GSMPlaza reviews

Gebruikersbeoordelingen GSMPlaza

Gebaseerd op 21 reviews
5,0
Bereikbaarheid
Uitbetaling cashback
Website
Support
Afhandeling bestellingen
Aftersales
Totale indruk

Review door weesje

16 October 2013, 16:52

topper

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door Joanna1

11 February 2009, 13:30

Ik doe er nooit meer zaken mee. Ze zouden m`n abonnement verlengen en in plaats daarvan hebben ze 2e abonnement voor me afgesloten. Ik heb binnen de termijn gereageerd dat het niet goed is gegaan maar niemand was er bereid om met te helpen. Half uur in de wacht voordat je iemand aan de telefoon krijgt (al onze medewerkers zijn in gesprek-verhaal), laat of helemaal geen reactie op een e-mail en van kastje naar de muur sturen. Daar zijn ze goed in.
Ik vind het een flut winkel en raad ik het het sterkste af om daar zaken mee te doen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,2

Review door peer2210

05 February 2008, 00:34

abonement met toestel en kado bestelt maar zit daar al meer dan 2 maanden op te wachten ik heb al een paar keer een mail gestuurd de eerste keer kreeg ik antwoord maar wisten ze niks en later heb ik geen bericht meer terug gehad

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,0

Review door iekemar

15 November 2007, 12:36

Op 11 september 2007 een Nokia N80 bij deze toko besteld, met een verlenging van mijn Telfortabbo. 13 sept is mijn contract verlengd bij Telfort, maar er werd helaas geen telefoon geleverd. Na ca. één maand en diverse belletjes en mailtjes, bleek dat het toestel niet meer leverbaar was. Dit werd niet door henzelf gemeld, maar hier kwam ik achter aangezien een bekende navraag deed bij andere telefoonwinkels vanwege interesse in het toestel.

Ik heb GSMplaza gemaild met de vraag of het correct is dat het toestel niet meer leverbaar is en de vraag of zij mij dan de N81 zouden willen leveren. Daarmee gingen zij akkoord, ik zou de N81 binnen 3 dagen in huis hebben. Na een ruime week wachten heb ik ze zelf maar weer eens gebeld. Daar was niks bekend over een N81, uiteindelijk konden ze iemand vinden die dan wel weer van dit voorstel afwist, maar het probleem was dat de N81 nog niet leverbaar is. Mij werd een tegenvoorstel gedaan met telefoons waar ik niet gelukkig van werd. Uiteindelijk heb ik zelf gevraagd naar de meerprijs voor een N95 en zo kwamen we er na 20 minuten (á 0,25 EUR per minuut) eruit, binnen 3 of 4 werkdagen zou de telefoon worden bezorgd, het toestel was op voorraad. Nu, 8 dagen later heb ik dus ook nog geen N95. Net weer naar die toko gebeld waar in vredesnaam die telefoon blijft. Nu was niet bekend dat met mij was afgesproken dat mij de N95 zou worden geleverd en was deze telefoon niet meer op voorraad, deze moet weer besteld worden............ zucht......

Mijn e-mails worden nauwelijks beantwoord, waardoor ik verplicht ben weer te bellen met het telefoonnummer wat 25c/pm kost.
Al met al is mijn ervaring dus niet goed te noemen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,0

Review door Andre Enders

02 November 2007, 10:06

Op 5-9-2007 2 mobieltjes besteld. Waren niet leverbaar. Zit nu op 7-11-2007 nog steeds op het terug storten van mijn geld te wachten.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,0

Review door Esther28

02 October 2007, 16:50

Vorige week verlengde ik mijn abonnement via gsmplaza.nl. Ik kreeg een bevestiging per mail, waarin een link stond waar ik het contract kon uitprinten. Ik wilde deze link meteen gebruiken, aangezien de door mij uitgekozen actie nog maar 5 dagen gold. Helaas werkte de link niet. De volgende dag meteen met gsmplaza gebeld. Ja, onze site werkt niet naar behoren, we sturen u het contract toe. Ik nog gevraagd of ik dan wel op tijd was. Dat was geen probleem ik kon het contract en kopie van bankafschrift en ID ook mailen. Woensdagochtend heb ik alles gemaild. Vrijdag nog geen reactie, ondanks mijn extra email met vragen. Maandag opnieuw gebeld. Ja, hoor mevrouw we hebben alles gekregen en zodra we akkoord van telfort hebben wordt uw gsm opgestuurd. Ik vond het al lang duren (in vergelijking met andere gsm winkels) Vandaag kreeg ik onderstaande mail:

Wij hebben uw aanvraag mobiele telefonie na de geldigheidsdatum van de actie ontvangen. Inmiddels heeft de provider de actie gewijzigd, waardoor wij helaas de door u uitgekozen actie niet meer kunnen realiseren. Om uw privacy te waarborgen zijn de door u opgestuurde documenten vernietigd.

Wij adviseren u om voor de actuele aanbiedingen onze website GSMPlaza.nl te raadplegen. Voor de aanbiedingen van Telfort kunt u gaan naar
de GSMPlaza.nl telfort pagina.


