Sendo M570 gratis bij €120 beltegoed via Easy Blue rekening

Voor verstandige ouders, die een 12- of 13-jarige niet al met een abonnement willen laten rondlopen, is dit geen slechte actie. Volgens mij moet deze actie dan ook niet met abonnementen vergeleken worden, maar met prepaid. Trouwens, de toestellen, waar het om gaat, zijn de Sagem SG341i en de Nec 401i, geen Sendo dus.

edit: Als je een prepaid pakket koopt, krijg je maximaal 15,- euro beltegoed ( afgezien van speciale acties ), als dat op is, kun je opwaardeerkaarten gaan kopen. Bij deze actie betaal je maandelijks gewoon beltegoed, en niet het toestel. Wie regelmatig met een prepaid belt, moet ook wel maandelijks beltegoedkaarten kopen.
Deze actie is dan ook niet geschikt, voor wie snel een goedkoop toestel wil "scoren", maar voor mensen, die de gsm gewoon met de bijbehorende simkaart willen gaan gebruiken.

› reageer

Bij de postbank kun je deze maand een gratis mobiele telefoon krijgen.
Wel moet je verspreid over 2 jaar minstens 120 euro Hi Prepay beltegoed kopen. Of eigenlijk moeten je ouders dat betalen.
(Easy Blue is voor 11 tot 18 jaar)

Link actie

› reageer

Leuke actie...alleen heb ik geen zoon of dochter tussen de 11 en 17 jaar oud!

› reageer

Ik moet zeggen dat het werkelijk belachelijk duur is.

› reageer

Ze bedenken daar ook alijd wat zeg. Maar dit slaat echt alles. Hier worden ze zelf echt veel beter van.

› reageer

Nou, ik vind het maar een actie van niets. Zelfs jonge kinderen willen ze nu al veel laten bellen...

› reageer

Ik ben nog 17 , maar het is een actie van niets, eigelijk geloof ik.

› reageer

inderdaad, zeg maar niks , geen goed woord over voor deze slechte actie

› reageer

Sta net op het punt twee van die dingen te bestellen. Waarom is het zo'n slechte aanbieding ???? Het is toch een mooi toestel ???
sms'jes voor 0,09 en 20 gratis belminuten.

Ik ben niet echt deskundig op dit gebied, dus wat zie ik over het hoofd.

Een snelle reactie wordt op prijs gesteld, want er is niet veel tijd meer om nog te kunnen bestellen

› reageer

Je moet kijken naar hoeveel je in totaal kwijt bent. Vergelijk dat eens met de 'normale' pre-paid prijzen bij de shops. Kijk maar bijvoorbeeld eens naar de Sharp TM 100 voor €89 met €15 beltegoed bij T-Mobile. Tevens zijn het niet de állermooiste en beste telefoons.

› reageer

Heb liever geen t-mobile, laatste maanden veel slechte berichten gehoord en ervaren over bereikbaarheid. Geldt overigens ook voor Orange. (Noorden des lands)

Ik houdt me trouwens aanbevolen voor alternatieven.

Belangrijk is camera, (downloadbaarheid) ringtones, en meer van dat soort gadgets. Zijn de toekomstige eigenaressen erg op gericht.

› reageer

@zeldenbeller, dit valt echt niet onder gadgets, denk dat de evt. toekomstige 'eigenaressen' daar net zo over denken. Je bent trouwens 240 euro kwijt voor een tel+camera via de P'bank. Je vraagt om alternatieven, ik zou zeggen neus lekker rond op deze site!

Tevens topic titel aangepast, want dit is verre van gratis te noemen.

› reageer

Zal inderdaad eens verder neuzen, ze gaan overigens voor de Sagem 341i ( € 10per maand) en niet voor de Sendo voor alle duidelijkheid

› reageer

bijvoorbeeld in de t-mobile.nl shop een sharp tm100 voor 89 euro en dan een los abonnement erbij.
Een Orange 32,50 --> downgrade naar 12,50 kost over twee jaar iets van - (minus) 65 euro (bij kortingopbellen.nl) en je hebt nog meer dan die 10 euro p/m, terwijl je in totaal 89-65=24 euro betaalt ipv 240 euro

› reageer

Graag on-topic blijven, het gaat hier om de P'bank actie.

› reageer

@ zeldenbeller

het bereik van orange en van t-mobile is in prov groningen en drenth redelijk. je hebt slechts zelden geen bereik

En idd er zijn wel leukere acties

› reageer

hallo iedereen,
ik ben het niet eens met de reacties die er gegeven worden. wand als je nou eens na denkt je belt gewoonelijk ook voor dik 120 euro in die 2 jaar,en daar hoor je niemand over dan heb je dus de telefoon GRATIS. wand dat bedrag dat je iedere maand betaal is je BELTEGOED en niet het huren van dat ding.

› reageer

Want schrijven we hier met een t. Ook in de rest van Nederland overigens
Dat jij hem spannend vindt is leuk, maar naar de maatstaven alhier is het echt ongelofelijk slecht

› reageer

Ik blijf hier maar posts verwijderen van gebruikers die zo nodig moeten laten weten dat dit een 'naaiactie' is; dat is niet de bedoeling van dit forum. Hier wordt constructief over telecom gediscussieerd, laten we het dus alsjeblieft on-topic houden.

› reageer

Voor verstandige ouders, die een 12- of 13-jarige niet al met een abonnement willen laten rondlopen, is dit geen slechte actie. Volgens mij moet deze actie dan ook niet met abonnementen vergeleken worden, maar met prepaid. Trouwens, de toestellen, waar het om gaat, zijn de Sagem SG341i en de Nec 401i, geen Sendo dus.

edit: Als je een prepaid pakket koopt, krijg je maximaal 15,- euro beltegoed ( afgezien van speciale acties ), als dat op is, kun je opwaardeerkaarten gaan kopen. Bij deze actie betaal je maandelijks gewoon beltegoed, en niet het toestel. Wie regelmatig met een prepaid belt, moet ook wel maandelijks beltegoedkaarten kopen.
Deze actie is dan ook niet geschikt, voor wie snel een goedkoop toestel wil "scoren", maar voor mensen, die de gsm gewoon met de bijbehorende simkaart willen gaan gebruiken.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.