KPN reviews

Gebruikersbeoordelingen KPN

Gebaseerd op 89 reviews
4,0
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk

Review door N

06 August 2018, 13:47

In Mei heb ik gechat met een van de medewerkers van KPN en is mij een nieuw aanbod gedaan om klant te blijven bij KPN. Ik ben (vandaag was) klant bij KPN en eigenlijk altijd tevreden, maar ik betaalde veel te veel per maand. Tevreden sluit ik het chat gesprek en wacht op een bevestigingsmail. Helaas heb ik deze mail nooit ontvangen, maar we weten allemaal dat fouten maken menselijk is... Dus ik kom opnieuw in contact met KPN waarnaar er bij mij wordt aangegeven dat het voorstel niet met terugwerkende kracht kon ingaan, maar die medewerker het die maand zou regelen (halverwege juni). Tot mijn verbazing is het wederom niet gelukt om hun afspraak na te komen en kom ik nogmaals in contact met een medewerker van KPN, nu telefonisch. Wederom wordt mij van alles toegezegd en toen ik nog geen bevestigingsmail had ontvangen, ben ik overgestapt naar Telfort met een mooie aanbieding.

En jawel hoor... ik word gebeld waarom ik weg zou gaan en dat hij mij een nieuw aanbod mocht doen. Na lang in gesprek te zijn geweest heb ik ze nog 1 kans gegeven en aangegeven dat ik mijn aanvraag bij Telfort zou annuleren.

Wat er toen gebeurde.... Tja, het voorstel wat was aangeboden was onmogelijk en nergens terug te vinden. Één grote grap! Ik ben zo ongelooflijk klaar met KPN Klantenservice. Zoek een goede manager en zorg dat je systemen op orde zijn in plaats van ''verschillende afdelingen'' de schuld te geven.

Al met al... Na 5 telefoontjes is het nog steeds niet geregeld en stap ik over. Oh ja... En Spotify werkt niet meer samen met KPN, mocht je het nog niet weten. Ik snap Spotify volkomen!

Waardeloos!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

03 August 2018, 18:43

Wanneer je KPN belt en info vraagt over televisie storing die ruim 2,5 uur duurt, weet men van niks. Vreemd genoeg wel dat het "de hele avond duurt". Men verzwijgt dus het nodige voor (trouwe) klanten als dank.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Milkschake29

30 July 2018, 08:54

Gratis mobieltje is gewoon misleiding!

De KPN heeft mij nooit vertelt dat ik een dure lening afsloot met verborgen toestelkosten.

De Hoge Raad de hoogste rechter van het land, heeft op Feb 2016 een duidelijke uitspraak gedaan.

De KPN doet weinig of helemaal niets met soortgelijke klachten, en laat gedupeerden gewoon aan hun lot over in de hoop dat deze zaken zullen verjaren of worden vergeten in hun voordeel, want betalen doen ze niet, incasseren doen ze daarentegen wel al te graag ook als het eventueel onrechtmatig verkregen gelden is WOEKERRENTE'S!!!

KPN u moet zich schamen om zo over de ruggen van kwetsbare personen zo je geld willen verdienen, door ze eerst te liegen en daarna vervolgens keihard te bedriegen met hoge boete's, onwettige contracten.

Weet u wel hoeveel personen in de financiele problemen zijn gekomen door die gratis mobieltjes, en hoeveel personen hun huis zijn uitgezet.

Ondertussen maakt kpn wel reclame's met loze belofte's die ze helaas niet waar kunnen maken, de realiteit is dat KPN gedupeerden klanten in de steek laat na dat ze financieel zijn uitgekleed door KPN.

Ik heb door dit gebeuren zware financiele schade geleden maar dit intreseert de KPN helemaal niets, die zijn immers druk bezig met het incasseren van gelden, de KPN heeft mij verschillende keren van het kastje naar de muur gestuurt en daarna negeren ze mij ordinair.

Echte klantvriendelijkheid en of verantwoordelijkheid nemen is bij KPN helaas ver te zoeken.


Daarnaast heeft kpn stiekem WOEKERRENTE'S gerekent op vele gedupeerden klanten dit is echt te triest voor woorden, en wij de gedupeerden klanten moeten dit gewoon maar SLIKKEN van KPN!

En ik raad iedereen aan om zich direct aan te melden bij de Consumentenbond Claimservice of de Consumentenclaim dit om een eventuele verjaring te stuiten en om je recht te halen, dit heb ik namelijk reeds al gedaan.

En mensen ga nooit meer in zee met KPN want je komt er echt heel moeilijk van af.

Fouten of wijzigingen voorbehouden.

Onder voorbehoud van alle rechten en weren.

Op deze ervaring van kpn op deze website kunnen geen rechten worden ontleend.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door wijzenbeek

17 July 2018, 16:36

nieuwe aanbieding gekregen om internet te vervangen voor een betere optie en een betere prijs. Achteraf blijkt dat ze zowel de oude en de nieuwe dienst berekenen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Linda

14 July 2018, 12:22

De reperatie service is echt waardeloos, sinds ze het uitbesteden aan teleplan.nl

Mijn verhaal is als volgt: Vroeger, als ik schade had aan mijn telefoon, ging ik gewoon aar een primafoon business point, je gaf je telefoon nummer op, ze zagen of je verzekerd was etc, en dan werd je meteen een noodtoestel gegeven, en werd de schade gerepareerd, wat mischien even kon duren. Dus geen probleem.

Nu: ik ging naar de business point, en gaf aan dat ik schade had, kreeg nu te horen dat het via teleplan gaat, dus, je vult een online formulier in, met alle gegevens die ze nodig hebben, je stuurt je toestel op, en dan denk je dat alles in kannen en kruiken is, maar nee, ze geven je een prijsopgave voor de reperatie, of je kan kiezen om de onderzoeks kosten te betalen, en dan sturen ze het toestel terug. DUs: meteen gebeld, en vermeld dat ik een toestel verzekering heb. Dan denk je dat het nog goed komt, maar nee, KPN betaald de onderzoeks kosten, en het toestel werd weer terug gestuurd, nu blijkt het dat zo een reperatie weer via een ander kanaal moet: je word verwezen naar toestelverzeking.kpn.nl en dan begint het hele gedoe weer, ben zo wat een maand mijn toestel kwijt.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,6

Review door Anonieme gebruiker

06 July 2018, 19:50

Vanavond gebeld om een verhuizing door te geven, super sympathieke gast aan de telefoon. Heeft voor ons het abonnement naar beneden geschroefd! Super geholpen, zoals altijd!!! Wij blijven erg graag klant bij KPN!!

Bedankt voor de hulp (En het geduld)

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door Denk je dat

04 July 2018, 03:34

WAARDELOOS BEDRIJF

Beste KPN,

Onlangs mocht ik mijn mobiele telefoon abbonement verlengen. Aangezien ik al JAREN klant ben van jullie toch maar besloten om het te gaan verlengen. Eenmaal bij verlenging heb ik een nieuw toestel gekozen en hierbij de keuze gehad om het af te halen bij een Kpn afhaalpunt.

Na een paar dagen een email ontvangen met een bevestiging van zowel KPN als Post NL dat mijn pakket bezorgd is bij de desbetreffende afhaal punt.

Mijn vrije dag opgeofferd en tankkosten gemaakt heen en terug voor jan doedel. Eenmaal bij aankomst vertelt de Kpn medewerker dat het niet verwerkt zou zijn in hun systeem en ik mijn pakket niet mee kan krijgen. Het pakket zou achterin bij hun liggen maar ik kreeg het niet mee.

Hierna email laten zien en zelfs het contract maar alsnog niet mijn pakket meegekregen. Hierna zei de beste man: er is iets mis gegaan en dit zou 10 min of zelfs een dag kunnen duren. Misschien kunnen we de order opnieuw plaatsen?

Nou Kpn bij deze heb ik vandaag besloten dat ik hem niet meer ga verlengen en hierbij is de bestelling ook gelijktijdig na vandaag geannuleerd.

Jullie moeten ten eerste wat aan jullie prijzen gaan doen en al helemaal voor de klanten die al jaren klant zijn van dit bedrijf. Want de prijzen die gaan echt nergens over. En wat er vandaag gebeurd is had niet moeten gebeuren en had per direct in de winkel gecompenseerd moeten worden met iets anders . In ieder geval kwam daar geen voorstel uit vanuit jullie kant.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

15 June 2018, 13:59

wij waren bij Kpn in Spijkenisse .
Wij hebben hier zo'n ander half uur gewacht, daarbij waren er ook nog 8 andere wachtende.
Hier hebben ze totaal geen haast en staan hier met 2 personen.
dat stralen ze ook uit, dat er geen haast in zit.
Wij komen hier nooit meer een waardeloze zaak waar de klant geen koning je zit gerust 2 uur te wachten wij zijn na ander half uur weg gegaan.
Je kunt beter bellen naar Kpn daar krijg je wel waar voor je geld
Jammer dat dit zo gelopen is voortaan bellen wij naar kpn.