Heeft u vragen of opmerkingen, aarzel niet en neem contact met ons op!


Met vriendelijke groeten,
Het GSMPlaza Team!

Nou....je kunt je voorstellen dat ik kwaad was. Ik belde om verhaal te halen, maar die vrouw achter de telefoon snapte er geen bal van. Ik raad iedereen dan ook aan vooral geen abo bij gsmplaza af te sluiten!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,0

Review door maaike2001

31 August 2007, 15:50

Ze helpen je heel graag als je je contract wil verlengen maar zodra je accoord gaan zijn ze niet te bereiken en al helemaal niet hulpvaardig. Mijn contract loopt nu bijna een jaar en door een rekenfout van hun beloven ze nu al 9 maanden geld terug te storten. Je kunt ze bellen voor 20 cent p/min. en mailen maar dit alles heeft geen enkele zin. Ik zou zeggen, blijf gewoon dingen regelen via je profider want ook T-Mobile is niet over hun te spreken!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,6

Review door Beert19

10 August 2007, 21:47

Slechte ervaringen met GSM plaza. Op 25 juni een bestelling geplaatst voor abonnement bij T-mobile en telefoon. Dat liep in eerste instantie goed. Het ging wat moeizaam bij het nummerbehoud (moest er zelf achteraan bellen, verkeerde datum was doorgegeven..). Ook zijn mijn persoonsgegevens niet volledig doorgegeven aan t-mobile, maar daar is nog overheen te komen.

Wat ik wel slecht vind, is dat er vervolgens NIET gereageerd werd op mijn mailtjes waar mijn bestelling bleef. Mijn abonnement is ingegaan op 31 juli en ik heb nog steeds geen telefoon. Op vier mailtjes is niet gereageerd. Telefonisch heb ik het twee keer geprobeerd. In het eerste geval zou mijn toestel overmorgen opgestuurd worden. Enkele dagen later kreeg ik een mail dat hij niet meer leverbaar was.. Na het tweede telefoontje zou er een simkaart opgestuurd worden. Ik heb hem nooit gezien.

Vandaag stond er wel een postbode voor de deur met de telefoon (eindelijk). Maar het remboursbedrag was 212 euro i.p.v. de afgesproken 15 euro voor het toestel. Dus die mag de postbode mee terugnemen.

Al met al waardeloze service. Ik heb vijf mailtjes gestuurd in de afgelopen 6 weken en slechts op de eerste ontving ik een antwoord. De twee telefoontjes hebben tot niks geleid, aangezien er loze beloftes gedaan werden.

Van T-mobile heb ik inmiddels een simkaart (gratis) ontvangen, zodat ik in elk geval kan bellen met een oude telefoon. Complimenten aan t-mobile. Echter zeker niet voor GSMplaza. Hun slogan "Snel, betrouwbaar en betaalbaar" hebben ze in elk geval niet waargemaakt.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,0

Review door toy

04 June 2007, 15:32

In april 2007 een Nokia N95 besteld, deze zou eind mei geleverd worden. Eind mei werd abbonnement overgezet, maar telefoon bleek opeens niet leverbaar, waardoor ik niet meer kon bellen (SIM lock op oude toestel). GSM plaza had hier weinig boodschap aan, ze vonden het 'heel vervelend'.
Na meer dan een maand wachten uiteindelijk een toestel ontvangen, maar met een veel kleinere geheugenkaart als op de site stond aangegeven.

Op emails wordt traag of helemaal niet gereageerd.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,0

Review door mnstr_mtch

23 January 2007, 00:55

Vorige maand bestelling geplaatst op gsmplaza.nl. Telfort abo met nokia 6020 + Xbox 360.
Snel bericht gehad dat het contract in ontvangst en in behandeling werd genomen.

Tot op heden nog NIKS gehoord. Gemaild en ook nog steeds geen antwoord gekregen. Ik zie nu van de aanbieding af en ben dus zeer ontevreden over de communicatie en service.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,0

Review door mnstr_mtch

23 January 2007, 00:55

Vorige maand bestelling geplaatst op gsmplaza.nl. Telfort abo met nokia 6020 + Xbox 360.
Snel bericht gehad dat het contract in ontvangst en in behandeling werd genomen.

Tot op heden nog NIKS gehoord. Gemaild en ook nog steeds geen antwoord gekregen. Ik zie nu van de aanbieding af en ben dus zeer ontevreden over de communicatie en service.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,0

Review door Nikos2005

05 December 2005, 12:14

Mijn aanvraag van een verlenging van mijn abonnement met toestel werd afgehandeld binnen de vier werkdagen ervoor stond, zonder problemen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,0

Review door kvm

02 April 2005, 15:38

Nieuw toestel Nokia 6230 besteld, maar ik krijg een gebruikt toestel met een defecte camerafunctie. Na telefonisch contact wordt mij geadviseerd om naar een andere Nokia dealer te gaan om daar het toestel te laten repareren (wat ongeveer 4 weken kan duren)... Handig met een zakelijke telefoon! Maar nog erger ze doen niks aan het feit dat het een gebruikt toestel is en dat is het echt... namelijk geopende verpakkingsmaterialen en ook in de telefoon zijn diverse functies gewijzigigd. En aangezien ik dit toestel al eerder heb gehad weet ik ook dat er standaard spellen in staan en ook wat voorbeeld afbeeldingen en geluiden etc. Alles was al verwijderd!!
Dus gewoon een gebruikt toestel. Ik verwacht ook nog steeds een ander toestel.

