Gebruikersbeoordelingen *bliep

Gebaseerd op 16 reviews
6,0
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk

Review door S.K. Meijer

14 July 2018, 12:14

Ik heb voor mijn kinderen na de eerste goede ervaringen, totaal drie bliep prepaids genomen. Het is echt heel goed geregeld allemaal. En super goedkoop en flexibel met het makkelijk bijkopen van internet. Echt top!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door Een bliep gebruiker van het eerste uur...

27 March 2017, 10:20

Was onbeperkt. Nu reeds na een tweetal uren "Doe eens rustig aan, je hebt 80% van je bundel gebruikt" WTF? 67 Mb voor een dagbundel is kinderachtig. Bovendien.... Probeer eens in het buitenland te bellen, dan heb je een callback SIM en kan je dus niet direct bellen omdat TeleNEE het vertikt om de buitenlandse operator te betalen voor het uitgaande gesprek. Van Top naar Flop, onmiddelijk na overname door TeleNEE.... WAARDELOOS

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Melissa

10 April 2015, 01:37

De hele verandering van de bliep bundels ben ik totaal niet blij mee.
Na een paar uur al 80% verbruikt van je mb.
Ik vind dit heel jammer. Voorheen was bliep te mooi om waar te zijn nu raad ik je bliep helemaal niet aan. Ik ga zelf overstappen ben het al zat. Heb zins 2 april al 4 x 15 euro lopen opwaarderen dit is gwn niet normaal. Heel jammer van jullie bliep. Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die gaan stoppen met bliep want ik iedeggeval wel.
Ik raadde bliep eerst aan iedereen aan nu zelfs me ergste vijand niet.

Groetjes Melissa

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Shet

04 April 2015, 11:07

Ik was al jaren een klant van bliep, sinds het bestaan ervan geloof ik. Ik vond het zo'n goede provider, echt de eerste en allerbeste meteen. Nog niet veel mensen wisten ervan die ik kende dus liet ik weten aan de mensen die ik ken (familie, vrienden) wat voor top provider dit was! Je krijg bij t opwaarden 10min gratis belmunten, kon onbeperkt interneten voor € 0,50 & €1,00. Voor 1 euro kon je meteen mensen in heel nl onbeperkt bellen en gratis smsen ook kon je met beide tarieven gratis naar andere bliepers bellen, nou top toch? Ookal was internet ook niet zo snel, je hoefde je niet aan een limiet te houden en telkens op je mb's te letten wat ik voorheen deed. MAAR nu bliep is veranderd sinds 2april jeez zeg, slechtste provider OOIT ik raad dit niemand aan!! Mijn moeder, zusje, ik, vriendinnen zijn hier allemaal niet tevrede mee en dan beweren ze nog dag 90% van hun klanten er wel blij mee zijn nou ik heb geen enkele reactie gehoord/gezien dat mensen er blij mee zijn. Maar 67 mb per DAG. Dat raakt in 10/15 minuten al op en dan raden zeje nog aan dat je dan 10 mb voor 0,25 euro kan krijgen. Dat raakt al op door achtergrondactiviteiten man. Dan zeggen dat ik geen snapchat moet gebruiken, niet moet streamen. Wat ik juist voorheen deed. Wat kan ik dan wel met 67 mb voor 1 dag? Letterlijk niks! Neem liever een abbonement zoals robinmobile helemaal geen zorgen, dag bliep. Ik vind dit de slechtste provider, voorheen waren jullie top heel teleurstellend dit.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,2

Review door diana

02 April 2015, 19:13

Met nieuwe omzetting ruim 40 belminuten kwijt die niet in geld zijn omgezet. Onbeperkt verdwijnt dus geen toegevoegde waarde meer.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,2

Review door Fractial Grudge

03 March 2015, 21:01

*Bliep UIT

Vanaf 2 april is het *Bliep UIT.
Het onbeperkte internet voor €0,50 per dag verandert dan in een karige 67MB voor diezelfde €0,50. Dat wordt dan voor de meeste gebruikers MB'tjes tellen. Ook komt er een optie van 10MB voor €0,25. Daar heb je zelfs nog minder aan, want dat wordt al meteen opgeslurpt door de achtergrondservices van Android.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

03 March 2015, 18:47

Let op! Bliep gaat veranderen
Onveperkt internet is bij bliep voorbij

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

31 August 2014, 15:35

Fantastische en snelle klantenservice en een heel goed product. Zeer aantrekkelijke tarieven, helemaal tevreden!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door birdie

06 June 2014, 19:15

Even mijn zeer positieve ervaring opschrijven met de klantenservice van *Bliep.

De KS is zeer goed bereikbaar, ook 's avonds: Antwoord per mail binnen een paar minuten tot een kwartier, en een zeer handig chatfunctie om live online te overleggen.
Zeer aardige/vriendelijke medewerkers die veel verder gaan dan een 'normale' KS: meedenken en weten wat ze aan het doen zijn ipv alleen een scriptje volgen en geen authorisatie hebben zoals bij andere ks.
Over terugboeken van tegoed doen ze bv niet moeilijk en wordt direct gedaan.
Mijn simkaart was gestolen en ze stuurden direct een nieuwe, gratis, die er binnen een dag was.
Er was iets raars aan de hand met mijn account, waarop ze een nieuwe hebben aangemaakt met 10,- tegoed, terwijl ik maar 6,- er op had staan. 'Mooi meegenomen toch?', zei de medewerker :-)
Ze liepen daarvoor even naar de technische dienst en hielden me ondertussen op de hoogte vanaf een ander chataccount van een pc die dichterbij was dan de vaste werkplek.

