus wel redelijk "random" daar bij viking direct..

› reageer

Ik werd ook gebeld voor een referentienummer, had ik niet, aangezien ik al langer klant ben. Maar ze ging een geschenk erbij doen en het wordt vandaag misschien nog geleverd (ivm weer kan dat later zijn)

Geen dvd speler voor vaste klanten -- dat lijkt me duidelijk. Wel wordt er coulance getoond door een ander presentje aan te bieden. Wat weet ik nog niet, maar dat is ook niet erg, want ik heb een serieuze bestelling gedaan met artikelen die ik nodig had. Als er iets bij komt in de vorm van een dvdspeler/espressoapparaat/digicam/pda ben ik al lang tevreden.

Beter iets dan niets toch ?

kortom, voor de duidelijkheid:

--- bestaande klanten worden gebeld om een referentienummer door te geven ---

› reageer

maar ook niet allemaal ik heb ook wel vaker daar wat besteld

› reageer

En mij wordt altijd geleerd dat je met name je bestaande klanten moet koesteren... Deze brengen immers meer op.

Het lijken wel telecomlui daar bij Viking.

› reageer

Kreeg je nu ook een presentje als je een nieuwe klant aanbracht?

› reageer

Heb maandag, als vaste klant, mijn dvdspeler en de bestelling ontvangen, daar zat een folder over nieuwe klanten bij.
Als je als bestaande/vaste klant een nieuwe klant aanbrengt en tenminste een bestelling doet van 44,90 dan mag jij kiezen uit een reistassenset, een koffiezetter, een music-centre (radio/cdspeler) of een verrassing, de nieuwe klant krijgt een kantoortas.

› reageer

Vandaag postorder langs geweest. Helaas was ik niet thuis. Mijn vriendin was aan het strijken met de radio aan. Die hoorde dus de deurbel niet. Net even gebeld. Ik kan m morgen vanaf 8:00 uur ophalen. Nog even geduld dus.

Ik ben benieuwd of ik en DVD-speler en een doos elastiekjes heb gehad, of alleen elastiekjes. Dan zijn het zeker geen goedkope elastiekjes. Hahaha Het zal wel de manier zijn om wanbestellers (zoals ik) te weren die alleen maar een bestelling doen voor een cadeau.

Spannend hoor

› reageer

Ik heb ook maar eens georderd
1e keer heb ik dat espresso apperaat gekocht.hum..erbij gekregen..
althans op internet..
en een half uur later heb ik die DVD speler gevonden en besteld..
maar daar kreeg ik vrijwel meteen een mailtje voor dat P-nummer..
na een email-wisseling is het eropuit gekomen dat die order gecanceld is en ik de speler niet krijg....en tja over dat koffie app. heb ik niks meer gehoort...dus of die morgen op de deurmat ligt.....

› reageer

@razorhead: ik ben vaste klant, maar heb toch een dvd speler gekregen.

› reageer

ik krijg een Espresso ding....ze hadden me nagebeld en khad Dvd speler gekozen maar kon niet

› reageer

Mijn DVD-speler is vandaag binnengekomen! Hij had gisteren moeten komen, maar i.v.m. het weer heeft de chauffeur zijn route niet kunnen afmaken! Ik heb dus de palmtop en de DVD-speler ontvangen (met één en dezelfde bestelling)!

Een vriendin van mij heeft dinsdagavond ook maar een bestelling geplaatst. Ze heeft het KvK nummer gebruikt van het bedrijf van haar vader. Die is gisteren wel gebeld om de gegevens te controleren (ze vonden het wat vreemd dat de vestigingsplaats en het afleveradres totaal verschillend waren). Ze hebben niet naar een referentienummer gevraagd. Haar bestelling was in totaal nog geen 23 euro, maar ze heeft wel de palmtop en de DVD-speler ontvangen!

Mijn DVD-speler doet het ook prima! De palm heb ik nog niet echt uitgeprobeerd, maar de radio doet het in ieder geval wel goed!

› reageer

En ja hoor!

Een gratis DVD-speler bij aankoop van een doosje elastiekjes. Dankzij deze DVD-speler ben ik in staat om legale DVD's te kopiëren. Helemaal mooi. Ik heb 'm n.l. aangesloten op mijn DVD-recorder. DVD in de Viking-DVD-speler, kopiëren naar HD-DVD-recorder. Hij kent op die manier de beveiliging niet! Via mijn Playstation 2 gaf wel aan dat de DVD beveiligd was! Bedankt Viking! (en Floris natuurlijk)

› reageer

Geachte heer Radjesh ,

Bedankt voor uw bestelling!

Om gebruik te kunnen maken van de aktie met de DVD-speler, hebben wij van u een referentienummer nodig.
Deze vindt u op de achterkant van uw catalogus en begint met de letter P.

