Playstation 2

...de nieuwste Nokia wordt ook over een paar maanden weer opgevolgd, dat is geen reden om te wachten lijkt mij!

Verder netjes dat een shop ingrijpt in de acties als het erop gaat lijken dat de tegenprestaties die beloofd worden niet meer waargemaakt kunnen worden.

(NB. wie weet wil de TS wel Grantourismo of een ander spel spelen dat exclusief voor de PS2 wordt verkocht).

› reageer

Mijn abonnement loopt deze maand af, en ik wil deze verlengen met een playstation, maar ik kom deze aktie nergens meer tegen.
Alleen icm een x-box, maar die wil ik juist niet......

› reageer

gsmtrack.nl doet het nog wel

› reageer

Waarom niet gewoon een cashback aanvragen en van de cashback zelf een PS2 kopen. Ben je meestal het goedkoopst uit.

› reageer

Gepost door 204_12 op 06/04/2005 11:10
gsmtrack.nl doet het nog wel
Gsmtrack doet het al een tijdje niet ...Wij hebben daarom besloten om de PS-2 met onmiddelijke ingang van de website af te halen....

› reageer

Mij lijkt het ook beter om een cashback te pakken, en daarmee bij een vakzaak een PS2 te kopen.
Hoofdreden: als je eens een keer iets hebt met het apparaat, kunnen ze je ook goede garantie/service verlenen bij een vakzaak, niet bij een telecomshop.

› reageer

typhone doet het nog wel!

› reageer

Gepost door Nick (ÜberVAU) (moderator) op 06/04/2005 11:42
Mij lijkt het ook beter om een cashback te pakken, en daarmee bij een vakzaak een PS2 te kopen.
Hoofdreden: als je eens een keer iets hebt met het apparaat, kunnen ze je ook goede garantie/service verlenen bij een vakzaak, niet bij een telecomshop.
Garantie is bij PS2 zeker en bij xbox volgens mij ook, direct met sony cq microsoft te regelen. Standaard jaar fabrieksgarantie en haal/breng service binnen die garantie termijn. Denk dat een normale winkel/internetshop niet tegen deze service vanuit fabrikant opkan. Geen van beiden zal deze bij je thuis komen ophalen/repareren/direct vervangen. Dus dat zou geen reden moeten zijn om er zelf 1 aan te schaffen. Een hogere cash korting en zelf 1 aanschaffen wel, indien er een positief verschil is uiteraard.

› reageer

Ter info :
Bij de combi's heeft ie er al de tijd gewoon bijgestaan, hebben 'm alleen vanaf de frontpage eraf gehaald omdat we anders door de leveringsproblemen van Sony te ver achter kwamen.
Maar aangezien deze einde van de volgende week helemaal opgelost schijnen te zijn zal ie binnen niet al te lange tijd weer overal bijstaan.

› reageer

Ik zou vrijwel altijd het ding loskopen, behalve bij acties zoals bij GSMStunter onlangs.

› reageer

als je toch een spelsysteem doet doe dan een xbox !!! Waarom ?

-Bijna de zelfde games [enkele schaarse uitzonderingen daar gelaten]
-Veel betere graphics, geen framedrops
-Zit standaard een HD in
-Xboxlive werkt geweldig [xbconnect is gratis trouwens]
-Xbox is makkelijk ombouwbaar [softwarematig]

XBOX is echt veel beter.... Ik ben tevens objectief, heb alle 3 de systemen nu of gehad....

› reageer

Hardwarematig ombouwen kan bij de XBox ook erg goed heb ik vernomen

› reageer

natuurlijk kan het ook hardware matig idd...

› reageer

@ stadnick, als je een los abo afsluit met een lekkere cashback kun je van die cashback een ps2 kopen. Zo hou je (veel) meer over.

› reageer

Waarom een PS2? XBOX is beduidend sneller en heeft minder problemen over het algemeen. Daarnaast is het zonde: de PS2 en XBox hebben geen jaar meer te leven... Nieuwe consoles op komst...

› reageer

...de nieuwste Nokia wordt ook over een paar maanden weer opgevolgd, dat is geen reden om te wachten lijkt mij!

Verder netjes dat een shop ingrijpt in de acties als het erop gaat lijken dat de tegenprestaties die beloofd worden niet meer waargemaakt kunnen worden.

(NB. wie weet wil de TS wel Grantourismo of een ander spel spelen dat exclusief voor de PS2 wordt verkocht).

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.