Gebruikersbeoordelingen Ziggo

Gebaseerd op 33 reviews
3,0
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk

Review door A J De Bruin.

23 September 2023, 11:03

12-09-2023 kreeg ik een nw,Modem,aardige monteur,was bly,na ruim een week geen TV.helaas geen info,netwerk instellen Laptopp.4x gebeld,geen resultaat.Moet wel zeggen ze de tyd nemen,hun best doen om je te helpen.Voor een vrouw van 92jr en leek,een dagen lange puzzel.De laatste man Dennis,begreep gelyk wat er moest gebeuren.had het inmiddels na lang zwoegen voor elkaar.Zou voor de Monteur een kleine moeite zyn.
Hoop dat ze voortaan wel je informeren/of instellen.Bedank Dennis voor zyn begrip,de compensatie/en het mooie Boeket.Nooit probleem met ziggo,maar igv dan graag contact met Dennis.
Mw A j de Bruin.



  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Medard Winants

05 June 2021, 17:33

Al jaren slechte WiFi. En na de ene na de andere belofte kwam het echte klapstuk. We werden weer eens gebeld en na de zoveelste keer mijn beklag gedaan te hebben kregen we een aanbieding, weer, internet Max want dat ging helpen. Een half jaar gratis en na dat half jaar konden we het gewoon opzeggen als er geen verbetering was en we zaten dan ook nergens aan vast. Ik had al een voorgevoel en vroeg er nog een paar keer naar of we nergens aan vast zouden zitten, dit werd keer op keer bevestigd. Toen het zover was en er geen verbetering was maar alleen maar verslechtering, wilden we dit abonnement stop zetten en bleek dat we er toch aan vast zaten. Dit was voor ons de druppel en wilde naar KPN overstappen. Toen dit bij de Ziggo’s bekend werd, werd het internet nog slechter. En ondertussen weigeren ze het abonnement stop te zetten en beroepen ze zich op hun contract, iets wat met valse voorwendselen tot stand is gekomen. Dit hebben ze ook toe gegeven maar ondanks het feit dat ik aangegeven heb dat dit “misleiding van de verkoper” is en daarmee een strafbaar feit is blijft ziggo zich verschuilen achter hun contract.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

22 April 2021, 17:57

Zeer goede service gehad met storing van signaal van mijn tv.
Nieuwe kabel werd binnen 24 uur klantendienst was zeerbehulpzaam behulpzaam en vakkundig super

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door Preeya

02 March 2021, 23:15

Ziggo extended our contract by one year without our knowledge!
We called Ziggo to stop our contract since we pay a lot of money for fast internet while we actually got very slow internet at home. The guy on the phone offered to send us wifi boosters for free, which we agreed. We got an email saying that we ordered wifi boosters (but didn't have to pay), so we thought it was all good. Some months later, we wanted to switch to a cheaper provider but found out that the Ziggo guy on the phone that offered us wifi boosters had extended our contract for a year longer! We got no copy of this contract, no confirmation email, no info about this new contract extension on my Ziggo account. We were told if we quit the contract we'd have to pay more than 700eur since our contract was extended for another year. Apparently it stated somewhere in the terms and conditions document that if we get wifi boosters it means our contract will be extended. No one informed us of this. The email saying that we ordered the boosters only gave us a link to read the terms and conditions documents (and there are many different documents on that page). It's criminal that they trick customers like this.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Sofi Joaquin Fernandez

27 January 2021, 15:18

Onlangs zelf ingeschreven als ZZP’er en ik wordt helemaal plat gebeld door telemarketing. Zo ook door Ziggo zakelijk. Aan de telefoon word mij verteld dat mijn Ziggo internet wordt omgezet naar een snellere verbinding. Oja en dat ik 6 maanden gratis Ziggo Movie krijg nu ik ondernemer ben. Hiervoor hoefde ik alleen maar mijn eerste drie cijfers van het rekening nummer te verifiëren. Dit gaat via mijn huurbaas dus ik vertel hier het rekening nummer van. Ja klopt! (Wat achteraf niet klopt)

Wonend in een huis van 14 studenten ben ik niet op de hoogte van onze telecom aanbieder en blijkt dat we bij KPN zitten. Ziggo heeft mij gewoon OPGELICHT. BESCHAMEND en INTENS SLUW. TRAP HIER DUS NIET IN EN STAP NIET OVER OP ZIGGO!

