Belnu reviews
Review door c.j de Groot
18 August 2014, 18:24Belnu komt afspraken niet na, na 3 maanden nog geen telefoon otvangen.
Review door Max Beretta
01 April 2014, 19:40Vorig jaar via de Ruijter business center een bestelling gedaan voor 12 abonnementen, na een half jaar zouden we een creditnota krijgen van € 2500,-- in Februari begonnen mrt vragen naar de creditnota, deze tot op heden nooit ontvangen, ondanks alle beloftes nog niets gezien. Doe geen zaken met dit bedrijf, ze beloven service, maar komen hun woord niet na!
Review door Baal van bel nu
10 January 2014, 15:55Abonnement op tijd overgezet (15-10-13). Bijbehorend toestel nog steeds niet geleverd. "Omdat het een courant toestel is heeft de leverancier het niet op voorraad." ?????
Ik raad iedereen af hier een abonnement af te sluiten
Review door Kees Jansen
19 December 2013, 14:46Dit zijn OPLICHTERS. Bestel hier niks.
Je betaalt wel maar ontvangt alleen de simkaart. De telefoon wordt zogenaamd door de leverancier niet uitgeleverd. Wel blijven ze de telefoon aanbieden als hij niet leverbaar is. Er is naast de aangegeven levertijd van 3-7 werkdagen een maximale levertijd van 30 werk(!)dagen. Ook deze 30 werk dagen zijn in mijn geval reeds over schreden. Ik wacht al bijna 4 maanden tevergeefs. Van de provider Tele 2 mag je het abonnement niet opzeggen. Die spelen het spelletje lekker mee.
Review door ben
13 September 2013, 23:22zijn gewoon oplichters ,dat bijv kassa .nl hier niks aan doet dit kan toch niet...
Review door Elena
01 September 2013, 01:42Ik heb in mei 2013 ook negatief geschreven over Bel.nu want het zijn oplichters. Wel je geld innen maar niks leveren! Van tijd tot tijd kijk ik of er nog steeds mensen in trappen en tot mijn verbazing zie ik dat alle klachten tussen dec 2012 en juli 2013 verwijderd zijn. Hoe onafhankelijk is deze site??
Mensen aub niet bestellen bij Bel.nu tenzij je graag bedonderd wil worden!!
Review door NooitmeerBelnu
26 August 2013, 20:02Voor mij nooit meer Belnu.nl.! Ik wacht al weken op mijn iphone 4s..
Talloze loze beloftes van de klantenservice.. Morgen komt u iphone van de leverancier.. Volgende week komt de iphone van de leverancier.. Pff ik vraag toch niet om een iphone 6..?? OVERAL is de iphone 4s te krijgen.. Ik was alleen zo dom om bij deze oplichters te bestellen..
Ik hoop dat iedereen zich bewust is dat belnu heeeel traag levert.. Ik hoop tenminste dat ze leveren.. Volgende smoesje zal wel zijn dat de leverancier is overvallen, lekke band van de koerier?
Geen enkel toestel is op voorraad op hun website.. Wat ben je dan voor bedrijf? Ze kunnen beter bij de efteling gaan werken daar verdienen ze ook geld met sprookjes
Review door Jeroen
21 July 2013, 21:5826-06-2013 bestelling gedaan t mobile met samsung s4
01-07-2013 simkaart thuis en aangesloten maar toestel werd nageleverd CA 4 tot 7 werkdagen
Meerdere malen telefonisch contact en werd door hun werd geïrriteerd medegedeeld dat in hun bepaling stond dat hun 30 dagen de tijd hebben om uit te leveren !!
Even gegoogleled door de vele klachten over Belnu heb ik hun vandaag per mail mede gedeeld dat ze tot vrijdag 26-07-2013 (30 dagen)de tijd hebben om de volledige bestelling bij mij thuis te krijgen
Anders schakel ik mijn rechtsbijstand gelijk in om te krijgen waar ik recht op heb , gelukkig heb ik deze al ruim 10 jaar maar nooit gebruik van gemaakt
Maar blijkbaar kun je in deze tijd niet meer zonder
idd snelle bestelling notatie , maar netjes afwerken HO MAAR !!!
