Simyo reviews

Gebruikersbeoordelingen Simyo

Gebaseerd op 94 reviews
6,0
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk

Review door Bart

18 April 2017, 20:35

Je hebt het betrouwbare kpn netwerk, dus altijd en overal bereik tegen een goedkope prijs.
Klantenservice heb ik nooit nodig en je bundels zijn eenvoudig aan te passen elke maand via de site of de simyo app.
Ik ben zo tevreden over Simyo dat ik het met een gerust hart durf aan te bevelen.
En iedereen die in mijn shop een Sim Only abonnement afsluit krijgt €10,- tegoed. Die € 10,- krijg ik zelf ook. Goede deal toch?
https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#uaqkp5

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door Mr programmer

26 November 2016, 16:36

Zit al jaren bij Simyo, maar het voelt alsof het bereik steeds slechter wordt. In Amsterdam valt vaak mijn verbinding helemaal weg of is internet gewoon onbruikbaar. Gedurende een treinreis valt de verbinding vaak weg, en dan heb ik het niet over de veluwe, maar gewoon in bewoond gebied! Op festivals en andere drukke momenten, ben ik de eerste die geen verbinding meer heeft.
Het concept en de website zijn uitstekend, maar ik ben er nu klaar mee en ga op zoek naar een betere provider.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Cathy

24 November 2016, 11:14

Na een maand Simyo al besloten dat dit niks voor mij is omdat ik over mijn bundel ga. Blijkt dat ik het contract niet dan mag opzeggen maar dat dit pas een maand van te voren mag. Maand van te voren gedaan, mag het niet via de mail. Nou, bullshit. Jullie hebben twee keer van mij een opzegging ontvangen en ik vind het werkelijk klantje pesten om het opzeggen zo moeilijk te maken. Ik ga die laatste maand niet betalen, heb een half uur met een medewerker aan de lijn gehangen en plaats nu overal dit verhaal. Kosten voor een incassobureau straks( weet ik nu al natuurlijk) terwijl ik gewoon al een jaar geleden heb opgezegd. Gevolg: kost jullie een partij geld, ik gooi internet vol met mijn klacht en raad iedereen Simyo af. Volgens mij mogen jullie daar nog wel eens nadenken over ern kosten/baten idee van het vasthouden van je eigen regels die niet stroken met de wet. Nog nooit zo'n onklantvriendelijk bedrijf meegemaakt. Is de eerste keer dat ik de noodzaak voel iets op internet te zetten over een bedrijf. Chapeau!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door NS

15 September 2016, 19:26

Afschuwelijk bedrijf. Slechte dekking en het maandelijks op kunnen zeggen is een leugen. Klantenservice scheept je af met nietszeggende antwoorden. Zodra ik een manier heb gevonden om er kosteloos vanaf te komen gaat deze er meteen uit.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,4

Review door Dré

15 July 2016, 23:13

Vrijwel probleemloze dekking. We gebruiken al jaren prepaid met automatische afschrijving en dat loopt super. We hebben 2 nummers/toestellen en ik zag net dat ongeveer 60 euro per jaar/toestel besteden, dus we komen eigenlijk amper/net aan het goedkoopste alternatief sim-only.
Die is eenvoudiger te combineren met internet, nu doen we alles nog via wifi. Wie weet zetten we dat nog een keer om; we zijn of gaan binnenkort over naar andere mobieltjes na 6j met Nokia E72. Mijn vrouw is super blij met haar Nokia 850 een win phone na een onvrijwillige wasbeurt van haar E72... Voor mijn e72 houdt eind dit jaar de Whatsapp ondersteuning en met de kids is dat errug onhandig... (bijna overal waar ik kom is wifi..). Alleen een groot nadeel van alle nieuwe Androids.. ze zijn zo groot 14 cm of meer lang. Heb nog een half jaar maar een IPhone 5/5S lonkt, ook al vind ik lang niet alles er aan goed, het formaat is dat wel...
Kan via mijn werk ook nog een Vodafone aanbieding krijgen, 1,50 euro goedkoper dan Simyo (kleinste pakket met internet, 10.50 bij Simyo 12 euro, alleen dan geen KPN dekking... Mijn collega is er op zich blij mee, maar thuis is het kantje boord met de dekking.
Heb geen zin om met de vrienden actie te leuren.... om dat verschil "te dichte" ,... ook al vertel ik af en toe wel ens mensen dat k tevreden ben.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,2

Review door Peter

07 July 2016, 20:37

Simyo geeft geen betalingsmogelijkheid

Simyo kan niet betaald worden vanaf website en app.
Vermelden ook geen rekeningnummer op hun facturen.
"Log in op Mijn Simyo en betaal via het tabblad Facturen"
Nee hoor, kan daar niet.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,4

Review door Sanniij1993

05 July 2016, 11:08

Ik ben al een aantal jaar klant bij Simyo. Altijd goed bereik en kan met vragen altijd bellen met klantenservice, wordt dan ook goed geholpen. Nog geen last gehad van onverklaarbaar hoge rekeningen, kan mijn bundel wijzigen wanneer ik wil. Kortom alles goed geregeld, niks op aan te merken.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door Christy

15 June 2016, 18:40

Op onverklaarbare wijze een hoge uitgave internet van € 180.00....
Gebeld met klantenservice en onvoorstelbaar........... kreeg de mededeling dat zij het zeer vervelend vonden en uit coulance een eenmalige vergoeding van € 163.00.
Wat een service voor een klant van € 10.00 per maand,klasse Simyo !!! Mijn oprechte dank !


  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Stef

14 June 2016, 12:08

Slechte service, verbinding was slecht, kon niet maandelijks opzeggen zoals geadverteerd, drama.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,8

Review door Branco

13 May 2016, 13:14

Ik heb nu 5 maanden sim only en nog steeds zeer tevreden over alles geen rare rekeningen of storingen,over klantenservice weet ik niet veel want ik bel ze nooit en dat hou ik zo graag.Ook heel leuk zijn de vriendendeals dus als je via mijn link abonnement afsluit krijg jij 10 euro korting op je factuur en ik krijg die ook dus win win voor beide,hieronder mijn link voor de vriendendeal.
https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#35qzbs

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door Anonieme gebruiker

16 April 2016, 10:43

Zeer slim van Simyo is van gebruikers Online ALLE gegevens schenken hun eisen zodat ze Simyo beltegoed opwaarderen kunnen, waarom dat ( beltegoed ! ) niet ook gewoon overal te koop zoals die ook hoort te zijn ...is ??
Daar trap ik dus bij simyo niet in !

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Karin

16 April 2016, 10:11

Veel mensen kicken op het kpn netwerk maar de netwerken van anderen zijn het laatste half jaar enorm verbeterd. Bij simyo betaal je 5 euro extra voor 4G, bij anderen krijg je het standaard. Ik ben overgestapt en heb nu standaard 4G, 5x zoveel internet, voor minder geld. Bovendien betaal ik binnen de EU maar 10 euro voor 1000 MB internet terwijl dat bij simyo 60 euro kost.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door J Slot

24 March 2016, 15:34

Absurd, onverklaarbare uitgaven aan internet.. Zo gebruik je een 10tje per maand voor bijna een jaar, ineens heb je twee maanden achterelkaar onverklaarbare dataverbuik;

's nachts wordt er ineens een aantal keren 60mb internet gebruikt. Kosten in totaal van twee keer; 65 euro.