Op dit moment ben ik bezig met het opzeggen maar voel me bedrogen en zal nooit meer gebruik maken van Ziggo. Als service designer aan de TU Delft vind ik dit ook een perfect voorbeeld van een slecht ontworpen service. Zal het dan ook zeker als negatief voorbeeld gebruiken in mijn masterclasses. Daarnaast is het ook hoogst illegaal. Ziggo kan alleen mijn zakelijk rekening nummer zien, en deze eindigt niet toevallig op de laatste drie cijfers van de rekening van mijn huurbaas. Lekkere illegale “verificatie” dus.

Graag zou ik zien dat Ziggo mijn abonnement opzegt en zijn excuus aanbied.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Gosia

07 December 2020, 19:52

Ik ben al 5 jaar klant bij Ziggo. Nu hebben ze bij KvK ontdekt dat ik een klein bedrijfje heb, geregistreerd op mijn adres. Ze hebben iemand langs de deur gestuurd die mijn man een zakelijke abonnement heeft aangesmeerd, 20% duurder dan wat we nu hebben. Ze hebben het op mijn bedrijf gezet zonder mijn toestemming. Ze zijn 'vergeten' te zeggen dat zakelijke klanten geen 14-dagen bedenktijd hebben. De klantenservice is niet behulpzaam en tamelijk onbeleefd. Nu zit ik opgeschept met een dure abonnement.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door laura

30 October 2020, 11:00

Na een tijd een telefoontje gekregen dat 'loyale' klanten 6 maanden gratis sneller internet krijgen. Top! Alleen vergeten erbij te vermelden dat je dan gelijk aan een nieuwe DUURDER abonnement vast zit voor het komende jaar. Slecht zo behoud je je 'loyale' klanten niet......

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door Anonieme gebruiker

14 October 2020, 13:23

Ga nooit naar ziggo want het is traag en ze kunnen vrij weinig

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Louisa

09 October 2020, 14:23

Woon in nijkerkerveen, betaal53,00 per mnd, ik heb zeker iedere dag last van internet dat het niet doet, hij blijft laden, of valt uit. Mijn buurman heeft er ook last van, En wel meerdere mensen uit mijn straat.En ik heb nog steeds de mediabox van UPC, terwijl die al 6jaar oud is, en terwijl ik bij ziggo nu ben al 6jaar. Ik vind dat gewoon oplichterij. Netflix valt ook telkens weg terwijl dat ook 10,99 kost per mnd.echt slecht dit bedrijf.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Steve Attetsol

13 August 2020, 00:11

BEN GEWAARSCHUWD EN BEGIN ER NIET AAN!
Alleen maar storingen, ellende en re-setten. Programma’s worden niet opgenomen en het systeem ‘ springt’ niet over van radio op TV. Weer alles uit en opnieuw opstarten, hoogst irritant en dit minimaal 3x per week. De klantenservice is vreselijk arrogant en onkundig. Bespaar jezelf deze ellende en betaal wat meer bij de KPN. Kan niet wachten tot ik van het contact af ben!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,6

Review door Hetty

30 July 2020, 14:36

Nieuw modem geïnstalleerd door de monteur internet werkte niet maar zou het binnen een paar uur moeten doen. Niet dus 9 dagen later nog steeds geen internet eindeloos bellen en chatten zonder resultaat. Na veel keren proberen de oude modem terug geplaatst en ja hoor weer internet. Veel extra onkosten aan bellen en extra mb's maar nee hoor die krijg je niet vergoed. Wel 21 euro krijg ik voor de 9 dagen dat we geen internet hadden en verder niets.
Ook vaak zeer onbeschoft behandeld aan de telefoon. In 1 woord waardeloos????

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Marc Leegsma

11 July 2020, 19:00

Ziggo zegt zelf 3,4 sterren hebben, ja van hun zelf.Ze krijgen van mij 0,3 sterren. Achtste keer tv storing en het jaar is nog niet over.???????????????????? dat kunnen ze goed.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Aylin

24 April 2020, 12:33

Ik ben HELEMAAL klaar met Ziggo! Het is dat ze zo ongeveer een monopolie hebben in Rotterdam anders was ik allang overgestapt!

