GSMStunts reviews
Review door daqin
21 May 2010, 20:29bestelling vlekkeloos en snel verlopen.
Review door van der Burger
15 February 2009, 14:53Superslechte zaak!
Ik wacht al 10 dagen op mijn toestel die, volgens GSMstunts pagina, ze op voorraad hebben. Ik heb ze gebeld en ze beloven met dat hij pas eind volgende week zou komen. Als hij maar nog ooit komt.
Afblijven!!!
Review door siroke
21 January 2009, 17:32De informatie die de site verstrekt is onjuist. Ik heb goederen besteld via de site die aangegeven stond dat het meteen uit vorraad leverbaar was, wat onjuist is. Ik heb de spullen reeds besteld maar nog niet ontvangen door voorraad tekort en het bedrijf kan mij niet vertellen wanneer dat tekort bijgevuld wordt, zodat ik, de consument, niet nog langer hoef te wachten op mijn al betaalde goederen.
Review door fvanderwansem
25 August 2008, 20:00Heb via GSM-stunts op 1 augustus 2008 een contract afgesloten. Hoewel alles netjes ingestuurd was dit niet en later toch weer wel aangekomen. Op 15 augustus kreeg ik een bevestiging van Debitel dat het abonnement was ingegaan: echter nog geen telefoon gehad. Vanaf deze datum 6 keer contact gehad met GSMstunts, het contract is bekend maar "ligt ergens in een map" en niemand durft een exacte leverdatum te geven. Het is nu 25 augutus en nog steeds weet niemand daar wanneer de telefoon verzonden wordt. Kortom: een ballentent. van mij mogen ze de naam veranderen in GSM-Stuntels. Ik wacht maar af (ik kan niet anders) maar nooit meer.
Review door mrikkers
23 February 2008, 23:25Ik heb gemengde ervaringen met Gsmstunts. Ik heb een bestelling gedaan van een verlenging met de LG KG 800 White. Deze was nog beschikbaar op de site. Vanwege onduidelijke communicatie op de website heb ik 2x het contract gestuurd, eenmaal gefaxt en eenmaal per post. Daarna een keurig telefoontje of ik 2 verlengingen wilde, of er maar 1 bedoelde. Vriendelijke jongen bevestigde dat het toestel op voorraad was, weliswaar in het magazijn maar hij zou maandag meteen worden opgestuurd.
Week later nog niets gezien en zelf gebeld. Minder vriendelijk meisje aan de lijn, die zei dat de telefoon moeilijk leverbaar was en dat ze vrijdag zouden weten of da tging lukken. Ik heb om vrijdag 16.30 maar weer zelf teruggebeld; toen zouden ze het maandag weten. Uiteindelijk maandag weer zelf meoten bellen en gehoord dat het niet ging lukken. In dat gesprek aangegeven "laat dan maar zitten" en dat ik het heel raar vond dat ze dingen aanboden op de site die gewoon niet meer leverbaar zijn.
Nu blijkt dat de contractverlenging bij Telfort wel is doorgevoerd, dat is dus heel snel gegaan, maar dat was natuurlijk niet de bedoeling. Mijn les is dat ik bij een volgende bestelling (als ik dit bij Telfort ongedaan krijg....) er altijd bijzet dat ze niets met het abo moeten doen voor de telefoon leverbaar blijkt te zijn.
En gsmstunts is voor mij geen kandidaat voor de volgende bestelling.
Review door paulienw
21 May 2007, 15:37Ik had een Samsung E900 besteld in het roze. De website gaf aan dat deze op voorraad was. Ik ben nu 1 maand verder en heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb al regelmatig gebeld en 1 keer zeiden ze zelfs dat het toestel al opgestuurd was, maar dit was dus gewoon niet waar. Nu zeggen ze dat 'op voorraad' alleen de zwarte E900 betrof en dat ze technisch niet in staat zijn dit 'op voorraad' per kleur aan te geven?!
Ik vroeg nu of ik dan de Samsung D900 mocht hebben. Ik wilde het prijsverschil van de twee toestellen (35 euro, wat je zo op hun site op kunt zoeken) bijbetalen. Zeggen ze dat ik die alleen mag hebben als ik 69 euro bijbetaal. Dat is het dubbele prijsverschil.
Dat wordt me echt te gek. Je zou toch eerder verwachten dat uit service-oogpunt de winkel het toestel voor minder dan het prijsverschil dan voor meer levert. Maar goed, ik blijf dus maar hopen dat de E900 eindelijk eens komt.
Review door johnhoeven
19 March 2007, 16:09T-mobile zakelijk optimaal 1 jaar + laptop aangevraagd.
Duurde heel even omdat de laptop niet voorradig was, maar via email ben ik goed op de hoogte gehouden. Klasse, laptop heb ik nu binnen en het is een superding.
Kortom ik ben een tevreden klant.
Review door troyk
08 December 2006, 14:30Ik vind dat ik GSMstunsts verplicht ben een zeer goede review te schrijven vanwege de perfecte afhandeling van een klacht.
Ik heb mijn toestel enkele weken geleden besteld, door een leveruitstel vanuit de fabriek van Samsung heeft het enkele weken geduurd voordat ik uiteindelijk mijn toestel mocht ontvangen.
Nadat ik het toestel ontving zag ik dat het scherm kapot was en niet naar behoren functioneerde. Uiteraard is dit een teleurstelling en geen goed nieuws, maar gelukkig werd mij telefonisch uitgelegd hoe de klacht zo spoedig mogelijk te verwerken , tevens werd mij op het hart gedrukt dat ze de klacht per ommegaande gingen oplossen, dat gaf mij natuurlijk een prettig gevoel.
De procedure heb ik volgens de richtlijnen op de website doorlopen en het defecte toestel opgestuurd. Binnen 2(!) dagen staat er een koerier op mijn stoep met een gloednieuw toestel inclusief pakbon en uiteraard alles geheel kosteloos afgehandeld! Dit vond ik toch wel erg bijzonder voor een internet- bedrijf. Doorgaans merk ik dat de service slecht is bij dergelijke bedrijven maar GSMstunts.nl is blijkbaar een uitzondering.
Verder ben ik zeer tevreden met de prijs en het toestel.
Wat mij betreft zijn er niets anders dan lovende kritieken(zie ook andere comments).
Koen van GSMstunts : wederom bedankt !