Belangrijk: Ik heb de instellingen niet veranderd tussen mijn eerste jaar bij Simyo en de andere twee maanden.

Ik vertrouw deze provider niet erg meer..

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,8

Review door Anonieme gebruiker

14 March 2016, 20:27

Het is niet mogelijk om je overschrijding in te stellen!!. Wel door mijn eigen schuld (bleef een video streaming per ongelijk aan staan) Werd ik pas bij 3 GB geblokkeerd, ik had een abonnement van 500MB. Dat is wel een rekening van 350 euro! Waarom zo traag? , waarom zo hoog bedrag? Ik vind het wel zielig van zo'n firma om zo geld te verdienen (stelen?)
Ik ben ook direct overgestapt.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,2

Review door Sanne

29 February 2016, 17:47

Prima provider! Mijn moeder en ik zijn al een jaar of 2 tevreden klant! De app is erg handig en geeft inzicht in je verbruik. Heel tevreden!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,0

Review door H

20 January 2016, 15:18

Al bijna een jaar blij met deze provider.
De app is erg handig, je hebt inzicht in hoeveel MB / minuten / SMS je nog over hebt. Je kunt je bundel aanpassen, zien wat je verbruikt hebt en je facturen opvragen. Ook kan je precies achterhalen naar wie je allemaal gebeld hebt en waaraan je minuten zijn opgegaan.
Ook rondt Simyo MB's af per KB of 10 KB of iets dergelijks, en niet per 100 KB zoals Hollandsnieuwe doet. Daarom heb ik ook meer aan me 200MB, erg netjes!
Nog geen problemen met de provider gehad, geen onverwachtse kosten of problemen met dekking.
Goede provider!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door Hogenkamp

29 December 2015, 15:31

Simyo werft met fraaie woorden en reclame van de Consumentenbond. Ook lijkt het dat je gewaarschuwd wordt bij overschrijding van je limiet. Maar dat geldt alleen voor je internetlimiet. Voor de bellimiet krijg je geen waarschuwing. Als je over de limiet heen gaat, is het kassa voor Simyo. Trap er niet in!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door Geert

24 December 2015, 15:29

Het grote voordeel van Simyo is de flexibiliteit. Zelf kunnen aanpassen wat je wil, en na een maand kan dit weer. Je hebt daardoor geen te grote belbundels meer en betaalt nooit te veel. Ook is het zeer prettig dat Simyo het KPN-netwerk gebruikt. Hierdoor is het bereik altijd goed.

Via mijn vriendendeal krijg je ook nog 10 euro korting: https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#5fgga9

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door Anonieme gebruiker

07 December 2015, 15:07

vergeten bij review dit in te vullen

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,6

Review door Mario

24 November 2015, 17:24

Het is wat mij betreft een TOP provider,

Ik wilde bijna overstappen naar Simpel met hun huidige actie 1GIG DATA onbeperkt bellen en onbeperkt SMS,
Maar daar niets anders dan spookfacturen dat ik lees over Simpel.

Voor de service dat Simyo bied betaal ik graag een paar Euro meer!

En voor de mensen die last hebben van buiten de bundel DATA, punt 1 ik krijg altijd een melding en ik heb maar 200MB en belangrijker nog; Bij Android kun je via instellingen instellen dat je telefoon automatisch je data uitschakeld als je op 95% van je bundel zit.. Apple zou vast een zo'n optie en of app hebben..

Plus punten
+Meer dan Perfecte App
+bovengemiddelde Klanten service (klachten afhandeling weet ik niet alles werkt bij mij)
+Tussentijds van bundel wijzigen
+Jong en constant in ontwikkeing
+prijs
Min punten
-Lage tarieven worden langzaam duurder(hierdoor drijven ze je naar de duurdere abonnementen)
-Je kan niet tot op de MB bepalen hoeveel je wilt

Meer kan ik niet verzinnen :-)

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,4

Review door Arend Hoogeveen

24 November 2015, 15:54

Zeer correcte provider . Heb er al 4 jaar een abbo.
Alles is perfect nooit geen klachten gehad. Heb er ook een vriendendealshop en daar kun je 10 euro korting verdienen bij elk afgesloten abbo. De voordelen. 
Alle voordelen op een rijtje

Betrouwbaar KPN Netwerk

Maandelijks gratis aanpassen

Regel alles zelf via Mijn Simyo

Snel en stabiel mobiel internet

Al 4 keer op rij als beste getest

Gratis nummerbehoud

Via de onderstaande link kun je de korting pakken. 

http://www.simyo.nl/vriendendeal/9zo4fq

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door Anniek

14 November 2015, 20:07

Al een aantal jaar klant. Eerst sim only daarna abonnement. zit een goede app bij, krijgt email als je bijna door je mb's heen bent. Goede prijzen. Klantenservice oid nooit nodig. Alles loopt gewoon goed. Goed bereik. Geen omkijken naar en dat is fijn.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door Niels Krijger

09 November 2015, 21:11

Oorspronkelijk was ik een LowCall klant en betaalde mijn verbruik elke maand achteraf. In 2009 nam KPN LowCall over en bracht deze onder bij Simyo. Aanvankelijk veranderde niet veel maar toen ik veel meer MB's begon te verbruiken voelde ik me genoodzaakt een abbo af te sluiten. Prima.

Mijn ervaringen:
- Als je over je maandelijkse hoeveelheid MBs heengaat wordt je gepakt; en zwaar. Je kunt MBs bijkopen maar als je het niet doorhebt krijg je een gepeperde rekening.
- Als je je belbundel aanpast sluit je gelijk een jaarabbo af; hier kom niet vanaf.
- Afkopen van je abbo kost je volledige abbonnementsbedrag; wat bizar is als je nagaat dat je een sim-only abbonnement hebt. Wat zijn is precies de schade voor simyo?
- Klachtenservice komt met oppervlakkige antwoorden die je weinig verder helpen.

Er zijn ook zeker positieve punten; de website, app en prijsstelling zijn prima.

Maar hoe goedkoop ze ook mogen lijken; vroeg of laat verdienen ze helaas toch aan je.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,0

Review door Fred

23 October 2015, 18:12

Nu een paar jaar beste provider en dat is meer dan terecht. Het gebruik van het KPN netwerk, de fantastische klantenservice en de prijzen die worden gevraagd voor abonnementen, alles is top!

Mocht je hier even willen kijken om te zien of Simyo wel betrouwbaar en goed is voordat je je abonnement afsluit? Dan kan je ook via mijn shop nog €10 korting krijgen op je eerste factuur. Zelf kan je daarna ook een shop openen en mensen vinden waardoor je een hele lekker korting kan opbouwen.