Zoals in dit klachten forum vaker te te lezen is heb ik ook al meerdere keren wel goed zaken kunnen doen met Belnu , maar vanaf nu en voor de toekomst zijn ze mij als klant kwijt !!!
PS Mochten zij dit volgens afspraak wel voor 26-07-2013 afwerken dan zal ik dit hier zeker bij jullie melden ,
Review door van asperen
11 July 2013, 14:27stuur je blackberry op voor de vierde keer dat je beeld wit uitslaat
valt het nu opeens niet meer onder de garantie omdat er twee drukknoopjes los zitten
opeens is het nu gebruiksschade moet niet gekker worden
-------------------------------------------------------------------
Geachte heer Van Asperen,
De schade aan uw toestel valt niet onder de garantie, gebruiksschade. Het toestel kan door het BlackBerry erkende repair center wel worden gerepareerd. De kosten hiervoor bedragen naar verwachting €257,74 (incl. BTW).
Laat ons svp weten of u het toestel ongerepareerd retour wilt of dat u het voor bovengenoemd bedrag wilt laten repareren.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Het Belnu Team
Review door Rayek
05 July 2013, 23:41Ook ik ben met belnu.nl een ervaring rijker, 13 april 2013 en een aanvraag ingediend.
Gaat om een 2 jarige abonnement bij Tele2 met een "gratis" iPhone 4s, vandaag 5 juli 2013 wacht nog steeds op m'n iPhone.
13 weken later na diverse mails en telefonische contact, beloftes dat iedere 2 weken wordt verlengd, ben ik nog steeds wachtende.
Laatste mail vandaag, nog geen reactie op gekregen, volgens de laatste informatie vorige week vrijdag sta ik als 2e wachtende voor een iPhone 4s en ze zouden iedere vrijdag een zending krijgen van de leverancier.
Het is gewoon belachelijk 14 WEKEN mensen!!!!!!!
Dus als jullie hier bestellen zou maar de wachttijd maar incalculeren, maar ik weet het beter.
Belnu.nl houd deze site ook nauwkeurig in de gaten en doen naar mijn mening heel weinig mee, ondanks hun " medeleven".
Ik zal wel een melding geven wanneer ik m'n iPhone binnen krijgt.
Review door Anonieme gebruiker
27 December 2012, 22:44Ik heb vorige week de vijfde toestel in combinatie met abonnement bij belnu.nl besteld in vijf of zes jaar tijd, vorige keer een I-Phone 4, de laatste Samsung Galaxy S III mini, het is altijd netjes en naar tevredenheid verlopen, echt super snel en alles zoals verwacht.
Een keer had moeite met de installatie van de toestel en dacht dat het defect was, gebeld en werd mij verzocht om naar de winkel te gaan van de provider om een nieuwe toestel te krijgen mocht de toestel niet goed zijn, toch bleek niets aan de hand te zijn met de toestel en ben zeer goed geholpen, super service altijd, ik blijf bij belnu.nl bestellen.
Groeten, salah
Review door Anonieme gebruiker
05 October 2012, 16:48Belnu staat op het punt om failliet te gaan. Er worden nog maar mondjesmaat toestellen ingekocht, omdat er geen geld is om voldoende in te kopen. Als er 6 weken na bestelling nog niet geleverd is door Belnu, mag je de overeenkomst annuleren. Ik adviseer jullie dat te doen. Wanneer je belt met de klantenservice wordt het standaard praatje gehouden dat het toestel in bestelling is en WAARSCHIJNLIJK volgende week geleverd wordt. De levering blijft uit en als je nog een keer belt zeggen ze dus dat ze WAARSCHIJNLIJK hebben gezegd. En zo houden ze je aan het lijntje... Succes!
