Gebruikersbeoordelingen AH Mobiel

Gebaseerd op 15 reviews
4,4
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk

Review door An

20 November 2020, 15:09

Onlangs simkaart gekocht. Beltegoed gelijk weg zonder gebeld te hebben en met internet op wifi.... Rara.. ook niet telefonisch bereikbaar alleen via Whatsapp bellen telefonisch te bereiken, dus onmogelijk bereikbaar voor netnummer. Op mail wordt in het geheel niet gereageerd, medewerkster helpdesk lijkt haar best te doen maar weigert het te snappen. Vreselijk! Wat een afknapper en dat voor AH.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Frank Huurneman

28 November 2019, 11:26

Klantenservice is op alle punten onder de maat. Laat service maar weg. Er was een storing met opwaarderen. Wel betaald geen beltegoed ontvangen (9-11), via mail kunnen ze wel zeggen dat er een probleem is maar niet wanneer de oplossing komt. ook niet of je op de hoogte gehouden wordt. Zowel telefonisch al per mail krijg je domme reacties zoals: je kunt nu wel weer opwaarderen" net nadat je verteld hebt dat je al betaald hebt maar nog geen tegoed hebt ontvangen. Medewerkers denken vanuit hun eigen (on)mogelijkheden, niet vanuit de klant. Vandaag 28-11 nog geen reactie op 3 mails van mijn kant (oudste van 17-11) en nog steeds geen beltegoed.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

31 October 2019, 09:31

Buiten het bereik wat wel goed is is de klantenservice slecht! De klantenservice geeft foutieve informatie en de klacht die je alleen via de mail kunt sturen antwoord we kunnen niks voor u doen! Ook als je nadrukkelijk een antwoord op een vraag wilt. Tegenstrijdige antwoorden. Helemaal slecht! Zo kunnen ze wel lekker hun zakken vullen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,8

Review door Jack

14 October 2018, 21:24

Voor 25 euro gekocht je krijgt geen gratis beltegoed dat is gewoon pure onzin ze geven helemaal niks. Telkens worden er ook spook bedragen afgeschreven als je bijvoorbeeld 4G gebruikt houd hij de 4G nog een half uur aan als je hem allang hebt uitgezet. Ook zorgen ze ervoor dat je niet meer kan bellen of kan worden gebeld als je gaat overstappen. Vernietig je AH simkaart zo snel mogelijk en ga naar een andere provider zoals simpel.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,2

Review door Anonieme gebruiker

24 February 2018, 16:02

Prepaid simkaarten die niet werken. Onvriendelijke helpdeskmedewerker zegt "koop maar een nieuwe". Nieuwe simkaart werkt ook niet. (telefoon is in orde, gecontroleerd met andere simkaarten). Helpdesk weer gebeld : sorry, kan niets doen, neen u krijgt niet uw geld terug, ondanks geen 1 cent van het tegoed verbruikt te hebben. Overigens wederom een zeer onvriendelijke helpdeskmedewerker.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

15 August 2017, 17:42

Via ideale betaling kan niet via app.alleen met de reader en bankpas.heel irritant als je onderweg bent.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,4

Review door P J A Kieviet

05 September 2016, 11:53

+ De (verplichte) app is best overzichtelijk, als je eenmaal doorhebt hoe deze werkt. Houdt het verbruik duidelijk bij.
+ Voordelige (combi)bundels verkrijgbaar, fijn voor de kleinverbruiker.
- Combibundels zijn niet automatisch te verlengen.
- Belbundel is niet geschikt voor 0900-nummers. Niet handig om dat te ontdekken op het moment dat je urgent een servicenr. nodig hebt. Bij navraag blijkt dat je daarvoor, naast je gewone bundel, ook een basisbundel moet hebben.
- Zelfs de klantenservice wist niet te vertellen hoe je het automatisch verlengen van een bundel kunt stopzetten. Beloofden dit uit te zoeken en contact op te nemen, maar na een week heb ik nog niets gehoord.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,8

Review door Peg

06 May 2016, 22:28

miin zoon zijn belegerd was na opwaarderen binnen paar uur op..
waarschijnlijk heeft hij zijn Internet geactiveerd gehad . Hij beweerd van niet .
Klantenservice gebeld 20 cent per gespre en maar eventjes in de wacht gestaan.
Ze heeft meegekomen was vriendelijk en uit coulance stort ze het beltegoed er terug op. Plus heeft ze vanaf daar het Internet geblokkeerd . erg tevreden ben ik dus .

