Gebruikersbeoordelingen *bliep

Gebaseerd op 40 reviews
3,8
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk

Review door Dick

29 September 2020, 16:52

Ik ben gebliebt, 40 euro weg, account geblokkeerd.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

02 September 2020, 11:40

Pas op voor OPLICHTING bij *bliep!!!

2x € 10 opgewaardeerd, maar 2x € 5 gekregen. Pas een paar dagen later werd de helft van gekochte beltegoed ontvangen. Factuur niet te vinden in https://bliep.overal.com/client/invoice

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Jurjen

03 August 2020, 14:49

Zeer slechte dienstverlening. Een prepaid kaart aangevraagd bij Bliep. De levering van de SIM kaart duurde al meer als 3 weken.

Meerdere malen contact proberen te leggen met de helpdesk via telefoon en email. Er wordt niet opgenomen en ook emails / tickets worden niet beantwoord.

Uiteindelijk na veel pogingen iemand aan de lijn gekregen en die vertelde me na mijn klachten dat ze een budget provider waren en ik dus niet te veel moest verwachten.

Vervolgens aangegeven dat ik de aankoop wilde annuleren en vervolgens alles terug gestuurd. Dit is al ondertussen weer een maand geleden en ik wacht nog steeds op mijn geld.

Conclusie hier NOOIT bestellen. Zeen slechte service bij de provider. Uiteindelijk een prepaid dienst bij Simyo aangevraagd waar alles binnen een paar dagen was geregeld.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Elise

28 July 2020, 09:59

50euro beltegoed kwijt, evenals mijn dochter en ze reageren nergens op. Riekt naar oplichting.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door niko

21 July 2020, 15:12

ik had ook 9 euro beltegoed zonder dat ik gebeld heb , heb ik nu 0 euro oplichters

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

04 July 2020, 14:49

Na de overstap is mijn beltegoed deels verdwenen. De klantenservice is onbereikbaar en reageert niet op e-mails en evenmin op via hun website ingediende klachten. Wat een bende.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

30 June 2020, 11:20

Bij Bliep zijn ze echt de weg kwijt.
Op ons adres hebben we 3 simkaarten.
De tegoeden zijn verdwenen.
1 sim is zomaar aan een ander E-mail gekoppeld.
Email klachten naar help@bliep.nl worden niet behandeld.
Einde bliep

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Esther

24 June 2020, 16:21

Niets anders dan ellende.... telefoonnummer kwijt, maanden niet kunnen bellen. Duurde heel lang voordat ik een nieuwe simkaart kreeg (inclusief mijn oude beltegoed). Nu bij de overstap wéér mijn beltegoed kwijt en wéér weken niet kunnen bellen. En klantenservice reageert nergens op....

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door Anonieme gebruiker

23 June 2020, 23:06

Bliep waar blijft mijn 50 euro beltegoed die ik nog had? Ook mijn dochter had nog 20 euro op haar oude kaartje staan. Zouden we toch binnen drie weken bijgeschreven krijgen. Zeer teleurstellend en riekt naar oplichting

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Dick

09 June 2020, 11:17

Dekking is prima, maar de klantenservice is echt belabberd. Je kunt alleen een mail sturen en je mag blij zijn dat je na 3 werkdagen een antwoord krijgt. Een antwoord waarop je weer een reactie moet geven ter verduidelijking. Goedkoop is (precies) duurkoop.
Probeer nu over te stappen naar een andere provider met nummerbehoud. Houden ze dat tegen ... moet je een reden opgeven, terwijl je dit nergens kan invullen. Klantvriendelijk!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,4

Review door Josh

27 May 2020, 13:34

Heb ruim werk terug al X nieuwe simkaart besteld en betaald
Tot nu toe niks meer van gehoord
Bliep was super
Van 9 nu naar een mager 3

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,4

Review door maria besemer

09 May 2020, 10:18

Als je een min 1 in kon vullen had ik dat gedaan.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door maria besemer

09 May 2020, 10:16

Puur zakelijk bedrijf gericht op snel verdienen en wat het voor de klant is interesseert ze helemaal niets.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Hugo

09 May 2020, 02:11

Geen service meer!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,6

Review door H.schoonrok

09 May 2020, 02:09

Waardeloos geworden met T MOBILE !!!!
VAN GEEN kant kan ik BLIEB. OVERAL.NL opwaarderen met een code tegoed kaart.
Krijg ook geen antwoord via contant.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door TvdH

05 May 2020, 20:17

Wij hadden vijf Bliep-simkaarten voor de hele familie. Sinds de overgang in februari/maart zijn ze allemaal onbruikbaar. Nummerbehoud afgewezen, tegoeden verdwenen, nieuwe simkaarten vallen nu ook uit. Tegoed bijgeboekt, verdwijnt alsnog. Zou graag gezamenlijke zaak beginnen vanwege wanprestatie. Wie doet mee?

