Nieuwe modellen van SE

Ricky, je hebt de koe bij de horens

Een toestel kopen als het net uit is, is risicovol. Bijna iedere eerste versie van een model bevat kinderziekten. Aan de andere kant is de software zeker goed genoeg om normaal te kunnen functioneren en bij SE kan je kostenloos upgraden wanneer er een nieuwe softwareversie uitkomt.

Het is de afweging om met enkele (tijdelijk) foutjes te leven, of om pas later het nieuwe toestel te hebben...

› reageer

SonyEricsson heeft een aantal nieuwe modellen aangekondigd, te weten:

de K750i, W800i, K300i en de J300i.

Kijk voor meer info op InfoSync World

› reageer

Die W800i is wel een leuk dingetje, alleen het is niet "the world's first Walkman phone" zoals gesuggereerd wordt.

› reageer

is het wel.
walkman is copyrighted door sony.

het is niet de eerste mp3speler/telefoon...

wel de eerste telefoon die walkman heet

› reageer

Waar dus geen cassettebandjes meer in kunnen, maar gewoon mp3 (en atrac, dat is een formaat van Sony zelf) vanaf gespeelt kan worden, zoals bij veel telefoons tegenwoordig.

› reageer

Dat is juist het grappige. Het ding speelt dus geen ATRAC, maar alleen MP3 en AAC. Ze schijnen van ATRAC af te stappen las ik ergens.

Overigens vind ik het model nou niet je van het.

› reageer

de K750i krijgt rode ogen reductie, zou ie dan ook een flitser hebben? (het enige dat er m.i. op de 6230i ontbreekt)
En op tweakers hebben ze het al 8 pag. over de K750i....

› reageer

Die K300 is best strak zo, plaatje

› reageer

Koos, kijk even hier dan: Gezocht op K750i op M-R.com
In de threads zelf staan nog een legio aan links.

› reageer

Heeft iemand enig idee (bron of speculatie) hoeveel het toestel ongeveer zal kosten?

› reageer

Beide toestellen zijn geschat op 450€. De K750i zal naar zeggen van SE uitkomen in Juni en de W800i in September. Dus dat duurt nog wel even.

› reageer

K750i is echt heel mooi

› reageer

Alle genoemde phones staan ook op deze site van SE voor de cebit.
MET leuke deuntjes!!
LINK

› reageer

Van de W800i mooi dat ie flight-mode heeft zodat je lekker in de vlieger naar je eigen tracks kan luisteren.
Toch wel een gemis momenteel op niet smartphones.

› reageer

w800i is zowieso super... het hele telefoon gedeelte hoef niet aan te staan voor mp3s te luisteren. weet niet of dit ook voor foto maken geld, lijkt me van wel aangezien ze zo trots zijn op hun energie zuinigheid...

› reageer

Beste Mexx (holla!), heb de W800 live mogen gebruiken en dit is toch echt de mindere van de K750! Lelijke kleur en zeer goedkoop uiterlijk. Plus dat deze 'Walkman' pas ergens derde kwartaal uit komt. Ik ga voor de K750! Deze moet nog geen €350,- kosten en wordt eind mei al geleverd.

› reageer

inkoopactie van k750i's op inkoopactie.com

› reageer

Holla! Die W800 is inderdaad uiterlijk gezien een heel stuk minder ja. Bijna een speelgoedtelefoon als je het mij vraagt. Het gaat voor mij beslist de K750 worden (denk ik.... haha)

› reageer

Qua specs zat ik eigelijk ook aan de W800 te denken. Maar gezien de verwachte levertermijn en het uiterlijk, wordt het denk ik ook hier de K750.

› reageer

De k750i lijkt me een supertoestel.. alleen, als je dit toestel meteen koopt wanneer ie uit is (over een maandje dus als het volgens plan gaat), zou ie dan niet volzitten met begin-bugs (ik denk hierbij aan de bugs van de k700i)? En is het dan niet beter te wachten totdat deze hersteld zijn? Dit dacht ik zomaar, voordat ik me als een gek inschrijf voor de pre-oders.

› reageer

Ricky, je hebt de koe bij de horens

Een toestel kopen als het net uit is, is risicovol. Bijna iedere eerste versie van een model bevat kinderziekten. Aan de andere kant is de software zeker goed genoeg om normaal te kunnen functioneren en bij SE kan je kostenloos upgraden wanneer er een nieuwe softwareversie uitkomt.

Het is de afweging om met enkele (tijdelijk) foutjes te leven, of om pas later het nieuwe toestel te hebben...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.