  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

01 June 2018, 14:15

waardeloze service ! telefoon en internet lag eruit ( dus ook geen pin) en heb een restaurant sturen ze pas "eventueel "na een dag een monteur

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Kevin

17 April 2018, 14:27

Bestelling was een week kwijt en ze wisten zelf niet waar mijn pakket was. Aan het lijntje gehouden en medewerkers spreken elkaar tegen

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Michel

28 March 2018, 23:11

Ik ben een zakelijke klant van KPN. Telefoon, internet, beveiligde pin lijn, etc. Enkele weken geleden een mailtje gehad dat er 28 maart 's nachts tussen 2.00 en 7.00 uur onderhoud en updates aan het netwerk plaatsvinden. Ok, prima. Ik had vanochtend dus gewoon géén internet meer. Ik heb een autobedrijf, apk afmelden, diagnoses, pin-betalingen, bedrijfsvoorraad etc. Alles ligt plat. Afspraken kan ik niet nakomen, moet ik verzetten. Na zéér slechte ervaringen met klantenservice in het verleden, toch maar weer aan het bellen...
Na 20 minuten wachten, vier keer doorgeschakeld en hetzelfde verhaal vier keer verteld te hebben, moet daags erna een monteur komen zeggen ze. WAAR-DE-LOOS, te gek voor woorden. Wat een k#tbedrijf, met een bende van een klantenservice. Hoop op een grondige reorganisatie daar.
Als ik mijn klanten zo behandel, ben ik in de kortste keren werkloos. Verschrikkelijk, wat een bende daar.
NOOIT AAN BEGINNEN

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door kpnhater

27 March 2018, 11:23

Wat een baggerbedrijf met een baggerservice! Vandaag 2 !!!!! uur bezig geweest van kastje naar de muus gestuurd!

Weer een klant kwijt, omdat men blijkbaar geen oplossing weet voor hun eigen fout!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door P.J

05 March 2018, 16:17

Waardeloze service! Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Slechte service bij de kpn winkel, ze willen niks voor je doen alleen je verhaal aanhoren. Dit is hetzelfde als je naar de klantenservice van kpn belt, je wordt tig keer doorverbonden en vervolgens moet je elke keer opnieuw je verhaal vertellen. Kantenservice kunnen ze beter een ander woord voor bedenken bij kpn, het komt iig niet overeen met wat ik onder klantenservice versta. Asurion verzekering zeer zeker NIET afsluiten bij je mobiele abonnement hier geven ze je geen correcte informatie aan de telefoon als je belt dat je mobiele telefoon kapot is. Vervolgens krijg je geen nieuwe telefoon maar moet je wel een eigen risico betalen. Niemand kan mij vertellen hoe oud de telefoon is die ik opgestuurd krijg, terwijl mijn eigen (kapotte) NET 1 jaar oud is. Alle medewerkers verschuilen zich achter een ander en anders wel achter de voorwaarden. KPN heeft vast graag klanten, maar klanten met problemen niet! Die helpen ze iig niet klantvriendelijk of met goede service!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Onno Posthumus

23 February 2018, 13:44

Dinsdag 20 februari 2018 is bij graafwerkzaamheden door BaasBV aan de Hoflaan een kabel geraakt zodat wij geen pin, internet en telefoon hebben. KPN doet helemaal niets. Donderdag 1 maart is de eerste mogelijkheid dat we geholpen worden. Wij als Tennispark De Delftse Hout voelen ons niet serieus genomen door KPN. We zien ook geen andere mogelijkheid om via social media bedrijven te waarschuwen voor KPN. Door deze houding komt de continuïteit van je bedrijf in gevaar. #nooitmeerkpn
Graag delen

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,2

Review door jennifer

20 February 2018, 13:54

Grootste k*t bedrijf. Aan de telefoon zeggen dat het abonnement maandelijks opzegbaar is, en vervolgens een einddatum hebben. Zodra je contact opneemt. Kun je het afkopen. Waarbij je duurder uit bent dan het gewoon helemaal afbetaald.

Grote Oplichters!!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Stefan

30 January 2018, 17:23

Gemaakte afspraken komen ze niet na. KPN geeft aan dat service hoog in het vaandal staat. Maar dit is alles behalve. Ik zou een nieuw toestel krijgen omdat mijn oude mobiel defect was. Vervolgens geeft KPN aan dat ik geen klant meer ben (Had mijn abo inderdaad stop gezet vanwege al het gezeik wat ik in de afgelopen 2 jaar heb gehad). Om deze reden zou ik geen recht meer hebben op een nieuw toestel. Vervolgens blijkt dat ze een fout hebben gemaakt met het afsluiten van mijn abo. Waardoor mijn abo twee maanden langer doorloopt. Er verdwijnen zo maar zenders (waar je niks voor terug krijgt) en sommige kosten worden tijdens je abo duur ineens hoger (zoals bellen in het grensgebied). Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan met het benoemen van het aantal klachten die ik heb over KPN.

Voor de hoeveelheid geld wat je betaald krijg je er een slechte dekking, service en veel gezeik voor terug.

Ik ben blij dat ik nu voor tele2 heb gekozen. Je krijgt veel meer waar voor je geld.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Rosa

02 January 2018, 18:22

Helaas zijn er naar mijn weten niet veel goede alternatieven, ik hoor over andere providers ook vaak slechte verhalen. In elk geval is het bij KPN een groot zooitje; elke medewerker en monteur komt weer met een ander verhaal en heeft geen idee van wat de vorige persoon heeft besproken/aangesloten. De verschillende afdelingen binnen KPN (zakelijk, KPN 1, particulier) hebben een zeer slechte communicatie onderling. Bij storingen moeten wij vaak meerdere malen bellen naar verschillende nummers en doorvragen voordat het probleem wordt gevonden. Ik hoop dat er een grote reorganisatie komt!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door Sandra

16 December 2017, 09:56

Het enige wat prima is aan KPN is de dekking. De service is echt verschrikkelijk. Je word continu met verschillende verhalen en beloftes van het kastje naar de muur gestuurd en ondertussen word er niks geregeld. Mijn nieuwe provider krijgt voor mij geen goedkeuring bij KPN voor nummerbehoud doordat bij KPN allemaal fouten gemaakt worden in de communicatie en ik daar nu de dupe van word.
Nooit meer terug naar KPN!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door Wilfried Ligthart

07 December 2017, 16:35

Wat een waardeloos bedrijf, als je onvriendelijk behandeld wilt worden en weken moeten wachten op je telefoon dan met je hier zijn. Ik ben weg bij dit waardeloze bedrijf

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anko

27 November 2017, 21:35

KPN bied een dienst aan, ik heb een contract, vervolgens werkt het niet, ik bel kpn klantenservice, die man kan mij niet helpen zegt hij, ik vraag naar iemand die wel het probleem kan verhelpen, hij zegt ik kan je niet met iemand anders doorverbinden. ik vraag hem dan even per mail te laten weten dat hij niet in staat is het probleem op te lossen, dat kan hij ook niet. ik wil mijn contract opzeggen, wat denk je? dat kan niet zegt hij want u heeft een jaarcontract en dat het niet werkt maakt niet uit.
Wat een vuile klootzakken.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door nick

15 November 2017, 11:33

KPN DE TELECOMSPECIALIST,

zelfs mijn oma kan betere service bieden op het gebied van telefonie,
als je zakelijke telefonen het niet doen word je zogenaamd door de 2de lijns monteuren terug gebeld en dat wel binnen 72 uur, echt een super service (sarcastische opmerking) en als je dan na deze beleberde service ook nog niet word teruggebeld binnen 72 uur gaat het wat mij betreft niet meer om slechte service, als ik het slechte service zou noemen zou dit een belediging zijn voor slechte service,
daarbij heb ik afgelopen 2 weken meer als 3,5 uur aan de telefoon gehangen omdat ze ook lekker snel zijn met het uitzoeken welke afdeling ze moeten bereiken
Het licht nooit aan het netwerk maar aan ons toestel die net 2,5 jaar oud is en door hun geleverd zijn er zit dus blijkbaar een houdbaarheidsdatum aan hun toestellen ik denk dat ik hem begin te ruiken van de bederving ( aangezien dit volgens hun mogelijk is
mijn advies nooit bij kpn gaan

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Laurens

02 October 2017, 12:20

Komt afspraken niet na. Het duurt een eeuwigheid voor je aangesloten bent! Blijf hier weg!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door nico

29 August 2017, 21:24

ik heb vele jaren bij de KPN gezeten met alles in een pakket .
ik had last van slechte verbinding .internet dat steeds uit viel geen tv kunnen kijken op een laptop/tablet in de tuin .
kortom een drama en was helemaal niet tevreden
om de 3 a 4 maanden stond er wel weer een monteur voor de deur om te kijken of hij het probleem kon oplossen .
ze hebben hier al alles gedaan nieuwe routers/experiaboxen nieuwe kabels nieuwe kastjes voor de tv ,uiteindelijk was het het wifi signaal dan weer niet goed .
weer een monteur extra wifi versterker moeten aanschaffen .
nou ook niks is er nog slechter op geworden .
ik heb dus besloten om over te stappen naar de Ziggo .
toen de KPN daar lucht van kregen zijn ze het signaal gaan knijpen ,en toen ik daar over ging bellen .
kreeg ik via de storingsdienst te horen dat ze ook niet meer dan 35 mbit naar binnen kunnen sturen bij mij .
maar wel ruim 9 jaar voor snel internet betaald */- 100 mbit
leve de KPN ik ben zo blij dat ik morgen van deze slechte club af ben en dan bij de Ziggo zit .
kijk er nu al naar uit

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,6

Review door Petra

01 August 2017, 20:00

Ik kreeg elk jaar korting voor 3 maanden . Moet je zelf aan denken geen probleem . Maar het is dit jaar afgeschaft . Nou dan ga ik over naar Ziggo . Heb ik Max Verstappen erbij .

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

06 July 2017, 23:45

Zo kort mogelijk wat er gebeurd is;
We zijn klant bij KPN met tv, internet en 3 telefoon abonnementen.
Vorige week een prepaid nummer over laten zetten naar een abonnement MET nummerbehoud. Alles bevestigd gekregen, maar iets ging er mis. Dat kan overal gebeuren en daar heb ik alle begrip voor maar naarmate de dagen vorderden werd het echt van kwaad tot veeeel erger!
De eerste dagen had ik een vervangend nummer, daarna had ik mijn eigen nummer (leek alles goed), de dag daarna had ik geen netwerk meer en de dag daarna belt er een vreemde vrouw met MIJN nummer naar mijn andere telefoon! Die ook nog vrolijk verteld dat ze in al mijn groepsapps zit en allemaal berichten en foto's krijgt!!!
Dan KPN alweer bellen, voor de 20ste keer hetzelfde verhaal vertellen en dan VOOR LEUGENAAR UITGEMAAKT WORDEN!!!
Want het kan niet wat ik vertel en ik moet nu eens eerlijk vertellen wat IK voor raars gedaan heb...!
Dan mag je niet kwaad worden want ARJAN OOST van de helpdesk verbreekt dan gewoon de verbinding omdat er niet met mij te praten valt!!!