Review door saskia22
03 May 2012, 11:27Ik heb vorig jaar september een abonnement afgesloten bij BelNu en daarbij een blackberry ontvangen. De laatste maand kwamen er strepen over het scherm na het opladen van het toestel. Nu heb ik het toestel opgestuurd voor reparatie. Nu zegt BelNu dat het komt door stoot of val en dat het niet onder de garantie valt. Ik zou 50 euro moeten betalen als ik het toestel terug wil en 239 euro als ik het gemaakt wil hebben. Ik heb het toestel nooit laten vallen want deze zit altijd in het hoesje in mij tas. Dus het kan echt niet komen door stoot of val schade. Ook vind ik het niet normaal dat ik 50 euro moet betalen om mijn toestel terug te krijgen. Ik heb een blackberry abonnement waar ik niets aan heb zonder blackberry gsm en deze loopt nog tot sept. Ik wil een klacht indienen te gen BelNu, ik vind dit geen service. Het toestel is nog geen jaar oud en ik krijg het niet eens terug zonder er voor te moeten betalen
Review door frodo247
04 February 2012, 15:58First of all. Laat je niet leiden door emotie?
Reacties die hier worden geplaatst zijn van MENSEN en wij (mensen) hebben emoties.
- wat voor bestelling je hebt gedaan,
Galaxy Note + KPN abo
- wanneer je de bestelling hebt geplaatst,
begin jan 2012
- hoe de bestelling is verlopen,
goed
- of er eventuele problemen waren,
zij willen het toestel niet leveren. Contract werd geaccepteerd door belnu, en KPN. KPN heeft het prima gedaan, maar deze gaste van Belnu bedenken alles en nog wat om hun verplichtingen NIET na te komen. Waardeloos en volstrekt onbetrouwbaar.
- goede en slechte punten van de winkel.
Goede punten? Grote letters op hun site.
Slechte punten? Te veel om op te noemen. Ongetwijfeld zal ik bij die club nooit en never iets bestellen!
Review door Maite
09 August 2011, 19:53Heb eind juli nog gauw een Vodafone bel+sms+web abo afgesloten in combinatie met een iPad 2 16 GB WIFI. Hun waren met afstand de goedkoopste met deze combinatie. De website is heel duidelijk en de online chat service werkte goed zonder lange wachttijden. Per email word je netjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Toestel en simkaart heb ik netjes een dag na acceptatie door Vodafone ontvangen. De iPad een week later omdat deze niet op voorraad was, maar dat wist ik al toen ik bestelde. Had eerst mijn twijfels om bij Belnu te bestellen maar ben zeker dik tevreden over hoe alles verlopen is!
Review door jeroen21
07 May 2004, 13:40vdghsfgdfvdfvasvasvafvafsvas
Review door knurft
17 March 2004, 20:14Ik heb via deze site een simlockvrij toestel besteld. Alles werd keurig volgens afspraak geleverd en op mailtjes werd vrijwel direct gereageerd. Geen cashback, dus ook wat dat betreft geen problemen!
Review door Rossumderin
29 February 2004, 14:19Heb begin september een mooie ORANGE cashback actie bij hen geregeld.
De cashback van ruim 300 euro zou na 12 weken worden overgemaakt, nu zijn we al maanden verder.. Loze beloften worden gemaakt door hen, eerst zeggen ze het te zijn vergeten daarna wordt verteld dat ik het geld binnen 2 weken zou krijgen weer nix.. 3x waardeloos, terwijl ik bij eerdere bestellingen zo tevreden was...want kennis van zaken en afhandeling hebben ze wel...
groeten Bas
Review door heoheo
04 February 2004, 22:54Heb ervaring met meerdere GSM shop op internet en nooit problemen gehad met Cash Back. Deze keer bij belnu.nl komt het geld gewoon niet. Op e-mail wordt niet gereageerd en telefonisch zijn ze moeilijk te pakken te krijgen. Lukt dat uiteindelijk wel dan is het druk-druk-druk en het geld komt er aan maar dat gebeurt dus niet. Heb nu mij rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld. Belnu is voor mijn in elk geval belnunooitmeer geworden...
