Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op bellen.com helpen we jou ook te besparen op je telefoons en abonnementen!
Onafhankelijk advies, de beste keuze
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal

Vodafone reviews en ervaringen

Om je te helpen bij de keuze voor de mobiele provider die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Vodafone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Vodafone. Is Vodafone je huidige mobiele aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Vodafone

    1
    Bereik/dekking: n.v.t.
    Prijsstelling: 1
    Facturering: 1
    Bestelproces: 1
    Online dienstverlening: 1
    Klachtenafhandeling: 1
    Klantenservice: 1
    M Bosscher 3-1-2024 - 08:11

    OPGELICHT
    Ik kocht een gloednieuwe iPhone bij Vodafone, dacht ik en zeggen ze maar! Blijkt dat ze me nooit een nieuw toestel hebben geleverd maar een ‘vervangend’ toestel!

    NIEUW? NOT!!!
    Ik betaalde de volle mep voor een fonkelnieuw toestel maar ik ben dus echt opgelicht door Vodafone. En ze doen alsof ze gek zijn en het niet hun schuld is.

    NON-REPLY email
    Kan ook nergens een emailadres van ze krijgen voor een klacht. Dat weigeren ze te geven bij de klantenservice. Uren in de wacht voor niks. Waardeloos!!! En klachten doen ze telefonisch, daarna krijg je een reactie via een NON-reply emailadres… en begint het hele circus weer opnieuw.

    Let goed op wat je koopt bij Vodafone, zelfs als het nieuw zou moeten zijn, is Vodafone in staat je een toestel te leveren waar wat mee is. Nieuw in de verpakking.

    Check ALTIJD de waarde van je toestel online via serienummer en imei. Zelfs bij je nieuwe toestel kan je dus gewoon opgelicht zijn door Vodafone. Dat overkwam mij. En ze doen alsof hun neus bloedt en zijn niet bereid hun ‘fout’ recht te zetten en mij alsnog dat ECHTE nieuwe toestel te geven waar ik voor had betaald. Waardeloos!!

    • Ze kunnen heel goed DOEN AlSOF ze je een nieuw toestel verkopen. Terwijl ze je een retourgekomen toestel geven: nieuw in de verpakking: net echt. Je betaalt ook geeoon de volle mep: nieuwprijs.
    • Bereikbaar zijn via email
    • Fatsoenlijke Klachtenprocedure aanbieden
    • Stoppen met refurbished toestellen verkopen alsof het nieuwe toestellen zijn, tegen nieuwprijs!
    • Stoppen met oplichten
    3
    Klachtenafhandeling: 1
    Facturering: n.v.t.
    Prijsstelling: 7
    Klantenservice: 1
    Bereik/dekking: 8
    Online dienstverlening: 1
    Bestelproces: 1
    Geurts 23-11-2023 - 19:05

    Na 8 keer een half uur in de wacht te hebben gestaan en 4 dagen verder omdat er een probleem is met de bestelling in het systeem komt de reactie: belt u volgende week maar terug, misschien dat het ‘workitem’ dan opgelost is…

    • Een afdeling maken die systeemorders met een probleem oppakt in plaats van de klant elke keer laten terugbellen, het verhaal aan de zoveelste medewerker uitleggen om vervolgens weer een half uur in de wacht gezet te worden.
    1
    Klantenservice: 1
    Prijsstelling: 1
    Bereik/dekking: 1
    Klachtenafhandeling: 1
    Online dienstverlening: n.v.t.
    Facturering: 1
    Bestelproces: 1
    Maria 8-3-2023 - 16:22

    Worse customer service ever experienced!!!
    I would not recommend to subscribe anything with this company. if you have any problem with your subscription they will not help you even if it is their own fault. I am charged with a phone that I do not have and a subscription of 2 years that I rejected. I am waiting for one month now for this to be solved. Please choose another provider for your peace of mind and pocket.

    3
    Bestelproces: 6
    Facturering: 6
    Klachtenafhandeling: 1
    Prijsstelling: 3
    Klantenservice: 1
    Online dienstverlening: 1
    Bereik/dekking: 5
    Arno 2-1-2023 - 09:12

    Een paar maanden geleden opeens geen data, slechte ontvangst etc. opgebeld, niks bekend, alles nagezocht. Week later weer gebeld, zelfde verhaal. Niks aan de hand.

    Wat blijkt: Onderhoud aan de zendmast, dag later opgelost...

    Maar nu is het nog gekker, nieuwe sim besteld, nummerbehoud aangevraagd. Op een gegeven moment krijg je bericht dat het binnen een uur omgaat. We zijn 90 uur verder, heb geen bereik kan niet bellen niks. De klantenservice roept dingen als
    - het werkt, je sim is actief (emergency only)
    - het wordt vanzelf opgelost
    - het kan 24 uur duren
    - het kan 72 uur duren
    - het kan 5 tot 10 werkdagen duren
    - we kunnen niks voor je doen het is afwachten
    - medewerker neemt op met een jankend kind op de achtergrond, na wat vragen wordt ik in de wacht gezet, 10 minuten later wordt de verbinding gewoon verbroken.

    En dat bij helemaal niks, geen bereik, niet kunnen bellen, niet gebeld kunnen worden. Waardeloos, wat is Vodafone afgegleden!

    • Serieuze problemen serieus nemen
    • Out of the box oplossingen meenemen, bij geen bereik een tijdelijke sim sturen is ook een oplossing
    1
    Bereik/dekking: 1
    Facturering: 1
    Prijsstelling: 1
    Online dienstverlening: 1
    Klachtenafhandeling: 1
    Bestelproces: 1
    Klantenservice: 1
    Aniek 21-12-2022 - 09:27

    De klantenservice betreft medewerkers die onvriendelijk, onbeschoft zijn en klanten graag van het kastje naar de muur sturen én doelbewust ophangen... zoals medewerker M bij mij deed op 20-12-2022. Ook heeft Vodafone mijn abonnement twee keer achter elkaar opgezegd terwijl ik geen toestemming gaf, laat staan op de hoogte was gebracht.