Echt, KPN heeft een geweldige service als je iets wilt bestellen, maar het is onmenselijk hoe ik vandaag behandeld ben door de "servicemedewerker" ARJAN OOST!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door ineke

26 May 2017, 18:01

Ik ben zeer tevreden de monteur was heel vriendelijk en netjes alles doet het goed ben er blij mee.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door Abbenhuis

10 April 2017, 17:48

ach ach ach wat erg dit bedrijf. Zo'n klantonvriendelijk en niet klantgericht bedrijf heb ik lang niet meegemaakt. En dan ook nog eens om klant te worden met een alles in 1 pakket. Afspraak maken voor installatie lukt niet en moet minimaal 6 keer voor nagebeld worden en iedere keer zeggen dat de afspraak is gemaakt en dan van de volgende horen dat er niets in staat. Na de zesde keer dan eindelijk gelukt en dan laat de monteur je vanochtend op de afspraakdatum gewoon staan omdat hij het adres niet kan vinden....en dat in deze tijd. Vervolgens weer 6 contact gehad maar niemand belt terug ondanks toezeggingen en ze laten je gewoon staan. Super onvriendelijke klantenservice en praten allemaal langs elkaar heen. Wat heb ik een spijt dat ik van Ziggo ben overgestapt naar KPN ( alleen gedaan omdat nieuwe woning overal glasvliesaansluitingen had). Omdat niemand de afspraak nakomt heb ik maar gevraagd of zij alstublieft mijn nieuwe aanvraag wilde annuleren zodat ik geen klant hoef te worden maar dan heb ik in eens een jaarcontract waar ik aan vast zit. De enige die de afspraken niet na hoeft te komen is schijnbaar KPN. Nou ik weet wel war die eerste K voor staat in KPN. Indien het niet hoeft dan raad ik iedereen af om over te stappen naar KPN, wat een verschrikking!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Demi

13 March 2017, 09:47

Meest slechte klantenservice die ik ooit tegen ben gekomen. Elke keer dat ik contact opneem krijg ik een ander antwoord, en problemen worden verre van opgelost. Ik ben al 2 maanden bezig om mijn contract af te kopen maar dit wil nog niet lukken.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Marit

26 January 2017, 16:54

Ontzettend slechte service met personeel dat je continu verkeerde informatie geeft en het vervolgens niet oplossen. Wij betalen elke maand meer dan € 100,- aan deze ellendige organisatie maar service kun je niet verwachten. Ik zou deze provider zeker niet aanraden en hoop dat er eens wat wordt gedaan aan de machtspositie van dit soort bedrijven!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Dino

21 December 2016, 13:27

Oplichters!! Wiebe van der Warf is een ''klantexpert'' maar gaat met je om als afval. Doet alles uit zijn eigen belang geldwolf! Hij komt niet met een oplossing maar voor het vullen van zijn eigen portemonnee. Afspraken boeien hem niks en luisteren kan hij eigenlijk ook niet. Jammer dat je zulke mensen in je bedrijf hebt!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door piet

05 December 2016, 18:08

bij storing aan kabel en tv wordt je via de servicedesk niet verder geholpen, jammer van zon slehte service

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Ellen

05 October 2016, 04:44

Zeer slechte ervaringen met KPN . Heb KPN compleet aangeschaft maar alles is misgelopen . Onfatsoenlijke medewerkers die elkaar tegen spreken. Uren aan de telefoon gehangen (ook vanaf mijn vakantieAdres). Heb uiteindelijk KPN maar opgezegd maar zit vast aan een heel duur mobielabonnement.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Margriet

01 September 2016, 18:07

Vanmiddag achtereenvolgens 40 minuten, 25 minuten en nog eens 20 minuten aan de telefoon gehangen met de klanten’service’ van de KPN. Al die tijd op mijn kosten natuurlijk. De medewerker ‘mag’ mij namelijk niet terugbellen als er na de eerste 40 minuten een afspraak op mij zit te wachten, en nee, alles even op een rijtje zetten in een e-mailtje kan niet, want hij kan me geen e-mailadres geven waar ik dat naar toe zou kunnen sturen.
Specificaties van belgegevens? Alleen van de laatste 2 facturen, verder gaat de administratie van KPN niet.
Laatste gesprek norse onvriendelijke meneer. ‘Wat wilt u nou? De facturen of de specificaties?” Ik wil beide graag! Blijkt onoplosbaar en te moeilijk voor KPN.
Droevig.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

30 July 2016, 18:10

Geen duidelijke vermelding dat je televisie viq internet kijkt. Via 1 of andere kabel maar als leek zegt me dat niets.

Dus als je geen hele kabel door je huis wil moet je 2 draadloze ontvangst sets kopen, samen 120 euro. Deze mogen niet in verlengsnoer om kwaliteit te kunnen waarborgen. Dus moet je al stopcontact hebben vlakbij je tv. Dan moet je die ontvanger insteken en via kabel verbinden met TV. Boven moet hetzelfde gezien daar geen internetaansluiting is.

Conclusie: wat is er nu draadloos? Best komisch toch?
En kpn jaagt je door onduidelijke info als leek stevig op kosten. Kortom: oplichterij.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Raveena

28 July 2016, 19:22

Voor het eerst op mezelf gaan wonen, kpn alles in 1 pakket afgesloten (basis instap 47,50 p.m) waarvan de eerste 3 maanden 35,-

Bij het afsluiten van het contract werd duidelijk dat in mijn woning nog een verbinding/kabels moesten worden gelegd voor tv en internet, die tijdens een renovatie waren weggeknipt.

Bij het afsluiten van het contract was ook duidelijk uitgelegd dat rekeningen pas zouden komen op het moment dat het modem staat aangesloten!!

Dit is dus niet waar!! Jammer genoeg een enorm lakse huisbaas met als gevolg dat ik vanaf mei 2016 tot juli 2016, 3 rekeningen heb moeten betalen terwijl ik pas begin juli gebruik ben gaan maken van dit pakket.

Elke keer medewerkers aan de telefoon, misschien nu wel tientallen keren mijn situatie opnieuw uitgelegd. Mooie beloftes dat ik mijn geld terug krijg, maar blijf wel facturen krijgen en telkens als ik bel weten ze niet waar ik het over heb en begin ik dus weer bij het begin. Blijf niet steeds bellen, en ben zeker gestopt met betalen

Tevens ook helemaal geen gebruik kunnen maken van die actie (eerste 3 maanden voor 35 euro). Grootste oplichters van Nederland!

Ik betaal niks meer! (niet eens 1 ster waard!)

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door jan

14 July 2016, 19:06

Bedrijf heeft 0 oog voor de klant.
Ik heb mijn abonnement verlengt en wilde daarbij een verzekering afsluiten. Deze optie stond niet vermeld op de site. Ik ben naar de winkel gegaan en kan hem niet meer verzekeren omdat het binnen 2 weken moest. Dit terwijl mijn abonnement eigenlijk pas over
Vervolgens gaat mijn telefoon dus inderdaad kapot.
Ik heb hem opgestuurd voor reperatie waas hij 21 juni is ontvangen.
24 juni is de onderhoud gestart. Vervolgens heb ik 11 Juli 3,5 week later de prijsopgave gehad. Ik wil de kosten van de reperatie betalen en dit blijkt echter onmogelijk te zijn vanwege een niet werkende link. Nu is het weer een week verder, en de reperatie gaat nog minimaal 2 weken duren. Ik ben dus 6,5 week mijn telefoon kwijt. betaal 2 keer 55 euro maandelijkse kosten voor een dienst die ik nu dus niet ontvang. Van de telefoonservice moet ik naar de winkel, en van de winkel moet ik naar de telefoonservice bellen. ik wordt van her naar der gestuurd maar niet geholpen.
Zoals ik al zei waardeloos bedrijf dat geen ogen voor zijn klanten heeft.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Ata Koc

08 July 2016, 18:01

Ik ben al jaren klant bij KPN en had hier nooit problemen mee. Vorig jaar heb ik alles in 1 pakket gekocht en zodra ik de interactieve tv inschakel viel mijn Wi-Fi weg, dus na lang gesprekken voeren waren ze bereid om de interactieve tv om te zetten in Digitenne. Ik heb dus toen twee digitenne decoders met 2 smartcards gekocht en deze laten activeren... Ik kon kort geleden overstappen naar een andere provider en mijn schoonzoon had intussen ook Digit enne aangeschaft...Normaliter kan je als je een eigen smartcard had gekocht deze gratis en kosteloos laten activeren... Maar wat hebben deze oplichters gedaan.. Alle koop decoders verkocht en hierna deze in feite onbruikbaar gemaakt zodra je deze een keer hebt stopgezet... Dus al met al hun oude troep aan de consument aangesmeerd en nu kan je deze niet meer kosteloos gebruikers... Naar mijn mening is dit de boel besodemieteren, OPLICHTEN... Ik voel me gewoon letterlijk en figuurlijk GENAAID, BESODEMIETERD, OPGELICHT.. KPN heeft zijn zakken gevuld met ONZE geld omdat zij wisten dat de oude decoders cq SMARTCARDs niet meer GRATIS gebruikt konden worden en DIT WISTEN ZE..