Review door R-OO-B
13 January 2004, 14:22Cashback uitbetalling bleef bij mij uit. Veel gebeld, beloftes niet nagekomen. Op het laatst afgesproken dat ik de volgende dag mijn geld wilden hebben. Aan die eis hebben ze zich gehouden. Ik heb het idee dat ze de boel proberen te vertragen.
Review door paheijnen
06 January 2004, 10:00Ik heb reeds een 1/2 geleden een Cash Back Actie van Belnu meegedaan waarbij ik meer dan 300 Euro terug krijg.
Ik heb hiervoor al ongeveer 20 keer gebeld, ge-emailed maar nog steeds geen geld.
Wel zijn ze tot op heden goed bereikbaar en wordt ik redelijk te woord gestaan en vooral veel beloftes die niet worden nagekomen.
Ik hoop mijn geld ooit nog een keer te zien.....
Wat betreft Cash-Back Acties zou ik zeer voorzichtig zijn om met hun in zee te gaan. Het kost heel veel moeite om je geld een keer te krijgen
Review door mslaats
15 December 2003, 12:47In maart 2003 Debitel 90 (Vodafone) besteld. Op dat moment had ik een abonnement lopen bij T-mobile. Volgens Belnu.nl kon ik gewoon vroegtijdig opzeggen bij t-mobile. Belnu.nl zou voor de extra kosten opdraaien en ik zou binnen 2 weken Debitel krijgen.
T-mobile wilde niks weten van een vroegtijdige opzegging, dus eind augustus 2003 eindelijk over naar Debitel.
14 augustus ging mijn abonnement bij Debitel in en na 2 maanden verschillende emailtjes gestuurd waar mijn cash-back bleef, maar geen antwoord.
Gebeld, eind van de week zou ik het hebben. Week erop kreeg ik weer het zelfde verhaal. Toen ik vroeg waarom ze smoesjes verkochten ipv mobiele abonnementen wilde ze al geen moeite meer doen om mijn cash-back te betalen.
Week erop gebeld, betalingsbewijs gevraagd of anders incassobureau op de zaak. Dezelfde dag had ik het geld binnen.
Al met al bij het afsluiten van een abonnement zijn ze erg snel, maar met uitbetalen kun je beter meteen een incassobureau inschakelen.
Review door Kid
15 December 2003, 12:08Ik heb er twee KPN abonnementen afgesloten. De levering was op zich goed, alleen werd er geen cashback uitbetaald. Bellen en/of schrijven had geen invloed. Ik heb een incassobureau op de zaak gezet en binnen een week had ik de volledige cashback op mijn rekening staan. Mijn tip: Geef een incasso-opdracht aan een incassobureau. Dit kun je makkelijk doen via internet volgens het no cure no pay principe. Geef wel expliciet aan dat je de incassokosten aan belnu doorberekent. Dit is zo'n 15% van het openstaande bedrag (incl. btw, commissie, en uittreksel KvK).
Review door kokiakova
30 November 2003, 15:56belnu.nl is qua acties wel aardig maar het woord service komt in hun woordenboek niet voor. cashback komt niet automatisch! Je moet er gewoon voor langs gaan, heb ik ook gedaan. Ik ben het spuugzat dat belnu zich niet aan de afspraken houdt.
Dus voor de mensen die ook erg lang moeten wachten zal ik het adres geven waar je naartoe kunt stappen om je geld op te eisen:
Belnu.nl heeft nl dezelfde eigenaar als:
Mobitel De Ruijter
Misterstraat 89
7101ET Winterswijk
0543-517175
Vragen naar Joost De Ruijter (baas).
succes!!
Review door andy
28 November 2003, 15:111) Afhandeling bestelling: Ik had op een maandag de bestellingen gedaan en vrijdag waren toestellen en al thuis bezorgd.
2) Afhandeling problemen: zie "Uitbetaling cash back".
3) Bereikbaarheid: Nadat simkaarten en toestellen bezorgd zijn had ik nog veel vragen die snel per email beantwoord werden. Echter op de vraag wanneer de cash back er eindelijk komt wordt er per email niet gereageerd. Om belnu.nl telefonisch te bereiken moet je soms een paar minuten wachten.