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,4

Review door Max

01 May 2020, 10:44

Onderstaande klacht die ik had toegevoegd is nu door Bliep opgelost.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,6

Review door Max

26 April 2020, 22:39

Sinds Bliep van netwerk is geswitched zijn ze onbereikbaar. Ik vraag me nog steeds af waar mijn geld is gebleven. DIt duurt nu al maanden. Ze reageren al weken niet op mijn mails en zijn telefonisch (cynisch genoeg) onbereikbaar. Ik ben van plan om aangifte van oplichting te doen als er binnen nu en 7 dagen nog steeds geen reactie komt.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Ger

28 March 2020, 19:32

Ik weet echt niet wat er op dit moment bij Bliep aan hand is maar ik krjjg de indruk dat het een grote chaos is.
Op vragen komt helemaal geen antwoord.
Ineens is mijn beltegoed van 17 euro verdwenen
Dan werkt de telefoon en dan weer niet
De diensten van deze provider zijn echt niet te vertrouwen

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Jan vdZ

22 March 2020, 07:09

Tot voorheen geen klachten over Bliep prepaid, maar sinds de vernieuwing in februari (incl. nieuwe simkaart omdat de oude dan niet meer zou werken): 15 euro aan overgemaakt beltegoed gewoon verdwenen.

Tot 20 feb. nog wel snelle vriendelijke antwoorden op mijn emails (we werken eraan, geen probleem, even geduld, alles komt goed), maar na deze datum helemaal geen reactie meer van de Bliep "support" op mijn (herhaalde) (beleefde) vragen over waar mijn beltegoed is gebleven en wanneer ik dat tegemoed zou kunnen zien.

Kortom: complete radiostilte en blijkbaar m'n geld kwijt.

M'n overgebleven tegoed heb ik ondertussen opgemaakt, en nu rest mij niets anders dan Bliep voortaan te mijden als het Coronavirus.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Jasper

19 February 2020, 20:07

Ik gebruik bliep als 2e simkaart en gebruik het dan ook sporadisch, na een belachelijke ervaring meegemaakt te hebben wilde ik dit verhaal al plaatsen maar hun nieuwste stunt is echt de druppel.

tl;dr: telefoonnummer met tegoed ten onrechte afgesloten, na weken mailen met de "klantenservice" is dit reht gezet, nu stoppen ze ermee.

Een poos geleden had ik plotseling geen netwerk meer op mijn bliep simkaart en inloggen in de app gaf een technische foutmelding waaruit op te maken was dat mijn account niet bestond. Na contact gezocht te hebben met de helpdesk (die je alleen kunt mailen, belachelijk, zeker voor een telecom provider) en een tijdje wachten kreeg ik reactie: Ik had te lang niet opgewaardeerd en mijn beltegoed, telefoonnummer en account konden niet herstelt worden, dit was permanent maar "ik kon wel via de website een nieuwe simkaart kopen"

Naast dat heb absurd is dat je hierover niet geïnformeerd wordt, kwam het niet overeen met de algemene voorwaarden. Daarin stond namelijk dat de dienstverlening beëindigd kon worden als je 6 maanden niet opgewaardeerd had én geen tegoed gebruikt had. ik had echter maar aan één van deze voorwaarden voldaan. Na dit 4x uitgelegd te hebben, steeds kinderlijker kreeg ik toch gelijk en was het ineens wel mogelijk om mij een simkaart op te sturen met nummerbehoud. (Het is dus werkelijk onzin dat dit niet kan). Tot mijn verbazing was mijn tegoed verdwenen. Enkele mailtjes en wéér een smoesje dat het niet mogelijk was verder, bleek het toch wél mogelijk. De schade herstelt en enkele weken verder besloten om mijn tegoed op te maken en daarna een nieuwe provider te zoeken.

