Gebruikersbeoordelingen Yes Telecom

Gebaseerd op 22 reviews
5,0
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk

Review door Piet van Altvorst

07 September 2019, 12:31

Kan nooit inloggen
Geen idee wat berekend wordt

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,0

Review door Johan

09 July 2019, 12:15

Grootste bende oplichters die er bestaan. Waardeloze telefonische dienst, die totaal geen kennis en/of bevoegdheid heeft en altijd maar moet mailen (waar je bijna nooit reactie op krijgt).

Blijf aub weg bij deze corrupte onderneming. Een gewaarschuwd mens.....

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Martin

25 February 2018, 19:20

Door een fout is mijn toestel geblokkeerd. Probeer dan in het weekend maar eens een puk code op te vragen. Geen enkele mogelijkheid toe. Ook niet via de zogenaamde partner. Totaal nul response. Dan krijg je de opmerking dat je kunt appen. Ja op maandag om 08.30 uur. Hoe moeilijk is het om op je persoonlijke beveiligende pagina een puk code te plaatsten.
Erg slecht dit .

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Wesley Bouwman

25 November 2017, 14:56

4 jaar klant zonder problemen, na verblijf in het buitenland een factuur krijgen van E 1200 ..... niets aan te doen, ok deze klant is weg, raar bedrijf of ordinaire oplichters

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door G. Olthof

03 September 2017, 07:01

Wat een door en door slecht bedrijf
Eerst brengen ze kosten in rekening waar voor geen abonnement is afgesloten dan na maanden bellen en mailen krijg je een beetje terug vervolgens wordt je bij de eerst beste gelegenheid weer een poot uit gedraaid
Conclusie 1 yes nooit meer yes
Want dit bedrijf gewoon slecht!
En niet een beetje heel erg slecht

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Paul

24 June 2017, 13:39

Wat is dit een slecht bedrijf zeg vandaag (zaterdag) door invoering van verkeerde code telefoon geblokkeerd, niemand telefonisch te bereiken ook niet via Facebook en dat zegt dan een zakelijk telecom bedrijf te zijn. Men werkt er began maandag tot vrijdag heb je dus zaterdag een probleem nou dan ben je dus klaar en kan je wachten tot maandag dit is zo slechtttttt

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,8

Review door Jan

17 May 2016, 16:36

Zeer goede dekking, prettige klantenservice, prima oplossingen en mogelijkheden tot repair mogelijkheden. Ik begrijp niet waarom mensen klagen over Yes Telecom i.c.m. met toestellen en foute abonnementen; In tegenstelling tot de grote providers werkt Yes Telecom alleen maar met dealers die de adviseurs zijn. En ik heb in EES te Rotterdam een hele goeie adviseur die voor mij de kosten bewaakt via een realtime portal die alle gebruik zichtbaar maakt. Dekking is zelfs beter dan KPN. Frisse medewerk(st)ers, goeie adviezen, Klachten, vragen en opmerkingen worden snel afgehandeld.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door Klant

19 April 2016, 12:18

Ik werd door de klantenservice van Yes gebeld toen ik in het buitenland was, om de instellingen van mijn internet door te nemen. Top!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,8

Review door Manou

21 December 2015, 10:23

een heel erg tevreden klant, al bijna 6 jaar! ontvangst is uitstekend, erg vriendelijk personeel op de klantenservice, duidelijke uitleg en snelle service.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,8

Review door Anonieme gebruiker

04 August 2015, 15:09

walgelijk arrogant en duur

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,4

Review door Marcel

22 July 2015, 15:39

Als ZZPér een contract afgesloten met behoud van mijn mobiele nummer en een vast nummer welke ook naar mijn mobiel gaat zonder dat ik een vaste telefoon abonnement heb moeten afsluiten. Ik ben nu voor mijn zakelijke klanten op een vast nummer te bereiken terwijl ik als ZZP'er vaak onderweg ben. Het staat heel professioneel en ik merk dat ik meer gebeld wordt nu mijn klanten me kunnen bereiken op een vast nummer. Door partner van Yes telecom zeer goed geholpen en begeleid. Ik weet dat YES niet zelf contacten afsluit maar werkt alleen met partners vandaar misschien een slechte referentie? Mijn tussenpersoon heeft me goed verteld hoe en wat en tot zover is hij alles nagekomen en krijg ik wat er afgesproken is. Ik zeg dan ook YES, ik ben blij met mijn keuze.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door Maurits