PS. IK heb ze allemaal 1 ster gegeven omdat GEEN ster niet mogelijk is

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,2

Review door Lisa

01 July 2016, 00:13

We hebben nu een kleine twee maanden het genoegen met KPN, in de hoop gebruik te kunnen maken van KPN compleet. Het lukt niet. True story:

1. KPN verkoopster smeert ons op 9 mei een pakket aan dat zo mooi is, dat ze zelf nog meer betaald (quote). Ingangsdatum 10 mei.

2. De monteur komt z.s.m. langs om het modem aan te sluiten: dit betekent een maand later op 10 juni. In de tussentijd ontvangen we een Doe-Het-Zelf Installatiepakket.

3. Er arriveert zelfs een tweede Doe-Het-Zelf Installatiepakket. Als ik op een blauwe maandag weer met ze aan de lijn hang vraag ik daar eens naar. Kan ik dit niet zelf? 'Jahoor mevrouw, ik heb daar al het vertrouwen in. Gewoon de stekker erin, u heeft instant internet!'. Ik bleek toch een monteur nodig te hebben.

4. De monteur komt niet opdagen op de geplande datum, als je een dagdeel thuis blijft van je werk. Vier telefoongesprekken later met vier aardige mensen is het nog maar de vraag of ze op ons voorkeurstijdstip terug kunnen komen (niemand geeft immers garanties). Dit lukt per toeval.

5. Op 23 juni is dan eindelijk alles aangesloten. Wel draadloos, een kabel kost je een kleine 100 euro extra. HBO gaat er een dag of twee over doen, daarna moet alles beschikbaar zijn.

6. De down- en uploadsneldheid blijken zo'n 10 om 4 Mb/s te zijn (voor een pakket van 100Mb/s, glasvezel nieuw), we hangen opnieuw aan de lijn en krijgen ondanks de twee dozen een nieuwe router toegestuurd. De oude worden hergebruikt en er gaat wel eens iets mis met schoonmaken (...)

7. Ondertussen blijkt dat het ze niet lukt om het adres van de abonnementhouder te wijzigen. Het nummer blijft plakken aan het adres van de ouders, die ook KPN compleet hebben (en dezelfde achternaam), maar een ander adres. Ik bedoel hiermee dat ze op dit moment al 7 keer beloofd hebben dat nu toch echt alles klopt en is doorgevoerd (Echt mevrouw? Ja, echt.) Daarna krijg je een verwarde voicemail 'dat uw nummer nog steeds niet op het juiste adres staat, dat er onduidelijkheid is'. Het lijkt dat we dit zelf moeten oplossen, dus we bellen opnieuw.

8. Bovenstaand blijkt er de reden van te zijn dat HBO niet werkt, de factuurgegevens zijn namelijk ook niet consistent. We bellen, worden doorverbonden, moeten opnieuw bellen om persoon 1 weer te spreken, die verbindt ons door naar iemand die ons niet verwachtte. Bij iedereen doe je je hele verhaal, niemand kan er iets aan doen, iedereen biedt z'n excuses aan. Letterlijk.

9. We blijven kalm (je moet je frustratie niet misplaatsen) en vragen naar een manager, maar die komen 'helaas' nooit aan de lijn. Een dergelijk escalatieniveau bestaat dus niet. Of we over vijf werkdagen terug willen bellen, om te kijken of het dan wel geregeld is. Alle Systemen Zouden Het Dan Herkent Moeten Hebben (...)

Het is nu 30 juni. Tv werkt, internet werkt voor nu goed genoeg. HBO is er dan niet. Er zijn hier 4 mensen geweest om iets te brengen, halen, of aansluiten. We hebben zo'n 25 verschillende medewerkers telefonisch gesproken, met een totale beltjid van zo'n 15 a 20 uur. De actie voor 6 maanden loopt al wél vanaf 9 mei, we zijn nergens voor gecompenseerd. Niemand van de mensen die we spreken is of voelt zich verantwoordelijk, niemand KAN ons überhaupt helpen (dit zeggen ze dan zelf). Dan heb ik het nog niet eens over hoe de gesprekken zelf gaan, hoe je je telefoonnummer moet intypen bij het begin van een gesprek en na het opnemen standaard om je telefoonnummer wordt gevraagd. Of over dat zij intern vaak niet kunnen doorverbinden en je vragen terug te bellen naar hetzelfde nummer waarnaar je op dat moment belt! Dat ze geen interne overdrachten doen en niets mogen regelen voor iemand zonder dat ze diegene aan de lijn hebben. Laat staan die wachtmuziek.

Het lijkt dus goed te gaan met KPN, klantvriendelijkheid staat laag op de lijst en blijkbaar hebben ze zonder dat prima bestaansrecht. Ik heb te doen met alle callcenter medewerkers, die merkbaar allemaal goed willen doen, maar daar geen tools voor hebben. De service die ze vanuit KPN kunnen bieden is namelijk gewoon slecht. Wat heb je eigenlijk aan een 0800 nummer dat 24/7 bereikbaar is, als je alleen maar stappen achteruit maakt?

Lamgeslagen van de ellende en het gevoel dat je er nu al bijna bent, gaan we toch door. Dit kan niet lang meer duren! Je houdt vast aan de illusie dat je nog wat te zeggen hebt als het erop aankomt, omdat ze je zo slecht behandelen. We zien toch langzaam in dat we dat ei binnen KPN nooit meer kwijt kunnen, het boeit ze simpelweg te weinig.

Wij hebben ze nog een laatste kans gegeven, maar als je de mogelijkheid nog hebt: misschien moet je het dan niet doen. Mocht je het toch aangaan, leg vast een logboekje aan :) Sterkte!

PS. Stap 10 is binnen: we krijgen een ontvangstbevestiging binnen van de adreswijziging. Het lijkt erop dat ze het pakket van de ouders hebben overgezet naar ons adres. Morgen maar weer eens bellen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Cumali Atli

01 June 2016, 23:09

ze zijn echt amatuer bedrijf ik had tweede nummer besteld en ik ben al 3 maanden bezig ze geven elke keer een andere levering datum en ze beloven en dan zeggen nee soryy en ze zegen soryy ik kan niks aan doen ik kan geen informatie geven ik weet niet enzo waarom zit je daar dan als je niks kan doen en als je niks weet moet een andere bedrijf bellen vragen wat de probleem is en nu hebben ze mijn eerste telefoonnummer ook uitgedaan en ze weten niet waarom en ze kunnen niks aan doen en die klantservice kan niks doen en dit is een taxi bedrijf dus mensen kunnen niet ons berieken nu IK ZEG ALLEEN NIET DOEN echt amateur bedrijf ze kunnen je niet helpen met je probleem. Als je doet hebje altijd probleem doe andere bedrijf gewoon.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,2

Review door Mirte

25 May 2016, 23:15

Geregistreerd gesprek van 6uur!!! die in werkelijkheid maar 30 sec heeft plaatsgevonden is volgens KPN klantenservice terecht, storingsmeldingen van betreffende dag en historie belgedrag klant worden van tafel geveegd. Houden vast aan eigen tunnelvisie. Notabene gesprek van KPNmobiel naar KPNvast (2 verschillende klanten). Nota wordt door klantenservice doorgedrukt ondanks dat er nog te behandelen klacht bij afdeling klantenreactie ligt- die 11 a 12 werkdagen achterstand heeft. Medewerkers klantenservice hebben elk eigen standpunt, tunnelvisie én lezen voorgaande gespreksnotities/gemaakte afspraken niet. Iedere keer als je ZELF belt OPNIEUW VERHAAL vertellen. Gemaakte afspraken met eerder gesproken collega's zijn foetsie of worden niet gelezen. Kan niet wachten tot abonnement afloopt. Dan maar geen korting onder KPN Compleet. Complete monopoliegedrag.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Ivvy

20 April 2016, 09:33

Heel erg slecht je word echt van het kastje naar de muur gestuurd en er is niemand die echt een oplossing bied als je een probleem heb. Ik zou nooit meer voor kpn kiezen zowel zakelijk als prive. Als het werkt is het prima maar zodra je een probleem hebt kost het ontzettend veel moeite tijd en gedoe om het opgelost te krijgen helaas. Klantenservice is alles behalve behulpzaam.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,4

Review door johan

31 March 2016, 11:26

Ik heb het volgende mee gemaakt met kpn. Om te beginnen ben ik al 20 jaar klant bij kpn. Ik heb nooit een schade of claim ingediend. Nu zit ik in een situatie dat ik momenteel aan het solliciteren ben en dus veel moet bellen en gebeld word. Gister avond ging de connector kapot van de oplader (afgebroken) bel ik kpn met deze mededeling en mijn situatie uitgelegd. Ik mag over 30 dagen verlengen, dus had ik de vraag of hun zo klant vriendelijk zouden willen zijn en mee te denken met de klant dat ik 30 dagen eerder kan verlengen. De reactie van kpn was u kunt over 30 dagen verlengen wij hebben geen andere oplossing !! dus zo gaat kpn om met klanten die al 20 jaar trouwe klant zijn en nooit iets gevraagd heeft aan kpn of een schade/claim gemeld. Kpn gaat op zijn strepen staan en laat je als trouwe klant kei hard vallen en in de kou staan. Ik heb toen de vraag gesteld wanneer kan ik opzeggen bij kpn de mede werker gaf me een datum ik werd af geschilderd als negatief persoon en de verbinding werd verbroken !! Als er iemand negatief in dit verhaal is, dan kan KPN het beste zelf maar de hand in eigen boezem steken! KPN is er alleen op uit zovel mogelijk geld van je afhandig te maken en de service is VER te zoeken. Dus diegene die overweegt met kpn in zee te gaan verwacht GEEN klant gerichte oplossingen van dit bedrijf! Ik raad ook iedereen af om met kpn in zee te gaan !