Mijn shop: http://www.simyo.nl/vriendendeal/wy52r3

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,4

Review door SAN T

23 October 2015, 13:39

Simyo ontkent slechte bereikbaarheid geeft mijn nummer zonder mijn toestemming (= schending vd Wet op de Privacy) aan derden/andere providers.
Ondanks niet nakomen eigen voorwaarden en de wanprestatie mag je niet opzeggen. Dus de enige optie is juridische stappen nemen

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door Bart

06 September 2015, 16:33

Je hebt het betrouwbare kpn netwerk, dus altijd en overal bereik tegen een goedkope prijs. Simyo is 4x uitgeroepen tot beste provider door de consumentenbond.
Klantenservice heb ik nooit nodig en je bundels zijn eenvoudig aan te passen elke maand via de site of de simyo app.
Ik ben zo tevreden over Simyo dat ik het met een gerust hart durf aan te bevelen.
En iedereen die in mijn shop een Sim Only abonnement afsluit krijgt €10,- tegoed. Die € 10,- krijg ik zelf ook. Goede deal toch?

https://www.simyo.nl/vriendendeal/uaqkp5

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,4

Review door Auke

06 September 2015, 15:09

Op veel plaatsen (steden) binnen geen of heel slecht bereik. Heb een nieuwe telefoon gekocht want dacht dat het daar wel aan zou liggen. Nee dus. Samen met geen buitenland bundels is dit voor een tegenvaller.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door Suzan

30 August 2015, 16:37

Simyo is voor mij helemaal top! Nog nooit buiten bereik gezeten en je kunt bij Simyo iedere maand je bundel omhoog of omlaag aanpassen en je abbo is zelfs iedere maand opzegbaar.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,8

Review door Anonieme gebruiker

27 August 2015, 07:28

Een dikke 1 om de astroturfende medewerkers van Simyo tegen te gaan met hun nepreviews en "handige links" met korting.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

21 August 2015, 21:47

De klantenservice is traag, komt afspraken niet na en behandeld je echt schandalig!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door SIMYO = TOP!

13 August 2015, 13:29

Ik hou van SIMYO JEUJ

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door Cherelle

29 July 2015, 16:13

Abbonement van 9,- per maand. Buiten bundel internetkosten van 165,- zonder enige waarschuwing per sms of email. Geen internet mogelijkheden in het buitenland.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Markymark

16 June 2015, 15:45

I thought all telecomm companies were bad, but simyo is setting a new standard in the bad category. Just give their customer service a call and you'll see why.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Paul

27 May 2015, 12:10

Ook ik dacht : Wat een geklaag allemaal over die hoge kosten doordat de mensen over hun datalimiet gaan. Dat zal mij toch niet overkomen

2 obo-tjes afgesloten 1 voor mij zelf en 1 voor mijn vrouw. Het ging 5 maanden goed tot dat de kinderen de wifi bij mijn vrouw haar telefoon hadden uitgeschakeld, en daarna lekker zaten te youtub-en. je krijgt wel een smsje dat je op de helft van je data zit maar geen email. smiddags zegt mijn vrouw dat ze een sms had ontvangen: "Iets met data". kom ik s'avonds thuis van mijn werk kijk ik gelijk op de app van simyo. Niks aan de hand. Nog maar een paar mb verbruikt. Maar wat blijkt: de app van simyo is niet realtime maar heeft UREN vertraging. Als ik nu op mijn app kijk dat geeft hij het verbruik aan tot 26 mei 21:11. Het is op dit moment 27 mei 11.55.

Kijk ik de volgende dag op haar telefoon: staat de teller van haar data op 0mb. toen had ik ook door dat de wifi. Op mijn tussentijdse factuur stond ook gelijk een bedrag van 8x!!!!!!!!! hoger dan het bedrag dat ik normaal per maand betaal.

Ik heb bij simyo aangegeven wat er aan de hand was. Maar daar zijn z vrij makkelijk in: Eigen schuld dikke bult. dat hun app o ver achter loopt dat is niet hun probleem...

Op het forum van simyo lees je dan meerdere van deze verhalen. Word er gevraag om een optie dat je data word stop gezegd bij het bereiken van je limiet dan kan horen ze niks en kijken ze de andere kant op.

Dus mensen: DENK NA voordat je een obo bij simyo neemt. Ik dacht een paar eurootjes per maand te kunnen besparen maar uiteindelijk betaal ik meer dan bij de grotere duurdere providers.

Ik ben in ieder geval geen klant meer bij Simyo als straks mijn abo is afgelopen En zal Simyo ook nooit aan een ander aanraden


  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door caren dekkers

11 May 2015, 12:18

Fatima (Simyo Nederland)
6 mei 15:45

Beste mevrouw ,

Wij vinden het jammer dat u uw abonnement bij ons wenst op te zeggen.

Het is mogelijk om uw abonnement kosteloos op te zeggen als aangetoond kan worden dat op de postcode waar u verblijft slechte dekking is van het KPN netwerk.

Kunt u ons aangeven op welk postcode u problemen met het netwerk ervaart?

Smijt en KPN geven toe :geen dekking!!

Opzeggen ho maar niet mogelijk!

Belachelijk en contractueel onjuist nu maar juristen erop, uit principe dus.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Maria

05 May 2015, 11:38

Erg tevreden over Simyo. Ik kan maandelijks mijn bundel aanpassen, de website is overzichtelijk en duidelijk en als ik 50% en 75% van mijn bundel verbruikt heb krijg ik netjes een waarschuwing per sms. Met de klantenservice heb ik in drie jaar tijd nooit hoeven bellen. Simpelweg omdat ik nooit problemen heb gehad. Dekking is ook erg goed. Overal goede verbinding en ook storingen zijn nog nooit voorgekomen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Yeezy

23 April 2015, 21:02

Al die klagers! Nee heb echt geen internet gebruikt.. Zat op de WiFi bla bla.een zendmast registreert verbruik zodra er verbinding wordt gemaakt anders NIET! Advies aan de klagers lees de handleiding van je telefoon en lees goed wat je afsluit! Scheelt een hoop klagen! Zat ook bij Simyo ben nu weg omdat ik een nieuwe toestel nodig had.Prima club! Heb ook wel eens hoge internet kosten gehad, ik twijfelde ook, maar iedere smart phone kan bijhouden hoeveel MB je binnenhaalt. Was niet precies ,maar kwam overeen! Je toestel liegt niet! Of heeft Simyo ook controle over je toestel ?

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door R.B.

07 April 2015, 11:55

Simonly abbo aangeschaft bij Simyo omdat ze adverteren met het KPN netwerk. Vanaf dag 1 niets dan ellende, of ze hoorde mij niet aan de andere kant of de verbinding viel weg. Drie telefoons geprobeerd, helemaal niets. Klacht gemeld bij de klantenservice, ze zouden hem resetten. Vanaf toen heb ik helemaal geen streepje meer gezien op mijn scherm en ook nooit meer een gesprek gevoerd. Weer klagen, kreeg een KPN!!! klachtenformulier opgestuurd om in te vullen. Dacht het niet, dus. Met spoed een Prepaid sim only bij KPN bestelt en wat denk je? Gewoon weer een goed netwerk en kan weer bellen. Per direct mijn abbo stopgezet en alle kosten terug laten boeken of ze het er mee eens zijn of niet. Volgens hun ligt het aan KPN of één van hun dochterbedrijven??!!!
Nooit meer Simyo!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Alex

29 March 2015, 17:36

Ik heb een SIM-only besteld bij Simyo. Sim had al geleverd moeten zijn, maar ik heb nog niets ontvangen.

Ik wilde daar een vraag over stellen op het forum van Simyo. Maar om daar een vraag te kunnen stellen moet ik mij eerst registreren. Maar om mij te kunnen registreren heb ik niet alleen het wachtwoord nodig (dat Simyo mij al heeft gestuurd), maar ook de code die op mijn SIM-kaart staat.