Verder b
Review door R-OO-B
22 August 2006, 15:21Bij Gsmstunts/Simstunts een cashback-verlenging afgesloten. Gsmstunts reageerde goed op mijn e-mail. Bestelling en uitbetaling precies zoals was afgesproken.
Review door 8800Freak
29 July 2006, 02:13Ik heb een Nokia 8800 besteld en had deze 2 dagen later in huis.
Ik had geluk dat ze voorradig waren want mijn moeder heeft er 3 weken op moeten wachten vanwege leveringsproblemen
Review door sy.man
18 July 2006, 15:44Heb mijn mobiele abonnement verlengd met 2 jaar en kon een TomTom 710 als "toestel" krijgen met een bijbetaling van € 129,-. Ondanks het feit dat de TomTom moeilijk leverbaar was, hebben ze toch alles binnen 6 weken kunnen regelen. Op mijn vragen via de mail, werd snel en vriendelijk gereageerd. Petje af voor de klantenservice van gsmstunts.nl.
Mocht de gelegenheid zich voordoen dat we een abonnement afsluiten of gaan verlengen, gaan we dit zeker weer via gsmstunts.nl doen!!!
Review door Pindakaas789
03 July 2006, 14:09Zeer goede service, bestelling op maat en supersnelle levering
Review door henkr
21 June 2006, 10:07Heb hier een bundel gekocht van toestel/debitel/psp. Psp was bedoeld voor de verjaardag van mijn kind. Een keer gemaild om te vragen of er voorraad was; bleek geen probleem, direct antwoord terug. Bestelling ging soepel, levering kwam in twee etappes. Toestel kwam eerst. Heb gemaild om te vragen wanneer de PSP kwam ivm verjaardag. Antwoord: we doen ons best om het op tijd bij je te krijgen. Dat is ook gelukt, precies op de goede dag werd het geleverd. Vond het klasse service. Bovendien bleek het ook nog eens om een Gigapack te gaan ipv Value Pack, dus helemaal goed! Heb een prettig gevoel aan deze shop overgehouden, npog afgezien van de prima aanbieding.
Review door renck
13 June 2006, 16:03Vorige week een samsung E900 besteld. De bestelling werd snel afgehandeld en een week later had ik 2 zakelijke abonnementen en een Samsung E900 in huis. Tot mijn grote spijt, bleek het toestel defect, een probleem met de interne antenne, na telefonisch overleg met één van de medewerkers, werd besloten dat ik het toestel retour kon sturen. Alles werd keurig naar me gemaild en ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Kortom grote klasse. Als ik weer abonnementen voor mijn medewerkers moet bestellen, zal ik dat zeker bij deze goede shop doen.
Review door tedtje
12 June 2006, 19:18heb vandaag een abo met tomtom go 910 afgesloten, en moet zeggen toen ik het pand zag dacht ik wat een duistere troep, maar je word snel en goed te word gestaan en alles duurde hooguit 20 min en toen stond ik weer buiten, heb zelfs nog een leuke korting op mijn nieuwe foon [ nokia 6021 ] gekregen die ik gelijk erbij heb genomen, ik zal zeggen tot de volgende keer want dan kom ik weer bedankt vor de snelle service boys en ga zo door !!
afz een zeer tevreden klant
Review door Gyjo
03 June 2006, 12:42Ben zeer tevreden op gsm-stunts! Heb er een samsung e770 besteld, de aanbieding liep zonndag af, en ik bestelde op dezelfde dag dus moest ik mijn gegevens doorfaxen. Dus gelijk gefaxt, en gelijk maandag een mail dat alles ontvangen was, had daarvoor ook nog gebeld, ze wisten van mijn fax af en werd goed geholpen. Toen heb ik maandag nog een keer mijn gegevens met de post verstuurd. Dinsdag hadden ze alles ontvangen, waarvan ik were een mailtje kreeg. De aanvraag werd woensdag goedgekeurd, door debitel, kreeg daarvan weer een mooi mailje en had donderdag al de mobiel in huis. gewoon top.
Review door van_the_man
19 May 2006, 17:52Niets dan lof. Cashback was er binnen no-time en heb gebruik moeten maken van de "helpdesk" van GSMstunts.nl. Daar werd ik ook binnen no-time vriendelijk geholpen door iemand. Perfect.
Review door leendertsinnema
01 May 2006, 17:47Ik had twee Debitel Vodafone abonnemnten besteld, beide met een nog niet voorradige Nokia. Toen ik voor een toestel een Samsung E770 wou, was dat dan ook geen probleem. Echter, ze vergaten het toestel op te sturen, waarna ik na drie dagen belde waar het toestel bleef. Toen dus meteen opgestuurd. Ik had ook een 6280 besteld, hierbij werd ik ook keurig op de hoogte gehouden van de leveringsproblemen. Op het moment dat ik hem geleverd wou krijgen, hebben ze het toestel opgestuurd. Echter, ik had aangegeven dat ze het naar een ander adres moesten opsturen (dat was geen probleem). Echter, toestel opgestuurd naar het verkeerde adres. Dat heeft mij zelf heelveel problemen opgeleverd. Verder keurig geholpen, versatdn van zaken en vriendelijk. Maar ik baalde wel dat het twee keer verkeerd ging!!!
Review door Sjunnie
20 October 2005, 09:30Ik heb op 04-07-2005 een nokia 2300 met een Debitel Vodafone Tegoed 17,50 besteld voor de verjaardag van mijn echtgenote. Na deze bestelling kwam ik erachter dat mijn echtgenote de nokia 2650 mooier vond, heb ik contact opgenomen met gsmstunts, met de vraag of ik een ander toestel kon krijgen, als dat ik bij de bestelling had geplaatst. Dit was geen probleem, alleen het bedrag van de cash-back is aangepast, naar een lager bedrag omdat deze bedragen op de website inmiddels waren verlaagd met € 15,-. Toestel is netjes op tijd afgeleverd. Na enkele weken, zag ik op de credit-factuur (cash-back), dat er een type-fout was gemaakt m.b.t. tot het telefoonnummer. Heb dit uiteraard per-mail doorgegeven. Betaling van de Cash-back is netjes in de afgesproken periode uitbetaald.
