Gebruikersbeoordelingen Hema Mobiel

Gebaseerd op 5 reviews
5,2
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk

Review door Anonieme gebruiker

30 July 2021, 11:29

Helaas gaat HEMA telefonie stoppen in 2022. Helaas is de dienstverlening al voor die tijd gestopt. Telefoongesprekken worden halverwege afgebroken terwijl er nog genoeg prepaid tegoed was. Klantenservice kon hier niet bij helpen en kost ook nog geld.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,4

Review door A3

06 February 2020, 15:45

Ik wil jullie bedanken voor de perfecte afhandeling van een foute opwaardering Ben erg tevreden over de terugbetaling maar bijzonder de uitleg dat er fouten zijn (kinderziektes) in het systeem Voor mij het antwoord omdat ik echt niet wist wat er fout ging nogmaals Bedankt

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door E.

05 January 2020, 14:31

Sinds 2010 heb ik Hema prepaid (daarvoor KPN) en dit scheelt enorm in de tarieven (Hema €010 ct/minuut tegen €0,30 ct/minuut bij KPN) en ruim een maand geleden moest ik een nieuwe telefoon aanschaffen, omdat de oude ineens defect was. Maar ik gebruikte nog altijd de oude Mini-sim die ik al sinds 2003 of wat eerder bij KPN had gekregen en moest nu over naar Nano-sim. Dus: digitaal aangevraagd en helaas had ik het verkeerde simkaartnummer. 2e aanvraag bleek later ook niet goed (verkeerde PUK-code) en maar eens gebeld, want ik had er niets over gehoord.

Alles uitgelegd en rechtgezet en juiste kaartnr en code, dus gaan met die banaan. Binnen 5 werkdagen zou ik een nieuwe 3-in-1 kaart krijgen. Kerst en de weekenden er af gehaald na 6 werkdagen nog niets! Weer gebeld: stond niets in hun systeem (#$#). Weer aangevraagd en men maakte er een spoedaanvraag van. Nu zitten de 5 werkdagen er bijna weer op en nog altijd niets! Ik kan mijn nieuwe telefoon niet gebruiken, die al een maand ligt te verstoffen, want Hema doet ABSOLUUT NIETS, maar ook hee-maal niets met de aanvragen, want waarom moet ik keer op keer weer aanvragen zonder dat ik wat krijg?? Als het nu niet lukt, neem ik een andere provider. Zit nu al anderhalve maand totaal zonder internet en gebruk noodgedwongen m'n oude telefoon uit 2006 zonder internetotpies. Mijn Internet Onderweg kaartje van XS4All (gratis bij m'n internetabonnement) had ik direct de dag na aanvraag binnen! Waarom kan Hema dat niet? Afspraken zijn bij de Hema niets waard. Helpdesk is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar er wordt verder niets met de aanvraag gedaan. Ze laten klanten lekker stikken!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,2

Review door Harjan

08 October 2018, 19:02

Ondanks 3 Hema-opwaarderingen afgelopen jaar is mijn simkaart administratief afgesloten en kan ik nu niet meer inloggen op facebook. De 'service-medewerker' van de 'helpdesk' van Hema wilde me niet helpen. Omdat ik daarom boos werd en bleef aandringen, 'gooide hij de haak op de hoorn'. Ik voel me opgelicht door de Hema. 'Penny wise, pound foolish'. Wees verstandig en koop niets meer bij dit bedrijf. Het is nooit goed geweest en het zal nooit iets worden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,8

Review door e.v.d.elshout

18 May 2014, 11:00

ervaring met hema telefonie is prima en zeer duidelijk en begrijpeliijk ook voor ouderen

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Schrijf zelf een review over Hema Mobiel

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
7 - 0
=