T-Mobile[T-Mobile] (budget)overstappen van Vodafone naar T-mobile

Nee. Bij onder andere TM kan je alvast een tijdelijk nummer krijgen in afwachting van je portering en de daadwerkelijke activatie van je abonnement. Hiervoor betaal je geen abonnementskosten. Wanneer je dit tijdelijke nummer echter gebruikt (bellend), betaal je natuurlijk wel. De gesprekskosten zijn dan vergelijkbaar met die van prepaid.

› reageer

Ik zit in de volgende situatie:
-nu Vodafone 500 abonnement, loopt 22 juli af
-Wil hierna weer 500 minuten, geen Telfort (lang verhaal)

Rondzoekende op deze website, kom ik dan al snel uit bij een
T-mobile abonnement met cashback via shops als belzaak etc.

Ik vraag mij af, vanaf wanneer ik dat kan aanvragen, en hoe ik dit nou precies moet aanvragen en regelen met de shop en de 2 providers. Ik wil natuurlijk geen dubbele abonnementskosten en m'n nummer meenemen.

Iemand behulpzaam?

› reageer

Uiterlijk drie maanden van tevoren aanvragen i.v.m. opzegtermijn, gelijktijdig nummerbehoud aanvragen en aangeven dat je je nieuwe abonnement pas wilt activeren na de portering van je nummer.

Door de aanvraag nummerbehoud wordt je oude abonnement vanzelf "opgezegd".

› reageer

Dus VANAF 22 april (3 maanden van te voren) aanvragen? of moet het contract UITERLIJK 22 april bij hen binnen zijn?

› reageer

Vodafone moet uiterlijk 22/4 weten dat je bij ze weg gaat

› reageer

heb net m´n Vodafone opgezegd, met nummerportatie naar T-mob, meer dan 4 maanden voor einde contract; loopt eind Juli 2005 af, maar kan nu al over met cashback, toestel en bevestiging van zowel Vodafone als T-mob.
kan dus al eerder, maar wil uiteraard wel alle minuten die ik nog moet betalen aan Voda ook daadwerkelijk gebruiken, dus ga pas op einddatum naar T-mob.krijg een tijdelijk nummer, maar gebruik ik niet

› reageer

Maar dan zit je wel 4 maanden met dubbele abonnementskosten toch?
(wat dus niet noodzakelijk is)

› reageer

Nee. Bij onder andere TM kan je alvast een tijdelijk nummer krijgen in afwachting van je portering en de daadwerkelijke activatie van je abonnement. Hiervoor betaal je geen abonnementskosten. Wanneer je dit tijdelijke nummer echter gebruikt (bellend), betaal je natuurlijk wel. De gesprekskosten zijn dan vergelijkbaar met die van prepaid.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.