Het allerduurste abonnement hebben van 500 mb/s, en dan blij mogen zijn met een snelheid die tussen de 1 (!!!) en de 10 (!!!!) mb/s schommelt.

Ik heb sinds 3 april geen/amper internet meer door zogenoemde storingen. De datum waarop dit verholpen zou moeten worden wordt steeds verschoven waardoor het nu op 27 april staat. Is het dan verholpen? Joost mag het weten.

Ondertussen 6 keer aan de telefoon gehangen, klacht ingediend, 50 euro extra kosten gemaakt met mijn telefoonabonnement en NIET thuis kunnen werken voor 3 weken in deze coronatijd. Je kunt je voorstellen wat voor gevolgen dat met zich meebrengt.

Hoe is het godsnaam mogelijk om 24(!) dagen geen internet te hebben. Ik vind dit echt schandalig slecht. Verder raad ik iedereen Ziggo van harte af!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

06 January 2020, 17:25

ik ben zeer tevreden over ziggo. Uitstekend en stabiel internet zonder problemen en prima tv beeld. Ik blijf nog weer een jaartje.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door Peter

15 December 2019, 22:53

Na JAREN trouwe Ziggo abonnee geweest te zijn bleken de voorwaarden voor opzeggen toch niet zo duidelijk en mocht ik nog even betalen. Ziggo? NOOIT MEER! Ik betaal nog liever een paar euro's extra bij een concurrent.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Tako Hillmann

25 November 2019, 09:50

Waardeloze Service van Ziggo.
Door een storing (weer) was er op 23 november geen internet en geen telefoon. Nadat deze verholpen was hebben wij het modem gereset.
Dit hielp niet dus heb ik de klantenservice gebelt.
Allereerst wordt je als debiel behandeld maar allerlei vragen op het niveau van "controleren op de stekker in het stopcontact zit."
Dit overleeft te hebben kwamen we op het echt probleem. Ik diende de groene kabel uit de spitter te trekken en deze direct op het modem aan te sluiten via het muurcontact.Een groene kabel ? Ik had alleen maar witte kabels. Nee groene kabel. Het bleek dus een witte kabel te zijn met aan het einde een groen randje. Dat is volgens de ziggo klantenservice een groene kabel. Ik bedoel maar, wat een IQ
Trekken ja. Ik zei nog, ik denk dat de kabel dan stuk gaat. Nee dat gebeurde niet. En ja hoor, met trekken trok ik de kabel helemaal naar zijn moer.Dus ik had nu helemaal niks. Dan moest er maar een monteur komen. Ik vroeg hem, hoe lang duurt het voordat hij hier is ? Nou dat kon niet meteen. Ik vroeg, wanneer dan wel ? Dinsdag middag tussen 12 en 18 uur !!!!!!
Ik zit dus 3,5 dagen zonder internet en zonder telefoon. En dat allemaal door een storing en een fluitketel van de klantenservice.
Het si zo jammer dat ze een monopolie hebben voor snel internet anders was ik zaterdag al vertrokken. Wat een vreselijk bedrijf is het toch met randdebielen die op de klantenservice werken. Totaal geen notie van praktijk. Mensen kunnen niet zo lang zonder internet, zeker als je zoals wij een bedrijf aan huis hebt
Het heeft 1 voordeel. Je kan lekker op tijd naar bed

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Richard

16 May 2019, 17:35

Ik ben een zakelijke klant. Daarvoor betaal je ook meer. Sinds dat ik zakelijk heb bleek mijn internet niet stabiel. Omdat ze een power promise hebben en beloven dat je snel stabiel internet hebt uiteindelijk ziggo gebeld. Zij stuurden daarom een monteur naar mij toe. Tot mijn grote verbazing moest ik hiervoor € 50,- betalen.
Hoezo power promise...garantie op snelheid en stabiliteit. Vreselijk klantonvriendelijk! Dus, ik moet betalen voor het feit dat ik stabiel internet wil???? Waarom betaal ik eigenlijk extra voor zakelijk?? Hoort daar niet extra service bij????

