Gebruikersbeoordelingen Lebara

Gebaseerd op 22 reviews
3,2
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk

Review door Remo

11 December 2018, 10:50

Sorry dat ik dit zeg! Als ik vergelijk met een andere provider, Zijn jullie erg slecht! En Waardeloos.
Dit is aleen maar een van de voorbeelden, ik kan ze blijven opnoemen! Ik heb gisteren de klantenservice gebeld, ik was de eerst persoon in de wacht lijn moest langer dan 24 min wachten, dit is niet de eerste keer! Jullie klantenservice is heel slecht jullie helpen niet snel!
En de 2e was ik na 24 min geholpen, dat dacht ik tenminste maar dat zegt de vrouw van klantenservice u heeft verkeerde afdeling gekozen bel maar even op nieuw! Wat belachelijk is dit!
Daarna heb ik de 2e keer gebeld weer 28 min gewacht! Was een man die opnam die vertelde, okal heb je de verkeerde afdeling gekozen. Iedereen kan je hier bij helpen,
Nou die man heeft niet mijn geholpen hij had er geen verstand er van! Dus Heb ik maar ophangen! Even later krijg ik een e-mail van dat er iets mis is gegaan met labera, In kort gezegd Zonder van mijn tijd 1 uur en jullie klantenservice is waardeloos!!!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Ewald

11 October 2018, 15:23

Voor 10 euro opgewaardeerd. 1 sms verstuurd van 2 korte regels. Beltegoed daarna 2 euro. Klacht ingediend bij Lebara. Exacte tijd en datum opwaarderen doorgegeven, ook datum en tijd sms. Daarna datum en tijd nieuw beltegoed. Ik zou bericht krijgen over mijn klacht. Nooit meer wat gehoord. Voelde mij opgelicht. Direct overgestapt. Die 2 euro mogen ze ook houden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,6

Review door Anonieme gebruiker

29 September 2018, 09:02

Waardeloze sevice omdat ik een andere bundel heb opgewaardeerd is gewoon me overige 3 gb komen te vervallen nergens staat dit aangegeven ????????

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Lala

21 August 2018, 09:49

Gebruik nu 10 dagen de Sim inkt. App is erg duidelijk en zeer overzichtelijk.
De klantenservice kan zeker verbetert worden door een cursus klantvriendelijkheid . Tele2 ( mijn vorige provider) had een veel betere en vriendelijkere service.
Verder doet wat het moet doen en ben tevreden tot dusver.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,4

Review door JW

21 May 2018, 10:11

Begin er niet aan, het is een start van doffe ellende, van slechte informatie, onjuiste acties en onwilligheid om het goed te willen oplossen. Bespaar de frustraties!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Dirk

21 February 2018, 15:44

Gebruik nu ruim een jaar Lebara One. Doordat Lebara op het KPN netwerl zit, heb ik bijna altijd prima bereik.
Af en toe bel ik naar de USA, ook dat gaat prima en lijkt niet duur te zijn. Tot dusver echt een aanrader!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Willem van der Geest

10 January 2018, 15:42

Bij aankoop van een Lebara kaart krijg je bij aankoop € 15,00 dat is bij de activeren van het nummer direct € 5,00 en bij de 1e opwaardering nogmaals € 5,00 en bij de 2e opwaardering de laatste € 5,0. Dit na registratie bij Lebara. Ik heb mij geregistreerd bij Lebara en via de telefoon gewoon opgewaardeerd voor € 10,00, echter geen gratis € 5,00 erbij gekregen. Ik heb toen gebeld en wat zegt de medewerker van Lebara u moet opwaarderen via u account, dan pas krijgt u de € 5,00 extra. Ik vroeg hem waar staat dat, dat staat nergens. Ik vind dit misleidend.... Ik zei het hem, echter met iets andere bewoording.
Vandaag even via mijn account opgewaardeerd, dus afwachten of de 1e € 5,00 en 2e € 5,00 erbij komen...
Ik ben benieuwd....

