bel "gratis" naar het buitenland met je mobiel

Om gebeld te worden gebruik ik de riing kaart gekocht via mobielbellenbuitenland.nl

› reageer

zojuist (gisteren, = 31 maart) een email ontvangen van ons allen bekende 1601:

Hallo,

Gebruikers van 1601 Mobiel bellen gratis naar een aantal populaire bestemmingen. Het enige wat u betaalt is de starttik van slechts 5 cent. Kijk naar eens naar deze geweldige aanbieding:

Belgie vastnet 0 cpm
Duitsland vastnet 0 cpm
Frankrijk vastnet 0 cpm
Ierland vastnet 0 cpm
Italie vastnet 0 cpm
Oostenrijk vastnet 0 cpm
Spanje vastnet 0 cpm
UK vastnet 0 cpm
Zwitserland vastnet 0 cpm

Meld dus vlug uw mobiele telefoon aan als u nog geen gebruik maakt van 1601 Mobiel!

Klik hier voor meer informatie over 1601 Mobiel en om uw mobiele telefoon aan te melden: http://www.bel1601.nl/mobiel.php

Het Bel1601-team
http://www.bel1601.nl/

Lijkt me een prima deal als je nog wat orange belminuten hebt, of als je met een bepaald abonnement bijvoorbeeld gratis belt naar vaste nummers (zoals tele2mobiel).

Ik heb het nog niet getest, maar misschien werkt het ook vanaf voip telefoons (waarmee je dus meestal ook gratis interlokaal belt).

› reageer

1 april

› reageer

ehm, gister is de email binnengekomen. en ik heb het tarief zelf nog niet geverifieerd. Dus, ik zou zeggen, ga je gang, en test het voor ons.
De site ligt helaas wel plat (tenminste, ik kan er niet opkomen nu)

als het wel serieus is, is het tijdstip idd slecht gekozen.

› reageer

Vanochtend was de site wel te bereiken en de actie werd daar ook bevestigt.
(inter)lokale inbelnummer is 010-7441144

› reageer

Het werkt en wordt korrekt afgerekend, net mijn online-specificatie gecheckt. Doordat 1649mobiel naar enkele bestemmingen (Frankrijk) ook maar 1cpm kost (gratis starttik) schelt 1601mobiel dus voor die bestemmingen vanaf 5 minuten.

› reageer

Actie is nu blijkbaar beÃĢindigt, gisteren werd mijn gespreek verbroken.
Volgens de website kost Duitsland nu weer 1cpm en Frankrijk 2cpm.

› reageer

belachelijk..zomaar een prijsverhoging...

› reageer

Schandalig van 0 naar 1 cent!! Gelukkig hoor je altijd t tarief als je gaat bellen.

› reageer

Heeft iemand ervaring met deze methode van goedkoop bellen? Ik heb nl nog een prepaid kaartje van orange en mijn vriend heeft een engels mobiel nummer! Ik zou dan voor 55 cent per minuut kunnen bellen (0.35 orange, 0,20 cent 1694)! Weet er iemand misschien nog een andere manier hoe ik een beetje goedkoop kan bellen naar engels mobiel nummer?

› reageer

Weet niet of je naar dat Engelse mobiele nummer wil bellen met je eigen mobiele of met een vaste lijn, maar voor een vaste lijn is 1601 maar 20 ct/min.

› reageer

>> Weet er iemand misschien nog een andere manier hoe ik een beetje goedkoop kan bellen naar engels mobiel nummer?

www.call4care.nl en www.trendcall.nl bieden een zogenaamd '0-euro abonnement' aan. Dat is een soort combinatie van prepaid (geen verplichte bundel per maand) en een abonnement (lagere kosten per gebelde minuut). Naar Engeland mobiel bellen kost met Call4Care geloof ik iets van 60 cent en bij TrendCall 39 cent per minuut.

Je zou ook LeBara kunnen proberen, maar daarmee is in Nederland bellen weer hartstikke duur.

› reageer

Ik wil met mij mobiel bellen naar een engelse mobiel!! Ik weet niet of dat 1601 wel te vertrouwen is?? Is het netzoiets als 1602 eigenlijk?? Weet nog wel dat mn broer in australie zat en we toen via 1602 belde en dat was ook heel erg goedkoop

› reageer

1601 is inderdaad net zoiets als 1602 en andere carrier select aanbieders. Ik bel al tijden met 1601 naar de Australische mobiele van mijn vriend en heb nog nooit problemen met ze gehad. Het is alleen wel via mijn vaste aansluiting, dus ik kan niet spreken voor de kwaliteit van 1601 mobiel.

› reageer

Zou niet anders moeten zijn(kwaliteit) je belt toch eerst in op een vast nummer. Denk dat t gewoon zelfde is.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.