Ik kan iedereen adviseren om geen, maar dan absoluut geen, duurder Ziggo Zakelijk te nemen.
Je krijgt er werkelijk niets extra's voor!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Nikki

19 December 2018, 15:27

Monteur maakt er een zooitje van en internet doet het helemaal niet meer. Omdat ik particuliere klant ben geen spoedmonteur, dag wachten. Volgende dag nooit een monteur gezien, maar die beweert te hebben opgebeld en te hebben aangebeld. Dat kan Ziggo alleen niet bewijzen. Ik kan wel bewijzen dat ik thuis was en dat ik niet opgebeld ben. Of ik even voorrijkosten wil betalen. En het Internet doet het nog niet! Ze gaan altijd achter hun monteur staan, niet achter hun klant, ook niet als ze zelf de problemen hebben veroorzaakt. Wat een zooitje en wat een vreselijke mentaliteit.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,4

Review door Thomas

25 April 2018, 15:56

Ongelofelijke slechte provider. Had speciaal gebeld om een jaarlijks contract aan te sluiten met een maandelijks opzeg termijn. Als voorwaarden betekenden dat ik dan geen korting erbij zou krijgen vanwege die maandelijkse opzeg termijn. Krijg net te horen dat ik een jaarlijks contract heb gekregen, zonder maandelijkse opzeg termijn en ook geen korting. Ze hebben zich aan hun eigen afspraken niet gehouden, en vervolgens zit ik vast aan een ziggo contract voor een heel jaar die ik niet eens nodig heb. Dus betaal ik meer dan 300 euro aan wifi kosten voor wifi die ik niet eens gebruik. Dus door een fout van een mederwerker van Ziggo betaal ik me nu blauw. Lekker bezig ziggo. Ben ook nog eens student.

Als nationale provider staan jullie toch wel het meest bekend als de slechtste. Doe er wat aan. Niet eens een studente pakket ofzo.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

18 February 2018, 14:24

De Mediabox XL is ongelooflijk traag. Het opstarten kan tot 5 minuten duren en soms hangt het gewoon. Als je op Apps in de menu klikt gebeurt er soms ook niks en als het wel werkt moet je ongeveer 20 seconden wachten. In het algemeen is reageert het gewoon zo traag dat als je even televisie wil kijken is het niet mogelijk. Ik heb nu mijn derde Mediabox XL en alle drie zijn hetzelfde. Ziggo wilde een monteur sturen maar als de monteur denkt dat het aan jou ligt moet je ervoor betalen. Die risico neem je zelf. Jammer dat je hier achter kom na de veel te korte 14 dagen bedenktijd. Als mijn abonnement op is ga ik over na een andere provider en kijk ik nooit naar ziggo weer.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door Verkerk

27 December 2017, 12:46

Totaale oplichting veel geld weinig service producten werken niet, Ziggo arogant vies bedrijf.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,8

Review door Anne

23 October 2017, 18:51

Wat een slechte service, na 10 minuten in de wacht te staan wordt je automatisch opgehangen. Drie weken na het afsluiten van het abonnement werkt dit nog niet naar behoren. Weinig sprake van klantgerichtheid en er wordt zeker bespaard op het aantal medewerkers in het callcenter..

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

09 June 2016, 23:02

Veel problemen met de diensten. Monteurs adviezen en klantenservice adviezen komen niet overeen. De klantenservice is wel oke. Ze zijn vriendelijk en meestal goede hulp geboden. Helaas tijdelijk, diensten bleven zwak. Zeer spijtig want ze bieden mooie paketten etc aan. Jammer ziggo

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,8

Review door Anonieme gebruiker

11 December 2015, 14:24

Zeer ontevreden over Ziggo. Sinds overname van UPC alleen maar fouten gemaakt door helpdeskmedewerkers. Fout op fout. Op een gegeven moment geheel afgesloten met internet, telefonie etc.
Geen compensatie in de kosten gehad. Doorverbinden naar klachtenafdeling wordt geweigerd door de helpdeskmedewerker. Kan het nog erger ? Klant wordt gezien als ? Advies ga naar Ziggo over.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,2

Review door Martijn

02 October 2015, 17:53

Ik hang op dit moment zonder overdrijven 3 uur aan de telefoon met Ziggo. DRIE UUR IN DE WACHT. Nog niemand gesproken.

