GSM Topdeal reviews
Review door joshua
19 February 2014, 18:28geen problemen gehad
zeer lage prijzen
top deal dus!
Review door E.H. Orth
30 January 2014, 18:49Als ik een totaalcijfer zou mogen geven: 1
GSMtopdeals/Miky beveel ik bij niemand aan.
Met T-Mobile heb ik, tot dit begon te spelen, wèl positieve ervaringen gehad. Ze krijgen het voordeel de twijfel.
28 nov 2013: Bij GSMtopdeal (Miky) nieuw T-Mobile contract afgesloten met toestel, Nummerbehoud en verplichte nieuwe SIM-kaart, ingaand zodra oude T-Mobile-abonnement is afgelopen (20 dec). Prima, terugkoppeling en verdere berichtgeving is erg uitgebreid en wekt vertrouwen.
Vervolgens, op 6 dec, fout bij aflevering, de AMP-Logistics chauffeur is blijkbaar menselijk en maakt fout. Bezorgt pakketje op verkeerd adres, daarna heeft hij het pakketje weer opgehaald, pakketje blijkt geopend te zijn, aan mij de keus om dit geopend pakket te accepteren of te weigeren. Natuurlijk weiger ik. Jammer, ben wel voor niets een halve dag thuis gebleven.
Mail ontvangen dat er op een andere dag, 10 dec, geleverd gaat worden, verdere berichtgeving zal, zoals gebruikelijk, op de ochtend van de dag van levering gestuurd worden.
Op dag van nieuwe aflevering, 10 dec, 's-middags nog niets gehoord, geen mail ontvangen, toch maar even op de site gekeken, (was op 9 dec ook nog gedaan), hier staat te lezen dat pakketje terug gestuurd is. Fijn zo'n gebrek aan terugkoppeling. 2e halve dag voor niets thuisgebleven.
Later die dag krijg ik wel weer terugkoppeling: een mail met nieuwe contractgegevens. De offerte waar ik gebruik van had gemaakt, blijkt inmiddels verlopen te zijn.
11 dec: Met Miky gebeld, vragen over contract gesteld. Beloofd wordt, dat het in orde gemaakt zal worden en ook met de eind- en begindatum van het oude respectievelijk nieuwe contract zal het goed gaan. Mocht het niet zo zijn, dan dien ik zelf contact op te nemen met Miky. Wel vreemde terugkoppeling dus.
11 dec: Mail dat toestel niet in voorraad is. Zal naar verwachting rond 18/20 dec geleverd worden.
16 dec: Mail, Toestel is weer aanwezig en kan geleverd worden. Afspraak gemaakt voor 18 dec.
18 dec: Toestel wordt eindelijk thuis afgeleverd, een keer niet voor niets thuisgebleven, wonderen bestaan nog. Dacht ik toen...
SIM-kaart in toestel gestopt, gegevens overgehaald, bijna helemaal gelukkig.
19 dec: SMS van T-Mobile dat SIM-kaart geactiveerd is. Precies op tijd, want op 20 dec loopt mijn oude contract af. Helemaal gelukkig: telefoon werkt, oude nummer is gebleven, mooi toestel (Sony Xperia SP).
13 jan 2014 blijkt dat er teveel van de rekening is afgeschreven, naar ik aanneem door de korte periode waarin daadwerkelijke levering, activeren van nieuwe SIM en aflopen oude abonnement + kosten berekening heeft plaats gevonden. Volgens My T-Mobile loopt mijn oude abonnement nog steeds door, zonder de korting van 50% die ik tot 19 dec wèl kreeg. Contact opgenomen met T-Mobile: een vriendelijk gesprek, er is ergens een foutje gemaakt, zal binnen 2 dagen in orde gemaakt worden en zichtbaar moeten zijn op My T-Mobile. Het teveel betaalde zal worden terug gestort. Ben er, inclusief wachttijd, zo'n 15 minuten mee bezig geweest. Heel acceptabel.