    • Geen
    • Ronduit alles mag verbeterd worden.
    1
    Facturering: 1
    Klachtenafhandeling: n.v.t.
    Bestelproces: 1
    Online dienstverlening: 1
    Bereik/dekking: 1
    Prijsstelling: 1
    Klantenservice: 1
    ownwise 6-12-2022 - 16:44

    EUR 4,57 voor betalen per overschrijving
    EUR 20- voor het wijzigen van je abonnement
    Onduidelijke facturatie, onverwachte kosten.
    Nadat wij drie van de vier nummers hebben overgezet van Vodafone Red Together naar KPN, blijft er een wees nummer over waar geen data bij zit. Het is niet mogelijk om dit abonnement van dertig euro per maand om te zetten naar een abonnement met internet. De klantenservice zegt: Vodafone kan toch niet voor al haar klanten bijhouden welke abonnementen er zijn afgesloten.... Dit zegt eigenlijk wel genoeg over Vodafone.

    • vroeger dat het internationaal was, nu met EU regels geen voordelen meer
    • facturatie klopt niet
    • klantenservice kan niets
    • de klanten app is waardeloos
    • onduidelijke kosten
    2
    Bereik/dekking: n.v.t.
    Facturering: n.v.t.
    Klachtenafhandeling: 1
    Klantenservice: 5
    Bestelproces: 1
    Prijsstelling: n.v.t.
    Online dienstverlening: n.v.t.
    Ben Gebruiker 30-8-2022 - 15:31

    Bij mijn vader is ongewenst een abonnement aangesmeerd. Dat hebben we meteen weer opgezegd.
    Daarna bleven we rekeningen ontvangen, ondanks herhaald contact met de klantenservice.
    Na een half jaar was het pas opgelost.

    4
    Klachtenafhandeling: 1
    Klantenservice: 1
    Prijsstelling: 10
    Bestelproces: 1
    Online dienstverlening: 1
    Bereik/dekking: n.v.t.
    Facturering: 10
    Marten Dek 11-8-2022 - 13:20

    vanaf1995 Vodafone.
    Wilde na 100% tevreden toch naar KPN
    Dus afscheid met een goed gevoel.
    Alle beslommeringen daar gelaten heeft Vodafone in Leeuwarden een nieuw abonnement laten tekenen ik had aan gegeven per maand opzegbaar.
    Dat bleek een jaar later en ik was ik laks en ging naar de Vodafone Haarlem en KPN Haarlem.
    Zij begrepen dat ik als nette klant daar wel recht op had.
    Met een goed gevoel naar de KPN en met nummerbehoud alles geregeld.
    Mailtjes met dat ik ergens dat ik niet kon vinden met mijn 82 jaar, een ja moest zeggen, denkende dat alles in de winkels keurig geregeld was.!!!!
    Nee dus raad om zelf met klantenservice te regelen.
    Dat leek goed tot ik via een sms je een code dooe moet geven.

    1
    Klachtenafhandeling: 1
    Klantenservice: 1
    Facturering: 1
    Prijsstelling: 1
    Bestelproces: 1
    Bereik/dekking: n.v.t.
    Online dienstverlening: 1
    Ruud Verhoeven 24-3-2022 - 14:25

    Een zeldzaam klant-onvriendelijk bedrijf, waar je naar mijn idee alleen maar gezien wordt als de man die er z'n goeie geld naar toe brengt. Zo gauw ze je dat afhandig hebben gemaakt, zoek je 't maar uit. Daarbij word je in hun reclames regelrecht misleid, worden beloftes die ze doen en suggereren simpelweg niet nagekomen, onthouden je geld en informatie waar je recht op hebt. Bij sommige medewerkers in Heerlen balanceert hun klantbenadering bij de eerste de beste kritische vraag op het dunne snijvlak tussen hautaine ongeïnteresseerdheid en regelrecht onbeschoftheid. Kennelijk hebben ze zo'n sterke marktpositie dat er voor jou onmiddellijk vijf anderen in de wachtrij staan, als jij 't niet meer pikt. Wat resteert is een ongelooflijk triest georganiseerd, klantvijandig en onbetrouwbaar 'bedrijf'

    • Helaas, De zin in Vodafone is me helemaal over
    • Bereikbaarheid, eerlijkheid, klantgerichtheid, omgangsvormen, vakkennis, behulpzaamheid, begrip en nog een paar van die dingen
    1
    Bereik/dekking: 2
    Klantenservice: 1
    Facturering: n.v.t.
    Bestelproces: n.v.t.
    Klachtenafhandeling: 1
    Prijsstelling: n.v.t.
    Online dienstverlening: 1
    Olivier 24-2-2022 - 12:49

    Al maanden geen fatsoenlijke verbinding in en om mijn woning. Zgn. netwerkcrew zegt dat er niks aan de hand is en doet dus ook niks. Ondertussen vallen gesprekken na een paar seconden weg. Dat is geen optie voor mij als ondernemer. 1 nummer uit abonnement over gehuisd naar T-Mobile en problemen zijn weg. Vodafone geeft alleen optie om voor bijna 1k abonnement akte kopen. Wat een prutsers. Blijf er weg. Voortdurend verkeerde adviezen.

    • Klantenservice die met oplossingen komt.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Bellen.com vergelijken we gratis alle Sim Only pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.