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Feldman

16 March 2016, 08:59

Heel jammer dat kpn telefonie. Ik wilde mijn abbonement verlengen en zou de nieuwe telefoon woensdags thuisgestuurd krijgen Daarvoor moet je thuis zijn en je kan hem ook nergens anders afhalen. Dag vrijgehouden en blijkt dat die telefoon helemaal niet komt. 1200 lekker onverschillig en bijdehand aan de telefoon. Zodra ik kan stap ik over want hier wordt ik niet blij van.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,2

Review door Tom

18 February 2016, 12:48

Op de KPN website wordt geadverteerd met "voor 23:59 besteld, morgen in huis". Dit was in mijn geval erg belangrijk omdat mijn telefoon kapot is gevallen en ik dringend een vervangend toestel nodig had voor mijn vakantie. Door een fout van KPN en slordige klantenservice (kastje naar de muur) heb ik twee weken op vakantie geen mobiele telefoon kunnen gebruiken. We zijn in totaal 2x bij de KPN winkel geweest, 3x naar PostNL gebeld en 5x naar de klantenservice van KPN gebeld. Telkens werden wij doorverwezen. Een ERG slechte zaak, vinden wij.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,2

Review door J. Kooiman

02 February 2016, 16:30

Van 't kasje naar de muur, tekens weer. -"Meneer U moet dit nummer hebben, dat nummer"- . En maar door, bij de ene kan het wel geregeld worden terwijl de ander van niets weet.
Interactive TV hapert, Internet is gelukkig nog te doen.
Ellende is altijd gratis...

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door Edgar

30 November 2015, 17:37

Abonnement verlengt. Meegedaan met de casback actie op de Samsung S6 edge. Hierbij moet je een formulier invullen met behoorlijk wat vragen (zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten) En nog eens je abonnement en telefoon gegevens downloaden. Bij invullen EAN code?? Stopte het daar deze op een seal stond aan de zijkant van de doos waar de telefoon in zat. En deze open moest worden gemaakt/gescheurt. Dus EAN code onleesbaar. Dit uitgelelgd aan de klantenservice. Deze hadden hier geen oren naar. Ze doen dus helemaals niets om je te helpen. Er wordt totaal niet oplossings gericht gedacht. En ik kan fluiten naar mijn geld. Waardeloze service van dit bedrijf.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Aike

17 November 2015, 15:44

Neem GEEN zakelijk abonnement bij dit bedrijf.

Communicatie is waardeloos, waardoor bij bijvoorbeeld overstap dingen net wat langer duren en er uiteraard weer een vol jaar betaald moet worden. Vergeet uiteraard de losse servicecontracten niet! Zelfde verhaal, lekker schuiven voor niet geleverde diensten, omdat je als zakelijke klant niet de consumenten bescherming geniet.
Storing?=0 communicatie.
Een prutsbedrijf dat in een echt vrije markt geen bestaansrecht zou hebben en puur door handjeklap met "de grote afpers-instantie" overeind gehouden wordt.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Kevin

10 November 2015, 10:40

We zouden vandaag overschakelen van Ziggo naar KPN. Nog geen installatiepakket ontvangen en huidige Ziggo verbinding is al weg. Lekker handig want nu zitten we zonder internet, tv en telefoon. Gebeld met de KPN klantenservice en blijkbaar een fout van hun kant zijn ze vergeten het pakket te sturen. Ook werd er nog gezegd dat wij ook eerder hadden kunnen bellen dat we geen pakket hadden ontvangen. Dat zeg je toch niet als je zelf een fout maakt ? Nu is het pakket vandaag verzonden en kunnen we maximaal 5 dagen zonder tv, internet en telefoon doen. Afhalen bij een KPN store zou ook niet mogelijk zijn omdat zij geen installatie pakketten op voorraad zouden hebben, wat ons al raar lijkt. Dit is echt ONACCEPTABEL!! Ik heb een eigen bedrijf en heb internet en telefoon nodig voor mijn werk. Wij gaan overwegen om met al onze producten bij KPN weg te gaan want de service is echt ver te zoeken. Echt belachelijk dat men in dit digitale tijdperk nog op zo een manier behandeld wordt.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,4

Review door Dhr. Hoogendoorn

06 November 2015, 13:36

Dramatisch service voor zakelijk klanten


Sinds dinsdag een storing aan het internet en telefonie. Nog steeds niet verholpen.

Er wordt ook geen indicatie gegeven van wanneer het probleem wordt opgelost.

We lopen zo wel klanten mis!

Als zakelijk klant kunnen jullie dit niet maken!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Nuijens

02 September 2015, 19:20

Ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice van KPN en ben zeer ontevreden over de manier waarop de klacht is afgehandeld. Mijn contract liep 10 maanden geleden al af, maar dit had ik niet in de gaten. De maanden erna zijn er gewoon iedere maand kosten voor de telefoon in rekening gebracht (naast de abonnementskosten). Belachelijk, want de telefoon is in die 2 jaar dat het abonnement liep wel afbetaald zou je zeggen. In totaal nu 300 euro teveel betaald. Alle schuld werd afgeschoven (had je maar zelf in de gaten moeten houden wanneer je abonnement afliep) en er werd niet meegedacht over een oplossing. Ik heb na dit gesprek meteen mijn abonnement opgezegd. Met zo'n klantonvriendelijk bedrijf wil ik niks meer te maken hebben.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Koos

31 August 2015, 17:06

Ik heb tv van Ziggo, telefoon en internet van KPN. Onlangs krijg ik van Ziggo aanbod om telefoon en internet naar hen over te hevelen; scheelt mij 23 euro per maand. Kan ik niet laten lopen dus ik ga akkoord. Ziggo zegt mijn abonnement bij KPN voor mij op.

Een paar dagen later belt KPN: waarom ik mijn abonnement opzeg. Ik noem het aanbod van Ziggo. Reactie KPN: wij doen u een nog beter aanbod, waarbij ik iTV van KPN zou krijgen met een riante korting. Een heel verhaal en ik zeg dat ik er over wil nadenken als ze het voor mij op papier zetten en per post opsturen. Doen ze (zeggen ze).

Vier dagen later nog niks gezien. Ik bel er achteraan, ze zeggen dat zoiets wel vijf dagen (!) kan duren, maar ze beloven het mij te mailen. Gebeurt niet. Ik bel volgende dag nog een keer: nu zeggen ze dat ze aanbiedingen nooit per post of per mail doen. Wel dat het aanbod nog steeds geldt, maar dat is nu ineens iets duurder dan een paar dagen eerder.

Denken ze nu echt dat ik akkoord ga op een (veranderend) mondeling aanbod waarbij niets zwart op wit staat, m.a.w. zonder de voorwaarden te kennen?

Volgende dag krijg ik een brief van KPN waarin mij wordt meegedeeld dat er 'zoals afgesproken' binnenkort een monteur langskomt om iTV aan te sluiten. Ik weer bellen, nu dat ik niets besteld heb.
Volgende dag wordt mij een iTV-ontvanger per post geleverd. En weer een dag later belt KPN om verdere afspraken te maken over een internetabonnement (!) dat ik zou hebben aangevraagd...
Ik leg nogmaals uit dat ik alleen een abonnement heb opgezegd en niets heb besteld. Verbazing, daarvan was hun niets van bekend, zeiden ze...!

Is dit nu een rommeladministratie of een agressieve verkooppraktijk? Hoe dan ook, met zo'n bedrijf ga je toch niet in zee?


  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Sjaak

14 August 2015, 14:57

Geachte heer/mevrouw,

Sinds dat Hi KPN geworden is hebben we alleen maar problemen met de internet verbinding en snelheid. De dongel springt dikwijls van blauw naar groen en rood waardoor de verbinding weg valt. Ook valt de verbinding spontaan weg Hoe kan dit???

(Omgeving Barneveld, Lunteren en Renswoude)
Graag ontvang info waaraan dit ligt.

Met vriendelijke groet,
Sjaak Eijnthoven

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door Christian

22 April 2015, 10:52

Ik ben van Ziggo naar KPN overgestapt omdat Ziggo de prijzen verhoogde vlak voor de fusie met UPC. Ik heb meer en snellere services voor een lagere prijs, de installatie van glasvezel en internet verliep uitstekend (na een slechte ervaring met de gratis Ziggo installateur die niets mocht doen behalve een modempje ophangen en bovendien geen goede kennis van zaken had. Voor een daadwerkelijke installatie had ik 80 euro moeten betalen voor een installatie Plus (één kabeltje trekken... zelf maar gedaan.)

Bovendien heeft KPN geweldige voordelen als je méér services bij hun hebt (bijvoorbeeld mobiel bij Hi of KPN zelf).
Na wat probleempjes bij het activeren van deze voordelen, heb ik meerdere zeer goede contacten gehad met de klantenservice die altijd vriendelijk en behulpzaam was.
Gebaseerd op deze ervaringen raad ik KPN ten zeerste aan!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door Robert

14 March 2015, 18:52


Super service bij KPN heb alles over gezet van xs4ALL naar KPN en is bijna geheel zonder problemen uitgevoerd. Alleen hadden ze maar 1 TV tuner mee gestuurd in het pakket met Modem.
Heb ze in de avond gebeld op een Gratis nummer en nagenoeg geen wachtrij (Iets van 20 seconde) daar kunnen de meesten providers een voorbeeld aan nemen.
Nadat ik het probleem van de tweede tuner had uitgelegd hebben ze hem gelijk toegestuurd en deze kwam ruim voor de oplevering van de lijn binnen.

Omdat ik ook mobiel van KPN heb verdubbelen ze mijn data bundel naar 20000MB en krijg ik ook het Plus TV pakket gratis.
Dit is ten minste de eerste provider die ook iets doet voor klanten die ze al binnen hebben want Plus pakket en Mobiele verdubbelaar zijn permanent dus niet tijdelijk en mijn EUR 10,- korting op mobiel is ook permanent.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,4

Review door T Van der Krogt

11 March 2015, 12:50

Je hebt niks aan een toestel als je hem niet verzekerd (ook al heb je garantie), komen niet met een oplossing en een klantonvriendelijke manager in KPN XL Nieuwegein.