4) Uitbetaling cash back: Een dikke onvoldoende. Cash back zou na 10 weken betaald worden. Na 20 weken had ik gemaild (geen reactie) en gebeld wanneer cash back komt.Ik zou voorrang krijgen bij de administratie...Over een paar weken weer gebeld:"Ik zal doorgeven aan de administratie dat ze u moeten betalen".Weer niks.Na een paar weken weer gebeld:"Ik zal de cash back persoonlijk regelen".Inmiddels zijn er ruim 6 maanden verstreken.Ik ben bang dat ik het geld (E700,-) niet terugkrijg.
5) Website: Informatie soms onduidelijk: pas als je op "bestellen"-knop drukt weet je meer over de haken en ogen van een aanbieding.
Review door g.baart
11 September 2003, 18:19Ik voel me verkeerd ingelicht over het abonnement en je wordt er maar aan het lijntje gehouden met betrekking terugbetaling ik wacht al 4,5 maanden ik zal het de advocaat in handen geven Jammer!!
Review door RaZoRhEaD
18 August 2003, 10:37Cashbacks ruim na de afgesproken datum terugbetalen blijkt normaal te zijn.
Review door nico.coenen
20 July 2003, 13:41Het abbonement was 120 minuten belbundel bij O2.
Ik moest het abb driemaal aanvragen en na de derde keer toen ik het zat was,dat was 8 aug 2002, kon ik het abb na diverse telefonische aanvragen krijgen.
Mail heb ik ook geprobeert maar geen resultaat
Het bedrag dat ik terug gestort zou krijgen liet geen 2 maanden maar ca 8 maanden op zich wachten, dit na diverse faxen en mail.
Ook heb ik "ook dat nog "aangeschreven en na ongeveer 4 weken werd mijn geld overgemaakt.
In 2002 heb ik ook al eens een abb via belnu afgesloten maar dat verliep vlekkeloos.
Mijn advies vergeet belnu het is waardeloos.
Goed bedoelde mening van N.Coenen.
Review door Foxware
18 July 2003, 10:03Volgens de laatste informatie is Belnu.nl nu pas bezig met het uitbetalen van cash back aan klanten die in maart hun telefoon hebben gekregen. Mensen moeten dus veel langer op het geld wachten dan door Belnu.nl was beloofd. Ik vind dat puur slecht.
Review door slobo
30 June 2003, 09:57Heb in januari D* met Nokia 3510i besteld en in april cashback Vodafone. Ontving spullen de volgende dag in huis. Telefonisch zonder wachttijden bereikbaar op aangegeven tijden. Altijd professioneel en vriendelijk te woord gestaan. Antwoord op e-mail dezelfde dag (tot 3 keer toe). Op cashback wacht ik nog steeds en dat is een slechte zaak. Site kan overzichtelijker.
Kortom, deze shop maakt een goede indruk op mij, al dienen de cashback jagers er rekening mee te houden dat de aangegeven betalingstermijn die zij zich zelf stellen, niet altijd wordt nagekomen.
Review door JackRyan01
27 June 2003, 20:30Heb hier ruim een jaar geleden mijn huidige (Debitel-)abonnement afgesloten. De bereikbaarheid was slecht en de bevestiging liet ook enkele dagen op zich wachten, maar daarna is het wel allemaal goed gegaan. Wat ze beloofd hadden was ook geleverd en ook de cash-back was op tijd betaald
Review door Chickendorp
27 June 2003, 19:26De betaling van mijn cashback is nu al bijna 2 maanden te laat.
Ze zijn hier heel slecht met uitbetalen, het smoesje is telkens hetzelfde, ze zijn bezig met de betalingen van Maart.
Dat hebben ze nu al 3 keer gezegt (met een tijdsduur van 4 weken)
Hoop niet dat ze failliet gaan dan kan ik fluiten naar mijn geld!
Review door TimTH
23 May 2003, 19:09Ik had in december 2002 een Toshiba TS21i met een KPN abonnement besteld bij deze shop. Toestel netjes binnengekregen, alleen liet de cashback even op zich wachten, volgens belnu.nl wegens een achterstand.