Schandalig hoe kan een bedrijf in korte tijd zo achteruit gaan.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,8

Review door Arno Willemse

05 September 2015, 20:37

Niet om vrolijk van te worden.
Mijn modem was kapot, gebeld, ik zou in overleg de nieuwe AC router/modem krijgen.
Je raad het al, kreeg wel het zelfde merk opgestuurd de Technicolor, maar nier de AC draadloos variant, die wel beloofd was.
Geemailed en gebeld.
Dat ging wel vlot.
Ik werd gebeld, en er werd mij verteld :
Ja u valt helaas nog in het UPC gebied en daar worden deze nog niet geleverd.
Ik zeg wat ?
En ik zou er een krijgen ?
Ja het integreren van UPC naar Ziggo kon nog wel 3 jaar duren !.
Ik zeg u kunt toch gewoon die modem naar mij laten opsturen vanuit het magazijn ?
Is toch gewoon in Nederland en ik ben toch nu bij Ziggo ?.
Nee dat kon dus niet.

Terwijl in ander deel van Nijmegen , wel al geleverd worden.
Nee dat kon niet waar zijn bleef hij volhouden.
Nee die kennis van mij liet hem zien en was ook bij Ziggo en had hem dus gewoon wel in dat deel van Nijmegen.

Ik vind dit diep triest en waardeloos als je zo behandeld word.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door E.

23 August 2015, 09:24

Eigenlijk heel basic: tot nu toe geen problemen, nergens mee. Buren zouden wel wat last hebben maar in mijn tuin wel een goed (beter) bereik. Typisch maar ik klaag niet.

In overleg aan het kijken met medewerker naar overstap; en kwam tot de conclusie dat het (incl overstapkosten die de mederwerker nog niet had meegerekend) maar 2,50 zou uitmaken. Heel relaxte meedenkende man, deed niet moeilijk - een aanbieding om te blijven zou ik wel leuk vinden; volgende week eens kijken of dat gaat lukken...

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Ronald

27 May 2015, 10:42

Snel Internet van Ziggo is een valse belofte, dit werkt alleen onder de meest gunstigste omstandigheden wanneer er weinig gebruikers op de backbone zitten. Op een dag werkte geen van alle diensten uit ons Ziggo pakket. Was duidelijk dat het probleem extern moest zijn en niet bij ons thuis. Duurde toch twee weken eer ze het probleem gevonden hadden; een gebroken kabel in de straat. Ondertussen 5x met de slaapdesk van Ziggo gebeld die een gemiddelde wachttijd van 14 minuten had.

Er was geen enkele manier waarop Ziggo ons kon helpen met een internet overbrugging voor de komende tijd. Een usb-stick met 4g kon ik misschien voor de helft vergoed krijgen.

Triomfantelijk deelde de helpdesk mede dat BAM-infra dit zou oplossen. Duurde twee weken eer we van BAM een brief kregen waarin een procesduur van een maand werd beschreven zonder toezeggingen. Toen hier geen beweging in kwam hebben we het contract per direct opgezegd. Direct dezelfde dag nog werden alle emails afgesneden. Prima dat was ook de bedoeling.

Inmiddels was er 6 weken geleden al een termijn vooruitbetaling afgeschreven. Na 2x bellen met wachttijd van 12 minuten krijg je te horen dat terugbetalen vervolgens 2 maanden duurt.

Ziggo is nu ook nog gefuseerd met UPC (die zijn sinds de nineties nooit meer op stoom gekomen). Voor de fusie geldt niet 1+1=3 maar 1+1=LESS (lees recensies Radar en andere meldpunten)
Ziggo wil groeien vanuit het oogpunt om niet overgenomen te worden. Dat service hierme bergafwaarts gaat is secundair.



