trilfunctie werkt wel onderwater.
fotos maken ook, dus filmpjes maken ook.
deze camcordertelefoon zou ik graag meenemen de zee in
bovendien zou ik met waterdichtheid met een goed gevoel kunnen bellen in de regen en sneeuw, en zeker filmen zou ik niet doen in de regen zonder waterdichtheid.
ik mis waterdichtheid niet ofzo, maar net als met als je camera, als het er is ga je het gebruiken ook.
(hoef je trouwens ook niet je mobiel in het zwembad achter te laten in je kluisje... diefstal veiliger )
Best grappig!!!
Zie http://www.tweakers.net/nieuws/36058
Zo, lijkt die tenminste meer op een telefoon:
enig idee wanneer deze in nederland te verkrijgen is???????
What the f*ck is dat nu weer??? De volgende keer een telefoon met een ingebouwde senseo? Het moet niet gekker worden...
› reageerGrappig om te zien. In de toekomst zullen er alleen maar meer van dit soort combi's komen neem ik aan.
› reageerJa, een combo-hengel met ingebouwde camcorder en telefoon. Kun je tijdens het vissen je kameraden opbellen, wanneer je net een grote vis aan de haak hebt geslagen en als ze je niet geloven, kun je het meteen filmen...Kan je alleen niet meer overdrijven hoe groot de vis wel niet was. Da's dan wel jammer
Moet niet gekker worden, alhoewel ik wel denk dat het dat wel word!
Om de grootte van je visvangst te bewijzen bel je ze toch gewoon even op d.m.v. videotelefonie?
ik zal volgende week op de Cebit een kijken of ik dit ding kan vinden. Ondanks alles is het waanzinnig dat het allemaal kan in zo'n klein ding.
› reageerHoever willen we gaan? Binnenkort ook Marlboro pakjes met toesten? ZOdra de sigaretten op zijn is je beltegoed ook op. Ben benieuwd wat ze nog allemaal uit gaan brengen.
Binnenkort ook Marlboro pakjes met toesten?
Liever iets ter grootte van een aansteker, touchscreen, stereo mp3 speler, uitbreidbaar geheugen naast het 256mb interne geheugen en camera (3mpix, 4x optisch zoom) met flits en bluetooth, gps en WiFi.
standby tijd van minstens een week natuurlijk.
harde schijf mag ook
//edit: bij nader inzien toch maar een iets grotere display.
4x uitvouwbaar ofzo?
het lijkt mij een super ding (niet te betalen waarschijnlijk) maar toch.
Denk dat het nog wel effe duurt in NL
een mob met inbouw koelkast lijkt me nog beter kun je tijdens het vissen een biertje drinken, middels video telefonie je vrienden laten zien dat je ook echt aan het vissen bent, super lijkt mij
Doe mij maar een telefoon met supermarkt, of bestaat dat al?
› reageerSorry, bestaat al...
Just touch the screen...
Eindelijk! Een telefoon die meer kan dan bellen en prut-fototjes maken. Vinden jullie ook niet dat het erg lang duurt voordat ze echt handige hulpmiddeltjes in telefoons gaan inbouwen?
Als ik fabrikant was van mobieltjes zou ik toch proberen de markt te veroveren met iets anders dan een makkelijk integreerbare toepassing zoals agenda en fotocamera.
Wat dacht je van een toestel met geïntegreerde sleutelhouder en opberklepje waar je bankpas en europese id in past? Of een multitool met ingebouwd telefoontje met digitaal kompas?
Of een leuk uitziend telefoontje met een ingebouwde spiegel en verwisselbare poeder-, nagellak- en haarlakvullingen?
Lijkt mij allemaal best goed verkoopbaar. Maar ik ben het nog nooit tegen gekomen. Dan zullen we voorlopig toch alle spulletjes los bij ons moeten blijven dragen.
het kunnen telefoneren met een apparaat moet op zich een functie worden... Zo wil ik geen mp3-speler op mijn telefoon maar een telefoonfunctie op mijn mp3 speler. Zo heb je veel meer variatie en kan je meenemen wat je nodig hebt... Of een camera met telefoonfunctie. Dan heb je tenminste iets van kwaliteit (moet dan wel een camera zijn met minimaal 4 megapixel en optische zoom) waar je ook mee kan bellen
Batterij zal wel snel op zijn denk'k. Verder ziet die er heel mooi uit, geweldig idee dit.
› reageerAls we toch al met allerlei rare telefoons komen.
Waarom geen autosleutel met ingebouwde telefoon? Zodra je de auto start bel je meteen handsfree.
daar zou ik patent op aanvragen als ik jou was.
even zonder gekheid, optische zoom, 2+ mpix en waterdicht tot 30 meter ofzo zou al heel super zijn.
niet spatwater dicht maar net als je horloge dat je gewoon naar het zwembad kan en in het water duiken.
zoiets moet mogelijk zijn lijkt me, maar denk niet dat het al bestaat.
3,2 Mpix en 3 x optisch zoom bestaat al.
Van SAMSUNG / ANYCALL (tot nu toe alleen in Korea etc.)
Maar waterdicht zou leuk zijn
Lol, dat je dan als je aan het duiken bent ff je vrouw opbelt dat ze alvast moet gaan koken ofzo (nu nog iets vinden dat je fatsoenlijk kan praten onder water). Of ff een MMSje sturen van een vis die je net gezien hebt ofzo. Of ff naar je vrouw sms-en om te vragen wat ze vandaag wil eten, kreeft of vis
trilfunctie werkt wel onderwater.
fotos maken ook, dus filmpjes maken ook.
deze camcordertelefoon zou ik graag meenemen de zee in
bovendien zou ik met waterdichtheid met een goed gevoel kunnen bellen in de regen en sneeuw, en zeker filmen zou ik niet doen in de regen zonder waterdichtheid.
ik mis waterdichtheid niet ofzo, maar net als met als je camera, als het er is ga je het gebruiken ook.
(hoef je trouwens ook niet je mobiel in het zwembad achter te laten in je kluisje... diefstal veiliger )