Tot ik een paar dagen geleden een sms'je krijg dat ik een nieuwe simkaart moet aanvragen en wederom kon ik niet meer inloggen in de app. Wat blijkt: ze stoppen eigenlijk met het hele bliep concept en het wordt gewoon een normale prepaid provider met een flinke prijsverhoging. De beroerde klantenservice blijft natuurlijk wel op het oude "niveau". Bij deze verandering hoort ook een nieuwe website (gebruikersportaal) en die hangt van knulligheid aan elkaar. Over een paar dagen zou ik mij nieuwe simkaart krijgen en ik ben benieuwd of het allemaal gaat werken.

Hoe dan ook is het duidelijk: Bliep is mislukt en nadat de klanten het vertrouwen opgegeven hebben hebben de eigenaren dat nu ook gedaan: de stekker gaat eruit. Het had alleen wel netjes geweest om dit op een redelijke wijze te doen en niet door de laatste klanten weg te pesten.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Anonieme gebruiker

11 February 2020, 21:57

sim met nummer besteld als nieuwe klant, 7 weken verder en ik heb nog niks, een enkele mail word beantwoord, de meeste niet. geld kwijt

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Uitgebliept

08 February 2020, 11:05

Januari 2020, ik krijg een mail dat Bliep alweer vernieuwd, en dat ik mijn adres moet opgeven om een nieuwe simkaart te krijgen.
Dat doe ik dus, een mail terug naar mij , en nog 1, en nog 1, en nog 1, en nog 1, vol onduidelijkheden!
Eerst overstappen voor 1-2-2020, op 31-1 nog geen simkaart, dus naar internet, staat er doodleuk dat het verlengt is naar 1 maart, grrr.
Dan begin Februari midden in de nacht een sms, en jawel een uur later nog 1, met een code voor het overzetten van m'n oude nummer, 15 minuten geldig!, midden in de nacht, en nog geen nieuwe simkaart, grrrr.
Dan nog even de nieuwe tarieven, auw, grrrrr.
goodbye bliep zodra m'n teggoed op is!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door PIETER

29 January 2020, 17:52

ENORME PRIJSSTIJGING, 140% VAN OUDE TARIEF VOOR BELLEN. 67MB TARIEF STIJGT MET 800%, DAT IS GEWOON WAANZIN. EN NIEMAND KLAAGT EROVER. WAT ZOU JE ZEGGEN ALS JE PAK MELK VAN €0.85 NAAR €7.65 ZOU GAAN...… EN ALS JE SUPPORT SCHRIJFT HIEROVER, HEB JE NA 12 DAGEN NOG GEEN ANTWOORD (IK WACHT NOG STEEDS.....)

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door S.K. Meijer

14 July 2018, 12:14

Ik heb voor mijn kinderen na de eerste goede ervaringen, totaal drie bliep prepaids genomen. Het is echt heel goed geregeld allemaal. En super goedkoop en flexibel met het makkelijk bijkopen van internet. Echt top!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door Een bliep gebruiker van het eerste uur...

27 March 2017, 10:20

Was onbeperkt. Nu reeds na een tweetal uren "Doe eens rustig aan, je hebt 80% van je bundel gebruikt" WTF? 67 Mb voor een dagbundel is kinderachtig. Bovendien.... Probeer eens in het buitenland te bellen, dan heb je een callback SIM en kan je dus niet direct bellen omdat TeleNEE het vertikt om de buitenlandse operator te betalen voor het uitgaande gesprek. Van Top naar Flop, onmiddelijk na overname door TeleNEE.... WAARDELOOS

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Melissa

10 April 2015, 01:37

De hele verandering van de bliep bundels ben ik totaal niet blij mee.
Na een paar uur al 80% verbruikt van je mb.
Ik vind dit heel jammer. Voorheen was bliep te mooi om waar te zijn nu raad ik je bliep helemaal niet aan. Ik ga zelf overstappen ben het al zat. Heb zins 2 april al 4 x 15 euro lopen opwaarderen dit is gwn niet normaal. Heel jammer van jullie bliep. Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die gaan stoppen met bliep want ik iedeggeval wel.
Ik raadde bliep eerst aan iedereen aan nu zelfs me ergste vijand niet.

