Gebruikersbeoordelingen Mobile Vikings

Gebaseerd op 6 reviews
4,0
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk

Review door Jeroen

06 February 2019, 15:12

Ik ben al jaar en dag klant bij Mobile Vikings. Enkele maanden geleden werd mijn netwerk en telefonie plotseling afgesloten. Toen ik vroeg waarom kreeg ik pas na enkele dagen reply. Het zou zijn omdat de automatische betaling niet meer zou werken. Ik heb uiteindelijk 2 weken geen netwerk gehad.
In dit geval dacht ik: "Oh ik ben waarschijnlijk zelf in fout, geen probleem, mijn schuld."
Nog geen maand later heb ik plotseling geen netwerk meer. Weer ga ik ten rade via Twitter/Facebook én de website naar een reden. Enkele dagen later krijg ik als reply dat er "een onverwachte fout was", resultaat: 2 dagen geen netwerk.
We zijn vandaag 6 februari 2019. Ik heb reeds enkele mails gekregen over het wisselen van SIM-kaart. Echter lijkt het heel moeilijk voor Mobile Vikings om deze SIM op te sturen. Ik heb deze thuis, bij mijn ouders en bij mijn schoonouders proberen te laten leveren. Na 3 pogingen is deze aangekomen bij mijn moeder. Waarom ik er zoveel moeite voor deed vraag ik me zelf nu ook af. De SIM bewaarde ik voor de moment van overdracht, zodat ik zéker niet zonder netwerk zou vallen. Natuurlijk was dit weer te mooi om waar te zijn. Ik heb weer 2 dagen geen netwerk door de 'overgang', terwijl ik wel de nieuwe SIMkaart heb. Ik heb ondertussen Caro, Alissa, Jessie én Joyce gesproken. Telkens krijg ik een ander antwoord. De ene kan het niet, de andere zegt dat ik mijn SIM moet blokkeren en deblokkeren. Ik heb alles gedaan wat me gevraagd werd en heb nog stééds geen netwerk.
Dit is echt absurd. Ik ben jaren lang klant geweest, maar zal nu maar moeten overschakelen...

Doe jezelf een plezier: wordt NOOIT klant bij Mobile Vikings.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door dv

23 July 2018, 06:36

Ondanks dat ik sim met nummer behoud gevraagd heb heb ik een sim met nieuw nummer gekregen. Ze hadden mij beloofd dat ik de kosten van een nieuw nummer niet zou moeten betalen omdat dit hun fout was. Via domiciliëring hebben ze het mij toch laten betalen. Ook hebben ze mij zogezegde kosten buiten bundel laten betalen, geen idee waarom een belgisch telefoongesprek buiten bundel moet zijn als ik maar een aantal minuten heb gebeld? Nu is hun klantendienst al 2 weken onbereikbaar.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Anonieme gebruiker

27 January 2018, 11:37

Good price, but as already told, once you have problems it gets really nasty, they respond immediately but totaly incompetent.. robotic answers without any solutions

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,8

Review door Michel P

12 December 2017, 13:22

In de beginjaren was Mobile Vikings de pioneer inzake van aanbod en klantenservice. Echter is het heel hard bergaf gegaan.
Hun aanbod is zeker en vast niet meer concurrentieel nu. De klantenservice is zeer vriendelijk, maar kan niets doen bij problemen, en verschuilen zich achter procedures en technische zaken.
Hun waarschuwing smsen komen niet aan. Hierdoor 60 euro aan extra kosten gehad. Ze hebben mij laten weten dat ze niet kunnen nagaan waarom ik de SMSen niet heb aangehad, maar omdat het in hun systeem als verzonden staat, is blijkbaar de conclusie dat ik lieg.. Ze willen geen tegemoetkoming doen, en al wat ik krijg is een vriendelijke 'f*ck you'

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,6

Review door Anonieme gebruiker

11 April 2014, 15:40

Goedkope provider als je vooral data gebruikt.. Als je ook belt, dan is deze veel te duur. Het bereik is behoorlijk; ze zitten in Nederland op het netwerk van KPN. Ondanks dat het van origine een Belgisch bedrijf is, ondersteunen ze geen enkele data roaming, ook niet in Belgie zelf. Bellen met een Belgisch Mobile Viking nummer is idioot duur.
De dienstverlening van Mobile Vikings is zeer onprofessioneel: Ze schrijven twee keer af in vier seconden, maar refunden niet omdat dat tegoed inmiddels op is. Daarbij vergeten ze gemakshalve dat deze dubbele afschrijving hun schuld was, en dat je tegoed als een speer omlaag gaat als je door je data heen bent. Zonder dat tegoed had je gewoon later een opwaardering gedaan zodat je weer opnieuw begon te tellen met je datategoed.
Ze hadden al eerder een onterechte afschrijving gedaan, had te maken met een hele rare implementatie van hun top-up service. Die is wel gestorneerd.
Ook de administratie is bizar: ondanks dat bellen/SMS/data allemaal apart wordt afgeboekt is het onmogelijk een fatsoenlijk overzicht te krijgen. Je kunt alleen stukjes en plukjes van maximaal 7 dagen bekijken.
De facturering idem: geen factuur per opwaardering/betaling, maar eens in de maand een factuur gegenereerd, waarop aleen je betalingen, maar geen enkele informatie over je verbruik.
Pluspunt: je krijgt altijd snel antwoord op je mail naar de klantenservice, zij het dat je meestal nietszeggende antwoorden krijgt.
Mijn indruk: techneuten/hobbyisten die een MVNO runnen maar geen kaas hebben gegeten van ondernemen en dienstontwikkeling. Zodra er een andere MVNO op het KPN netwerk een vergelijkbaar aanbod heeft ben ik hier weg.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,6

Review door Anonieme gebruiker

03 January 2014, 14:30

Fijne provider waarbij je voor opwaarderingen een "gratis" databundel krijgt. Werkt erg fijn voor gebruikers die voornamelijk data gebruiken.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Schrijf zelf een review over Mobile Vikings

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
zes - nul
=