Geen telefoon meer, maar wel 55 euro per maand blijven betalen. Volgend jaar maar overstappen?

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,4

Review door N

09 March 2015, 10:51

Klantnummer: 1007019905

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik een klacht indienen over KPN glasvezel.

In eerste instantie wilde ik begin januari mijn KPN ADSL abbonement opzeggen om vervolgens over stappen naar Ziggo. Tijdens het bellen om het abbonement op te zeggen heb ik echter besloten bij KPN te blijven vanwege een erg goede aanbieding namelijk:
1 Jaar KPN glasvezel voor 35 euro per maand
2 Nieuwe TV ontvangers
3 Een draadloze verbindingsset voor 2 tv’s ( dus 3 ontvangers)

Genoemd pakket zou ik binnen enkele weken ontvangen echter ontvang ik alleen een nieuwe router en 1 nieuwe ontvanger. Na hierover gebeld te hebben bij KPN wist niemand van iets en heb ik bijna dagelijks hierover gebeld. Uiteindelijk werd er aangegeven dat de monteur op 29 januari de tv onvanger en de verbindingssets bij zich zou hebben. Echter de monteur had niets bij zich en wist van niets, wederom een leugen van KPN.
Tijdens de installatie bleek bovendien dat glasvezel niet werkte en werd ik uiteindelijk zonder glasvezel en verbindingssets en tweede tv onvanger achtergelaten.

Na installatie werkte glasvezel gelukkig binnen een aantal dagen echter heb ik hierover nog meerdere malen per dag moeten bellen met Reggefiber en KPN. Op dit moment had ik echter nog altijd niet de verbindingssets en tweede tv onvanger. Uiteindelijk heb ik hier minimaal 50 keer over moeten bellen met KPN en elk gesprek duurde ongeveer 60 minuten. Meerdere malen ben ik bovendien weggedrukt door KPN terwijl ik in de wacht stond.


Uiteindelijk heb ik vanwege mijn vasthoudend het wel voor elkaar gekregen om te krijgen waarop ik recht heb.

Ander punt is dat de internetsnelheid die ik haal bij lange na geen 100 MB per seconde is zoals dit wel zou moeten zijn. KPN doet hier niet serieus over en biedt totaal geen oplossing of compensatie voor dit probleem.

Overall gesproken ben ik niet tevreden over KPN glasvezel en heb ik ontzettende spijt dat ik niet naar Ziggo ben overgestapt. Dit had mij een heleboel tijd en stress gescheeld in vergelijking met KPN.

Wat ik wil van KPN is:

1 Ruime compensatie voor het vele aantal uren dat ik kwijt ben aan KPN.
2 Een monteur die bij mij thuis een aantal bedrade verbindingen aanlegt, dit buiten kantooruren.
3 Gemeende excuses van KPN met een passende compensatie.

Indien bovenstaande niet gebeurt zal ik blijven bellen, mailen en brieven blijven sturen aan KPN.

Met vriendelijke groet,

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Sem de Roos

20 February 2015, 20:07

Ik betaal me scheel aan de abonementen van kpn. Je zou dan verwachten dat als je een abonement hebt en die wil verhogen dat ze daar aan mee werken. Maar nee dit is niet mogelijk... Te duur en slechte service.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Marius

07 February 2015, 18:06

GEWOON helemaal K.
KIES EEN ANDER !!!!!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Martijn

19 December 2014, 16:16

Voor mijn tablet had ik een data-abonnement bij KPN en heb dat telefonisch over laten zetten op Hi, dat ook van KPN is. KPN heeft vervolgens het oude abonnement door laten lopen... Kan gebeuren, maar bij nabellen kon het absoluut niet opgelost worden. De klantenservice is een ramp, van hot naar her gestuurd en uiteindelijk moest ik een BRIEF schrijven en.... het ongebruikte abonnement betalen. Ok, ik had beter moeten opletten (ging er van uit dat het goed geregeld zou worden), maar voel me als een nummer behandeld, zeker niet als klant.
Uiteindelijk red je het niet met zulke sevice.

Zit ook al jaren bij T-mobile, en dat bevalt prima.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Hans

18 October 2014, 09:30


Al vier jaar gezeik met dit bedrijf. Kost gemiddeld 15 euro meer per maand dan de Ziggo's en Telforts, maar een fatsoenlijke service bieden, ho maar! Ik zit nu weer 3 dagen zonder internet, tv en telefoon, omdat ze een storing waar ik vrijdagochtend al voor belde pas in het weekend zijn gaan bekijken en het niet tot maandagmiddag op kunnen lossen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Jeroen

23 June 2014, 22:03

Al 12 jaar klant bij KPN. Ook goed geholpen met toen ik problemen had met nieuwe toestelen (ondanks dat ik geen telefoonverzekering heb). Goede dekking, ook in ons nieuwbouw huis.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,8

Review door Wendy

10 May 2013, 17:46

Wij hebben alles van internet tot mobiele telefoon en interactieve tv bij kpn.. Wij zijn al jaren zeer tevreden! Als er iets is worden we heel snel geholpen..

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,4

Review door blabla

15 February 2012, 15:10

Na een aantal jaren Vodafone ben ik weer terug bij KPN. Het netwerk is hier in de omgeving (Utrechtse Heuvelrug) beduidend beter dan het netwerk van Vodafone. Daarnaast is de mogelijkheid om het abonnement niet alleen omhoog, maar ook omlaag aan te passen ideaal. Net als het een voordeel is dat minuten na de eerste minuut per seconde afgerekend worden.

Sommige voorwaarden zijn echter wel absurd slecht. Zo kan je je tegoed één maand meenemen, maar wordt dat volgens LIFO gebruikt. Daarnaast wordt het meegenomen tegoed afgerekend tegen het buiten bundel tarief van 35 cent per minuut.

De digitale \"Mijn KPN\" omgeving is handig. Als het werkt tenminste, de website laadt vaak ook enkel een blanco pagina in, iets waar veel meer mensen last van hebben. Helaas is er geen WP7 app om de belstatus in de gaten te houden.

Een nieuw voordeel is de HD voice techniek. Gesprekken zijn echt van beduidend hogere geluidskwaliteit hierdoor.

Klantenservice is snel te bereiken. De klantenservice is vooral technisch, weinig meelevend. Heel vriendelijk is de klantenservice daardoor niet, maar wel efficiënt.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,6

Review door dree825

26 May 2010, 21:31

Ik heb nooit problemen met KPN! Ik heb een HI abbo, dit netwerk is het enige dat in mijn straat bereik heeft, soms moet ik wel even de tuin in maar ja, andere providers hebben helemaal geen bereik dus ik ben tevreden!
Rekeningen kloppen altijd, factuur is helder en als je eens wat hebt, wordt je altijd vriendelijk geholpen bij de klantenservice.
Ik ben erg tevreden en zal klant blijven zolang dat zo is!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door adamned19

23 October 2009, 01:25

KPN is gewon een bekende en mooi naam maar in praktijk is anders.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,0

Review door ZInni

12 July 2009, 09:45

ik word helemaal gek ik heb net een nieuwe samsung star gekocht en hun hebben hem voor mij geactiveert hun zeiden binnen 2 uur kunt u alles bellen & sms-en. nou de volgende dag nog steeds niks er staat beperkte service wat moet ik doen teruggaan??

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door XCLTempesT

04 July 2009, 20:50


De dekking van kpn is uitstekend, en hun mobiel internet en Tv diensten werken erg goed.

De service is echt zeer bedroevend. De medewerkers weten niet wat ze verkopen, de telefonische klantenservice is ook niet ideaal (die weten niet veel meer dan de verkopers in de winkel, en voor andere diensten dan mobiele telefonie is er alleen nog maar een duur 0900 nummer).

Hun website is onoverzichtelijk en bevat informatie die out-of-date is. In sommige productgroepen is het assortiment diensten onnodig complex (mobiel internet op je laptop bijvoorbeeld), en over het algemeen zijn de diensten relatief duur (hoewel ze af en toe leuke aanbiedingen hebben).
Ook gebruikt kpn een aantal zeer klant-onvriendelijke truukjes om goedkoop te lijken (maar dat dus niet zijn). Voorbeelden: hoge buitenbundeltarieven, afronding van belminuten, aansluitkosten etc.

Een extreem (maar concreet) voorbeeld: Als je internet op je mobiel via prepaid, met "Surf en Mail totaal prepaid", dan kan je 200MB verbruiken voor 9,95 pm. Zodra deze 200MB op zijn wordt het tarief alleen 10 euro per MB! dat is dus een stijging van 20000% !
Je krijgt geen waarschuwing en al je prepaid tegoed is dus ineens op als je boven die 200MB uitkomt. En dat is allemaal gebruik in nederland.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,8

Review door MarloesRe

24 April 2009, 15:49

Je moet niet bij HI KPN wezen voor de service.

Sinds juni 2008 heb ik er een Hi25 abonnement incl. een Sony Ericsson W890i telefoon. De voorwaarden zouden zijn: Het eerste half jaar geen kosten - zover ik natuurlijk niet over het abonnement heen zou gaan-

Sindsdien:

Is mijn telefoon al 3 maanden weg voor reparatie omdat ik simpelweg geen bereik heb! Wat moet ik met alleen de mogelijkheid om noodoproepen te doen?! En wat moet ik met een abonnement terwijl ik geen telefoon heb?! Hoe bedoel je kennis hebben van Burgerlijk wetboek - boek 7!

Heb ik al meerder malen HI KPN moeten bellen door fouten in mijn telefoonrekeningen. Zo had ik plotseling een eindeloos online abonnement of onbeperkt smsen, zonder ooit wat toegezegd te hebben. Daarnaast was mijn abonnement plotseling omgezet naar een HI20 abonnement?! En heb ik gewoon het eerste half jaar alles moeten betalen (Ondertussen -na een 7 maanden- bijna opgelost).