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,4

Review door Anonieme gebruiker

27 October 2017, 18:38

I have used lebara for a long time but lately they are really fucked up they keep swiping all ur MB’s plus ur prepaid credit I think this company is a big scammmm something need to b done. Bullshit

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door D. de Leest

18 September 2017, 11:27

Bij lebara is je beltegoed is nooit zeker, lebara steelt dit gewoon. Lees de overige berichten.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

26 July 2017, 01:13

echt wat een kut provider! heb €20 op mijn account gezet om een stomme bundel te kopen van €15, kan ik hem niet opwaarderen. heb dus mijn bank gegevens ingevult en accepteert mijn kaart niet. ene elende na de ander. ben terug gegaan naar de winkel waar ik mijn sim heb gekocht om voor advies te vragen krijg ik een botte reactie, zoek maar op het internet. Heb uren op het internet gesurft kon niks vinden. Toen heb ik lebara zelf nog om hulpgevraagt en geen reactie gekregen. ik raad u aan niet een plan of sim te kopen hier.

data is sloom etc....

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,2

Review door Boris

25 December 2016, 14:43

I don t understand how I get charged by Lebara ,yesterday night I had 5 euro credit and more than 300 MB and after a day without making any calls and connected to my own wifi , I checked my credit is 1,5 euro and 0 MB left!! Between the 24/12 and 25/12 i got charged for non reason!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,8

Review door Tjeerd

24 May 2016, 22:56

Ik heb nu al 5 jaar Lebara en ik heb al die jaren nog nooit problemen gehad met wat dan ook met Lebara!!
Ik vind dat ze vaak goede acties hebben waar ik graag gebruik van maak en daarom verbaasd het mij dat er zoveel mensen zijn die zeggen dat ze slechte ervaringen hebben met Lebara daar keek ik echt van op omdat ik zoals ik al eerder zei ik al 5 jaar bij Lebara ben en echt nog nooit enig probleem heb gehad en ik vind ze lekker voordelig vergeleken bij andere providers.
Ik hoop nu niet dat ik nu ook op eens problemen ga krijgen maar ik denk het niet.zo lang alles zo goed blijft gaan blijf ik bij Lebara.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,4

Review door Anonieme gebruiker

12 March 2016, 19:32

Ik heb tot nu toe nog niet veel problemen gehad met lebara. Alleen is het beltegoed wel snel op. Mobiel internet werkt alleen voor geen ene mallemoer. Ik kan alleen maar whatsappen voor de rest niets.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,4

Review door H-W

03 February 2016, 16:44

Na jaren klant te zijn geweest, elke 6 maanden trouw opwaarderen, ben ik dat één keer vergeten, en gelijk het nummer uit de lucht gehaald en niet meer terug te krijgen natuurlijk. Klantenservice denkt niet mee, die vinden het maar normaal dat het zomaar gaat. En een herinnerings-sms sturen dat je je tegoed weer eens moet opwaarderen, nee dat kan niet ... wat een ***^%$#$***-bedrijf, die zien mij nooit meer terug!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door Anne

24 November 2015, 15:07

Hoi,

Net na ruim 15 minuten wachten iemand aan de telefoon gehad van Lebara. Blijkbaar heb ik 80 euro verbruikt aan internet. Niet wetend dat mijn 1GB internet tegoed al op was (na 30 dagen altijd niet meer geldig). Daarvan krijg je geen melding dus moet je dat zelf bijhouden???

Tijdens die 30 dagen "beltegoed" opgewaardeerd naar 30=80 euro, wat na het aflopen van die 1GB dus verbruikt werd door internet gebruik, zonder dat ik dat wist. Voor 49cent per MB!!! belachelijk duur voor niet buiten je bundel maar van je "beltegoed"!

Ik snap het, ergens staat dit allemaal in kleine letters en op verschillende plekken op de website van Lebara. Maar ik ben er klaar mee.