Ik heb dus de SIM-kaart nodig die ik nog niet heb ontvangen om te kunnen vragen waarom ik mijn SIM-kaart nog niet heb ontvangen...

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Peter

25 March 2015, 21:00

Verschillende reviews van Simyo zelf hieronder waarbij ze zichzelf een 10 geven!!?? Dat is vals spelen. Doe er wat aan, Telecomvergelijker! En door deze acties van Simyo ga ik dus beslist geen Simyo kiezen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Marije

17 March 2015, 20:33

Simyo opnieuw op nummer 1

Omdat ik erg tevreden ben over Simyo raad ik Simyo aan iedereen aan.
Gratis nummerbehoud, geen verassingen achteraf en bellen op het betrouwbare netwerk van KPN.

je kunt iedere maand je bundel aanpassen, erg flexibel dus.
Maar als je kiest voor een maand abonnement dan kun je als je dat zou willen iedere maand opzeggen en zit je niet zoals bij alle andere providers minimaal een jaar aan je abonnement vast.

En als je bestelt via http://www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

Groeten Marije

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,4

Review door Niels

03 March 2015, 13:42

De 1e maand zat ik gelijk al een klein beetje over mijn internet bundel.
Mijn internet gebruik is niets veranderd sinds het nieuwe abonnement ???:S:S:S:S
Heel vreemd na jaren een abonnement van maar 500mb te hebben gehad nooit eroverheen geweest en nu heb ik een van 1000mb en dan gaat het mis.... ????
En niet eens bericht dat je er overheen gaat?????????

2e maand goed opgelet niks aan de hand.
3e maand word ik verrast met een rekening van 109 euro..
Door buiten bundel internet?
Ten 1e: Ik gebruik geen Facebook twitter enz.
Ten 2e: Mijn tel updates staan uitgeschakeld zelfs niet uitzichzelf updaten bij wifi.
Heb zelfs gecontroleerd of er flimpjes op de whatsapp zijn gezet die ik op misschien op die dagen heb gekeken ook dat is niet het geval.

Heeeeeeel vreemd.
Ben absoluut niet tevreden over Simyo.
Ze moeten het dus schijnbaar hebben van mensen die eroverheen gaan????
Zie steeds terug dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben.
Als ik nou een intensieve internet gebruiker was kon ik er nog inkomen maar de bedragen worden aangegeven op de meest gekke tijden en dagen dat ik niet eens kan internetten.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,8

Review door Anonieme gebruiker

12 February 2015, 16:49

Simyo maakt hier reclame en beoordeeld zichzelf met 5 sterren!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Sietze

15 January 2015, 12:43

Simyo is niet bepaald transparant. Ik had1250 belminuten en ik bleef altijd binnen dat aantal belminuten, maar door een allesbehalve transparant systeem (Mijn Simyo = geen realtime aantal belminuten, geen weegave van telefoongesprekken naar service nummers) kan het zo maar zijn dat je zo 50 euro extra moet betalen. Lange tijd weet je ook niet hoe ze aan die 50 euro extra komen, omdat het overzicht pas 3 weken na afloop van de vorige maand inzichteljk is. Geldklopperij van de bovenste plank.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,8

Review door Peter

08 January 2015, 23:38

Simyo: Goedkoop abonnement via de voordeur, waanzinnig hoge kosten via de achterdeur, meer dan € 450,00 totale kosten binnen 2 maanden! Uiteraard klantenservice gebeld, zeer slechte service, alle problemen waren schuld van klant, absoluut niet van Simyo, nul op request! Heb me bij deze situatie niet neergelegd, talloze telefoontjes en mailtjes, geen enkele beweging bij Simyo!
Vervolgens gedreigd met juridische acties en negatieve publiciteit, plotseling kwam Simyo in beweging: totale kosten teruggebracht naar € 100,00 en (jawel) na 2 maanden directe opzegging van jaarabonnement!
Opgelucht dat we eindelijk van deze vreselijke provider afwaren, aanbod geaccepteerd. Direct een negatieve review op internet geplaatst en vervolgens volgde een wonder: zomaar uit " eigen beweging" vanwege "diverse misverstanden" een coulance regeling en totale kosten zijn teruggebracht naar slechts 3 tientjes! Nu rest dus alleen nog maar de vraag: Waar lag de schuld nu??
Ik plaats deze reactie omdat in vele reviews soortgelijke problemen met Simyo werden beschreven en waarbij de slachtoffers vaak veel moesten betalen.
Voor een ieder die hiermee is / werd geconfronteerd: Bijt je er in vast, geef niet op. Dreig met juridische acties en negatieve publiciteit en, indien noodzakelijk, doe dit ook!
Het kost inderdaad heel veel inspanning, tijd en moeite, maar het recht zal zegevieren!
Ons Simyo avontuur is gelukkig na 2 maanden ellende tot een goed einde gekomen, welke echter niet te danken is aan een goede service van Simyo.
Bezint eer ge Simyo bemint!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,6

Review door Douwe

18 December 2014, 17:11

Ik was eerst abonnee bij tele2. Alleen ze konden het zelfde abbonement niet meer aabieden. Toen las ik over goede ervaringen van Simyo. Zou mijn oude nummer meenemen maar omdat dat lang duurde en ik eigenlijk ook wel nieuw nummer wou hebben belde ik naar klantenservice van Simyo waarop medewerker zei u kunt nu u simkaart via internet ook wel activeren dan kan u gelijk bellen. Want ik had het Simyo pakketje al in huis. Zo gezegt zo gedaan zag dat simkaart geactiveerd was en de mobiel die werkte. Echter dit was paar dagen voor weekend en toevallig keek ik op Simyo en zag tot mijn verbazing dat er een bedrag van 30 euro op rekening stond van smsen omdat dat buiten de bundel viel. En dat terwijl ik sms onbeperkt heb. En medewerker daar niks over had verteld en dat ik gewoon gebruik kon maken van de gsm. Had klacht via internet ingedient maar daar hoorde ik echter niks van. Alleen kreeg ik een bericht om de klantenservice te beoordelen. Heel vreemd heb gebeld met klantenservice mijn probleem uitgelegd. Man zei sorry kunnen we niks aan veranderen u moet gewoon betalen dat bedrag

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

12 December 2014, 13:19

Ongelooflijk dat simyo hier lekker de beoordeling kan opdrijvendoor zelf meerdere beoordelingen te doen!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Rutger

11 December 2014, 01:49

Gewoon naar Robinmobile gaan. Vanaf 29,95 en echt onbeperkt internetten, al kijk je de hele dag op Netflix of YouTube en stream je lekker je muziek. En onbeperkt bellen en sms'en.. Geen abbo ook. Per maand opzegbaar!
Ik ben een enorm tevreden klant!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

09 December 2014, 15:31

Ik vertrek bij deze provider omdat het nu te vaak is gebeurd dat mijn kinderen buiten hun bundel raakten. Schandalige tarieven betaal je dan en je kunt het toch moeilijk in de hand houden. Het wordt niet gestopt of vertraagd. Je krijgt ook geen waarschuwing.

Verder zet Simyo elke periode voicemail weer aan. Hoe vaak je het ook uitzet, het wordt toch weer ingesteld.