De klantenservice en de medewerkers in de winkel hebben gewoon niet voldoende kennis van zaken!!!

Zo duurt het zeer lang voordat je eenmaal een medewerker aan de telefoon hebt. Als je eenmaal iemand aan de telefoon heb, dan wordt je verteld om maar een brief te sturen, omdat ze je toch niet kunnen helpen. Daarnaast moet je al die tijd dat je staat te wachten gewoon betalen voor de service... hoe bedoel je service???!

Het verkoop personeel in de winkel heeft daarnaast geen enkel idee van wat er in de algemene voorwaarden staat, en hebben nog nooit van het Burgerlijk Wetboek boek 7 gehoord.

Ik vind het schandalig en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Ps. dit is nog een zeer korte versie van alles wat ik meegemaakt heb met HI KPN. Ik ben het zat, er moet wat gebeuren, maar als consument wordt je toch niet serieus genomen, terwijl je wel in je recht staat. Alleen maar omdat het personeel niet weet wat er in de WET staat en je daarom niet helpt zoals het hoort!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,6

Review door botervloot

19 January 2009, 20:08

ik heb bij Hi een verlenging gedaan met onbeperkt sms-bundel, de eerste rekening die daarop binnen kwam was dermate hoog dat ik de klantenservice belde ,de dame die ik toen aan de lijn kreeg zei dat er wel erg veel was ge-sms-ed en ze stelde voor dat ik een specificatie kreeg toegestuurd,die heb ik gelezen en alles maar zo gelaten! De tweede rekening was weer schrikbarend hoog en dat was in twee jaar nooit eerder gebeurd,en ik ging weer bellen en ik ging weer bellen deze keer had ik een heer aan de telefoon en die zei dat de door mij bestelde bundel niet was geactiveerd,vandaar dat de kosten zo hoog waren,ik vond dat de dame dat de eerste keer ook had kunnen zien,hij zond dat ook en wilde wel iets aan de rekening doen maar kon niet het volledige bedrag vergoeden ,dan moest ik een brief schrijven naar het hoofdkantoor,dat heb ik gedaan en nu is alles terug betaald!
In een woord geweldig, de netjes afhandeling van mijn klacht,Complimenten voor KPN

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,2

Review door tcf

05 January 2009, 22:13

Sinds november zijn mijn vriendin en ik klant bij HI ( KPN ). Daarvoor 7 jaar tot volle tevredenheid klant geweest bij Vodafone/Libertel. Zij konden mij echter geen goede aanbieding doen voor verlenging van een tweetal abonnementen en dus zijn wij overgestapt naar HI.

En daar hebben we heel veel spijt van....
Niets maar dan ook niets werkte normaal. Op 3 november zou de aansluiting overgenomen worden ( nummerbehoud ). Dat gebeurde ook, alleen konden we langere tijd niet sms-en. Probleem met veel pijn en moeite opgelost door klantenservice. Kwam nog eens bij dat op internet geadverteerd wordt dat bij de nieuwe abo's vanaf 1 juli het tegoed in euro's wordt aangegeven ipv procenten. Dit blijkt dus niet zo te zijn!!! Zwaar irritant, maar HI klantenservice zegt:
"Helaas voor u. We zijn niet van plan dit te veranderen, ook niet in de toekomst". Zo...daar kun je het mee doen. Welkom bij de HI-society :S

5 nov. volgend probleem: Sms-verdubbelaar werkt nog steeds niet, terwijl al geactiveerd op 3 nov zowel bij mij als bij mijn vriendin. Weer contact met klantenservice en weer met veel pijn en moeite getracht probleem te verhelpen. Bij mij werkt het nu, alleen mijn vriendin kan regelmatig niet sms-en. Daarvoor tot 5 x toe contact opgenomen met de klantenservice, maar die zeggen er niets aan te kunnen doen....waardeloos! Alle instellingen staan goed, rekeningen betaald, dekking prima, toestel geupdate, maar smsen?????!!! NEE !!!

6 nov. mijn toestel kapot ( nieuw bij abonnement gekregen ). Op advies klantenservice naar Primafoon om daar om te ruilen. Kom ik daar, word er gezegd door een chagarijnige jongedame van net 20: "Maar meneer, dat hadden ze nooit mogen zeggen!!". Nou, dat is mooi dan, daar sta je dan voor Jan met de korte achternaam....
Maar na stug volhouden toch met veel pijn en moeite een nieuw toestel ontvangen, dat is dan wel weer positief.

10 nov. Ik wil mijn rekening bekijken via mijn HI.nl. Blijkt mijn tijdelijke nummer alleen te bekijken, mijn oude nummer staat er niet bij. Het is toch niet te geloven; abo afgesloten met nummerbehoud, dan weet je toch dat dat nummer het nummer is waar gebeld mee gaat worden??! Maar goed, weer contact met de klantenservice en probleem is nu zonder morren verholpen.

1 jan 09. Ik ga wat snel door mijn smsjes heen dus heb een eindeloos smsbundel afgesloten ( dacht ik ). Ik krijg om 1.34 een bevestigingssms dat ik vanaf nu gebruik kan maken van de bundel.Ik dus massaal smsen, het was tenslotte nieuwjaarsdag. Toen ik om 17.34 mijn reguliere saldo checkte, bleek dit in een razend tempo omlaag te zijn gegaan terwijl ik niet heb gebeld! Weer contact met de klantenservice die zeggen doodleuk: " op 1 jan was er geen eindeloos smsbundel geactiveerd voor uw abonnement". Pardon?? Ik heb notabene een bevestiging gehad. Ik hen daar mee geconfronteerd. Krijg de reactie: "we gaan het uitzoeken". Tot op heden nog niets gehoord, schandalig!

Beste mensen: ik ben echt geen zeikerd en mijn vriendin ook niet maar wij hebben het helemaal gehad met HI. Volgend jaar gelukkig weer terug naar Vodafone

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,8

Review door Lekkerja

04 January 2009, 18:38

ewat zeuren jullie nu man over nummers kloppen niet op me factuur dat is boel shit. denk je nu echt dat ze het verzinnen en er bij zetten wat denk je nu zelf. let gewoon eens op wwat je doet met je mobiel of wat andere met je mobiel doen als ze vragen of ze even mogen bellen. ik heb kpn en tmobile. KPN prima geen klachten tmobile wat een shit man slechte deking en een keer te laat betalen direct blokken dat maak je nu bij kpn niet mee zij geven je een twede kans en als moet meer hoor ik vaak.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,2

Review door MasMas

01 January 2009, 18:32

Enkel overgestapt omdat ze de N96 als eerste aanboden met MobielTV.

Veel spijt van, rekeningen kloppen niet, bij rekeningonline staan allemaal nummers die ik nooit gesmst/gebeld heb. Verder moest ik 2 maanden wachten voor een terugbetaling, waarbij ze niet eens het hele bedrag hebben overgeschreven. Weer bellen dus.

Ze bieden een abbo aan in belminuten/aantal SMSjes, maar bij MijnKPN kun je alleen je tegoed in €'s bekijken. Verder klopt dat ook niet, ik heb 'n 32,50 abbo, staat dat ik 54,- tegoed heb. Bel ik, zeggen ze dat het door de SMS-verdubbelaar komt. Het dubbele van 32,50 is volgens mij toch echt geen 54,-.

Ze bieden ook geen SMS-rapporten aan, wat Orange en Vodafone wel deden.

Klantenservice is ook zeer slecht, onvriendelijk en onbehulpzaam. Ze weten zelf niet wat ze wel/niet aanbieden. Ik vroeg of ik het toestel ook met Orange kon gebruiken totdat m'n abbo inging. Zeiden ze Ja geen probleem. Zit er simlock op!

Bereik is goed, internet is wel oké. TV is leuk, maar af en toe storingen.

Maar al met al is het zeker niet waard om over te stappen naar KPN. Dit wordt zeker mijn laatste abbo bij ze!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,8

Review door Harm222

16 October 2008, 19:13

Ik ben privé klant bij Vodafone en zakelijk bij KPN. KPN heeft alles prima in orde. Het heeft misschien een "saai" image, maar het is absoluut een degelijk bedrijf, met een degelijke service. Informatie is zonder problemen op de site en via de klantenservice gratis op te vragen. Vodafone kan hier nog heel veel van KPN leren. Jammer dat ik nog niet van Vodafone kan overstappen naar KPN.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door robjes

05 September 2008, 11:09

dekking echt slecht thuis af en toe helemaal geen bereik was deze vakantie op vakantie in well (is gewoon nederland) krijg je duits netwerk. Is toch schandalig ze zouden hun netwerk moeten uitzenden tot over de grens en niet tot 50 km ervoor. In thailand krijg je een smsje voor een voordeels netwerk. Ben in heel thailand geweest voordeel netwerk bestaat niet zelfs nog na gevraagd. Na dit abbonoment zo snel mogelijk weg

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,6

Review door Nicci

20 April 2008, 12:50

Klantenservice sta je soms wel eens wat lang in de wacht, maar andere keren ben je zo aan de beurt. De problemen/onduidelijkheden die ik heb ondervonden zijn uit eindelijk altijd netjes opgelost/beantwoord door de klantenservice. enige kleine minpuntje is dat de factur wat onduidelijk is naar mijn mening. Verder overal prima dekking. En geen rare fratsen zoals bij Vodafone. Ik ben zelf ook al 6 jaar klant bij KPN en onlangs mijn abonnement weer verlengd voor een jaar met een moie simonly aanbieding.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,8

Review door T i m

06 December 2007, 16:22

Facturen zijn niet helder door de omrekenfactoren voor het beltegoed op de factuur. Klantenservice is vaak niet op de hoogte van hun eigen regels en streven naar een kort gesprek ipv een tevreden klant.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,2

Review door crazybertje

09 July 2007, 11:31

KPN heb ik alweer een tijdje, het bevalt erg goed. Hoewel het netwerk niet de goedkoopste is, heeft deze altijd een prima dekking. Alles uit 1 bundel is voor mij erg ideaal omdat ik vaak sms/mms of umts gebruik. Jammer dat de hoogste Sim-Only bundel maar 22 euro is. Al bij al een goede provider, waar voor je geld!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door Tazmania Devil

20 May 2007, 09:00

Ik vind KPN/Hi niet eens zo goed. Zie andere post over Antwoordkaart. De dekking is wel zeer goed, altijd goed ontvangst. Niet heel erg tevreden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,6

Review door robert-jan

16 May 2007, 14:40

Bij de klantenservice vaak wachtrijen, maar niet erger dan bij andere providers. Wel heb ik heel vaak foute facturen en kom zodoende bij de onkunde van de klantenservice uit. Ook was het niet mogelijk om een voordeelbundel te laten uitschakelen. Hiervoor moest ik een brief schrijven (die niet aan komt :? zie EDIT).