  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Christian

22 April 2015, 11:19

Het begon al slecht met de gratis installatie. Een kabel voor de TV had hij niet en mocht hij ook niet niet even aanleggen, dat ging 80 euro kosten via Installatie plus. Ik heb zelf maar een kabeltje gehaald (een 20m lange voor 20 euro) en aangelegd. Geen enkele moeite, zelfs voor iemand die er eigenlijk niets van af weet zoals ik. Daar vragen ze dus 60 euro voor het eerste uur voor en dan 15 euro per extra kwartier, ZONDER zelfs de kosten van de kabel daarin mee te rekenen! De installateur zei dat ik zou moeten rekenen op een totaal van ongeveer 100 euro. Waanzinnig!
Dus hun gratis 'installatie betrof het indraaien van een schroefje in het bord in mijn meterkast en de modem activeren. Dank je, dat kon ik vast niet zelf. Op hun website staat "onze installateur gaat pas weg als alles perfect werkt'. Nou, hij was vlot weg en de helft van mijn services werkte niet. Ziggo's definitie van perfect is heel anders dan die uit het woordenboek.
Daarna was de service wel goed, geen problemen met tv en internet gehad. Wel was de HD ontvanger zeer langzaam in opstarten.
Helaas ging het weer mis toen ik na hun verhoging naar KPN wilde overstappen. Er ging wat mis bij de overstap service en daar heb ik meerdere keren met Ziggo aan de telefoon over gehangen. En Ziggo kon steeds niets voor mij betekenen zeiden ze. Ziggo bleef me gewoon bleven factureren voor de maand maart, terwijl ik al sinds half januari had gezegd dat ik vanaf eind februari geen service meer wilde. Ik heb toen meerdere keren gebeld, en het op één na laatste gesprek werd mij verteld dat alles vast geregeld zou worden en dat ze me op de terug-bel lijst had gezegd. Ik zou de dag daarop gebeld worden, verzekerde ze mij. Vier dagen later, nog niets, ik bel zelf maar weer. Meisje verteld me dat ik helemaal niet op die lijst sta, en dat de laatste geregistreerde contacten meer dan een maand geleden waren. Handig hoor, ze registreren alleen de contacten die ze uitkomen of wanneer zij jou bellen! Ze vertelde me dat mijn naam niet op de lijst voorkwam en toen vroeg ik of ze dan maar even op mijn nummer wilde zoeken. Nee dat wilde ze niet...
Ze zei zelfs 'dat ze maar even in het midden liet of ik daadwerkelijk gebeld had 4 dagen daarvoor'. Ik werd gewoon door haar voor leugenaar uitgemaakt. Nooit zoiets meegemaakt! Ik ben altijd erg beleefd aan de telefoon maar ik liet me toen wel even gaan, daarna... Waardeloze klantenservice, en dat laatste meisje was te onbeschoft voor woorden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,8

Review door Ben Bernsma

29 December 2014, 15:02

Ik heb thuis (binnen en buiten) slecht tot geen bereik met Ziggo mobiel. Klantenservice bellen heeft hierbij geen zin. Zij worden zelfs boos op jou omdat er slecht bereik is en zij jou niet kunnen verstaan...

Ziggo verwijst je naar Vodafone en Vodafone weer naar Ziggo. Ik kan soms meer dan een kwartier gewoon niet bellen.

Dat is iets waar ze niets aan willen doen. Misschien bij de volgende upgrade van de zendmasten wordt veel gezegd bij Ziggo. Maar dat ligt dus bij Vodafone.

Bellen in het buitenland is ook belachelijk duur, laat staan internetten.

Ik ga nu overstappen...

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door sylvia

22 September 2014, 12:29

Super goede provider !! Ben al meer dan tien jaar trouwe klant
ben eens gaan rond neuzen of ik kon overstappen, we moeten tenslotte op de kleintjes letten in tijden van crissis. Maar omdat Ziggo mij tegemoet komt met een mooie aanbieding waardoor ik 60 euro bespaar het komende half jaar, heb ik besloten om de trouwe Ziggo klant te blijven.
Dat noem ik nu klantvriendelijkheid ten top.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,4

Review door Anonieme gebruiker

19 July 2014, 17:20

Word altijd vriendelijk geholpen, dekking gelijk aan Vodafone netwerk maar dan tegen een betaalbare prijs. Aanrader! Alleen jammer dat er geen buitenland bundels zijn.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,6

Review door laurenne c michiel

06 November 2013, 17:32

Ik ben altijd heel goed geholpen bij ziggo. ben al jaren klant en heb weinig problemen gehad. al bij al top

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,4
Toon meer...

Schrijf zelf een review over Ziggo

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
acht + twee
=