En weinig interessante bundels. Wie belt er vandaag nou nog? Kom op met data-only bundels.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,4

Review door Sander

03 November 2014, 12:20

Zojuist een vraag ge-e-maild. Zou binnen uiterlijk 3 werkdagen reactie krijgen. Binnen 10 minuten kreeg ik een telefoontje van ze met het antwoord op mijn vraag. Uitzonderlijk!

Ben verder ook zeer te spreken over alle andere zaken als bereik, de facturen en het inzicht op internet, etc.

Niet voor niets dus dat de consumentenbond ze steevast als beste provider beoordeeld.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door Anonieme gebruiker

22 October 2014, 13:49

Slecht tot geen bereik in eigen woning sinds ik ben overgestapt op van Hi naar Simyo terwijl gezinsleden met andere providers wel een goede tot prima verbinding hebben. Ondanks dat Simyo schermt met het KPN-netwerk kunnen zij dat zelf niet waarmaken.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,8

Review door Anonieme gebruiker

20 October 2014, 14:51

Niet doen! Klein abonnement voor mijn zoon afgesloten..dacht met plafond op internetgebruik. Dus niet, om onverklaarbare reden heeft de telefoon weet ik veel hoeveel mb's gebruikt ( in de nacht, WiFi stond aan en telefoon lag beneden..
Resultaat bijna 400(!) euro aan rekeningen..

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

16 October 2014, 21:51

Hieronder staat 2x precies dezelfde review van precies dezelfde persoon...hmm dat geeft te denken...

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door arend hgv

03 October 2014, 16:59

Voor mij een dikke tien (als ik een 12 kon geven dan deed ik dat).
Ik en mijn vrouw hebben een abbo. De kinderen gaan ook over willen ook een goede provider. Zijn nu bij Vodafone en betalen te veell en bereik laat te wensen over.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door John

03 August 2014, 01:46

Simyo heb ik al een tijdje. Maar inderdaad de rekeningen van Simyo kloppen niet. Ze brengen calls al in rekening die al na 1 keer overgaan.
Instellingen veranderen spontaan. Soms zie je de instellingen ook helemaal niet!
Verder denk ik dat Simyo intern op systeem niveau veel problemen heeft.
Hun prepaid afwaardeer systeem werkt niet goed.
Ik ga vanuit dat ze het niet bewust doen, maar technisch een groot probleem hebben.

Ik hoop dat Opta binnenkort een onderzoek begint naar de perikelen bij Simyo.
Zie ook review van Fabienne (wat hij zegt klopt allemaal).

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Moniek

26 July 2014, 20:56

Super snelle en correcte afhandeling van een aanvraag voor een nieuw abonnement met nummerbehoud. Via studentmobiel met korting op al een zeer scherp geprijsd abonnement.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door Kramer

15 July 2014, 21:53

Simyo is een prima provider. overstappen ging zonder problemen en als je een 3g waakhond (app store) installeerd ga je nooit over je internet bundel heen zoals velen suggereren.
minpunt is het netwerk van kpn. naar mijn idee is het te druk, zeker op 3g.
meerdere keren meegemaakt dat er tijdens een evenement er niet gebeld of simpelweg ge-pingt kon worden terwijl t-mobile en vodafone dit beter ondervonden. (overigens is kpn wel landelijk stabieler)
Ook jammer dat simyo de sms ontvangst rapporten niet ondersteunt.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,4

Review door Max Gonzih

13 July 2014, 11:29

Awful service. First there were issues with transfering number which caused delay in 2 week (which I was of course charged for). Then they gave me number different from on that I saw in their web panel, which caused lot of confusion. And then for first month they charged me 3x times price of my selected plan. And I just had 3 minutes used and send 5 sms messages.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Fabienne

13 June 2014, 21:39

Sinds enige jaren ben ik klant van Simyo (sim-only abonnement), maar de laatste tijd met steeds meer slechte ervaringen. Ik wil mensen waarschuwen voor onterechte rekeningen van Simyo voor 'onverklaarbaar' internetverbruik op een mobiel. Onlangs merkte ik op dat er dataverbruik gemeld werd bij mijn account terwijl ik geen internetabonnement heb bij Simyo en mijn instellingen mobiel op internet binnen- en buitenland uit heb staan (dit is ook de hele tijd zichtbaar voor mij op de site). Dit is volgens Simyo voldoende om geen internet te verbruiken, maar Simyo beweert nu echter dat mijn instellingen een tijd op 'internet op mobiel aan' gestaan zouden hebben. Hoe dit kan en waarom dit niet zichtbaar is voor mij als klant (ik heb nooit iets veranderd en ten tijde van mijn klacht iedere dag gecheckt) kan Simyo niet uitleggen. Zelfs tijdens een telefoongesprek toen een medewerker beweerde dat de instellingen 'ínternet op mobiel aan' zouden staan, stonden ze op de site voor mij als klant geregistreerd als 'uit'. Hoe kan dit? Werkt Simyo met twee schermen/registratiesystemen - eentje voor de klant en eentje voor zichzelf? Je zou het bijna denken. Probleem blijft bij rekeningen dat ik niet kan bewijzen dat mijn instellingen op 'internet op mobiel binnen- en buitenland uit' staan. Volgens Simyo kunnen ze kennelijk 'aan' staan, terwijl de site aangeeft dat ze 'uit' staan .. Zo ben ik vogelvrij verklaard als klant. We zijn nu op het punt beland dat ik als lastige klant wordt gezien met mijn klacht/ verzoek om uitleg hoe dit voorkomen wordt in de toekomst. De klantenservice houdt zichzelf van de straat (en mij bezig) door constant nutteloze aanvallende (u bent dom) mailtjes te sturen. Ik heb het intussen opgegeven (ik vind het fijn als mensen werk hebben, maar wil niet gebruikt worden om ze aan het werk te houden ;-p). De rekening was nu heel laag, het was meer om schrikbarend hoge rekeningen te voorkomen in de toekomst (want dat kan op deze manier natuurlijk ook) en het probleem te signaleren bij Simyo. Voor nu blijf ik nog even bij Simyo, totdat ik internet op mijn mobiel wel ga gebruiken en dan heb ik besloten naar Ziggo over te stappen. De goedkoopste bundel is daar voor mijn gebruik eigenlijk te groot, maar ze zijn klantvriendelijk (geen trucs) en hebben een goede klantenservice weet ik uit ervaring. Verder heb ik nog twee nadelige zaken ervaren bij Simyo die het vermelden waard zijn. Vorig jaar werd een telefoontje in de maand juni (ik zat die maand zoals gebruikelijk ruim binnen mijn bundel) opgeteld bij mijn verbruik in de maand juli - een maand later dus. En u raadt het misschien al :-), die maand juli had ik mijn bundel opgebruikt (volgens de site was dit overigens niet zo, maar ook hier bleek het systeem niet betrouwbaar te registreren), waardoor ik bij moest betalen. Volgens Simyo kon dit, want ze hadden de gegevens pas later ontvangen .. Sinds die tijd durf ik geen lange telefoontjes meer te plegen na de 25ste (ook al laat mijn bundel dit volgens de site wel toe) uit angst dat dit opgeteld wordt bij een volgende maand .. Je zult maar een gesprek van 25 minuten buiten je bundel moeten bijbetalen, pff. Tot slot bemerkte ik onlangs dat ik als trouwe klant méér betaalde voor mijn abonnement dan nieuwe klanten. Ook hier werd pas na ongeveer drie mailtjes (waarom niet in één?) aangegeven dat het echt om hetzelfde abonnement ging als het mijne. Ik kon het zelf omzetten als ik dat wilde.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door MySimyo.nl

