Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op bellen.com helpen we jou ook te besparen op je telefoons en abonnementen!
Onafhankelijk advies, de beste keuze
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal

Lebara Mobile reviews en ervaringen

Om je te helpen bij de keuze voor de mobiele provider die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Lebara Mobile geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Lebara Mobile. Is Lebara Mobile je huidige mobiele aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

0% van 12 klanten beveelt Lebara Mobile aan.
100% niet en 0% misschien

Klantervaringen over Lebara Mobile

    5
    Online dienstverlening: 5
    Klantenservice: 5
    Bestelproces: 7
    Prijsstelling: 3
    Bereik/dekking: 8
    Klachtenafhandeling: 4
    Facturering: 6
    G S 16-3-2024 - 14:59

    Ben je jarig, krijg je van Lebara een email met de tekst: "U ik krijgt als cadeau 1Gb extra data".
    Nu gaar mij niet om die ene Gb, de klant krijgt niets. Klantenservice zegt "U kan het tegoed niet zien, het staat wel op Uw account".
    Mooie smoes ik gebruik internet en dat gaat gewoon van mijn maandelijks tegoed af.
    Kijk dat liegen en onwaarheden daar kots ik dus van!

    • kosten abonnement
    • Klantenservice en nakomen van belofte
    1
    Facturering: n.v.t.
    Klantenservice: 1
    Klachtenafhandeling: 1
    Prijsstelling: 1
    Bestelproces: 1
    Bereik/dekking: 2
    Online dienstverlening: 1
    Laura 13-3-2024 - 13:08

    Ook ik ben opgelicht door lebara ik heb duidelijk aangegeven dat ik mijn oude nummer wil behouden maar die is gewoon geblokkeerd al mijn contacten kwijt en € 25 beltegoed kwijt word niet opgelost.

    • Geen
    • Belofte nakomen
    5
    Bestelproces: 1
    Online dienstverlening: 9
    Klachtenafhandeling: 1
    Klantenservice: 1
    Facturering: 9
    Prijsstelling: 1
    Bereik/dekking: 10
    M 28-1-2024 - 05:00

    Deze cijfers (1) geef ik nav het volgende.

    Ben sinds 2018 klant en heb sindsdien een Sim Only met o.a. 5gb data voor 9 euro per maand.

    Heb medio afgelopen oktober/november 2023 mijn contract wederom verlengt met 2 jaar. Echter, ben ik medio januari 2024 erachter gekomen dat Lebara en andere providers hun kosten en bundels hebben aangepast en de boel goedkoper/voordeliger is geworden, maar dan (kennelijk) voor nieuwe klanten.

    Ik betaal nu 9 euro per maand voor 5GB data.
    Nieuwe klanten krijgen nu voor 9 euro per maand 10 GB aan data.

    Ja, ik heb gebeld. Kreeg een medewerker met de meest botte reactie, namelijk dat ik mijn resterende maanden kon afkopen en doodgewoon een nieuwe abonnement moest nemen. Wtf.

    Is dit de manier hoe ze met trouwe klanten omgaan?

    Heb ook mijn klacht diverse keren bij Lebara achtergelaten op FB, maar geen enkele medewerker met een geweten die reageert.

    Ik wens Lebara alle soorten negatieve financiële problemen toe en na mijn termijn ben ik weg.

    • Verder heb ik tot heden nooit eerder problemen bij Lebara gehad. Als.dit conflict niet gaande was, was ik nog steeds klant bij ze gebleven.
    • Behandel trouwe klanten even goed als nieuwe klanten.
    1
    Bereik/dekking: n.v.t.
    Facturering: 1
    Klantenservice: 1
    Klachtenafhandeling: 1
    Prijsstelling: 1
    Online dienstverlening: 2
    Bestelproces: n.v.t.
    Hendriks 24-11-2023 - 15:10

    Er is 2 maanden 25,00 extra afgeschreven terwijl wij het vinkje aan hebben staan dat onze zoon niet buiten zijn databundel kan gaan. En toch is dit gebeurt. Erg vreemd en moet niet kunnen. Lebara geeft niet thuis. Nooit mee in zee gaan!!