Laatst een emailtje gestuurd, om een 2e accu aan te vragen die bij het pakket zou zitten. Kreeg snel een mailtje terug, en de accu de volgende dag binnen!
Review door bou
23 May 2003, 13:09Al een paar keer bestellig gedaan. Over algemeen geen snel antwoord als je een "moeilijke vraag stelt over de cash back". Cash back komt ook paar weken later dan beloofd. Maarnette creditfactuur, zodat je naar de rechter kan eventueel:)
Mooie acties, en ondanks het feit dat je de cah back niet op tijd krijgt ben ik al paar keer teruggekeerd naar belnu.nl
Maar blijven oppassen en vaak mailen (bellen lukt bijne niet) voor je cash back
Review door roestigeriek
22 May 2003, 21:02De cashback laat zeer lang op zich wachten (zou tussen de zes tot acht weken moeten gebeuren, maar inmiddels ben ik dertien weken verder en heb ik nog steeds geen cent gezien) Twee weken geleden kreeg ik de belofte dat ik mijn geld zou krijgen, maar nog steeds noppes. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.
Review door AndréG
15 April 2003, 19:30Lang moeten wachten op de cashback, diverse keren moeten bellen, na een aantal niet nagekomen beloftes is het uiteindelijk toch goed gekomen............
Review door aemdenouden
09 April 2003, 17:50Vorig jaar heb ik er een mobieltje besteld incl. abo en dit jaar doe ik dat weer.
Belnu heeft gewoon SUPER-aanbiedingen!!!!!
Vorig jaar moest ik wel een tijdje op wachten tot mijn gsm binnen was. Toen alle documenten doorgefaxt waren en alles bevestigd was moest ik nog een maandje wachten op m'n mobiel. (Dit had ik er echter wel voor over hoor!!) Dit kwam mede doordat de S45 (Siemens) uit voorraad destijds. Dus ik weet niet of dat altijd het geval is, zo'n lange levertijd. (ik hoop dat het deze keer misschien wat vlotter gaat!) VOLDOENDE (6)
Ik heb ze in die tussentijd natuurlijk regelmatig gemaild en gebeld en ik werd altijd vriendelijk en snel beantwoord. Dus de bereikbaarheid bij belnu.nl vind ik gewoon GOED (8).
Bij belnu.nl hebben ze m'n vraag ook altijd deskundig beantwoord en ik had het idee dat ze echt wel weten waar ze 't over hebben wat betreft abonnementen en gsm's. RUIM VOLDOENDE (7)
De website is wel overzichtelijk en de acties zijn goed te zien en te vinden. Toch zijn sommige zaken vaag. Zo zie je bijna nergens een e-mail adres voor vragen. (alleen bij het bestelformulier) Maar de site geeft voor de rest alle nodige informatie weer, ook al zijn sommige andere sites wel wat completer en komen professioneler over. VOLDOENDE (6)
Review door EmailRatelbant
08 April 2003, 19:48Zie ook het forum. Gisteren gemaild vandaag antwoord binnen. Zoals ik verwachtte ... toppie!
Review door KKeunen
06 April 2003, 13:37Mijn cashdeal is nu (6 april) zo'n 5 weken te laat; elke week bel ik opnieuw dat het geld wéér niet overgemaakt is. Elke keer mooie verhalen over dat 'het geld al overgemaakt is maar het duurt even voor het geld van de Rabobank overgaat naar de Postbank', 'het geld zou al overgemaakt moeten zijn', 'ik zorg ervoor dat het geld binnen 4 tot 5 dagen op uw rekening staat', maar het blijft bij beloftes en geld ho maar. Ik ben dus (eerst wel) zeker niet over deze zaak te spreken. Goede bereikbaarheid etc. is allemaal leuk, maar als klant gaat het je toch voornamelijk om de uitbetaling van de cashback en in mijn geval scoren ze daar dus ultiem slecht terwijl er kennelijk ook geen moeite genomen wordt om het geld nu dan wél meteen over te maken.