Groetjes Melissa

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Shet

04 April 2015, 11:07

Ik was al jaren een klant van bliep, sinds het bestaan ervan geloof ik. Ik vond het zo'n goede provider, echt de eerste en allerbeste meteen. Nog niet veel mensen wisten ervan die ik kende dus liet ik weten aan de mensen die ik ken (familie, vrienden) wat voor top provider dit was! Je krijg bij t opwaarden 10min gratis belmunten, kon onbeperkt interneten voor € 0,50 & €1,00. Voor 1 euro kon je meteen mensen in heel nl onbeperkt bellen en gratis smsen ook kon je met beide tarieven gratis naar andere bliepers bellen, nou top toch? Ookal was internet ook niet zo snel, je hoefde je niet aan een limiet te houden en telkens op je mb's te letten wat ik voorheen deed. MAAR nu bliep is veranderd sinds 2april jeez zeg, slechtste provider OOIT ik raad dit niemand aan!! Mijn moeder, zusje, ik, vriendinnen zijn hier allemaal niet tevrede mee en dan beweren ze nog dag 90% van hun klanten er wel blij mee zijn nou ik heb geen enkele reactie gehoord/gezien dat mensen er blij mee zijn. Maar 67 mb per DAG. Dat raakt in 10/15 minuten al op en dan raden zeje nog aan dat je dan 10 mb voor 0,25 euro kan krijgen. Dat raakt al op door achtergrondactiviteiten man. Dan zeggen dat ik geen snapchat moet gebruiken, niet moet streamen. Wat ik juist voorheen deed. Wat kan ik dan wel met 67 mb voor 1 dag? Letterlijk niks! Neem liever een abbonement zoals robinmobile helemaal geen zorgen, dag bliep. Ik vind dit de slechtste provider, voorheen waren jullie top heel teleurstellend dit.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,2

Review door diana

02 April 2015, 19:13

Met nieuwe omzetting ruim 40 belminuten kwijt die niet in geld zijn omgezet. Onbeperkt verdwijnt dus geen toegevoegde waarde meer.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,2

Review door Fractial Grudge

03 March 2015, 21:01

*Bliep UIT

Vanaf 2 april is het *Bliep UIT.
Het onbeperkte internet voor €0,50 per dag verandert dan in een karige 67MB voor diezelfde €0,50. Dat wordt dan voor de meeste gebruikers MB'tjes tellen. Ook komt er een optie van 10MB voor €0,25. Daar heb je zelfs nog minder aan, want dat wordt al meteen opgeslurpt door de achtergrondservices van Android.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

03 March 2015, 18:47

Let op! Bliep gaat veranderen
Onveperkt internet is bij bliep voorbij

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

31 August 2014, 15:35

Fantastische en snelle klantenservice en een heel goed product. Zeer aantrekkelijke tarieven, helemaal tevreden!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door birdie

06 June 2014, 19:15

Even mijn zeer positieve ervaring opschrijven met de klantenservice van *Bliep.

De KS is zeer goed bereikbaar, ook 's avonds: Antwoord per mail binnen een paar minuten tot een kwartier, en een zeer handig chatfunctie om live online te overleggen.
Zeer aardige/vriendelijke medewerkers die veel verder gaan dan een 'normale' KS: meedenken en weten wat ze aan het doen zijn ipv alleen een scriptje volgen en geen authorisatie hebben zoals bij andere ks.
Over terugboeken van tegoed doen ze bv niet moeilijk en wordt direct gedaan.
Mijn simkaart was gestolen en ze stuurden direct een nieuwe, gratis, die er binnen een dag was.
Er was iets raars aan de hand met mijn account, waarop ze een nieuwe hebben aangemaakt met 10,- tegoed, terwijl ik maar 6,- er op had staan. 'Mooi meegenomen toch?', zei de medewerker :-)
Ze liepen daarvoor even naar de technische dienst en hielden me ondertussen op de hoogte vanaf een ander chataccount van een pc die dichterbij was dan de vaste werkplek.