21 jan 2014: Er blijkt nog steeds niets in orde gemaakt te zijn. Vreemd, want dat heeft T-Mobile mij niet laten weten. Geduldig genoeg geweest, nog maar eens bellen. De servicedesk-medewerker kan mij met mijn vragen niet verder helpen en verbindt mij door met een andere afdeling. De vrouw probeert mij heel hooghartig en op uitermate onsympathieke wijze duidelijk te maken, dat ik wat fout gedaan heb. Ik zou niet weten wàt ik, buiten het gebruik maken van de diensten van Miky om, fout gedaan heb. Oh, ik zou een contractverlenging aangevraagd hebben. Enkele keren de mails van Miky, waarin duidelijk van contractvernieuwing sprake is, voorgelezen. Uiteindelijk, na ongeveer 5x voorlezen en de vraag of ik contractvernieuwing moet uitspreken als contractverlenging, bindt de vrouw wat in. De fout moet volgens haar bij Miky liggen. Dat kan heel goed, want daar hebben ze, voor zover ik ervaren heb, nog nauwelijks iets goed gedaan. Ik moet zelf maar even contact opnemen met Miky en daar de dingen geregeld zien te krijgen. Niet bepaald het stukje vriendelijkheid en dienstverlening dat ik van T-Mobile gewend ben en wat ik verwacht had. Maar goed, als dat het enige is wat helpt, bel ik Miky wel weer.
Aansluitend gebeld met Miky. Miky-medewerker aan de lijn, die een volkomen ongeïnteresseerde indruk maakte (het was bijna 17:15 en Miky zou tot 17:30 bereikbaar moeten zijn. Ik kreeg heel sterk de indruk dat de afsluiting van de dag voor deze medewerker al had plaats gevonden.) Het enige positieve wat ik van de man te horen kreeg, was dat hij mijn telefoonnummer zou noteren en dit briefje bij zijn leidinggevende op het bureau zou leggen, die mij dan de volgende dag zou terug bellen.
Inclusief alle wachttijden etc, ben ik deze dag ruim 2 uur aan de telefoon geweest.
22 jan 2014: Rond het middaguur nog steeds niet teruggebeld, (waarom verbaast mij dit niet?) dus zelf maar weer contact opgenomen met Miky. Gelukkig een vriendelijkere medewerker aan de lijn. Zaak uiteen gezet, Miky-medewerker zal later die dag de juiste gegevens naar T-Mobile sturen, en T-Mobile zal mij vandaag, of uiterlijk morgen, telefonisch of per SMS op de hoogte houden.
24 jan 2014. Nog niets gehoord, geen bericht of SMS ontvangen. Contact opgenomen met T-Mobile. Nu wel een vriendelijke en goed-onderlegde medewerkster aan de lijn, die heel goed duidelijk maakt wat er fout gegaan is bij Miky, hoe dat door Miky opgelost moet worden en zich ook uitgebreid excuseert voor het feit dat ik, technisch gezien, geen klant van T-Mobile ben en dat zij daarom geen contact met Miky kan (en mag) opnemen. Ik snap haar wel, maar ik blijf het vreemd vinden. Op de vraag hoe ik Miky zover kan krijgen om eindelijk eens wat (goed) te doen en welke dwangmiddelen ik eventueel zou kunnen gebruiken, kreeg ik de volgende antwoorden: 1) Klacht bij T-Mobile, 2) Klacht bij Miky, 3) Klacht bij Opta.
25 jan 2014: Mail gestuurd met als onderwerp "Kan dit eindelijk opgelost worden?" naar info@miky.nl
In deze mail een overzicht van de gehele geschiedenis tot nu toe, met daarbij alle mails en de bij de telefoon geleverde bijlagen. En daarbij de niet onredelijke vraag wanneer Miky het eindelijk goed doet en hoe de acties van Miky tot nu toe op mij zijn overgekomen en hoeveel tijd een en ander mij al gekost heeft.
27 jan 2014: Bij T-Mobile gecontroleerd of er in My T-Mobile al een wijziging zichtbaar is. Is niet het geval, wel is zichtbaar dat er weer een te hoge nota, gebaseerd op het doorlopende, oude abonnement, in rekening is gebracht.
Miky gebeld, vriendelijke juffrouw, na enig zoeken is mijn mail terug gevonden. Alle gegevens zullen worden doorgezet naar de leidinggevende, waarna die met mij contact zal opnemen. Ik heb mijn lesje ondertussen geleerd, en ga hier niet mee akkoord. Ik wil dat de leidinggevende direct belt en dit dezelfde dag aan mij terugkoppelt. Is wel het minste wat je mag verwachten van een bedrijf dat zich als "Feedback Company" profileert, want afgezien van de aanvraagbevestiging en de aanvraagstatus op 2 dec 2013, is er door Miky niets terug gekoppeld. Terugkoppeling als de zaken gaan zoals ze verwacht worden te gaan, is leuk en fijn, maar niet meer dan dat. Terugkoppeling als er zaken mis gaan, of als er klachten zijn, daar heb je wat aan. Daar leert een bedrijf wat van, het houdt de klant tevreden en het maakt dingen inzichtelijk en transparant (de moderne toverwoorden).