Review door edwink
06 April 2003, 13:36na in eerste instantie nogal wat onduidelijkheid over de levering, is alles snel verzonden. Helaas was het pakketje bij TNT/Postagentschap verdwenen. Hierin veel actie door Belnu. blokering is netjes door hen geregeld en betaald.
Ook bij de problemen die ik had met de accu van mijn telefoon, kreeg ik heel snel een nieuwe accu toegezonden.
Communicatie kan echter flink verbeterd worden.
Review door jjj
05 April 2003, 21:37Ik heb in novenmber meegedaan aan de Imode actie. Kpn heeft mij toen geweigerd om nog een abbo af te sluiten. Belnu.nl heeft toen in januari van dit jaar nogmaals mij (zonder mijn toestemming) geprobeert een aansluiting te regelen. Na (herhaaldelijk) bellen bleek belnu.nl dus nogmaals geprobeert de aansluiting te realiseren. inmiddels had ik andere abbo geregeld! Na (herhaaldelijk)bellen bleek het niet meer teruggedraaid te kunnen worden? Niet zo erg zou je zeggen aangezien alles toch gratis is. Maar inmiddels zijn er 3 maanden verstreken en ik heb nog steeds geen geld gekregen. Mijn mening over belnu.nl is dus zeer negeatief naangezien er zonder mijn toestemming achteraf een aansluiting is gerealiseerd en er nog steeds geen uitbetaling van mijn cash-back garantie heeft plaatsgevonden.(ook na herhaaldelijk bellen en mailen)
Erg jammer!!!
Review door akosua
05 April 2003, 08:48Levering en nalevering toestel en accu zeer snel verlopen.
Bereikbaarheid dan wel goed dan weer slecht bereikbaar.
Uitbetaling is geschied alleen ruim 1 mnd telaat persoonlijk heb ik hier geen problemen mee, men zou het wel op de website dienen te vermelden.
Review door Christopher
28 March 2003, 19:52Ik heb een i-mode toestel besteld met eem abonnement. De levering duurde wat langer, maar dat was aangekondigd op de site. Ik heb echter wel meerdere malen moeten bellen om mijn cashback te krijgen. En dan kreeg ik heel vaak een antwoordapparaat, ook als ik belde op tijden waarop dat antwoord appataat mij vertelde dat ik dan een mens aan de telefoon zou krijgen. De cashback is uiteindelijk wel uitbetaald, het juiste bedrag. Ik zou best nog iets bij ze bestellen, maar de cashback afhandeling en de telefonische bereikbaarheid verdienen geen schoonheidsprijs.
Review door C. Oussoren
26 March 2003, 16:27Verscheiden keer zaken gedaan met Belnu, het is nog altijd goed gekomen. Bereikbaarheid per e-brieven, is zeer slecht. Telefonisch wel bereikbaar op de aangegeven tijden.
C. Oussoren
Review door Runner
25 March 2003, 19:08Zeer correct en snel geholpen. Wordt bij eigen belbehoefte meest stilgestaan. Daarop wordt abonnement afgestemd.
Review door Grandmaster D
25 March 2003, 14:44Gebruik gemaakt van de Toshiba Actie. Alles is prima verlopen en door de mogelijkheid van het opzeggen van I-mode heeft het zelfs geld opgeleverd :)
Review door VORST139
25 March 2003, 00:21Snelle levering. Cashback ontvangen na 7 weken. Direct 2 accu,s bij Toshiba ontvangen.
Review door belfreak
24 March 2003, 20:03bestel al jaren bij Belnu, goede akties sterke prijzen, bereikbaarheid is al beter en cash deals zijn bij mij altijd uitgekeerd (een enkele keer te laat). Ze zijn zeker bereid het een en ander uit te zoeken voor je, mailtjes worden de laatste tijd ook correct beantwoord. al bij al alleen maar goeds over Belnu.
Review door effem
24 March 2003, 14:04Terugbetaling cashback: 3 mnd ipv 6-8 weken
tel bereikbaar zeer goed, email wat slechter.
Nasturen 2e batterij Toshiba pas na telefoontje. Toen wel zeer snel nageleverd.