Werkelijk een verademing. Ik kan iedereen Bliep aanraden, mede door hun heldere no-nonsense tariefstructuur.
Dekking is hetzelfde als T-mobile

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door Dalton

30 December 2013, 20:44

Ik ben ontevreden over Bliep. Het kost weinig maar biedt ook weinig.
De downloadsnelheid is erg laag.
Als je naar mening van de provider iets teveel data gebruikt via het € 0,50 tarief, dan krijg je een waarschuwing 'datamisbruik'
Bliep zal na aanhoudend misbruik de sim kaart afsluiten als ik het netwerk voor andere Bliepers blijf overbelasten.
Man, man wat een onzin. Het draait gewoon om databundels die ze bij T-mobile hebben ingekocht.
Het feit dat ik als een snotaap wordt neergezet heeft me doen besluiten om per direct over te stappen.
Bovendien wil ik niet aangesproken worden als beste Blieper. Het lijkt teveel op het blaag Justin Bieper.
Conclusie:
Bliep is weinig waard. Stap over naar Robin. Voor € 30 / maand onbeperkt bellen en mobiel internet en een supersnelle respons op een vraag. Per email binnen 1 uur. Zelfs tijdens de kerstdagen!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,2

Review door abdihla marike

14 November 2013, 14:06

wat is dit jonghe t werk voor geen meter kan niet bellen met marokaanse vrienden in marokko en ik ben dus boos op zij dit is niet onaceptabel ik zweer jou
wollabhila loserssss

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

23 September 2013, 02:08

Ik ben heel tevreden met *bliep, de kosten zijn duidelijk en zonder haken en ogen. Het zou fijn zijn als de klantenservice een nummer zou hebben.
Maar ik kan *bliep aanbevelen !!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door Marouane

28 August 2013, 02:52

Ik vindt bliep een heerlijk provider Alleen vindt ik het Jammer dat ik het niet eerder heb ontdekt had me veel meer geld bespaard dus meer reclame zal goed op zijn plek staan ook vindt ik bliep een eerlijk bedrijf daar bedoel ik dus mee geen (Zonder haken en ogen, kleine lettertjes of spookfacturen)en
en als je niks doet betaal je ook niks ook vindt ik de app handig hoef dan niet steeds te bellen voor mijn beltegoed
Kortom ik zou me niet schamen als ik zeg dat ik een vaste klant ben van bliep
En qua ervaring is bliep toch wel een. Provider waar je u tegen kan zeggen dus aanraden zal ik zeker doen dus een 9 als cijfer komt dik op zijn plaats

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door Timo

22 June 2013, 22:16

Goede provider hele snelle klantenservice via Twitter en email

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,4

Review door Anonieme gebruiker

08 June 2013, 13:47

Goede prijzen en dekking

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door Job

04 March 2013, 16:56

Hallo allemaal,

deze provider is jong en nieuw op de markt bliep.
Het is erg fijn en goedkoop voor maar 50 cent op een dag kun je onbeperkt smsen en internet.Er is geen provider die dit goedkoper aanbied!

Het internet heeft een goede snelheid en je hebt overal goed bereik (in mijn regio)
Ook is bliep erg betrouwbaar bijvoorbeeld hebben leuke (win)acties.En bliep houdt je ook goed op de hoogte via facebook bv. Aan deze provider merk je dat de doelgroep jongeren is jongeren bellen niet veel en smsen en internetten wel veel dat dat ook nog onbeperkt is helemaal fantastisch nooit geen zorgen maken dat je over je bundel heen gaat want er is geen limit !!! Ook is deze provider jong en dat zorgt er voor dat er nog veel nieuwe dingen aankomen.

bellen kan ook bij bliep je krijgt bij elke euro dat je opwardeerd een gratis belmunut kado.Dit was in ieder geval genoeg belmenuten voor mij.

De klantenservice is ook heel goed. Als er bv een storing is die dag krijg je gewoon 1 euro teruggestort op je beltegoed. De klantenservice heeft dan wel geen telefoonnummer maar je kunt contact opnemen via twitter of facebook of e-mail.Je krijgt meestal snel andwoord.

+ klantenservice reageert snel en is vriendelijk
+ onbeperkt
+ redelijk goede snelheid internet
+ geen aansluitkosten

- klantenservice heeft geen telefoonnummer
- bellen kost 25 cent per menuut (als je geen gratis menuten meer hebt)

- of + doelgroep jongeren

ik hoop dat u nu een beeld krijgt van hoe de provider is
U kunt een simkaart kopen door naar www.bliep.nl of the phone house of free record shop.




  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0
Toon meer...

Schrijf zelf een review over *bliep

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
negen min een
=