Inderdaad word ik nog dezelfde middag terug gebeld door de leidinggevende. Zij stuurt de juiste gegevens naar T-Mobile en zal mij een mail daarover sturen.
28 jan 2014: Een mailtje van de Miky-leidinggevende ontvangen. Gegevens zijn door gestuurd naar T-Mobile, maar daar kunnen ze, volgens het mailtje, als gevolg van een storing, op dit moment niets doen.
30 jan 2014: Nog steeds geen aanpassing op My T-Mobile te zien. Storing duurt wel erg lang, of zou het, heel misschien, een smoesje zijn geweest? Hoe kom ik toch zo cynisch...
Gebeld met T-Mobile, van Miky verwacht ik toch niets meer, die heeft een afwachtende houding aangenomen en monitoort blijkbaar niet wat de status bij T-Mobile is.
Op 27 jan is er inderdaad iets van Miky binnengekomen. (Wie had dat verwacht, ik in ieder geval niet). Doorlooptijd is ongeveer 2 weken. 2 weken? Om een wijziging in de database aan te brengen? Nou moet het niet nog gekker worden. Toevallig heb ik wat ervaring met databases... Ik heb nu duidelijk aangegeven dat ik de gang van zaken meer dan zat ben (ik ben volgens mij ontzettend geduldig en coulant geweest) en dat ik mij bezin op maatregelen. Negatieve publiciteit is op dit moment het enige wapen dat ik heb, en dat wapen ga ik dus ook benutten. Allereerst deze website, dan even googlen en dit verhaal op zoveel mogelijk plaatsen neer zetten. En wie weet, misschien is T-Mobile of Miky daar gevoelig voor.
Een klacht bij T-Mobile wordt pas opgepikt als Miky zijn werk goed gedaan heeft en je echt klant bij T-Mobile bent. Mosterd na de maaltijd dus.
Review door Eric
05 September 2013, 23:29IK ben zeer ontstemd over GSMTopdeal en T-Mobile.
Ik heb via GSMTopdeal een mobiel met T-Mobile abonnement gekocht.
GSMTopdeal verkopen alle telefoons simlockvrij en dat heb ik bij de aankoop nog speciaal laten bevestigen.
Na afloop van mijn abonnement wil ik veranderen van provider, maar blijkt de telefoon niet simlockvrij te zijn. GSMTopdeal verwijst mij door naar T-Mobile en visa versa. Het komt erop neer dat zogauw het abonnement afgelopen is ze niets meer voor je doen, ondanks dat de telefoon al simlockvrij moest zijn.
Daarnaast heeft de verkopende partij de wettelijke verplichting na 1 jaar op verzoek van de koper de mobiel gratis simlockvrij te maken. Ik heb dus de unlockcode moeten kopen.
Zorg dus ervoor dat je voor afloop van je abonnement ten alle tijden je unlockcode opvraag bij GSMTopdeal of T-mobile.
Review door Eef
21 May 2013, 14:53Tweede abonnement afgesloten en zoals ik gewend ben van GSM Topdeal alles weer keurig geregeld. Je moet natuurlijk wel even reageren op de mail die ze sturen waarin je een link moet aanklikken en de besteldatum moet doorgeven. Doe je dit niet binnen de afgesproken tijd dan gaat het mis. Maar dit is uiteraard niet de schuld van GSM Topdeal. Verder verwijzen ze je na de activatie naar T-Mobile. Je krijgt daar keurig een inlogcode en de klantenservice is prima. Ik ben al jaren abonnee van T-Mobile en zowel in het binnen als buitenland heb ik altijd en overal een goed bereik. Ik heb dus nu totaal drie abonnementen bij T-Mobile waarvan twee via Topdeal. Super! Een echte aanrader.
