Gebruikersbeoordelingen 88mobile

Gebaseerd op 9 reviews
2,4
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk

Review door Gellert

17 November 2021, 13:11

Op 5 november heb ik 10 euro overgemaakt voor een prepaidsimkaart. Tot op heden niets ontvangen. Ook de klantenservice reageert niett, zowel telefonisch als per e-mail. Ik voel me belazerd!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

04 November 2020, 18:25

krijg gewoon geen reactie

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Ed

31 October 2017, 15:55

Meerder keren contact gezocht, zonder resultaat, telefonisch niet te bereiken of verbroken worden, op mail komt ook geen reactie.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Jan de R.

27 June 2017, 14:46

Zeer slechte provider, 88-mobile.
Veel addertjes onder het gras, waardoor je uiteindelijk toch DUUR belt.

Kreeg recent een aanbieding (per sms) om mijn SIM te laten vervangen, voor zgn. sneller internet, maar dat gebruik ik niet. Ik had deze simkaart bij Kruidvat gekocht, omdat ik anoniem wil zijn (geen spam-belletjes van bedrijven etc. en geen gids-vermelding) dus als zij een nieuwe kaart sturen, ben je gelijk bekend. Dus geen internet nodig, ik denk: ga niet op de sms-aanbieding van 88-mobile in. Er stond nergens dat het cruciaal was om hieraan gehoor te geven, dat anders je kaart helemaal weg zou vallen. Niks geen waarschuwing of wat dan ook.

Wel dus. Van de ene op de andere dag geen coms meer, signaal-indicator op smartphone geeft geen verbinding meer aan, beltegoed weg, alles weg.

Bedankt 88-mobile, maar dit nooit meer. Wat een ELLENDE met deze club, echt bagger gewoon- niet normaal meer.

Op mailtjes mijnerzijds geen enkele reactie, of in inhoudsloos in gebrekkig Engels/Nederlands. Naar mijn nieuwe sim kan ik fluiten en mijn (nog niet verlopen!) beltegoed ook. Daar ben ik klaar mee.

Ik ga deze casus doorsturen naar Vara Kassa en Tros Radar, want dit is gewoon regelrecht in strijd met de NL-wetgeving, zoals hier gehandeld wordt.

BLIJF VER WEG VAN DEZE PROVIDER mensen, want het levert je niks dan ellende op.

Goedkoop=Duurkoop. "If you pay peanuts, you'll get monkeys."

Daarmee is alles gezegd, denk ik.

Word of advice: STAY AWAY FROM 88-MOBILE, for your own sake.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Johan

19 January 2017, 11:14

De gebruiksvriendelijkheid in binnen- en buitenland met een abonnement van € 2.40 is prima. De tarieven zijn zeer redelijk in alle landen van Europa. Geen call backs meer en dus in het buitenland ook eenvoudiger te bellen en dat voor ned. tarieven.
Ik maat gematigd tot redelijk gebruik van mobiel bellen. Klantenservice is goed.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door loek

09 October 2014, 13:30

Maak weinig gebruik van mobiele telefoon en inderdaad na 3 maanden ben je je tegoed kwijt. Mailtje gestuurd om e.e.a. om te zetten naar abo, maar je krijgt gewoon geen bericht retour !!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,4

Review door Gwendolyn

03 July 2014, 22:13

Ik snap niet wat de bezwaren zijn. ik ben echt heel blij met 88-Mobile Ik heb een abonnement van maar 2,40 per maand en als dat op is betaal ik niet meer per minuut. Ik ben nu ongeveer 10 euro per maand kwijt. Nooit meer zo veel als vroeger. Met Simpel betaalde ik soms wel 40 euro als ik buiten de bundel was. Voor onze dochter hebben we nog een prepaid van 88 gekocht. We kunnen dan onderling goedkoop bellen ook op vakantie. De klantenservice is heel vriendelijk. In Bonaire belden we al goedkoper dan met een lokale prepaid. Nadeel is dat klantenservice niet in het weekend open is.. maar verder echt heel heel goed !!!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Henk D

12 June 2014, 23:26

Waardeloos . Prepaid kaart gekocht in april 2013 en geactiveerd op 23 april, opgewaardeerd op 25 november. Tegoed zou niet vervallen. Krijg je 17 maart 2014 te horen dat je al lang niet hebt opgewaardeerd en niet meer kunt bellen terwijl er nog tegoed op de kaart staat. Op 24 maart hoor je dat je nog 7 dagen kunt bellen. Maar goed, toch maar opgewaardeerd op 27 maart en dan hoor je op 7 juni dat je nog maar 3 dagen kunt bellen. Dus eerst onbeperkt bellen, dan ca. 4 maanden bellen en nu nog maar 2,5 maand bellen. Was is de volgende stap? 1 maand bellen voor 10 Euro? Alles wordt op een achterbakse manier geregeld, zonder je vooraf in kennis te stellen. Afrader!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Marg

17 March 2014, 14:50

Ik heb zéér slechte ervaringen met 88 mobile. De sms'jes kosten 24 ct per sms, alleen als er 3 per dag verstuurd worden zakt dit tarief naar 8 ct per sms, maar wie gebruikt er heden ten dage nog sms'jes indien in bezit van smartphone.
De klantenservice hier op aangesproken en toen kreeg ik ineens een "klein" bedragje teruggestort waar ik volgens hen recht op had, aardige geste bedoeld om mij als klant binnenboord te houden.
Ik maak zo weinig gebruik van mijn smartphone dat mijn beltegoed lang blijft staan, echter als je bij 88 mobile niet binnen de 3,5 maand opwaardeer ben je je beltegoed gewoon kwijt.
Alles bij elkaar genomen heb ik het verlies van mijn nog niet gebruikte beltegoed genomen en ben per direct overgestapt naar een andere provider.
88 Mobile maakt absoluut niet waar wat men belooft.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Schrijf zelf een review over 88mobile

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
8 + 0
=