    • Geen
    • Data plafond actief naleven!!!
    4
    Prijsstelling: 6
    Klantenservice: 1
    Facturering: 6
    Online dienstverlening: 1
    Klachtenafhandeling: 1
    Bereik/dekking: 7
    Bestelproces: 7
    Loek Kreukels 22-11-2023 - 14:46

    € 25,00 teveel betaald

    • Tijdens mijn verblijf op Parc Sandur in Emmen met gratis WiFi van 30 oktober tot 3 november, is mij door Lebara op 31 oktober € 25,00 in rekening gebracht voor internet gebruik op de telefoon, rara hoe kan dit? Als ik internet gebruik doe ik dit op mijn tablet. Alleen onderweg gebruik ik hiervoor telefoon. Na chatten, telefoon en email totaal geen respons.
    1
    Klantenservice: 1
    Bereik/dekking: n.v.t.
    Online dienstverlening: 1
    Klachtenafhandeling: 1
    Prijsstelling: n.v.t.
    Facturering: n.v.t.
    Bestelproces: n.v.t.
    Wout 10-11-2023 - 15:01

    Onbeschofte tokkies, bel maar niet tegen 5 uur dan word er niet meer gewerkt, zetten ze je in de wacht om daarna de verbinding te verbreken. Mijn vriendin had hier het abbonnement lopen zonder problemen. Nu is er een probleem ontstaan door lebara zelf en kun je ze niet bereiken. Niet via internet en niet via de telefoon. Waardeloos bedrijf zit nu al 2 dagen zonder te kunnen bellen. Altijd tevreden geweest bij Ben. We hebben nu 3 abonnementen lopen daar en die gaan er allemaal weer uit. Nog nooit zon waardeloos bedrijf meegemaakt.

    4
    Prijsstelling: 5
    Facturering: 5
    Klantenservice: 1
    Klachtenafhandeling: 1
    Bestelproces: 5
    Bereik/dekking: 6
    Online dienstverlening: 2
    hans 30-10-2023 - 15:38

    waardeloze klantenservice

    • kpn netwerk
    • klantenservice bereikbaarheid
    6
    Bestelproces: 8
    Online dienstverlening: 7
    Klachtenafhandeling: 1
    Prijsstelling: 8
    Bereik/dekking: 9
    Klantenservice: 2
    Facturering: 8
    Joseline 26-10-2023 - 16:22

    De klantenservice van Lebara is erg slecht. Ik heb drie keer gesproken met Lebara, twee keer via chat, één keer telefonisch. Het was elke keer een drama, en eigenlijk ook onbeleefd. Geregeld lang wachten. Ik heb vandaag ook met de klantenservice van Hollands Nieuwe gesproken over chat: netjes, professioneel, informatief. Alleen jammer dat Hollands Nieuwe de communicatie met de oude provider niet aangaat, nadat ik een probleem signaleer - ik moet dus als klant bij Lebara bedelen of ze asjeblieft van plan willen zijn volgens de afspraak met Hollands Nieuwe te handelen, zodat ik geen dag heb tussen abonnementen dat ik geen internet heb. Dat heeft dan ook geen resultaat.

    Ik wil dus overstappen van Lebara naar Hollands Nieuwe. Hollands Nieuwe vertelt dat de geplande overstapdatum 20 november is. Ik krijg vervolgens een mail van Lebara dat ze de 18e mijn telefoonabonnement stopzetten. Mijn zorg is dus of ik op 19 november internet zal hebben; het lijkt erop van niet.

    Bij navraag bij Hollands Nieuwe is er een afspraak gemaakt met Lebara om de 20e mijn abonnement stop te zetten. Ze vertellen dat zij deze afspraak op de 20e niet zouden hebben gemaakt, als Lebara daar niet mee zou hebben ingestemd. Deze afspraak lijkt Lebara dus niet te gaan nakomen: Lebara vertelt mij (tot twee keer toe bij verschillende mensen) over chat dat na 18 november het abonnement zal zijn stopgezet. Dan heb ik dus geen internet. Ze willen niet checken wat de afspraak is met Hollands Nieuwe. Ik word behandeld alsof ik niet zo moet zeuren.

