Dynabyte bluetooth headset

Beste mensen,

zelfde verhaal ik heb bij Intertoys Ergenic gekocht, wat een waardeloos ding zeg!! Eerst keer herkende mijn telefoon hem wel, maar werkte hij niet als ik belde of gebeld werd. Terug gegaan naar de winkel, kreeg ik een nieuwe, die herkende mijn telefoon geen eens!! Echt waardeloze troep, het ergste is nog op het doosje staat mijn telefoon afgebeeld S/E K700i, lekkere reclame!!

Advies niet kopen, goedkoop is duurkoop geld zeker voor dit headsetje!!

› reageer

net krantje van Dynabyte;
Ergenic bluetooth headset, ERG BT-001 voor 24,95
net zo goedkoop als CD-Wow , maar met europeese stekker

› reageer

T is niet duur, maar na wat geblader zie ik hem nogsteeds niet in het krantje staan.....

› reageer

Staat ook op de site www.dynabite.nl en dan zoeken op bluetooth en daar is ie voor EUR 24,95!

› reageer

Komt nog 2,30 (vooruitbetalen) of 5,70 (rembours) bovenop als je m laat opsturen ipv afhalen. Maar verder prima aktie.

› reageer

Leuke actie. Ik twijfel alleen nog welke ik moet kopen. Die van Dynabyte, of die van Mycom die 5 euro duurder is...

› reageer

@ivo nl
of die van cd-wow of die van dynabyte of die van mycom of die van typhone of wellicht dat er op het moment/binnenkort weer iets ligt bij de Lidl zoals hier alleen dan goedkoper of de Aldi of nu bij Tfortelecom in de koopjeskelder Jabra BT200 voor 25 euro.

En kijk eens hier voor vergelijking. Alleen worden de goedkopere merken zo te zien niet vergeleken.

› reageer

een bluetooth headset voor maar 24.95?
dat is wel heel erg goedkoop ik zie ze overal voor minimaal +/- 50Euro. Ik vraag me af deze wel goed zijn. En waar komt het vandaan??

› reageer

by tfortelecom.nl staat de jabra bt200 ook voor 25, maar daar komt dan nog 9.95 verzendkosten bij.
en welke het beste is durf ik ook niet te zeggen

› reageer

Heb dat ding gister binnengekregen. Echt een afrader; werkt niet met me nokia 7610 en de handleiding is gemaakt voor de nokia 8910 en SE T68i. Erg oud dus. Niet kopen dus.

› reageer

Tsja, dat model is idd een oud model...
Die van cd-wow.com heb ik twee maanden geleden ook besteld.
Inclusief verzending van de VS kwam ik op 28 euro uit geloof ik.
Als je even zoekt op TV.nl dan kun je het topic waarin het besproken is wel terugvinden...

› reageer

Welke telefoon heb jij dan die werkt met die headset van cd-wow?

› reageer

Ik gebruik een Nokia 6230.
De headset van cd-wow wordt overigens met een (ik dacht) usa-stekker geleverd.

Dit maakt echter niet uit want je Nokia-lader past er ook op en deze heeft wel een NL-stekker.

› reageer

Dit gaat om de Ergenic headset, hebben wij hier ook (media markt rijswijk) zelfde prijs, maar wat is dat een waardeloos ding!!

› reageer

Beste mensen,

zelfde verhaal ik heb bij Intertoys Ergenic gekocht, wat een waardeloos ding zeg!! Eerst keer herkende mijn telefoon hem wel, maar werkte hij niet als ik belde of gebeld werd. Terug gegaan naar de winkel, kreeg ik een nieuwe, die herkende mijn telefoon geen eens!! Echt waardeloze troep, het ergste is nog op het doosje staat mijn telefoon afgebeeld S/E K700i, lekkere reclame!!

Advies niet kopen, goedkoop is duurkoop geld zeker voor dit headsetje!!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.