Review door Melle
09 October 2005, 17:41Vrijdag een bestelling geplaatst (verlenging, particulier), na eerst het nodige over en weer gemail over een bepaalde aanbieding, alles gefaxed, zelfde dag verlengd, zaterdag een bevestiging in m'n brievenbus! Email contact gaat uitermate snel en prettig, net als vorige keer. Heb ze inmiddels ook opdracht gegeven mijn zakelijke abonnementen te verlengen, laat de afloop hier ook nog wel even weten.
Echt een aanrader!
Review door basbenjamin
27 August 2005, 21:00niet iets bestellen!!zijn telefonisch goed bereikbaar maar gaat weinig van uit.komen beloftes slecht of niet na.had op 15 augustus pas nummerbehoud willen doen en moest ook het contract ingaan....stond extreem duidelijk vermeld EN op het contract EN op het nummerporteringformulier en dan nog gaat het fout!!!!wordt al op 3 augustus mijn sim in werking gezet en meteen nummerbehoud.oftewel 28 euro prepay weg!!!hebben ze na veel aandringen en gebel van mijn kant vergoed met waardebonnen en dat was het met de serive want de k 750 i liet 11 dagen op zich wachten dus ik had een sim zonder telefoon waar ie in kon en was vervolgens 11 dagen niet bereikbaar en kon zelf niet bellen,dat weigerden ze me te vergoeden.zeer slechte service.kreeg ook al geen mail voor de tijd dat ik geaccepteerd was door de provider noch wist ik dat mijn sim al te vroeg onderweg was.service was slecht.fouten maken kan gebeuren maar ze lossen het niet netjes op.ik ga volgende keer naar simshop!
Review door chouffe
26 August 2005, 17:44zeer snel en duidelijk
Review door ML©
21 August 2005, 13:58Heb ruim 3 weken geleden een Debitel Vodafone abo afgesloten icm een Nokia 8800 (vooraf geïnformeerd hoelang de levertijd zou bedragen en dat bleek zo'n 2 weken te zijn). Nu, ong. 1½ week later na die 2 weken, nog steeds geen toestel binnen. Verscheidene emails gestuurd wanneer ik mn toestel kan verwachten, maar tot op heden elke keer zelfde soort reactie. Beetje slordig dit allemaal, maar het is het wachten wel waard aangezien het een hele goede aanbieding was.
Toevoeginkje over de aftersales:
Mn Nokia 8800 bleek na ontvangst dus half defect te zijn (geruis bij mp3, ringtones, video's afspelen). Heb het toestel laten RMAen, maar hij kon niet gerepareerd worden, dus heb ik een nieuwe ontvangen.
Review door whkan
21 August 2005, 02:095-7-2005 een K750i + Deb. Vod. 17.50 besteld. Een week later kwam alles goed verpakt binnen. Toen ik de bestelling plaatste was het toestel gratis, een paar dagen later werd dit aanbod nog mooier met 15 euro cashback. Men was zo vriendelijk om op verzoek deze cashback ook op mijn contract van toepassing te maken. 19-8-2005 is de 15 euro bijgeschreven op mijn rekening, iets langer dan de verwachte vier weken die op de factuur stond, maar ruim binnen de max. 10 weken volgens de site. Goede afhandeling van bestelling, en vrij snelle cashback. Een goede zaak, die snel reageert op vragen en vriendelijk in volzinnen antwoord. Jammer om te zien dat zoveel mensen negatief reageren op de winkel, vanwege de grote vraag naar SE K750i die ze niet bij kunnen benen. Dit geeft misschien een te negatief vertekend beeld van een naar mijn mening goede en betrouwbare winkel.
Review door Tijger
19 August 2005, 12:28Ik heb op 26 juli een SE K750i besteld.
Op 5 augustus heeft nummerportering plaatsgevonden en is het abonnement geactiveerd.
Vandaag 19 augustus nog steeds geen toestel ontvangen en GSMstunts.nl heeft ook geen idee wanneer het geleverd kan worden.
De Sony Ericsson K750i wordt nog steeds "Beperkt leverbaar" op de website aangeboden terwijl er op dit moment een erg lange wachttijd is.
Review door michel172
18 August 2005, 21:24ik heb ook een k750i met debitel vodafone abo besteld. ik heb nu al een rekening van debitel maar nog steeds geen telefoon en simkaart. Gsmstunts heeft aangeboden de simkaart op te sturen, maar aangezien ik mijn telefoon al verkocht heb, heb ik daar ook niets aan.
Alle problemen zouden komen door het niet leveren van gsm's door sony ericsson. Maar het kan mij niet schelen waar ze de telefoons vandaan halen desnoods gewoon uit de winkel...
Review door deltananie
18 August 2005, 19:57Ik heb ook een k750 besteld met een vodafone 17,50 debitel abonnement. Het is een goede aanbieding die je echt niet kan krijgen bij andere winkels. Alleen wacht ik al een maand lang op mijn toestel. En heb al mijn eerste rekening gekregen van debitel
Review door edvab
17 August 2005, 11:40Totaal geen probleem met deze shop gewoon goed verzorgd.
van te voren even gebeld voor info ging maar 2 x over.
Review door ansom
15 August 2005, 10:572 weken geleden voor het eerst in mij leven toestel + abo besteld K750I op de website stond duidelijk dat het toestel leverbaar was! nu 2 weken later geen toestel en voorlopig ook niet! op de site staat nog steeds beperkt leverbaar? moet zijn voorlopig niet! leverbaar. voel me echt belazerd dit doe ik dus nooit meer volgende keer betaal ik wel iets meer in de winkel maar heb dan meteen wat ik wil. tegen de tijd dat ik het toestel nu krijg als ik hem al krijg?is het al verouderd.
Review door amin
14 August 2005, 23:15Ik heb op 26-07-2005 een Sony Ericsson K750i i.c.m. een 1 jarige Debitel Vodafone 17.50 besteld. Het toestel kreeg ik helemaal gratis. Een aanbieding die niet veel mensen laten liggen dus .. Ik heb nu, zo'n 3 weken later, nog steeds niet mijn Sony Ericsson binnen . En mijn simkaart is al ruim 2 weken geactiveert.. oftewel; ik betaal voor mijn abonoment terwijl ik die totaal niet kan gebruiken. Ik heb een paar keer gebeld naar GSMstunt en elke week word mij verteld dat het ongeveer 1 a 2 weken duurt... En gister vertelde ze me dat ze totaal geen idee hebben wanneer ik mijn mobiel ontvang. Terwijl ik TOCH mijn Debitel Vodafone abbonoment betaal en op deze manier veel belminuten misloop .. En dan komt het feit er nog bij dat ik nu 2 weken niet mobiel kan worden bereikt en andere niet kan bereiken. En NOG steeds staat op de website dat de mobiel word verkocht. HOE kunnen ze iets verkopen wat ze niet eens hebben ????