Indien wij het referentienummer niet binnen vandaag en morgen van u ontvangen, zijn wij genoodzaakt uw bestelling te annuleren.

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog verdere vragen hebben, neemt u gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Viking Direct

› reageer

Ik heb die dvd speler ook binnen maar hij pakt mn cd's en dvd's meestal niet. Geen echte en ook geen gekopieerde. Meer mensen met dit probleem?

› reageer

mijn dvd-r pakte hij direct

› reageer

Ook geen problemen bij mij.

› reageer

nou, heb een KVK nummer & BTW nummer, bestaat al sinds 2001, krijg hun gids, welke ik meteen weggooi, bestel een cartridge+ dvd.
betaal ´m direct dmv. creditcard.( op 27 februari jl)
en heb nog NIETS vernomen!!
ga naar bestelhistorie en zie leverdatum 28 februari
weet het nog niet zo met Viking DIRECT!!!

› reageer

Ik heb geen enkel probleem met ze! Ik hed mijn DVD-speler niet ontvengen, één telefoontje en het was alsnog geregeld. In het verleden zijn ook al mijn bestellingen keurig verwerkt!

Misschien even een tip voor de mensen die een inktcatridge willen bestellen:

Als je het via de site doet, dan komt er een bepaalde bestelcode te staan. Vervang je het eerste gedeelte door 'YHI-' dan heb je grote kans dat je hetzelfde partoon voor [/b]vele euro's minder[/b] ontvangt! _/-\o_

› reageer

Ok..

vandaag is de esspreso app binnen gekomen..leuk speeltje...

werdt ook al gebelt hoe ik de bestelling vond..maar ze zouden nog wel eens bellen...

eens kijken of ik alsnog de dvdspeler krijg....

› reageer

posted door 1.rein:
ik werd ook gebeld voor referentienr en die had ik niet verteld dat ik al jarenvaste klant ben mocht ik wat anders uitzoeken een espresso of een digitale camera dus toch een gratis cadeau

Wat is de code van dat apparaat?

› reageer

van de esspeso weet ik niet...der was zo'n knop op de hoofdpagina waar je die selecteren..teminste zo heb ik het gedaan

› reageer

@ Civa:

YH3-prespresso1 = code espressoapparaat
YH1-PRPDA = palmtop
YH1-PRDVD2 = dvd-speler

Alles in de folders begint met YH1, dus als je iets via internet besteld, dan kan het de moeite zijn om dat even te veranderen (levert bij de inktpatronen een behoorlijke korting op)!

› reageer

Ik bedoel van de digitale camera...

› reageer

Aha, sorry... die heb ik niet!

› reageer

Zeg, ik wil niets zeggen hoor, maar ik zie op mijn achterkant van mijn catalogus geen klant- of referentienummer staan, en al helemaal niet iets dat begint met de P...

› reageer

TJA dan krijg jij ook geen dvd speler....

› reageer

De DVD spelers zijn op... Een vriend van mij kreeg wel het espressoapparaat...

› reageer

staat er ook bij op de catalogus wat je referentienummer is?
hoe lang is dit nummer ongeveer?

› reageer

Prima actie van Viking!!!

Ik heb dus ook wat bestelt via Viking, in eerste instantie kreeg ik niets, maar na een belletje kreeg ik de dvd speler alsnog toegestuurd! Prima werk van Viking!! Tijdens het belletje vroeg de receptioniste na een refentienummer, ik vertelde dat de catalogus reeds bij het oud papier lag, ze heeft toen zelf een referentienummer ingevuld!! En een dag later kreeg ik de dvd speler!

Weten jullie, naast het espresso apparaat en de palmtop, nog meer codes voor 'gratis' viking producten????

› reageer

er wordt misschien wel iets te veel misbruik gemaakt van deze actie.. zeker als je ziet wat voor een vragen er soms komen..

› reageer

Ik denk dat het beoordelen van misbruik van deze actie vooral bij Viking zelf ligt. Ik neem aan dat zo'n bedrijf zelf beslissingen kan nemen m.b.t. het verstrekken van promoties. Ik kreeg bevoorbeeld bij een doosje elastiekjes van 1,27 euro een gratis DVD-speler. Iedereen weet dat dit gewoon niet kan. Toch doen ze het. Misschien een manier van mond-op-mond-reclame.

› reageer

@ZENGE: Jazeker, in de trant van "raad eens welk bedrijf ik net hard genaaid heb"

› reageer

De gratis dvd speler is geweldig. ik heb maar 1 kubusblok besteld, heb wel een P-nr moeten overleggen, dit heb ik gegeven via een andere firma. Ik heb alleen gezged dat we verhuisd waren, en dat het nu geen inschrijving meer was bij de KvK, nu dus particulier. Omdat het boekje op de firmanaam was gericht, maakte Viking daar geen probleem van.
Probeer ook eens de PRHIFI, deze is er ook weer!