02 June 2014, 22:17

Direct €10,- korting op je Simyo abonnement via http://www.mysimyo.nl

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door marcel

22 March 2014, 00:04

Ik ben 7 weken geleden overgestapt van telfort naar Simyo.Bereik is prima en internet snel en betrouwbaar.Klantenservice goed te bereiken.Kortom dik te vreden!!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door van kempen

21 March 2014, 13:31

heb al enige jaren enkele simkaarten van Simyo ,goedkoop bellen 10 cnt pm zeer te vreden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,4

Review door Pieter

12 February 2014, 12:07

jaren simyo gebruikt,geen probleem gehad totdat ik internet wilde op mijn tel.
250 mb leek genoeg.
maar dat is het dus niet!!
in een paar dagen 90 euro kwijt.
waardeloos concept die stomme ''bundels''
ben overgestapt naar robin mobile,onbeperkt bellen,sms en internet voor 30 euro per maand.
en dat is stukken goedkoper dan simyo!!
daaaaggg simyo!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,4

Review door Anonieme gebruiker

30 January 2014, 18:26

Ik ben een zeer tevreden klant van Simyo. Vooral hun website vind ik erg helder en goed en je kan alles zelf makkelijk instellen. Ik heb nog nooit de helpdesk nodig gehad. Ze hebben nu ook een handige app waarmee je elk moment je verbruik kan checken. Werkt prima allemaal!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,4

Review door Pim

26 January 2014, 21:47

Ik zie hier diverse negatieve reacties over een extreem en onverklaarbaar hoog Data verbruik bij Symyo ( lees KPN ). Nou dat is niet vreemd hoor bij de NL providers. Ik ben ook in een zeer heftige discussie met Vodafone verwikkeld over een aantal Maffia achtige zaken, waaronder ook dit zelfde extreme en onverklaarbare data verbruik.
Nou zowel via Chat, Forum , diverse emails exact dezelfde reacties van de klanten service als hier over Symyo gemeld worden, dat het eigen schuld is of van je mobiele telefoon producent. En feiten verdraaien zijn ze ook heel goed in. Reacties zeggen nog net niet dat je blij mag zijn om klant te mogen zijn.

Wat is er toch aan de had met de mobiele telefoon providers n Nederland ??

Ik roep op mijn beurt naast de klachten over Symyo, noooooit meer Vodafone nemen !!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anon.

15 November 2013, 10:43

Het netwerk van KPN is over het algemeen vrij goed, wat een plus is. Daarbij een goedkoop abonnement lijkt dus ideaal. Dit dacht ik ook zo'n anderhalf/twee jaar terug. Helaas ben ik er nu achter gekomen dat goedkoop duurkoop is. Pas als je problemen hebt en je de service van Simyo nodig hebt kom je erachter waarom Simyo zo goedkoop is. De klantenservice is niet erg vriendelijk en komt niet met oplossingen. Als je een probleem hebt, zullen ze er eerst alles aan proberen te doen de schuld bij jou als klant te leggen. Jammer genoeg lukt dit ook nog vaak, omdat je als klant vaak niets kunt bewijzen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,2

Review door Karin

22 October 2013, 16:59

Ik ben het helemaal eens met onderstaande.

Het is een Mafia!!! Ik kreeg bijna een jaar lang netjes rekening van standaart 30 euro opeens krijg in in december 2012 een rekening van 279,00!!!! Ik vroeg om een specificatie. Waarin stond dat ik op hele vreemde tijden midden in de nacht en ook vaak s ochtends om 6.00 extreem veel internet had verbruikt. En nog meer van dat soort rare internet pieken. Dat klopt van geen kant. Ik gedraag me volgens mijn belprofiel dus eerst normaal en in December ga ik opeens op rare tijden uitzinnig internet gebruiken. Volgens simyo kan het gebeurd zijn dat mijn wifi het thuis niet deed en dat ik dus ongemerkt data verbruikte enz.
Toen ik zei dat ik dan nog de tijden een beetje raar vond zeiden ze niks meer en daar moest ik het mee doen.

STOP SIMYO!!! TRAP ER NIET IN!!! Goedkoop dacht ik ook. Duur grapje zal het zijn.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

05 October 2013, 16:25

De negatieve opmerkingen over Simyo onderschrijf ik op deze site!
KPN wil op deze manier via een slimme juridische weg en zgn andere provider naieve klanten financieel uitzuigen en dat lukt hen.Wolven in schaapsklederen bij de "klantenservice"zijn het.
deze opmerkingen zijn het topje van de Ijsberg.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door jos90

09 September 2013, 13:31

Vrijdag- (06-09-2013) op zaterdagnacht (07-09-2013) is via mijn mobiel internet zo’n 1,8 Gb aan internet verbruikt in een tijdsbestek van amper 3 uur. Ruim 1 Gb hiervan was mobiel internet buiten de bundel. De telefoonrekening mag er ook zijn: 164 euro. Bizar, aangezien ik slechts een aantal berichtjes heb gestuurd op WhatsApp en even op Facebook heb gezeten.

Na deze actie ben ik op internet gaan zoeken naar soortgelijke ervaringen en daarvan ben ik er (helaas) nogal wat tegengekomen.

Ik heb vervolgens contact gezocht met Simyo, omdat mijn simkaart geblokkeerd was vanwege hoge kosten. Zij komen met het standaardpraatje (zoals in elke willekeurige ervaring op internet wordt beschreven) dat ‘hun systeem alleen heeft geregistreerd dat er vanaf mijn telefoon data verbruikt is’. Daarnaast komen zij met de even zo standaard suggesties dat er (1) mogelijk een applicatie aan stond; (2) mogelijk updates zijn gedaan; (3) mogelijk gesynchroniseerd is; (4) mogelijk video’s zijn gekeken. Naar mijn mening klopt niets van dit alles en kan ik dit weerleggen, maar uiteraard zijn hier nauwelijks harde bewijzen voor (zoals de ervaringen op internet ook beschrijven).

Ik vertrouw dit hele zaakje niet, gezien ik niet de enige ben met deze ervaring bij Simyo. De ervaringen op internet liegen er niet om. Wij, als consument, hebben geen poot om op te staan, want dit zaakje heeft Simyo fantastisch dichtgetimmerd.

Dus: kijk uit, wees bedacht op en waarschuw anderen voor deze vieze praktijken.
Tip: neem nooit, maar dan ook nooit een abonnement bij Simyo.

Het zal niet lang duren of Simyo verandert haar slogan 'Baas van eigen bundel' in 'Wij zijn de baas van jouw bundel'....

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Patricia

21 August 2013, 14:08

Ik zit al 3 jaar bij Simyo, gewoon een heerlijk helder concept!
Alles helemaal gespecificeerd, en lekker goedkoop.
Dekking is perfect, en voor problemen zijn ze goed bereikbaar.

Ik zou niet anders willen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door Wii

28 July 2013, 16:57

@RuntimeError

Uitstekend gedaan, zo hoort het!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

03 June 2013, 00:02

SMSen in een EU land kost slechts 13 eurocent, in overeenstemming met de EU regelgeving.

SMSen vanuit Nederland naar een andere EU land kost echter 51 cent, want daar zijn er geen EU regels voor.