Werkelijk een verademing. Ik kan iedereen Bliep aanraden, mede door hun heldere no-nonsense tariefstructuur.
Dekking is hetzelfde als T-mobile

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door Dalton

30 December 2013, 20:44

Ik ben ontevreden over Bliep. Het kost weinig maar biedt ook weinig.
De downloadsnelheid is erg laag.
Als je naar mening van de provider iets teveel data gebruikt via het € 0,50 tarief, dan krijg je een waarschuwing 'datamisbruik'
Bliep zal na aanhoudend misbruik de sim kaart afsluiten als ik het netwerk voor andere Bliepers blijf overbelasten.
Man, man wat een onzin. Het draait gewoon om databundels die ze bij T-mobile hebben ingekocht.
Het feit dat ik als een snotaap wordt neergezet heeft me doen besluiten om per direct over te stappen.
Bovendien wil ik niet aangesproken worden als beste Blieper. Het lijkt teveel op het blaag Justin Bieper.
Conclusie:
Bliep is weinig waard. Stap over naar Robin. Voor € 30 / maand onbeperkt bellen en mobiel internet en een supersnelle respons op een vraag. Per email binnen 1 uur. Zelfs tijdens de kerstdagen!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,2

Review door abdihla marike

14 November 2013, 14:06

wat is dit jonghe t werk voor geen meter kan niet bellen met marokaanse vrienden in marokko en ik ben dus boos op zij dit is niet onaceptabel ik zweer jou
wollabhila loserssss

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

23 September 2013, 02:08

Ik ben heel tevreden met *bliep, de kosten zijn duidelijk en zonder haken en ogen. Het zou fijn zijn als de klantenservice een nummer zou hebben.
Maar ik kan *bliep aanbevelen !!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door Marouane

28 August 2013, 02:52

Ik vindt bliep een heerlijk provider Alleen vindt ik het Jammer dat ik het niet eerder heb ontdekt had me veel meer geld bespaard dus meer reclame zal goed op zijn plek staan ook vindt ik bliep een eerlijk bedrijf daar bedoel ik dus mee geen (Zonder haken en ogen, kleine lettertjes of spookfacturen)en
en als je niks doet betaal je ook niks ook vindt ik de app handig hoef dan niet steeds te bellen voor mijn beltegoed
Kortom ik zou me niet schamen als ik zeg dat ik een vaste klant ben van bliep
En qua ervaring is bliep toch wel een. Provider waar je u tegen kan zeggen dus aanraden zal ik zeker doen dus een 9 als cijfer komt dik op zijn plaats

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door Timo

22 June 2013, 22:16

Goede provider hele snelle klantenservice via Twitter en email

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,4

Review door Anonieme gebruiker

08 June 2013, 13:47

Goede prijzen en dekking

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door Job

04 March 2013, 16:56

Hallo allemaal,

deze provider is jong en nieuw op de markt bliep.
Het is erg fijn en goedkoop voor maar 50 cent op een dag kun je onbeperkt smsen en internet.Er is geen provider die dit goedkoper aanbied!

Het internet heeft een goede snelheid en je hebt overal goed bereik (in mijn regio)
Ook is bliep erg betrouwbaar bijvoorbeeld hebben leuke (win)acties.En bliep houdt je ook goed op de hoogte via facebook bv. Aan deze provider merk je dat de doelgroep jongeren is jongeren bellen niet veel en smsen en internetten wel veel dat dat ook nog onbeperkt is helemaal fantastisch nooit geen zorgen maken dat je over je bundel heen gaat want er is geen limit !!! Ook is deze provider jong en dat zorgt er voor dat er nog veel nieuwe dingen aankomen.

bellen kan ook bij bliep je krijgt bij elke euro dat je opwardeerd een gratis belmunut kado.Dit was in ieder geval genoeg belmenuten voor mij.

De klantenservice is ook heel goed. Als er bv een storing is die dag krijg je gewoon 1 euro teruggestort op je beltegoed. De klantenservice heeft dan wel geen telefoonnummer maar je kunt contact opnemen via twitter of facebook of e-mail.Je krijgt meestal snel andwoord.

+ klantenservice reageert snel en is vriendelijk
+ onbeperkt
+ redelijk goede snelheid internet
+ geen aansluitkosten

- klantenservice heeft geen telefoonnummer
- bellen kost 25 cent per menuut (als je geen gratis menuten meer hebt)

- of + doelgroep jongeren

ik hoop dat u nu een beeld krijgt van hoe de provider is
U kunt een simkaart kopen door naar www.bliep.nl of the phone house of free record shop.




  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Schrijf zelf een review over *bliep

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
acht min 3
=