14 May 2015, 17:40

SLECHT! ONBESCHOFT! NIET WEL WILLEND! DUUR! OPLICHTERS!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,8

Review door rik

11 March 2015, 11:04

Abonnement afgesloten voor 2 toestellen, 2 jaar. Wil je verlengen, bieden ze je simkaart korting Wijzigen is dan niet meer mogelijk, absoluut niet flexibel, denken niet mee, heb bij een andere provider nieuwe nummers genomen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door a

03 February 2015, 15:11

Zeer tevreden!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,8

Review door Danny

26 October 2014, 01:17

Problemen met de dekking van de note 3 veel gezeik en gezoek waar het aan kan liggen... Extra antenne opgestuurd maar nog geen verbetering. Problemen blijven bestaan, toch alle lof voor Yes, er is zelfs een account manager aangekomen om het probleem waar te nemen. We zoeken nog naar een oplossing, YES is er betrokken bij de zaak!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,8

Review door Sem

17 September 2014, 09:25

Een bedrijf die gewoon enorm haar best doet een klant het naar het zin te maken....
Als er dan ooit problemen zijn dan word het ook opgelost, het voordeel is de korte lijnen je hoeft niet weken te wachten op antwoord zoals bij vele grote Telecom bedrijven.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,4

Review door Cris

21 July 2014, 18:56

Na 6 maanden heen en weer bellen, mailen, naar telecom winkel rijden, instellingen controleren, 2 nieuwe accu kopen, software updaten, kruis controle van sim kaart, fabrieksinstellingen terug zetten komen ze er achter dan je met nog weken abonnement te gaan.... je toch maar het toestel moet opsturen naar de klantenservice. Let wel je bent het toestel dan 6 tot 8 weken kwijt ( je moet nog weken tot het contract is afgelopen) EN je moet nog het verzenden betalen..... nog eens 6.75 euro.
Wat een stuge klantenservice......maar oplossen ho maar.
Yes telecom weet niet wat klantenservice is, zij hebben geen probleem jij hebt een probleem en ik doe alleen maar wat er in mijn boekje staat!!!!
BAGer bedrijf

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,6

Review door Janssen

18 May 2014, 12:35

Abonnement afgesloten voor 2 toestellen, 2 jaar. Blijkt dat je recht in je gezicht wordt opgelicht terwijl je denkt slim te zijn: je spaart elke maand een tegoed maar dat krijg je nooit meer terug. Wil je verlengen, bieden ze je 10% korting als tegemoetkoming voor het tegoed (van ruim € 700,-) en als je dan alles stopzet en een foutieve rekening ontvangen en dit terugstort, dreigen ze per direct met een vermelding in een BKR register.

Heel erg vies spelletje spelen ze bij YES. Absoluut nooit een abonnement bij afsluiting... je wordt opgelicht en de service is waardeloos!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door fritz de with

14 April 2014, 08:37

we sluiten een contract af voor twee telefoons 1. met sim only en de nummer 2
sim only en data...wat zie je op het factuur beide telefoon sim only en data..
we zagen het pas naar12 maanden ..maar terug betalen ho maar..
de klanten service is ruk..zulke domme mensen..hebben niet in de gaten dat ik nu de pupliciteit zoek wat denk ik meer schade veroorzaakt dat het bedrag zijnde 109,- wat ze moeten terug betalen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,4

Review door roefsnoek

10 April 2014, 22:05

ik heb een abonnement van 19,95. 200 belminuten. IK heb tien jaar bij vodafone gezeten met hetzelfde soort abonnement. Ik heb vanaf maand 1 , op 1 maand uitgezonderd, belkosten van rond € 60,00. Bel misschien iets meer maar dan nog. Laatste afrekening 246 minuten gebeld. Voor die 46 minuten buiten mijn bundel van 200 , betaal ik dus 60- 19,95, bijna 40 euro. Als antwoord krijg ik te horen dat elke sec. als een minuut wordt gerekend. Dan blijft het heel veel geld extra. Dit wordt inderdaad erg slecht in de voorwaarden vermeld.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

09 April 2014, 13:41

Er wordt gerekend per volle minuut. Dus 10 seconden gebeld of voicemail en je bent weer een minuut kwijt. Je bent dus snel door de 90 minuten per maand heen.
Staat slecht vermeld in de voorwaarden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,4

Review door Marian

10 March 2014, 16:30

Zeer tevreden al bijna 2 jaar.
Nooit zonder ontvangst ook niet over de grens.
Top

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Schrijf zelf een review over Yes Telecom

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
zes min 2
=