U kunt op het forum het topic hierover bekijken: http://www.telecomvergelijker.nl/shop/153/forum/?thread_id=11416&post_offset=0&post_limit=20
Dit is geen doen. Ik zit nog steeds zonder mobiel.
Review door fuut
12 August 2005, 09:01Vrijdagbestelling geplaatst, SonyEricsson K750i(zwart) voor 75 euro bij een 1 jarig Debitel-vodafone abbo.
Zondag mailtje ontvangen dat het contract was ontvangen en werd verwerkt.
Dinsdag email van debitel over onlinerekening.
Na uitblijven van email reactie woensdag gebeld wat de status van de telefoon is.
Toestel bleek zeer moeilijk leverbaar op dit moment (staat nu op de site, toendertijd niet),
..vanalles over tussenleveranciers, rechtstreeks bij de fabriekant die de productie ging opvoeren en populariteit..
Geen voorradig en er konden geen uitspraken worden gedaan over levertijd!
Echter de sim was wel al actief..
Na even in de wacht, bleek er de volgende dag een bestelling binnen te komen. Werd ingeschreven voor deze lijst en morgen bellen of het was verstuurd.
Donderdag gebeld, blijkt de bestelling binnengekomen. Echter wordt gezegt dat ze op volgorde van besteldatum geleverd worden...
Hoewel ik duidelijk heb verstaan dat het " op de lijst voor morgen" was..
En volgens zeggen waren er nogal wat wachtende voor mij. Op het antwoord van hoeveel, "ik ga niet al die ordermappen natellen", kwam mij erg onprofessioneel over!
Erg vervelend dat ze geen datum kunnen/willen geven (wederom) wanneer eventueel een nieuwe voorraad binnen komt...
Op dit moment staat nog steeds een aanbieding met de SonyEricsson k750i op de site, met de melding beperkt leverbaar..
Nou als er zo'n wachtrij is mogen ze die ook wel verwijderen..
Het blijft een rare gang van zaken, eerst abbo afsluiten en daarna zelf erachter moeten komen dat de telefoon niet leverbaar is voor onbepaalde tijd!
Dus als ik jullie was zou ik even niks bestellen bij deze zaak...
Review door Breda de Goeiste
11 August 2005, 22:22Half juli heb ik hier net als vele anderen meegedaan met de gratis K750i actie in combinatie met het Debitel abo. Ik ben destijds toen ik er achteraan belde netjes geinformeerd dat de levering langer kon duren aangezien SonyEricsson een productieachterstand had en hier had ik geen problemen mee. (zouden alle tv'ers ze opgekcoht hebben? ;-))
Vandaag kreeg ik een email dat het pakket vandaag verzonden zou gaan worden, maar aangezien ik in Rotterdam werk had ik gebeld of ik m'n nieuwe toestel na het werken op kon komen halen bij gsmstunts. De jongen aan de telefoon zei dat dit geen probleem was dus sinds vanavond heb ik 'em eindelijk in bezit!
De website is rustig en overzichtelijk en das voor mij een pluspunt aangezien je dat over veel andere telecomshops niet kunt zeggen.
Al met al zeker een aanrader om nog eens terug te komen als ze van die goede acties blijven voeren!
Review door maaikeymouse
11 August 2005, 20:11Op 29-7 had ik een bestelling geplaatst bij GSM stunts.nl. Helaas is e.e.a. niet goed verlopen. Na een goed telefoongesprek hebben ze me uiteindelijk een goed alternatief geboden.
Review door Zenga13
04 August 2005, 19:30Op 18-7-2005 heb ik een Samsung E530 Oasis Blue besteld icm een 1-jarig Debitel Vodafone 17,50 abonnement. Meteen de volgende dag een mailtje dat de bestelling en de papieren waren ontvangen. Daarna een mailtje dat het toestel niet op voorraad was en deze week 31 werd verwacht en dat dan het abonnement ook aangevraagd zou worden. Op 28-7-2005 een brief ontvangen van Debitel dat ik aangesloten was. Meteen daarna heb ik de shop gemaild wanneer ik de telefoon kon verwachten en ik kreeg binnen 2 uur een reaktie dat die de maandag erop verwacht werd. En inderdaad 's maandags een mailtje dat het toestel was verstuurd en dinsdag stond de postbode aan de deur.. Al met al een keurige service, snelle reaktie op de mail en alles was netjes ingepakt en onherkenbaar verstuurd, zodat er niet te zien was dat e een gsm in zit.. Volgende keer zal ik zeker weer bij deze shop bestellen.
Review door Chumus
04 August 2005, 08:35Wow, ik had anderhalve week geleden voor mijn vrouw een abo + GSM besteld, met nummerbehoud over 3 maanden. Na het opsturen van het contract en papieren kreeg ik de volgende dag al een ontvangstbevestiging.
Een weekje later nog niets gehoord, dus had ik een mailtje gestuurd om de status op te vragen. Kreeg toen de volgende dag al een mailtje terug waarin stond dat ze deze week de telefoon binnen verwachtten en dan meteen zouden opsturen. Diezelfde middag kreeg ik opnieuw een mail, waarin stond dat mijn bestelling verstuurd wordt! Dat is snel!
De dag daarop keurig bezorgd met simkaart, korte uitleg en de telefoon. PERFECTE SERVICE EN ZEER SNEL!
PS: Moet nog wachten op de cashback, maar ik verwacht hiermee zeker geen problemen :)
Review door Darkshadow
31 July 2005, 11:20Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Ik heb er een samsung e800 besteld inclusief debitel 90 abonnement. Ook wilde ik gebruik maken van nummerbehoud (had een prepay abo). Op een woensdag alle contracten en formulieren opgestuurd. Vrijdag kreeg ik keurig een mailtje dat de order was aangenomen. Vervolgens kreeg ik de woensdag erop een mail met de mededeling dat mijn bestelling was verstuurd. En ik had de bestelling diezelfde woensdag al binnen. Echt top!!!