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,8

Review door D10

19 April 2016, 01:33

Ben je zoekende naar een prepaid 06, sla AH mobiel alsjeblieft over.

Pluspunten:
1. Als je in het buitenland (EU) kunt (!) bellen is dat erg voordelig, deze tarieven zijn namelijk goedkoper dan de binnenlandse tarieven.
2. Klantenservice neemt gemiddeld binnen 10 minuten op.

Minpunten:
1. Er worden spookbedragen van je beltegoed afgeschreven.

2. Klantenservice is ronduit onbeschoft, zelfs na toegeven dat er een fout is gemaakt door 'het systeem' wordt je niet schadeloos gesteld of gecompenseerd. En waag het niet om een uitdraai te vragen van de gegevens die ze je eenmalig noemen... hier betaal je namelijk niet voor...
Verder ben je gewoon dom en moet je je mond houden...

3. Als je internetbundel is verlopen of op is ontvang je pas na 2 dagen een waarschuwingsbericht.

4. Bij het opvragen van je beltegoed is het genoemde / getoonde saldo soms niet / soms wel real-time. Je hebt er dus niks aan.

5. SIM-kaart kan zich soms niet registreren op het netwerk, gevolg: je bent lange tijd onbereikbaar en je hebt het pas door als je zelf wilt gaan bellen.

Kortom:
Albert Heijn moet zich maar lekker bezig blijven houden met de verkoop van potjes doperwten en zo snel mogelijk stoppen met AH-mobiel. Als Albert Heijn zijnde moet je je afvragen of je je grote, goede en sterke merk te grabbel wilt geven aan een slecht werkende service met een nog veel slechtere klantenservice...

Mijn advies aan iedereen kijk verder voor een andere provider!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,0

Review door Anonieme gebruiker

23 September 2015, 21:02

Niet veel op toe te lichten, tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad. Ik ga er vanuit dat dit zo blijft. Erg voordelig en goed bereik

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,8

Review door bas

28 May 2015, 18:46

ik heb nu al heel lang ah slim only en ik ben er erg tevreden over. ik kan bijstorten als ik teveel bel of sms.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,8

Review door mevr. Rita Lamers-Pen

27 September 2014, 10:56

KLACHT.

Mijn mobiel-nummer AH: 0031645041215; mevr. Rita Lamers-Pen.

U belt mijn mobiel voor een reclame om ... 4.15 uur 's-nachts. Iedereen wakker in de buurt, midden in de nacht.
Ik protesteer tegen dit soort onhebbelijke methodes. A.u.b. mij per mobiel of mail bevestigen dat dit niet meer gebeurt.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door jack kuijs

07 May 2014, 12:48

wat is waar. op 06-05-2014 ah prepaid kaart gekocht. volgens de ah bon kan ik bellen voor 18 cent en sms-en voor 6 cent. op 07-05-2014 doe ik een ss je weg en er wordt vrolijk 12 cent afgeschreven he kan dit,.met vr groet jk

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Agnes

21 March 2014, 10:53

Totaal geen bereik op Frans-Duitse grens. Email gestuurd over verloren simkaart 2weken terug,nog geen reactie. Dure bel- en sms kosten prepaid mobiel.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,0

Review door Piet

13 March 2014, 08:25

Heb nu een maand AH Mobiel Slim Only. Ben erg tevreden. zeer goed bereik en data verkeer ook goed. Is een soort prepay en basis bundel is 9 maanden geldig. Je kan voordelige bel-, sms- en databundels bijkopen via de AH Mobiel App. Deze zijn een maand geldig. Ik heb dit abonnement om uit te proberen, maar weet nu al dat ik overstap hierheen zodra mijn peperdure abonnement bij Vodafone afloopt met nummerbehoud wat ook gratis is bij AH Mobiel

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Schrijf zelf een review over AH Mobiel

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
acht + 4
=