    Er is ook een verschil in transparantie van de chatgesprekken:
    Bij het chatgesprek met Hollands Nieuwe wordt netjes aangeboden om het gesprek in mijn mail te krijgen zodat ik het kan nalezen.
    Bij het chatgesprek met Lebara is het gesprek weg nadat het gesprek is afgerond, zonder dat ik het scherm ervan heb gesloten. Gelukkig heb ik een groot gedeelte in screenshots..

    • Er is tenminste een chatservice aanwezig. Bagger, dat wel.
    • Een professionele klantenservice die geïnformeerd is en dan ook op basis van een rechtvaardig beleid handelt, zou mooi zijn.
    3
    Bereik/dekking: n.v.t.
    Online dienstverlening: 1
    Facturering: n.v.t.
    Prijsstelling: 9
    Klantenservice: 1
    Bestelproces: 1
    Klachtenafhandeling: 1
    Marco 29-9-2023 - 11:48

    Het is dat ik geen minscore kan geven. Hierbij mijn ervaringen met Lebara.
    Online een sim only pakket afgesloten en mijn nummer geactiveerd. Vervolgens melding dat m'n nummer geactiveerd moet worden. Klantenservice: je moet het contract opzeggen om een nieuwe aan te maken. Ze zouden me een mail sturen (niet gebeurd en nummer nog steeds op actief). Inmiddels is er 12,50e afgeschreven. Klantenservice: er staan geen gegevens meer van mij in het systeem, we kunnen je niet helpen. Verkoopafdeling: we kunnen geen contract afsluiten want er staat nog iets geactiveerd, of je de klantenservice wil bellen. Klantenservice (structureel 11 mensen voor je...): nee hoor, geen gegevens, we kunnen je niet helpen. En de optie op hun site om het contract op te zeggen werkt niet (error).

    Ik heb intussen de bank gebeld om het bedrag te storneren. Aangifte bij de politie gedaan van oplichting. Klacht ingedient lebara zelf.

    Ik ben 44j en nog nooit eerder zo slecht geholpen bij een bedrijf, echt te bizar voor woorden.

    update 29-09-2023:
    Kan de klantenservice niet bereiken met m'n huidige gsm waar ik verder nooit een probleem mee heb. De verbinding wordt automatisch verbroken, omdat het keuzemenu (engels of nederlands) mijn keuze (nederlands) niet accepteert. Het contact gaat nog steeds niet goed. Ze hebben een reactie hier geplaatst om contact op te nemen per mail. Dat heb ik een aantal dagen geleden gedaan en nog steeds geen bericht terug. Komt al met al erg amateurisch over Lebara. Note: bij de klantenservice werken alleen mensen met een allochtone afkomst. Of ze begrijpen je amper of ze zijn niet zo snugger want je moet ze soms echt 3x hetzelfde uitleggen en dan nog is het de vraag of de callcenteragent 't begrijpt...

    Kortom, nog steeds een dikke onvoldoende. Weet waar je aan begint mensen.

    • Aantrekkelijke prijs, that's it. Heb net simkaart ontvangen dus weet niet hoe de dekking is. Mag hopen dat het niet zo bagger is als hun klantenservice...
    • Klantenservice verwijderen en een nieuwe klantenservice bouwen...
    3
    Bestelproces: 6
    Klachtenafhandeling: 2
    Facturering: 4
    Klantenservice: 2
    Online dienstverlening: 2
    Prijsstelling: 3
    Bereik/dekking: 4
    Dirkj 26-7-2023 - 11:16

    rotzooi , niet aan beginnen

    • geen
    • hopeloos

Vergelijk en kies de beste deal

Op Bellen.com vergelijken we gratis alle Sim Only pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.