Voordat ik mijn bestelling deed had ik enkele vragen (over nummerbehoud) en daarvoor heb ik gemaild. Reactie hierop was niet echt snel (2 dagen uiteindelijk), dus besloot ik te bellen. Dit werkt perfect, want ze zijn telefonisch goed bereikbaar en de verkopeer kon snel en duidelijk uitleggen wat ik moest doen. Tot slot nog iets over de cashback, deze werd keurig op tijd uitbetaald. Al met al ben ik erg tevreden over gsmstunts.nl en ik zou iedereen aanraden hier te kopen.
Review door Planet X
29 July 2005, 15:15Ik zit nu meer dan een week et wachten op levering van mijn SE K750i.
Volgens de website is dat toestel beperkt leverbaar. Beperkt is volgens mij iets anders dan niet leverbaar of gemiddeld 2 t/m 3 weken levertijd. Helaas ben ik daar ingetrapt...
Review door pats
28 July 2005, 19:28Telefoon en simkaart zijn binnen drie dagen keurig verpakt thuisbezorgt. Goede communicatie m.b.t de status van de bestelling over de mail.
De winkel is zeer goed bereikbaar: telefoon wordt direct opgenomen en mails worden binnen 24 uur beantwoord.
Aftersales: ik bleek (door mijn eigen schuld) een fout abonnement te hebben besteld. GSMstunts heeft het probleem zeer snel en correct opgelost.
Conclusie: Top winkel, echt een aanrader!
Review door Roland
21 July 2005, 14:33Vorige week een Nokia 6610i aangevraagd i.c.m. een Debitel VF abo. Helaas ben ik afgewezen, maar gsmstunts heeft via de mail mij geholpen hoe ik misschien toch nog aangesloten kon worden. Ik heb een rapport opgevraagd bij Experian en die naar hun opgestuurd, wellicht kan ik alsnog aangesloten worden.
Via de mail werd altijd binnen 24 uur (meestal sneller) gereageerd en ik had het idee dat ze goede kennis van zaken hadden.
Duidelijke website, niets op aan te merken.
22072005: Helaas een telefoontje van gsmstunts.nl, ik kan niet aangesloten worden. Ze hebben nog gevraagd of het op een andere manier kan, maar helaas.
Review door Casper
18 July 2005, 15:42De bestelling met cashdeal ging vlot en is net binnen de afgesproken 10 weken gestord.
De klantenservice bellen via een normaal telefoonnummer is netjes.
Review door seppy
17 July 2005, 15:35Ik ben niet zo tevreden over mijn bestelling. Ook de afhandeling van mailtjes duurde in mijn geval lang.
Heb een Sony Ericsson K750I besteld, met verlenging van mijn huidige abonnement bij Kpn Mobiel 20. Deze zou per 17 juli verlengd kunnen worden. Bestelling geplaatst, wel meteen bevestiging gekregen. Formulier uitgeprint, ingevuld identiteitsbewijzen etc. gekopieerd en dit op 6 juli verstuurd. Geen bevestiging ontvangen dat formulier was binnengekomen.
Vrijdag 8 juli mail gestuurd met de vraag of formulier was binnengekomen. Na twee mailtjes pas antwoord, dat mijn documenten nog niet ontvangen waren. Vrijdagavond kreeg ik pas in de gaten dat er een berichtje was ingesproken op mijn mobiel, dat mijn documenten wel waren ontvangen maar dat ze mijn bestelling niet konden vinden. Dit in tegenstelling wat er op mijn mailtjes was geantwoord.
Maandag 11 juli gebeld. Na telefonisch onderhoud kwamen ze erachter wat mijn bestelling was geweest en ze zouden het in orde maken.
Toch nog een keer aangegeven wat mijn bestelling was en ook nog een keer aangegeven dat mijn contract pas per 17 juli verlengd kon worden. Ik had hierbij trouwens nog een 512 mb geheugenkaartje besteld en zou in totaal 44 euro moeten betalen. Dit werd dan ook nog bevestigd aan de telefoon.
Dinsdagmorgen voor de zekerheid mailtje gestuurd omdat ik op de site nu zag staan dat ik bij verlenging van mijn abonnement nu in een keer 215 euro moest betalen voor het telefoontje. Dit om te vragen welke prijs nu gelde. Geen antwoord dus s'avond nog maar een mail gestuurd.
Woensdagmorgen de 13e pas antwoord gekregen en er werd bevestigd dat
ik gewoon 44 euro moest betalen zoals ik in eerst instantie bevestigd had gekregen en dat mijn contract per de 17e verlengd zou worden bij KPN. Het telefoontje zou dan ook pas verstuurd worden.
Nu dacht ik hehe alles in orde en ik wacht verder gewoon af.
Donderdag de 14e werd ik door gsmstunts gebeld. De prijs zoals we hadden afgesproken ging niet door en ik moest nu 215 euro betalen. Hier was ik het dus niet mee eens. Er werd mij gezegd dat KPN de verkeerde bonussen had gegeven. En dat ik dus nu alles bij elkaar 274 euro moest betalen. Ik was natuurlijk geiriteerd en zei dat ik daar nog over had gemaild en dat mij duidelijk bevestigd is geworden dat ik gewoon 44 euro moest betalen.
Dit kon volgens hun niet en ik heb dan ook de bestelling gecanceld.
Kortom ik vind dat ik niet goed behandeld ben. Inmiddels heb ik het telefoontje ergens anders besteld. Dinsdag komt het telefoontje binnen.
Review door lawruns
16 July 2005, 00:27Op 11 juli bevestiging gekregen van aanvraag (voor mn partner) voor een combi (toestel + abbo) waarvan op de website stond dat het toestel (SE K300i) op voorraad was, in de bevesting stond dat het zsm opgestuurd zou worden. Op 16 juli wel post van de provider dat de aansluiting is gerealiseerd, maar geen bericht van gsmstunts. Op 15 juli al gsmstunts gemaild met de vraag hoe het zit met de bestelling, op 16 juli antwoord dat het 'naar verwachting' begin volgende week wordt opgestuurd.
We hadden o.a. voor dit toestel gekozen omdat het op voorraad was en daarmee de verwachting het toestel tijdig (voor onze vakantie) te ontvangen. Na het ontvangen van de mail heeft mn partner direct via de mail navraag gedaan, hier nog geen antwoord op gehad.