Over het algemeen een goede dekking met KPN, maar ik heb thuis vaak slecht bereik of geen bereik terwijl ik niet in een gehucht woon. Aan het begin van de contractperiode waren er minder problemen. Ik vind het esentieel dat je thuis ook goed bereikbaar bent, en laat dit dus erg meewegen in mijn beoordeling.

Qua diensten is KPN een middenmotor, wel veel nieuwe diensten. Maar ook heel veel dezelfde diensten met meerdere namen. Hierdoor is het een en ander heel onduidelijk. (zowel bij de klant als de klantenservice).

De administratie is vrij slecht, nummerbehoud en opzeggen ging wel heel makkelijk :) Maar erg veel foute facturen, daarom heb ik ook een specificatie. Met name de afrekening van dataverkeer gaat erg vaak fout.

Edit: Mijn laatste factuur klopte ook weer niet, dit keer was het in mijn voordeel. Na 4 weken nog steeds geen reactie op mijn eerdere schriftelijke klacht. Ik neem mijn verlies, want het kost meer tijd dan het oplevert. Cijfers aangepast: Algemene indruk, KS en adminstratie allen -1.


  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,2

Review door carmen_hk

01 May 2007, 07:27

KPN heb ik alweer een tijdje, het bevalt erg goed. Hoewel het netwerk niet de goedkoopste is, heeft deze altijd een prima dekking. Alles uit 1 bundel is voor mij erg ideaal omdat ik vaak sms/mms of umts gebruik. Jammer dat de hoogste Sim-Only bundel maar 22 euro is. Al bij al een goede provider, waar voor je geld!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,4

Review door Gert-Jan

16 April 2007, 06:45

Ik heb eens een jaartje gebruik gemaakt van KPN. Alles was eigenlijk wel naar verwachting, arrogantie ten top en een groot log orgaan waar men iets langer op oplossingen moet wachten dan bij andere grote bedrijven.

Algemene indruk is goed, KPN is niet voor niets al jaren nummer 1. Maar mijn vooroordelen waren niet uit de lucht gegrepen. Via Internet de grootste webbundel aangesloten, helaas sluit men mij op de kleinste aan. Gevolg hoge rekeningen. Dus gebruik moeten maken van....

Klantenservice, men begint al het gesprek op een bepaalde toon waarvan ik zeg.... ik ben heel nietig verklaard door de medewerker van KPN. Arrogante houding t.o.v. hun klanten. Ik moest maar aantonen dat ik de hoogste bundel had aangevraagd voordat men dat ging veranderen. Dus faxen die hap, en weer bellen. Nee, men kent daar de vorm terugbellen niet! Uiteindelijk toch duidelijk, KPN heeft een fout gemaakt. Nu moest men gaan uitrekenen wat mij dat extra heeft gekost. Daar ging weer een 2 maanden overheen. Ik kreeg een bedrag gecrediteerd en thats it. Ik heb het gewoon geaccepteerd en was blij dat ik maar een 1-jarig contract had.

Dekking is gewoon goed, ook net als bij Vodafone weleens vaker een bezet netwerk.

Diensten, heb ik niet zoveel gebruik van gemaakt. Maar geen klachten.

Administratie, zie hierboven. Duidelijk ontevreden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,2

Review door Nice Guy Eddie

02 March 2007, 20:13

Ik zit nu al weer zo'n bijna 3 jaar aaneengesloten bij KPN (eerst met Hi en nu met een webbundel). Dekking is uiteraard zeer goed bij KPN. Verder wel ook enkele malen contact gehad met de klantenservice met name vanwege administratieve fouten. Maar elke keer dat ik beldde was het meteen opgelost. Dat kon ik van mijn vorige provider (Debitel) niet zeggen, daar kon je bellen wat je wilde maar hielp niks.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,2

Review door danone

26 February 2007, 14:25

Mijn ervaring met KPN;

Eind November;
Over drie maanden loopt mijn contract met mijn huidige provider af omdat ik mijn huidige nummer wil behouden ga ik op zoek naar een nieuwe. Ik kom uit bij kpn. Op de site van KPN vind ik een aanbieding die mij schikt( via telecomvergelijker). Ik bestel een samsung xxx voor 19€ inclusief met een voor mij leuk abonnementje. Ik ontvang een bevestigingsmail en steek tevreden een sigaret op. Over drie maanden verwacht ik mijn nieuwe telefoon.

Eind Februari;
Tussentijds niks van KPN vernomen en ik besluit ze eens te bellen. "Hallo meneer ik heb drie maanden geleden een telefoon besteld". Wat is uw klantnummer blablabla. Medewerker "Ik zie dat uw aanvraag van drie maanden geleden is afgewezen door onze manager.
Daar hebben jullie mij niet van op de hoogte gesteld, waarom? Dat weet ik niet.
Ik wil nog steeds de telefoon hebben dus vraag hem of dat kan. Ja dat kan. Wat zijn de kosten. Dezelfde telefoon met hetzelfde abonnement is nu 69€. Ik baal maar wil toch de telefoon.
Kan ik wel mijn nummer behouden? Ja dat kan.
Kom ik nu niet met dubbele abonnementskosten te zitten? Nee wij zorgen dat je direct wordt overgesloten. Oke doe dan maar.

Drie dagen later komt de telefoon met simkaart aan. De sim kaart is nog niet geactiveerd. 3 dagen later nog steeds niet dus ik bel maar weer is. Reactie pkn medewerker; om te activeren moet u ons bellen. Ik "o dat is handig dat jullie dat nergens vermelden"".

Weer drie dagen later: Brief van kpn. Over drie maanden krijgt u uw eigen nummer terug. '''''''''''
Nu breekt mijn klomp, ik zit dus toch met drie maanden dubbele abo kosten. Ik bel kpn weer. Spui mijn gal over de beste heer die ik aan de telfoon krijg zeg alles op loop naar het postkantoor en stuur alles terug.

Met deze provider doe ik geen zaken meer.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door GoTyce

20 February 2007, 11:20

KPN staat bekend als het beste netwerk zowel voor GSM als UMTS/HSDPA. Ik heb nooit dekking of capaciteitsproblemen gehad. Bijna altijd bereik, enkel keertje niet in Limburg, waar ik bijvoorbeeld wel dekking had van Vodafone.
Klantenservice was erg vriendelijk en oplossingsgericht, altijd erg beleefd.

Ik vond het echter te duur: bijna elke maand hoge rekeningen. Vooral buiten de bundel is het erg duur (in vergelijking met T-Mobile Flex) en ook extra services kosten veel geld: nieuwe simkaart aanvragen kost €17,=. Ik had een USIM kaart nodig anders kon ik geen gebruik maken van het UMTS netwerk.
Andere services ontbreken, zoals een sms wanneer je over je bundel heen bent.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,4

Review door tino66

19 August 2006, 01:55

als je de actuele stand van je bundel wilt weten sms saldo naar 1244 en binnen een minuut heb je het antwoord.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,4

Review door Budje

11 August 2006, 09:46

Ben erg te spreken over mijn Hi-aansluiting. Nooit problemen met de verbinding en perfect beriek en genoeg toegevoegde diensten (imode, mms uit de bundel, duidelijke voicemail, enz.)

Contact met de Klantenservice verloopt bij mij altijd per e-mail. Op zich altijd goed contact, al kan de afhandeling iets sneller (ipv zo'n 2/3 dagen).

Factuur is ook dik in orde, al moet je wel even doorhebben hoe deze opgebouwd is. Zodra je doorhebt dat als je je bundeltegoed deelt door 0,2 je het aantal minuten overhoudt dan is het een hele logische factuur.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,4

Review door DjamilaL

04 July 2006, 05:55

Vaak geen verbinding. Moet dan naar een telecomwinkel. Bellen is wel duur. Maar smsen erg goedkoop 23cent! Abbonement bijna afgelopen had 100 min. maar ik bel meer. Ga mijn abbonement niet verlengen. Op een of andere manier doet de kaart het niet altijd en krijg ik weer alleen noodoproepen en kan ik de ks niet eens meer bellen. Ga overstappen op telfort

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door xvolslagen-mobile

27 December 2005, 21:47

Hi vind ik niks mis mee maar KPN zelf wath the hell

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,0

Review door dagirljessica

20 September 2005, 21:53

Ik vind hi een goed netwerk, het enige nadeel is dat het bellen nogal duur is, maar het smsen is weer heel goedkoop dat is wel makkelijk voor de mensen die vaak smsen.
Bij de hulplijn word je redelijk goed en snel geholpen.
Alleen sommige zaken zijn nogal onduidelijk voor de mensen die pas lid zijn van hi, er staat bijvoorbeeld nergens waar je je beltegoed/belminuten op kan vragen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0
Toon meer...

Schrijf zelf een review over KPN

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
acht + twee
=