Review door Anonieme gebruiker
11 January 2013, 10:41Wat een ballentent. Slechts dozenschuiver voor T-Mobile, maar als er echt \"stront aan de knikker\" is, verwijzen ze je gewoon door naar T-Mobile (staat in de kleine lettertjes!). En T-Mobile heeft wel een klantenservice maar geen \"service aan klanten\". Een ogenblikje duurt bij T-Mobile al snel 20 minuten (á 0,25 p/m). Zit hier dus met een telefoon die vanaf oktober 2012 bijna geen gesprekken ontvangt. Gebeld met GSM Topdeal, heeft toen T-Mobile laten peilen. Wat doen die sufferds, gaan ze na twee weken testen mij proberen te bellen op mijn GSM. Maar die ontvangt geen oproepen, vandaar de klacht. Nu hebben ze eind december een brief gestuurd. Of ik ze even wil terugbellen. Ze geven aan dat de klacht gegrond is, maar de 60 dagen zijn nu verlopen. Dus stuur je telefoon maar in ter reparatie. Weet niet wat er aan dit toestel te repareren valt, maar ze willen geen omruiling doen.
Ben nog steeds teleurgesteld in hun klachtenafhandeling. Je denkt dat je een overeenkomst met GSM Topdeal sluit, maar verantwoordelijkheid schuiven ze dus direct door naar T-Mobile.
Review door mestirke
16 January 2010, 22:38Ik heb een Samsung omnia besteld ik moest 1 maand wachten voor de levering uiteindelijk heb ik de telefoon gekeregen maar een telefoon die al eerder 4 keer bij andere mensen is opgestirrd alles zat te rommelig in de doos en in de telefoon boek zat namen van andere mensen en ik heb later contact met hun opgenomen maar hoe die mensen mij hebben behandeld was niet normaal ik kon niets regelen met die mensen mijn zus heeft ook de zelfde probleem gehad die heeft ook een telefoon besteld hit ging om een nokia 6300 maar bij die telefoon was de display defect en zij kon die telefoon ook niet omruilen..
Ik vind dat GSMTOPDEAL ALLEEN MAAR DEFECTE TELEFOONS REPAREERT EN DIE TELEFOONS WEER DOOR VERKOPEN DAT IS GSMTOPDEAL>>Defecte telefoons van tmobile opruimen en weer doorverkopen ..Dat is in het kort Gsmtopdeal Dus ik raad iedereen aan dat ze met gsmtopdeal moeten opletten is een gevaarlijke website..
Review door Jeffrey83
29 October 2008, 18:30Nu voor de tweede keer iets besteld. Ging wederom zeer soepel en snel. Ik ben dus zeer tevreden met de afhandeling van GSMTopDeal!
Review door bedeve
20 October 2008, 20:42De deal: Relax 400 Sim only voor € 8.75 per maand.
Hoezo Sim only?
Nee hoor gratis Samsung E950 erbij.
Topdeal dus !!
Nou zijn er meer prijsbrekers,maar meestal zorgt een lage prijs voor het inleveren van klantvriendelijkheid cq service.
Zeker niet bij GSM Topdeal.
Duidelijke informatie,per activiteit in de afhandeling van je aanvraag en het proces van verzending een heldere email.
Aflevering via koerier die de klantvriendelijkheid persoonlijk maakt.
Dus niet alleen een Top deal maar ook een Top service.
Aanrader !!
Review door Hugo Boss
02 October 2008, 11:43Twee maanden terug ook een bestelling geplaatst op gsmtopdeal.nl.
Binnen enkele dagen werd alles keurig bezorgd door de koerier op het juiste tijdstip, en ik kon meteen beginnen.
Het overzetten van mijn nummer is erg moeizaam gegaan, maar dit lag meer aan T-Mobile en aan debitel dan aan gsmtopdeal. Zij hoefden alleen maar mijn gegevens door te geven, dus daar konden zij niets aan doen.
Zeer tevreden over de afhandeling van deze goede aanbieding!
T-Mobile Flex30 SO voor 5 euro per maand met gratis Samsung M110 ;)
Review door BB-one
01 October 2008, 17:40Meerdere bestellingen via gsmtopdeal geplaatst zowel per telefoon (T-mobile nummer) als via de website. Alle keren goed en snel geholpen. Enkele dagen / dag voor afgesproken aflevertijd word je gebeld voor een bevestiging van de aflevering. Wat erg fijn is is dat je geen contracten hoeft te tekenen en terug te sturen, maar dat dit door de koerier die je spullen komt afleveren geregeld wordt. Indicatie van de aflevertijd kun je via een website controleren en is redelijk accuraat (wordt op de minuut aangegeven!!) Geen aftersales nodig gehad dus geen mening daarover. Website vind ik wat minder overzichtelijk maar voldoet goed.