› reageer

Is een goeie actie weer van Viking, by the way

› reageer

Als je iets wil toevoegen aan je bericht kun je het potloodje gebruiken.

› reageer

Moeten jullie ook verzendkosten betalen bij een eerste keer bestellen?
Dacht dat dit niet zo was, maar er worden wel verzendkosten aangegeven bij het afrekenen

edit: heb even het oude topic van Viking doorgekeken en er worden uiteindelijk geen verzendkosten berekend.

› reageer

@ VantHerman: Had een vriendin van mij ook, mar op de factuur was het er wel keurig vanaf getrokken! Moet je wel de welkomstcode gebruiken!

› reageer

heb geen welkomstcode gebruikt, waar staat dat dan?

› reageer

Een tijd geleden een Siemens bij 2 pakken print papier en nu een dvd speler bij een pak post-it velletjes, het moet niet gekker worden

› reageer

@ VantHerman: De welkomstcode is ADH1 en kan je gebruiken op de site www.vikingwelkom.nl (al eerder genoemd)

› reageer

Als je de code: QM1-PRDVD2 gebruikt, dan heb je kans dat de DVD-speler er wel weer is... Hij geeft in ieder geval niet (meer) aan dat deze uit de collectie is! Dus.....

Iedereen die eerder heeft misgegrepen, probeer het nog maar eens!

› reageer

Als je niet tevreden bent over je elastiekjes kan je ze trouwens altijd weer op laten halen, dan krijg je je geld terug

› reageer

Bedankt voor de tip. Mijn elastiekjes doen het prima.
Ik heb in jaren niet zulke goede elastiekjes gezien!

› reageer

voor de 2e keer heb ik geprobeerd om te bestellen.
Maar ik krijg nu weer een mailtje van viking dat ik een P nummer ( nummer dat begind met een P) moet doorgeven !

Wie o Wie heeft voor mij een geldig P nummer ??

› reageer

ik heb nog een p nummer. Staat achter op de catologus die ik bij de siemens kreeg. Maar ik ga het zelf gebruiken

› reageer

Mijn vader heeft afgelopen weekend ook nog een geprobeerd te bestellen... en... vandaag heeft hij de DVD-speler ontvangen (bij 2 inktpatronen)! Hij is niet gebeld voor een referentienummer! Dus....

› reageer

Ik krijg constant de melding: uitsluitend voor bedrijven, was dit al zo ? of hebben ze nu toch voorwaarden verzonnen ??? I'm desperate in search of a free dvd player ....

› reageer

Ik heb een C met nummer, is die ook te gebruiken?

› reageer

Gepost door Jappie op 25/03/2005 14:10
Ik krijg constant de melding: uitsluitend voor bedrijven, was dit al zo ?
Dit was al zo vanf het begin van deze aktie..Gepost door Casper op 25/03/2005 14:15
Ik heb een C met nummer, is die ook te gebruiken?
Bel ze eens

› reageer

Als je ze gaat bellen krijg je zeker vragen.

› reageer

ik heb ook zo'n dvd speler. werkt hij bij iedereen goed? ik hoor wel achtergrond geluid maar geen stemmen. geen idee hoe ik dit op moet lossen. vage gebruiksaanwijzing geen website...
iemand dir probleem gehad en opgelost?

› reageer

Kan het zijn dat je TV virtual surround sound heeft?

› reageer

als je ze gaat bellen en je besteld een pak papier en je zegt erbij, ik wil er graag de gratis dvd speler bij, zegt de vriendelijke meneer aan de telefoon, prima meneer, hij wordt opgstuurd voor u

› reageer

Ja, maar hoe zit het dan met dat P nummer? Ik heb dus alleen een C nummer.

Heb jij het telefonisch gedaan? zonder nummer?

Ben al klant, maakt dat wat uit?

› reageer

Onder het hetzelfde mom als de acties van Vikingdirect, veel voor relatief weinig:

Panorama heeft nu een aanbieding waarbij je bij een halfjaarabonnement a 52 euro (zoiets in ieder geval) een waardecheque van 75 euro van de Praxis krijgt. Moet voor menig tv-er interessant zijn waarschijnlijk, gezien de aankopen van goedkope prepaidkaartjes en telefoontjes voor cashen of handel.

Een nadeel: je moet wel wat bij de Praxis kopen ervoor en ik weet niet of je het aangekochte artikel kan retourneren voor geld...

› reageer

@rvh
maar er staat helaas niet duidelijk bij dat het een bon van 75 euro is.. Althans wel op plaatje maar niet in de tekst..

En er staat de prijs van een heel jaar abonnement genoemd..

Ik heb het van:
http://www.abonnee.nu/

› reageer

Je krijgt de bon wel als je een halfjaar abo neemt..