Review door pit
24 March 2003, 13:15Op e-mail wordt nauwelijks gereageerd.
Telefonisch nauwelijks bereikbaar.
Review door Velthuis
24 March 2003, 09:33Twee ervaringen hier.
Lang geleden een los KPN abo waarbij 1 op de 10 mensen een gratis Nokia 3310 kon winnen. En jawel! :D De levering en cashback waren toen erg snel.
Recent een i-mode Toshiba aanbieding gebruikt. Lichte onduidelijkheid over de aanbieding zelf was snel opgelost na een e-mailtje. Vervolgens duurde de levering en cashback erg lang, waarbij de verlate levering goed gecommuniceerd werd en daarmee niet echt een probleem. Voor een beloofde tweede accu moest ik eerst bellen (wat onduidelijk was). De Toshiba-lader bleek bij ontvangst defect en klantenservice was weer snel met oplossing.
Review door servaas
24 March 2003, 08:30Voor mezelf en vrienden/familie zeer regelmatig (enkele 10tallen) hier een bestelling geplaatst.
Dat ik steeds blijf terugkomen zegt wellicht genoeg.
Review door toppelino
23 March 2003, 22:14Ik heb meerdere malen besteld bij deze shop vanwege goede aanbiedingen.
Afhandeling bestellingen: 6 - Meestal gaat het goed, 1x ging het fout maar is met moeite van mij gecorrigeerd. Fout zou bij KPN gelegen moeten hebben.
Afhandeling problemen: 4 - dag 1: niet bereikbaar, dag 2: we bellen terug, niks gehoord, dag 3: we bellen terug, niks gehoord, dag 4: we bellen terug, en dezelfde dag probleem opgelost.
Bereikbaarheid: 5 - Op mail wordt bijna nooit gereageerd, telofonisch enkele uren per dag. In drukke tijden wordt de hele dag niet opgenomen. Er komt dan een antwoordapparaat.
Support: 5 - Zoals gezegd, ik werd niet teruggebeld. Maar elke keer vriendelijke mensen.
Uitbetaling cashback: 5 - Ik heb nog altijd de cashback gehad, maar wel steeds te laat of veel te laat.
Website: 6 - Soms is het niet helemaal duidelijk wat de kosten zijn, maar je komt er wel uit mbv telecomvergelijker.
Review door EmailRatelbant
23 March 2003, 20:51Kwaliteit van de acties die ze hadden (imode was goed). Communiceren is niet de sterkste kant van Belnu (op mailtjes wordt soms gereageerd). Uitbetalen duurt langer dan beloofd maar je hoeft ze niet te manen. Uiteindelijk komt alles wel goed.
Review door roelands
23 March 2003, 16:17Ik heb hier drie keer iets besteld en drie keer is het goed gegaan. Het betrof 1x een los abo, 2x een abo met toestel. Geen problemen gehad en cashback was naar mijn idee op tijd binnen. Bereikbaarheid is inderdaad wat minder. Toch heb ik wel vertrouwen in deze winkel.
Review door Roland
23 March 2003, 13:54Bij mijn bestelling kwam de telefoon maar niet, pas na een soort van dreigbrief sturen had ik de telefoon in huis. De cashback was ook een maand te laat. Op e-mails reageerden ze totaal niet en telefonisch waren ze ook slecht bereikbaar. Ze reageerden juist wel redelijk snel als ik een vraag had over een product, waar ik nog geen bestelling voor had geplaatst.
Maar toen ik besteld had, kreeg ik totaal geen enkel antwoord meer op mijn e-mails.
Review door FlexieLexie
23 March 2003, 13:31Service bij een defect toestel was perfect. Cashback pas na 3 maanden
Review door maria breedspleet
23 March 2003, 13:28Bereikbaarheid is gewoon slecht te noemen; emails worden niet goed of helemaal niet beantwoord en telefonisch alleen maar een antwoordapparaat.
Review door bartvries
23 March 2003, 13:17cash back elke keer vertraagd ondanks beloftes dat het al overgemaakt was.