De website vind ik een van de betere; overzichtelijk, inzichtelijk en erg toegankelijk. Het opstellen van het contract e.d. gaat goed 'stapsgewijs' wat het toegankelijk houdt.
Op andere mails, over vraag over toestellen (en een dilemma hierin) heeft gsmstunts snel (binnen 1 dag) en adequaat geantwoord.
Enige minpuntje is dus de onduidelijkheid over het versturen van het toestel, maar ik heb (nog) het vertrouwen dat zij hier adequaat op zullen antwoorden. Ik had het gewaardeerd als het initiatief van hun was uitgegaan, bijv in de vorm van een mail met een bevestiging dat het contract is geaccepteerd (op basis van de post van debitel vandaag ontvangen) en met de melding wanneer het toestel wordt verzonden.
Wordt vervolgd..
Review door user_1217
15 July 2005, 21:37Afhandeling bestellingen: Vrijdag een K750i besteld (alles op de bus gedaan). Zondag een ontvangstbevestiging ontvangen per e-mail dat alle gegevens binnen waren en wachten op goedkeuring van de provider. Woensdag e-mail ontvangen dat ik ben geaccepteerd en dat de phone verzonden wordt. Donderdag de phone ontvangen.
Aftersales: Er bleek iets mis te zijn met mijn camera en geluid van de phone was slecht. Software update bij SE service punt werd mij geadviseerd, anders kon ik hem terugsturen. Probleem opgelost na de update.
Bereikbaarheid: werd meteen te woord gestaan.
Uitbetaling cashback: nog geen mening
Website: correcte info en duidelijk.
Al met al een zeer goede winkel en naar mijn mening betrouwbaar.
Review door Bidroj
14 July 2005, 21:14een echte aanrader,bij het versturen van de gegevens hadden wij het een en ander verkeerd gedaan maar uiteindelijk kon alles toch voor de vakantie geregeld worden!
ik zal proberen dit niet te editten als ik de cashback heb
Review door oloogman
14 July 2005, 17:15Bestelling keurig verpakt en binnen vier dagen geleverd.
Met e-mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
Telefonisch werd ik direct te woord gestaan.
Ik kom hier zeker terug!
Review door StChris
12 July 2005, 12:20Heb een debitel kpn 20 euro besteld bij gsmstunts besteld. Simkaart binnen een week ontvangen en cashback netjes zonder te hoeven zeuren binnen 10 weken op rekening ontvangen. Kreeg ook netjes per email bevestiging van aanvraag. Uitprinten van contract kan ook netjes via website (duidelijk aangegeven persoonlijke gegevens en welke abonnement in tegenstelling tot sommige andere websites).
Review door micky21
11 July 2005, 12:01Maandag 4 juli contract op de post gedaan van debitel met nokia 6230i. Woensdag brief van debitel met mobiele nummer en dergelijke!
Ik gsmstunst gebeld om te vragen of mijn pakketje dan ook ook al was verzonden! Deze vriendelijke man vertelde mij dat de zilvere versie misschien de volgende dag binnen zou komen. Ik vroeg de man of hij misschien anders de zwarte versie wilde versturen. Volgende dag mail dat hij was verzonden. Kon 3 dagen duren, maar zat weekend tussen. Vandaag (maandag) een brief in de bus dat ik hem mocht op halen van het postkantoor. Alles geregeld in een week, netjes.
Telefonisch zijn ze goed bereikbaar! Cachback heb ik niet dus kan daar niet over oordelen maar zo als dit is gegaan, zo verwacht ik dat dat ook allemaal prima optijd afgehandeld zal zijn
Review door rheinen
08 July 2005, 08:07Zondagavond een 1 jarig Debitel Vodafone 17,50 met K750i besteld waarbij de K750i gratis was. Het contract maandag gefaxt en telefonisch contact opgenomen om te vragen of de verzending voor vrijdag binnen kon zijn ivm mijn vakantie. Telefonisch zeer goed bereikbaar .. in mijn geval geen wachttijd. Maandag ook meteen contract per post verstuurd (GSMstunts gaat pas versturen nadat getekend contract per post binnen is).
Woensdag email gestuurd met de vraag of de verzending al verstuurd was. Snelle email-reactie terug met de mededeling dat het pakket die dag verstuurd zou worden. Helaas hierover geen automatische email gehad hoewel dit volgens gsmstunts wel zou moeten. Donderdag nog gemailed of ze me het track&trace nummer konden sturen. Weer binnen enkele uren reactie terug.
Donderdag avond pakket ontvangen .. dus de totale afhandeling snel alleen jammer dat ze pas daadwerkelijk versturen na een getekend contract per post (ik dacht dat een Fax ook rechtsgeldig was). Maaarrrr deze werkwijze wordt ook duidelijk vermeld op de sit dus je weet waar je aan toe bent.
Dus zeker voor bereikbaarheid zowel telefonisch als via email een vette voldoende aangezien dit bij andere shops nogal eens te wensen over laat ... zeker indien je al besteld hebt. Daarnaast heeft deze shop mij niet gevraagd om hier mijn ervaring te plaatsen.
CachBack nvt en aftersales nog niet nodig gehad.
Review door toppelino
06 July 2005, 20:30De afhandeling van de bestelling is gewoon snel gegaan, en de cashback is 2 dagen voor het einde van de afgesproken termijn betaald.
Review door pschouts
02 July 2005, 08:58Ik zie vandaag pas dat gsmstunts als `zeer goed` omschreven staat. Ik kan dit alleen mar beamen. Alles zeer snel, binnen een week, afgehandeld met steeds emails met de stand van zaken. Ik ben met name aangenaam verrast oor de aftersales. Ik had namelijk een probleem met de nummerpotering. T Mobile zou mijn contract 25/06 beeindigen en Debitel zou het niet eerdar aanmelden dan 26-09. Na een dagdeel bellen met kastjes en muurtjes zag ik het niet meer zitten. GSMstunts om bemiddeling gevraagd en het probleem was 2 dagen later opgelost!!! Grote klasse!
Review door Jeroenst
30 June 2005, 14:23Heb hier een Sony Ericsson K750i gekocht met een parrot CK3100 carkit en 512MB geheugen. Het geheugen was verkeerd geleverd, maar werdt direct omgeruild zonder problemen.