Je kan dus met Simyo goedkoper SMSen naar Antwerpen vanuit Athene dan vanuit Rotterdam.

Ja hoor, gewoon de klanten naaien.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,4

Review door Bart Bijen

24 February 2013, 17:28

Mijn vrouw heeft laatst een mobiel abbonoment van simyo van KPN aangevraagd. Chip per post geinstalleerd. Even gebeld voor aanmelden en alles werkte.
Mijn vrouw had een abonnement van 3 euro bellen per maand en 5 euro 3G internetten. Ze beld niet veel maar gebruikt veel internet.
Niet meer naar omgekeken totdat zo'n 3 weken geleden plotseling haar telefoon werd geblokkeerd. Ik bellen naar Simyo (KPN) en onvriendelijke mevrouw vertelde me dat de telefoon was geblokkeerd omdat er een uitzonderlijk hoge rekening openstond. Ik begreep er niks van. 8 euro per maand. Dat kan nooit hoog zijn.

Wat blijkt simyo heeft het telefoonnummer buiten de belbundel geknikkerd omdat we nummerbehoud hadden aangevraagd dat niet was toegekend. Daardoor had mijn vrouw in 3 dagen tijd meer dan 100 euro verbruikt. Dus ik al behoorlijk geirriteerd gevraagd waarom ze dit niet hadden gemeld. Het was wel degelijk gemeld via een mail.

Wij zijn net verhuisd, geen internet dus een paar dagen e-mail niet gechecked. Niet eens tijd voorgehad.

Dus ik vroeg meteen. Maar jullie zijn toch een mobiel provider. Waarom niet even een smsje of even bellen.

Met als reactie: we verwachten dat onze klanten dagelijks hun mail checken. Dacht bij mezelf dat als het financieel nadelig voor KPN was geweest of ze dan ook niet hadden gemaild of toch liever even hadden gebeld.

nu 4 weken later is het nog niet opgelost en hebben we proces bij de geschillencomissie ingedient. Niet vanwege de 100 euro maar vanwege de graaierscultuur per KPN. En ik zal dit verhaal goed verspreiden op het internet.

Eigenlijk dom van kpn om snel geld te willen verdienen ipv een relatie opbouwen met klanten.

dus geen simyo en geen kpn nemen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Anonieme gebruiker

25 November 2012, 19:40

Goed: betaal voor wat je belt, geen extra kosten.
Slecht: Voicemail schakelt al na 8 seconden in, niet uit te schakelen. DWZ: nauwelijks tijd om oproep te beantwoorden!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,8

Review door Anonieme gebruiker

08 November 2012, 21:02

Na aanvraag via internet kreeg ik na 3 dagen (de simkaart had er dan al moeten zijn) te horen dat het rekeningnummer en de tenaamstelling niet overeen komen. Ze geven zelf al aan dat dit mogelijk is bij en/of rekeningen. Vervolgens stuur ik het gevraagde scherm print van internet bankieren. Hierop staat dat ik ben ingelogd en de verschillende rekeningnummers. Bij de en/of rekening staat CJ, wat de bankterm is van Compte Joint. Dit is gewoon terug te vinden op de site van ABNAMRO. Deze bewijzen zijn blijkbaar niet voldoende want ze annuleren de aanvraag.
Ondertussen ben ik bijna een week verder en heb nog steeds geen sim kaart. De afhandeling van de aanvraag is traag en onbevredigend.
Conclusie: Heb je een en/of rekening en ben je niet de eerste die genoemd wordt als rekeninghouder dan kan je het bij SIMYO wel vergeten.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door blabla

06 October 2012, 20:24

Dekking: KPN netwerk, dus het beste netwerk. Fatsoenlijk bereik om te internetten in de trein op het traject Utrecht-Arnhem, in tegenstelling tot T-Mobile en Vodafone.

Algemene Indruk: Heldere website, simpele informatie, goede tarieven, maandelijks opzegbaar.

Administratie: Helder inzicht in verbruik, ook middels een app voor WP7 (itt tot Android, waar geen werkende app voor is)

Diensten: Internet werkt goed. Bellen werkt goed. Jammer dat er geen voordeelbundel voor internet in het buitenland is, maar dat is geen must.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door breston

11 August 2010, 15:06

In Nederland werkt simyo goed!
In het buitenland heb ik van alles geprobeerd,
maar krijg ik nergens verbinding.
Buitenland staat aan op persoonlijke pagina.
Geen dekking bij instelling op handmatig of automatisch netwerk!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,0

Review door Simyo Webcare

03 December 2009, 18:28

Uiteraard lichtelijk bevooroordeeld, maar Simyo is echt goed, goedkoop en simpel!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door spambam

24 November 2009, 14:05

Lage tarieven onder prepaidgemiddelde, gewoon goed netwerk en dekking (ontvangst binnen minder, was vol met Tmobile). Opladen via bv creditcard kan automatisch. Ook via webcaretwitter te bereiken, en via mail. Gelukkig dat dat kan, vaak aanbieders gehad met duur 0900-nummer.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door bramsnor

11 September 2009, 21:39

Na "Simpel" abbo wat erg duur uitviel naar Simyo. Goede Dekking snel kaart in huis en makkelijk werkend.
Internet instellingen direct via sms ontvangen.Sim in andere telefoon en direct weer sms met internet instellingen.
Redelijk snelle website met gebruikers gegevens, die bij deze provider wel kloppen. Dus houden zo.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door A Sander

15 August 2009, 10:36

Inmiddels ruim een jaar bij Simyo en tot nu toe tevreden. Vindt het jammer dat de tarieven, zonder goede onderbouwing, met een simpel e-mailbericht zomaar ineens wordt gewijzigd! Het duurde even voordat ik antwoord kreeg en het was nietszeggend. Ben nu op zoek naar een goedkope provider.

Hartevelt

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,0

Review door wimdefeijter

11 June 2009, 13:50

Ik weet niet hoe u er bij komt dat ze sms bundel hebben. Want die hebben ze niet.(net gebeld ervoor) Jammer dat het sms tarief voor onderling met symio klanten van 0,02 cent er alleen maar is voor oude klanten en niet voor klanten met een bestelde kaart vanaf 1 juli 2008.

Verder dik tevreden, goede dekking. (als vodafoon of andere geen dekking heeft.) Ik dan wel.
Goede service. Snelle afhandeling vragen.
Een dikke 10 voor symio.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door sverrips

01 May 2009, 00:04

Ik heb al een poosje simyo. Ik merk dat ik het erg ben gaan waarderen dat alles goed loopt. Als er problemen zijn kun je bellen en mailen. Ze bellen je terug als ze iets uit moeten zoeken en er direct geen antwoord op hebben. Ondertussen bieden ze ook nu MMS en mobiel internet aan. Dat betekend dus e-mail ophalen of een foto sturen. Helaas alleen nog maar binnen Nederland. Een foto vanuit Frankrijk sturen lukt dus niet. Ze zijn erg goedkoop en er is sinds een maand ook een sms bundel af te sluiten. 100 berichten voor 5 euro (maand houdbaar). Kortom.... er is wat veranderingen geweest binnen het pakket Simyo.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,4

Review door Windstorm

20 May 2008, 00:43

Meerdere malen een nummer bij gehad, vaak met wat extra gratis beltegoed. (waren tijdelijke acties)
de discounter van KPN, gunstige tarieven voor op het KPN netwerk. Ook leuk voordelig onderling bellen tussen simyo-aansluitingen. (resp. 0,07ct/min en 0,02ct/sms)
Jammer dat je alleen online kunt opwaarderen.

klantenservice is te bellen, alleen zal dat niet vaak nodig zijn. miss bij nummerbehoud ofso.