› reageer

Net zoiets als:

'Wil jij een jaar lang Top Santé thuis ontvangen én lekker shoppen bij Etos? Neem dan nu een jaarabonnement op Top Santé en je ontvangt dan 12 nummers én Etosbonnen ter waarde van € 45,-"

Het abonnement kost je € 47,40 (ook van www.abonnee.nu).

Mijn DVD doet het prima. Die van een vriendin van mij deed het eerst ook niet goed (dan weer alleen beeld, dan weer alleen geluid). De scartkabel bleek niet helemaal in orde (breukje o.i.d.). Met nieuwe kabel doe hij het prima!

› reageer

De aanbieding vande panorama is er al niet meer..
damn....moet nog sneller worden...

› reageer

heb gister ook een vulpotlood van 1.36E besteld + de gratis dvd speler
Helaas, ook ik werd vanmorgen uit mijn bed gebeld met de vraag of ik een referentienummer, en die heb ik dus niet
maja, krijg toch me vulpotlood voor 1,36E zonder verzendkosten
nou maar hopen dat er vulling bij zit

› reageer

Idd. De aanbieding is van de site verdwenen. Gisteren stond deze er nog wel op, evenals een complete computer voor 199 bij een 2 jaars abonnement.

Je kan het nog proberen door een bon in te sturen uit de panorama van een paar weken geleden. Aanbieding zou in ieder geval nog moeten gelden.

› reageer

ik was al klant en heb geen p-nummer doorgegeven, nu heb ik het espresso apparaat besteld en nog niet van gehoord, dus dat zal er maandag wel aankomen!

› reageer

en jawel, ook het espresso-apparaat stond vandaag samen met een spindel cd's op de stoep!

Viking bedankt!

› reageer

quote:
Gepost door strangestonealive op 30/03/2005 17:27
Kan het zijn dat je TV virtual surround sound heeft?

ik heb geen idee. hij is nu zo'n 5 a6 jaar oud. het probleem is nog steeds niet opgelost. niemand anders er last van?

› reageer

Dan met redelijke zekerheid geen virtual surround. Is een systeem om de illusie te wekken van dolby surround...

› reageer

@ Frenkie87

Je moet de geluidsinstellingen aanpassen als je hem niet op een dolby surround system of receiver hebt aangesloten. Ik had hgetzelfde probleem, wel muziek en achtergrond, geen stemmen. (erg vervelend) Ik heb hem via een scart gelinkt aan mijn receiver. Je moet de instellingen veranderen door op de afstandsbediening OD (onscreen display) te kiezen. Vervolgens kun je bij instellingen wat rommelen. (Volgens mij staat dit ook in de nederlandse gebruiksaanwijzing die erbij zit!) In iedegeval veel succes!

Mij is het ook gelukt!

› reageer

het is nog steeds niet gelukt. bij de zetup en dan geluid, blijft mijn audio op "uit"staan. en het wil niet aan

› reageer

Ik kan niet eens zetup vinden ...

› reageer

Zijn er nog acties?

› reageer

Bij mijn weten niet heel erg mooie. Enige is een gratis Digitale Camera, waar je eigenlijk niets aan hebt (denk ik zo): YH5-PRDIGCAM2
Je zal ook vast hier weer een referentiecode voor nodig hebben.

› reageer

geen referentie...

alleen de vikingcode

dus als je m wil hebben, een product bestellen, code invullen en klaar.

Let wel, die camara stelt niet veel voor, maar is wel leuk voor erbij...voor in de auto ofzo!

› reageer

Haha, hoeveel pixels zal die zijn?

100?

› reageer

1,3 Megapixel, best een leuk dingetje. Foto's zijn niet de beste kwaliteit maar het kan ermee door.

In de hoogste kwaliteit gaan er trouwens 5 foto's in het ingebouwde geheugen

› reageer

Kortom, je hebt er niets aan.

› reageer

Ach, het is handig om in de auto te hebben liggen.
Stel dat je een ongelukje hebt kun je die 5 foto's gebruiken voor de verzekering ofzo...

› reageer

Inderdaad,

een handig ding voor erbij...

Dus ff bestellen bij de Viking!?

Zijn er al codes voor een magnetron of minikoelkast??

› reageer

Ik heb de TomTec DVD 3601 ontvangen met zelfde specificaties als hiervoor genoemd maar met ondersteuning van ook HDCD.

› reageer

@sunil: heb je het over de gratis DVD van vorige week? Want dit topic is van juni 2005

› reageer

JA, dat klopt.
Ik heb er goede ervaring mee. De DVD speler werkt perfect en heb hem aangesloten op mijn Dolby 5.1 HiFi-set.

Wel een simpele afstandsbediening en simpele setup menu.

› reageer

Je had je ervaringen beter hier kunnen posten, dit is het topic over de aanbiedingen van Viking Direct voor de maand april 2006.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.