Verder hele snelle levering en reactie tijden, bovendien een van de goedkoopste shops.
Hulde !!
Review door Edoh
07 May 2005, 20:09Heb een GRATIS Sonyericsson K700i Met DEBITEL-VODAFONE BRANDED 100 Besteld € 18,50 per maand , 1 jarig .
Had Woensdag contract + alle papieren opgestuurd , donderdag een email gekregen van dat m n gegevens ontvnagen zijn , vrijdag een email gekregen dan de gsm + abo verstuurd is , maandag alles in huis
gewoon supersnel ben echt tevreden volgend jaar ga ik weer hier bestellen.
Review door remasari
03 May 2005, 21:41Een gratis debitel-KPN 150 besteld. Alles keurig binnen een week afgehandeld. Netjes een email bevestiging van de stand van zaken.
Kortom straalt vertrouwen uit.
Nu de cashback nog
Review door lappetop
27 April 2005, 14:22Ik heb afgelopen donderdag mijn aanvraag voor een Debitel Telfort 90 abonnement icm SE K700i verstuurd, deze is dus vrijdag bij hen aangkomen. Ik heb m'n toestel nog niet ontvangen, maar wel al een hele goede ervaring. Maandag gebeld over wanneer ik de spullen kon verwachten, ivm nummerbehoud lag het er aan of deze aanvraag geaccepteerd kon worden. Zoja, dan zou het eind deze week, begin volgende week verstuurd worden, zoniet, dan zou het toestel meteen die dag verstuurd worden. Vandaag (woensdag) zat ik nog eens op de site te kijken en zag dat de cashback ineens €130,- was geworden ipv €105,- voor het weekend. Gauw gebeld, ik moest even aan de lijn wachten zodat hij kon overleggen en kreeg vervolgens te horen dat ik het nieuwe bedrag als cashback zou krijgen. Super! Hij had ook meteen even de status van mijn bestelling opgevraagd. De aanvraag voor het abonnement was goedgekeurd en het was alleen nog afwachten of het nummerbehoud wil lukken. Maar hij verwachtte dat het toestel op z'n laatst begin volgende week verstuurd zou worden.
De bereikbaarheid is echt prima; de telefoon gaat twee keer over, dan hoor je wat geratel (niet schrikken) en vervolgens krijg je iemand aan de lijn die je ook meteen kan helpen.
Ik hoop dat de rest net zo goed afgehandeld word, ik zal proberen eraan te denken dat er nog bij te zetten.
Review door sjolmers
20 April 2005, 07:44Heb tussen kerst en nieuwjaar een zakelijke Telfort/Vodafone aanbieding genomen. drie abbo's met een Ipaq, een Canon digi cam, een Philips 128Mb mp3 speler en 3 Nokia's 1100 + E216 excl btw terug cashback. binnen een week aangesloten en de camera plus de drie Nokia's al in huis.
Er zat in de doos een brief, dat de Ipaq in backorder stond en dat deze zsm na gestuurd zou worden. Verde werd ik gebeld dat de [i]PHilips[/i] mp3 speler er niet meer was en werd mij gevraagd wat ik liever had, 50 euro extra cashback of een ander merk.
Alles in overleg met de klant....nette en goede afhandeling!
Review door HermanK
19 April 2005, 19:34Zeer snelle afhandeling van de bestelling (zondag op de bus gedaan en vandaag dinsdag al thuis). Factuur waarin de cashback vermeld staat keurig bijgevoegd. Website is ook duidelijk.
Cashback is binnen 10 weken overgemaakt (24-6-2005 ontvangen).
Review door SiRoJ
19 April 2005, 14:59Levering kan gewoon niet sneller, zondag op de bus gedaan dus hebben ze maandag binnengekregen. Dinsdag abbo binnen :) Je krijgt ook een nette bevestigingsmail, zoals het hoort...
Het pakketje bestaat uit een brief met wat extra informatie, de factuur, de puk-code en de simkaart zelf. Er mist wel wat informatie van de provider vind ik (zoals speciale nummers ed.) maar dat ligt niet aan gsmstunts denk ik.
Website is duidelijk en overzichtelijk.
Ik zal proberen niet te vergeten dit bericht nog even te editten wanneer ik mijn CB binnen heb!
Edit: Vandaag, PRECIES 10 weken nadat ik het zaakie besteld had heb ik mijn CB gehad :D 480 eurootjes! Hulde aan GSMstunts.nl!
Review door Kruimeltje
09 April 2005, 18:48Mijn broertje heeft hier een s700i besteld icm met een hi-abonnement. Toen na bijna een week nog niets binnen was maar eens gebeld, toestel was niet op voorraad oid. Dan is het wel zo netjes om dat even aan de klant te laten weten, vind ik. En dat is helaas niet gebeurd. Na het telefoongesprek op donderdag, was het pakketje er op zaterdag. De verdere afhandeling van de bestelling is goed gegaan. De website ziet er mooi uit en is overzichtelijk, en telefonisch lijken ze goed bereikbaar te zijn. Nu is het wachten op de cashback, ik hoop dat ik niet vergeet om tzt deze survey aan te passen ;)
Review door SE-fan
20 March 2005, 14:35Vorige week een SE S700i besteld. Altijd zeer vriendelijk beantwoord op vragen. Toestel binnen 48 uur in huis. Top!
Review door GvW
01 March 2005, 14:45Ik heb mij aangemeld voor de nieuwsbrief van GSMStunter. Als je dan vervolgens een mooie aanbieding aanklikt, kom je op de website bij een andere aanbieding uit. M.a.w. de linken vanuit de nieuwsbrief naar de website klopte in mijn geval niet. Vervolgens heb ik via email e.e.a. proberen helder te krijgen (via telefoon zijn ze niet te bereiken). Krijg ik vervolgens zeer kinderachtige antwoorden. In het verleden wel goede zaken gedaan. Maar nu een grove slipper gemaakt.Jammer!
Review door TnT
30 December 2004, 20:22Zeer prima shop. Telefonisch zeer goed bereikbaar. De bestelde goederen, niet alleen GSM-toestellen, worden kosteloos bezorgd. Een shop waar je bestelling de aandacht krijgt en je gebeld wordt wanneer er onduidelijkheden zijn of iets ontbreekt aan het papierwerk.
Enig minpuntje is de nalevering, deze bleef wat lang weg, pas na een email werd deze verzonden en ook geen melding van verzending.