Zeer matig bedrijf!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
6,6

Review door SiC

12 March 2005, 19:51

Op 9 maart om 21:33 de volgende mail gestuurd:
[quote]
Geachte Heer/Mevrouw,

Zojuist heb ik een blik geworpen op uw online shop, zoekende naar een aanbieding (liefst orange free 32.50) samen met een recent uitgebrachte GSM, de Nokia 7710. Helaas heb ik dit toestel niet op uw site gevonden.

Kunt u mij vertellen wanneer u dit toestel verwacht, en eventueel hoeveel dit toestel gaat kosten samen met een orange free 32.50 abonnement (2 jaar)?[/quote]

Op 10 maart om 11:13 de volgende reactie gehad:
[quote]
Beste <ik>,

Dit toestel zou elk moment leverbaar kunnen zijn, mits nokia de uitlever datum niet aanpast.

Prijzen i.c.m een abonnement zijn er helaas nog niet.
met vriendelijke groet,

Namens het GSMPlaza Team,
<hun>
[/quote]
Snelle reactie, echter als iemand zegt dat het toestel pas in april leverbaar is, is dat niet ieder moment. (duurt dan nog +/- 3 weken!)

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
7,0

Review door leukemeid73

17 December 2004, 23:59

Onze ervaring met gsm.plaza is zeer goed. We hebben via het internet besteld met nummerbehoud erbij. Gelijk een bevestigings mail ontvangen dat onze bestelling goed aangekomen was. Binnen een week hadden we de simkaart en binnen twee weken in totaal vanaf bestelling was ook het nummer overgezet.

Komt nog bij dat ze een mail verstuurd hebben waarin ze aangaven dat die dag de simkaart verstuurd zou worden.

Bij telefonisch contact stond je niet eerst minuten in de wacht je werd vrij snel geholpen. GSMPLAZA heeft een betere service dan de providers.

AL met al zijn wij zeer te vreden en raden het onze vrienden en kennissen ook aan om hun site goed in de gaten te houden..

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door Prins_Igor

18 October 2004, 16:02

twee orange prepay-kaartjes besteld. Na betaling binnen 2 dagen in huis.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door birdie

04 September 2004, 21:55

Bestelling liep via Probeernu.nl, een Telfort 200 1 jr aanbieding met 150,- cashback èn een gratis dvd-recorder. Het contract liep via GSM-plaza waar je goed naar doorgelinkt werd. De info op Probeernu.nl was matig, omdat er soms over een dvd recorder werd gesproken en soms over een -speler. De info op de GSM-plaza site en contract was wel correct, vandaar voor de site een voldoende. De bestelling is netjes en snel afgehandeld. Ze zijn goed bereikbaar en staan je prettig en met kennis van zaken te woord. En last but not least heb ik naast cashback nu een dvd-recorder. De firmware moest ff geupdated worden, maar die draait nu als een zonnetje!! Weg met de videorecorder. :) Als de cashback nu ook snel komt ben ik een tevreden mens! [update] De cashback is precies op de dag dat ze beloofd hadden overgemaakt! Complimenten.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
7,6

Review door stemar

08 March 2004, 09:27

Zeer snelle levering
Correct advies
Bij gebreken snelle afhandeling
Ook na betaling zeer behulpzaam

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door pietfriet84

22 July 2003, 22:49

hier is maar één woord voor:

GEWELDIG!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door gunhead

09 July 2003, 14:00

ik heb een siemens s55 met camera (279 eur) besteld op 2 juli. ik werd dezelfde dag nog gebeld voor de bevestiging en een dag later was hij er.

ik had vooraf een mailtje gestuurd, want de s55 zonder cam was duurder, en de s55 met cam had de toevoeging (o2).

antwoord in 2 dagen: ze hadden een partij met cam's goedkoper kunnen krijgen, maar hij had een paar o2 functies.

vond ik niet zo'n probleem. toen ik hem had bleek het om zo'n postbank siemens s55 te gaan, maar natuurlijk wel zonder simlock.

meeste o2 zaken krijg je er wel uit met format/nieuwe firmware, maar een paar dingen niet:
-favorieten bij internet allemaal weghalen resulteert in een voorgeprogameerd lijstje van postbank en o2 sites. 1 voor 1 zijn ze wel weg te halen.
-enkele wap/gprs profielen zijn gelockt op o2, maar er zijn genoeg profielen vrij.

voor mij was dat niet echt een probleem, want de telefoon was ook best goedkoop.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
6,6

Review door spambam

10 April 2003, 11:25

Normale prijzen zijn niet aan de lage kant, maar zeker met aanbiedingen een goede winkel.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
6,0

Schrijf een review over GSMPlaza

Beoordeling (*verplicht)
  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Bestelgegevens (*optioneel. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de winkel.)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
acht - nul
=