Review door janbettink
14 September 2008, 21:41weinig aan toe te voegen, er ging eigenlijk niets mis, alles is zeer soepel verlopen.
Review door statusquo
12 September 2008, 10:0813 juli een abon. besteld van T-mobile. Een € 30 abon. voor € 7,50 met een gratis SE K770i. Alles prima geregeld en binnengekomen. Geen problemen mee gehad. Het probleem begon toen ik mijn eerste rekening zag. er werd € 15 ingehouden. Gelijk gebeld naar T-mobile en het zou de volgende maand gecorrigeerd worden, Niet dus. Er moest een code opgestuurd worden,die de korting doorgeeft die ik krijg, door Gsmtopdeal en dat was niet gebeurd. Ik naar Gsmtopdeal gebeld en die hadden de code doorgegevenen dat deden ze niet nog een keer. Ze zag wel dat het een abon. van € 30 voor € 7,50 was. Ga maar naar T-mobile zeiden ze . Ik naar T-mobile gebeld en die verwezen mij weer naar Gsmtopdeal.
Ik heb helaas al de emails verwijderd waar de gegevens in staan van de bestelling. Op de papieren die ik gekregen heb staat dat niet op.
Nu heb ik maar een brief naar Gsmtopdeal gestuurd en hopen dat het goed komt. Ik heb geen poot om op te staan.
Of heeft iemand dezelfde aanbieding gehad en daar nog wat bewijzen van zodat ik die kan opsturen?
Zo ja kan ik die dan krijgen om op te sturen?
bvd
Review door aaron
20 June 2008, 16:28Een Sony Ericsson W810i besteld i.c.m. superdeal van Orange, 20 voor 8,95 p/m 24 maanden. En hetzelfde toestel besteld i.c.m. superdeal Orange 20 voor 7,50 18 maanden.
Makkelijk bestelproces. Je kan zelf een dag en dagdeel kiezen en alles werd gewoon keurig op tijd bezorgd. Koerier maakt foto's van legimatie en bankpas en 25 euro pinnen gewoon aan de deur. Makkelijker kan niet.
Facturen van Orange zijn allemaal correct, de factuurkorting wordt gewoon gegeven dus ik betaal maar 8,95 en 7,50 in plaats van tweemaal 20.
Review door berkelboy
19 June 2008, 22:46Ik heb de HTC Touch besteld met de orange 30 euro voor 12,50 deal. Bestellen was telefonisch, en bij aflevering 1 cent pinnen bij ritmo. Ging perfect, via track & trace kon ik ook de tijd zien die voor mijn aflevering ingepland was. Helaas werd dit 1 uur later, maar voor de rest, dikke plus!
Review door kukel
19 June 2008, 21:34In 1 woord perfect. Afhandeling duidelijk (vele emails), aflevering snel en flexibel.
Review door sjeroen
17 May 2008, 10:01mooie aanbiedingen met factuur korting of simonly . heb van de factuur korting 2 en simonly 1 abo. Duidelijk via email afspraak zelf datum prikken en bedrijf beld een dag van te voren voor bevestinging.Ik had bij 1 bezorging mijn bankpas op werk vergeten heb toen een nieuwe afspraak moeten maken en dat ging wel snel jammer dat je een 0900 moet bellen maar dat is de koerier extern.
verder pinnenen koerier maakt foto's van legitimatie en bankpas.
zeker een aanrader
Review door Jeffrey83
16 May 2008, 14:49Keuze uit interessante aanbiedingen. Bestelling gaat zeer snel en status wordt zeer regelmatig per email aangegeven. Ook het nummerbehoud en uitgestelde ingangsdatum van abonnement is goed geregeld.
Review door rickert
08 April 2008, 16:32Erg scherpe aanbiedingen om uit te kiezen. 4 dagen nadat ik mijn bestelling heb gedaan stond de koerier op het afgesproken tijdstip op de stoep. Zeer professionele indruk, vanaf het moment van bestelling tot de uiteindelijke online activering van de simkaart.
Review door rickert
08 April 2008, 14:59Zeer scherpe aanbiedingen, mijn bestelling werd meteen verwerkt en na 4 dagen kwam de koerier op afgesproken tijdstip langs met het pakket. Erg professioneel, van moment van bestelling tot de online activatie van de simkaart