  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door bram Brantjes

13 August 2015, 12:08

Lebara maakt reclame dat je goedkoop kun bellen met het buitenland. Nou daar klopt niets van. Bel niet naar Afrika daar is het gewoon onjuist. Het werkt daar voor een normaal tarief. Gewoon duur dus

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door stelt w

14 July 2015, 16:01

Beltegoed opgewaardeerd en niet gebeld en Beltegoed is op omdat er internet is gebruikt via mijn eigen wifi en dan moet ik aan lebara betalen dus dubbel en veel duurder.
zonder Beltegoed wekt internet ook dus kost het niets meer dus ook geen Beltegoed nodig om te surfen.
dus mijn conclusie is dat lebara Beltegoed onrechtmatig afschrijven

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Remko

04 March 2015, 20:56

Wat een AFRADER!!
Verkeerde voorlichting (de enig goeie is lebara one, de rest is afzetterij voor afzetter prijzen) Maar daarnaast ook bij Lebara one word je afgezet. Halve waarheden (gratis bellen naar andere lebara users) beltegoed VERDWIJNT, zonder te gebruiken.
Kortom WEGBLIJVEN.

ALTERNATIEF:
Symio (in NL) is een veel beter keus.
Goeie klantenservice, goeie tarieven. Duidelijk en eerlijk.
TOPPER

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Gert

25 January 2015, 23:04

Ik snap niet waar alle negatieve reviews over Lebara vandaan komen. Zelf gebruik ik sinds kort Lebara One. De dekking is nagenoeg perfect (KPN netwerk) en de kosten zijn zéér laag!

En ja, je moet niet zeuren over het feit dat je slechts zeven dagen gratis kunt bellen met andere Lebara-gebruikers. Daar schaf je het niet voor aan toch? Dan ben je geen gebruiker, maar een profiteur. Ik gebruik Lebara omdat ik op die manier goedkoop met mijn dochter in Engeland kan bellen en dat lukt PRIMA!

Aanrader!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,4

Review door Emmanuel

16 January 2015, 10:04

Ik heb al veel jaren lebara. Ik heb altijd overal ongeveer 1-3 streepjes bereik. In een hoog gebouw 4-5. Mijn beltegoed word gewoon verslind zodra ik ook maar iets bel. Als ik een ander Lebara nummer bel is het inderdaad gratis zolang je beltegoed er op hebt gezet en dit duurt ook maar 7 dagen.
Dit werd mij op een zeer onprofessionele manier uitgelegd door de klantendienst (waar je ook voor moet betalen om ze te kunnen spreken). JE KUNT MAAR TOT 7 DAGEN NA OPWAARDERING GRATIS MET ANDERE LEBARA NUMMERS BELLEN. Je bent dus sowieso verplicht iedere 7 dagen op te waarderen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Anonieme gebruiker

19 August 2014, 22:39

Echt alleen maar ellende gehad met deze provider. Dagen zonder internet gezeten, minimaal 5 keer met de klantenservice aan de lijn gehangen maar je probleem wordt gewoonweg niet serieus genomen, altijd doen alsof het jouw eigen domme schuld is. Bij mailtjes naar de klantenservice kreeg ik een mail terug met alleen maar html code. Echt een zooitje. Toen ze vertelden dat de technicus er pas over een week naar zou kijken ben ik afgehaakt. Overgestapt naar andere provider, werkte direct als een trein!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,4

Review door Marc

01 July 2013, 07:36

Een dik tevreden klant van Lebara. De service is goed, helder en onomwonden duidelijk. Erg vriendelijke meid die me te woord stond. Ik had een een verlopen pre paid kaart gekocht en kon die zonder moeite omwisselen bij de winkel in eerste instantie, maar ze bod gelijk aan om het via hun te regelen. Verloop was verder goed. De dekking is hier op de wadden wel eens wat minder, maar daar heeft iedere provider last van, maar voor mij is het goed genoeg. De tarieven zijn natuurlijk geweldig, daar kunnen een boel providers nog wat van leren. Gewoon eerlijke dienstverlening tegen een scherpe prijs zonder het gevoel dat men je een poot uit wilt trekken.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Schrijf zelf een review over Lebara

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
acht min 0
=