Postbank/HI Jeugdabonnementen

Dicht dus maar.

› reageer

Nadat ik was uitgelogd naar het doen van mijn bankzaken, werd ik doorgelinkt naar een site met verschillende acties die de postbank op het moment voert. Een actie viel me op. Aangezien ik de indruk heb dat vele TV'ers het wel leuk vinden om over nieuwe iniatieven te lezen die in de telecom-markt gaande zijn. hier een beschrijving:

Overigens, voor de gemiddelde TV'er is de actie niet interessant,
maybe wel voor je broertje/zusje.

postbankactie:
Als ouders maandelijks geld op de rekening van zoonlief/dochterlief storten, kan hij/zij een gratis gsm uitzoeken (e.v.t een duurde gsm met een kleine bijbetaling). De ouders maken iedere maand belgeld over (afhankelijk van de hoogte daarvan, wordt een mobiel eraan gekoppeld. Het is eigenlijk een soort abonnement maar niet helemaal, je kan niet meer dan de bundel verbellen. Ouders kunnen van hun giro beltegoed sporadisch aanvullen. Bovendien krijgt het kind per maand enkele extra belminuten (<60 min. max.) om te bellen naar vaste nr's en kpn abo nr's). Ik vind het iniatief erg leuk zo is er bijv. de mogelijkheid dat het kind een nood-sms kan versturen naar de ouders (1 per maand! gratis) Ook kan je lekker smssen dus niet al te grote beperkingen. Het doet allemaal een beetje denken aan Orange Smart maar dit is een leuker en aansprekender concept. Wat vinden jullie ervan?

Om mee te doen moet je wel jonger dan 17 zijn en paps en mams moeten er ook mee instemmen

› reageer

is al een topic over

› reageer

oow dan kan er een slotje op. dat heb je als je niet de zoekfuctie gebruikt. nooit verwacht dat het al gepost zou zijn

› reageer

Dicht dus maar.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.