Je kunt alleen bellen en smsen. MMS of internet is niet mogelijk. Voordeliger in het buitenland bellen kan weer wel.
Alle gesprekken die worden gevoerd zijn keurig in te zien.
Ook is het plezierig dat je een mailtje krijgt als je nummer dreigt te verlopen wegens 6 maanden geen gebruik.

Bij prepaid kan er weinig mis gaan in de administratie en dus is dat goed.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,2

Review door zeva

14 May 2008, 06:50

zat bij tele2 champion (wat perfect werkte) maar geen buitenland dekking (daarom overgestapt naar simyo)..de sms-jes kosten ook naar buitenlandse nummers 7 ct

simyo werkt perfect, goede dekking, ietsjes duurder, en ja.. ook de smjes naar buitenland zijn duur, maar goed: ik heb wel dekking in buitenland. nadeel is dat ze niet real time het belgedrag kunnen monitoren

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,2

Review door sammie

24 March 2007, 16:08

Algemeen: Goede en simpele regels, diensten en prijzen.

Klantenservice: Alleen bij openen account contact gehad wat prima verliep.

Dekking: Uitstekend. Echte KPN kwaliteit.

Diensten: Jammer dat GPRS niet tot de mogelijkheden behoord. Verder prima in orde.

Administratie: Doordat creditcard vernieuwd moest worden ivm automatische ophoging saldo, ontstonden een aantal onduidelijke heen en weer boekingen. Verder prima

Overall: Prima provider!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,8

Review door Mr Mobile

28 November 2006, 23:33

[b]Algemene indruk[/b] : Degelijk; 'kpn-Gründlichkeit', zeer lage tarieven ook voor bellen en gebeld worden in het buitenland
[b]Klantenservice[/b] : Geeft de juiste antwoorden, de antwoorden laten natuurlijk langer op zich wachten dan bij een provider waar je naar toe kunt bellen (i.p.v. mailen)
[b]Dekking[/b] : kpn dus zeer goed, ook binnenshuis door het gebruik van de 900MHz band
[b]Diensten[/b] : rekening on-line is zeer overzichtelijk, allerlei instellingen zijn door de gebruiker zelf op zijn/haar persoonlijke pagina in te stellen, een reden om niet voor simyo te kiezen kan zijn dat het (nog) niet mogelijk is om te mms-en
[b]Administratie[/b] : verloopt bij al onze aansluitingen zonder problemen, beltegoed ook via #1244 op te vragen hoewel dit slechts enkele malen per dag wordt bijgewerkt

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door Art85

28 November 2006, 22:07

Lage kosten voor prepaid. Gemakkelijk online inzicht in het beltegoed, zelf te kiezen tijdsperiode om verbruik te zien. Kosten onderverdeling in vast/ mobiel/ buitenland/ SMS.
Bellen in het buitenland appart in/ uit te schakelen.
Opwaarderen online of mobiel.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,8

Review door kraanm

21 November 2006, 17:38

Qua netwerk dekking hoef je bij Simyo niet bang te zijn. Het is en blijft KPN en daarom redelijk tot goed dekkend. De klantenservice was met mijn vragen altijd redelijk snel tot zeer snel in antwoorden. De diensten kunnen echt wel een heel stuk verbeterd worden. Het mobiel opvragen van je saldo zou geen probleem moeten zijn en al helemaal niet achterlopen. Een verwerkingstijd van soms 72 uur is veel te lang.

De reden dat ik eigenlijk gestopt ben met Simyo was het feit dat ik volgens de site nog 3 euro tegoed had maar volgens het smsje wat ik kreeg 7 euro in de min stond. Gaan mailen en bellen leverden niets op. Mijn nummer maar uitgeporteerd naar Vodafone en nu heb ik geen problemen meer...

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,8

Review door RuntimeError

06 November 2006, 23:16

Opzich is deze provider wel goedkoop. Het 'negatieve saldo' bevalt me niet echt. Klantenservice zuigt. Bijna nooit reactie op je e-mailtje..... behalve als je dreigt met naar kassa gaan. Dekking is oké. KPN Netwerk is redelijk betrouwbaar. Bij mijn huis binnen is geen bereik. Rekeningoverzicht is prima. Alleen is het vreselijk brak dat je een negatief saldo kunt hebben. Administratie is zeer slecht, in het begin hebben ze bij mij 2x 5 euro afgeschreven. Nadat ik gedreigt heb met contact opnemen met kassa kreeg ik het opeens wel terug....

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,0

Review door tiesvanwestering

17 August 2006, 23:46

Je kunt netjes dmv eenmalige machtiging of dmv ideal betalen. Goedkoop voor prepaid en duidelijk overzicht van de gemaakte kosten. Telnr klantenservice bijna onmogelijk te vinden echter op email reageren ze erg vlot.

De beste tot nu toe

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,2

Review door sverrips

24 July 2006, 17:04

De dekking is perfect, echt iets wat je mag verwachten van KPN. Klantenservice heb ik geen ervaringen mee, maar op de website staan de meeste vragen beantwoord. Daar heb ik mijn vragen kunnen vinden. Administratie is goed. Alles klopt altijd. Ik bel nu voor minder dan eerst toen ik een andere prepay had.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,6

Review door ikhebze

03 February 2006, 17:09

ik heb te 3 teveel sim pakketjes want je mag er maar 2 en geen 5 die werden dan ook geweigerd
dus je zou zeggen dat ik die 3 x 5 euro terug zou krijgen niet dus
het zijn oplichters ik heb gemailt ze hebben het gelezen maar oplossen niet niet dus

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,0

Review door DeBruin

14 January 2006, 19:13

Algemene indruk:
Simyo heeft veel kinderziektes. O.a. webpagina niet beschikbaar voor lange periode (>30min), Webfunctionaliteiten worden toegevoegd zonder dat klant wordt geinformeerd, newbee klantenservice, koppeling IDEAL niet altijd even goed. 6 maanden is beltegoed houdbaar zonder gebruik simkaart.

Klantenservice:
Reactie op e-mail 3-6 dagen. E-mail oplossing zeer matig en geven geen antwoord op de vraag. E-mail helpdesk schuift probleem af naar andere afdelingen (bv financiele administratie).

Dekking:
Zeer goed, KPN kwaliteit, geen echo's, goede kwaliteit spraak.

Diensten:
Simyo heeft potentie, alleen te snel in de markt gegooid. zie kopje algemene indruk. Beltegoed wordt niet realtime aangepast, hierdoor kan je rood staan met je beltegoed (algemene voorwaarden 1:8 deel 3). Opwaarderen minimaal 10 euro.

Administratie:
Heb reeds een vordering, na 4 weken nog geen oplossing.

Persoonlijke note:
KPN heeft het produkt naar mijn mening te snel op de markt gezet. Mijn advies even wachten met SIMYO als je echt kwaliteit wilt. Kinderziektes kunnen niet lang duren.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,4
Toon meer...

Schrijf een review en win een Dr. Dre hoofdtelefoon!

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
6 + twee
=