Gebruikersbeoordelingen Lycamobile

Gebaseerd op 7 reviews
3,4
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk

Review door Hans

22 July 2022, 13:32

De klantenservice is verschrikkelijk, online portaal heb je niks aan. Website werkt traag. Maar wat verwacht je dan voor een dergelijk lage prijs. Voor de prijs neem ik de andere minpunten voor lief. Denk dat heel veel mensen hier zo over denken. En anders naar een grotere maatschappij waar je het dubbele betaald,

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,8

Review door Dirk Tiren

07 August 2021, 23:30

- Zeer slechte, onverstaanbare, onvriendelijke helpdesk.
- Diensten die verwarrend zijn, niet op elkaar aansluiten
- Als je denkt dat je goedkoper bij ze uit bent, heb je het zeker mis. Op de lange duur, en al helemaal als je een probleem hebt, trek je aan het kortste eind.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Hayat

09 October 2020, 07:01

Mijn complimenten voor de medewerker Rachid ( gevestigd in Marokko vanuit Tanger) werkzaam op de klantenservice, deze man heeft mij met vriendelijkheid geholpen aan mijn bundel. Top service????

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door barbara

11 September 2020, 13:54

Niet aan beginnen. De prijs is goed
Maar als je de klantenservice nodig hebt ben je in de aap gelogeerd

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door jake

31 January 2020, 07:21

slechtste ervaring tot nu toe
Ik had een bundel voor mijn vriendin besteld om eens te testen zo een 10 dagen terug. Simkaart prima snel binnen, activeren van bundel één grote ravage.

Na 2 dagen proberen klantenservice gebeld. Deze wist het probleem binnen 48 uur op te lossen werd mij verteld. Ik zou daar niks voor hoeven te doen. Na 48 uur nog maar eens gebeld en toen werd mij verteld probeer nog eens met de code te activeren.
Dit geprobeerd, geen succes. Mijn vriendin belt zelf even op en word geholpen door een man van turkse afkomst die schijnbaar ook in de buurt van Turkije was en vroeg of mijn vriendin daar heen kwam zodat ze af konden spreken.
Later nogmaals gebeld omdat ook deze man wederom alleen de stappen die op zijn scherm staan kon mededelen maar geen service kon verlenen. Deze man wist haar ook te vertellen dat het binnen 48 uur opgelost zou zijn.

Kortom mijn ervaring met Lycamobile? Niet professioneel en slechte service!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

18 August 2018, 18:40

Ik raad deze provider af. Simkaart niet ontvangen. Zo'n slechte klantenservice heb ik nog nooit meegmaakt. Ze kunnen niks, je wacht meer dan 30 mins voordat je iemand aan de telefoon krijgt en op e-mails wordt niet gereageerd.
Aanbetaald bedrag dus nog steeds niet terug ontvangen.
Zo'n provider zou verboden moeten worden in Nederland.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door stein

09 March 2015, 13:31

slecht beltegoed verdwijnt voor je ogen en niet door te bellen of data verbruik

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,8

Schrijf zelf een review over Lycamobile

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
zeven - twee
=