Maar verder niks dan lof.
Nog even op de cashback wachten, maar ik verwacht dat deze netjes op tijd binnenkomt.
Edit: cashback zoals verwacht ook keurig op tijd.
Een definitieve aanrader!!
Review door dpinguin
28 October 2004, 13:22Paar maanden terug heb ik hier een Nokia 6610i gekocht. Ik kon mijn Vodafone abo verlengen en heb dat daar gedaan. Ik heb mij door hun laten adviseren t.a.v. het soort toestel en ik ben tevreden met het uiteindelijke advies. Cashback is volgens de afspraak teruggestort. Ik had nog nooit een toestel via internet besteld, maar het is me nu goed bevallen.
Review door Melle
20 October 2004, 13:10Deze shop heeft mij een aanbieding op maat gedaan voor een zakelijk pakket. In eerste instantie een PDA besteld die niet op voorraad was (werd keurig van te voren vermeld), uiteindelijk de beslissing voor de hardware gewijzigd en een week uitgesteld terwijl ik al aangesloten was bij T-Mobile, geen enkel probleem (dat schaar ik even onder 'Aftersales', ze hadden me n.l. ook gewoon kunnen verzenden wat ik in eerste instantie besteld had). Op mail werd snel en in volzinnen geantwoord, al mijn vragen werden beantwoord. Enorme support m.b.t. uitkiezen PDA's, ik gaf een aantal criteria aan, en zij gaven een lijst met mogelijke PDA's, incl. persoonlijke aanbevelingen (goed meedenken dus). Mijn bestelling is perfect verlopen.
Enige minpunt: mn vriendin heeft een standaard actie van de website besteld (abo + iPod), kreeg een mailtje dat de contracten ontvangen waren, pas bij navraag bleek dat de iPod niet op voorraad was. Levering duurt 3 weken. Dat zouden ze eigenlijk op de bestelpagina al moeten vermelden.
De website toont slechts een selectie van de mogelijke aanbiedingen, een beetje beperkt dus. Verder zou ik nog duidelijker vermeld willen hebben dat verzekerde verzending gratis is, is toch een USP en om 1 of andere reden zag ik het in eerste instantie niets over evt. verzendkosten vermeld staan (misschien gewoon nog in een regeltje tekst bij de aanbieding zelf).
-----------------------
UPDATE: ook de cashback binnen de 8 weken binnen, ben helemaal tevreden!
Review door bronnie
03 October 2004, 10:26afgelopen week een c500 gekocht. gsmstunst.nl was een van de weinige site's die hem had, en dan ook nog eens voor een ongeloofelijke prijs. afhandeling van de bestelling was goed, alles netjes binnen 1 week in huis. ze reageren door de weeks gelijk op e-mail, in het weekend duurd het helaas wat langer. i.i.g. een aanrader
Review door Pindakaas789
02 October 2004, 12:45Heb 3 zakelijke abonnementen besteld bij GSMStunts.
Alles binnen een week geregeld en in huis.
Het ging zelfs niet om een standaard aanbod, maar een speciaal aanbod voor mijzelf.
Over de cashback kan ik niets zeggen aangezien ik deze nog niet heb gekregen.
Bereikbaarheid was erg goed, meteen reactie.
Review door ZaeK
02 October 2004, 02:35Ik had zondag nacht een C500 besteld en netjes dinsdag aangekregen. Alleen zat er een dooie pixel in. Ik ze toen gelijk opgebeld en netjes, snel en behulpzaam tewoordgestaan door hun.
Ik had daarna het pakketje opgestuurd naar hun (verzenden van DOA naar hun toe moest ik zelf betalen wat ik eigenlijk niet echt normaal vind (bij computer zaken hoefde ik dit nooi te doen, die storte het bedrag wat ik Betaalde meteen terug)). Maar de dag nadat ze hem hadden ontvangen kreeg ik weer een nieuwe SPV.
Zeker een aanrader dus!
Review door dsonnaville
21 September 2004, 21:49Ik heb een orange c500 bij ze besteld, allemaal prima verlopen, waren enkele problemen maar die zijn hardstikke goed opgelost, ze zijn zeer goed bereikbaar dus dat is wel goed
Review door carlvanloo
17 September 2004, 21:32Ik heb op vrijdag een SPV C500 besteld en maandag was mn abo verlengd en dinsdag had ik alles in huis. Met netjes de papieren erbij en de cashback wordt binnen 10 weken gestort. Ik heb er dus goede ervaring mee!
Review door RaZoRhEaD
11 August 2004, 13:09Ik heb in eerste instantie een ipaq 2210 besteld in combinatie met 3 gratis abonnementen. De ipaq was er binnen enkele dagen en er werd me verteld dat de cashback binnen 10 weken terug zou zijn.
Ik dacht "ja ja.. dat zeggen ze allemaal", maar ene Koen wist me te vertellen dat zij zich juist daar in onderscheiden van de andere webshops. Ik ging accoord, hoewel ik nog niet zeker wist of de cashback op tijd betaald zou worden omdat er hier nog geen ervaringen met cashbacks zou zijn. Na 8! weken heb ik mijn cashback mogen ontvangen. 2 weken EERDER dan was beloofd.
Ook over de support en het contact en de snelheid van reageren heb ik niets dan lof. Vaak werd er via mail direct gereageerd, maar soms ging er een halve dag overheen, maar er werd binnen een dag op mail gereageerd. Ze schijnen ook overdag telefonisch bereikbaar te zijn, maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt.
Ik heb nu weer een bestelling lopen die zelf is samengesteld via email contact tussen Koen en mij. Ik hoop dat deze bestelling net zo wordt afgehandeld!
Al met al: AANRADER! ik ben, net zoals vele anderen hier in het bezit van meerdere abonnementen (vooral zakelijk) en dit is toch wel de netste zaak van alle zaken tot nu toe (in tegenstelling tot belnu.nl)
PS: Ik ben zeer positief, maar heb geen belangen in gsmstunts.nl, de website zou nog iets beter kunnen
Review door floris
16 July 2004, 19:17Per email 's avonds informatie gevraagd over een mogelijke combi. Kreeg de volgende morgen om 9 uur een mailtje terug met een voorstel. Hierop reagerende had ik een kwartier later weer een mailtje binnen met nieuw voorstel en contracten. Deze snel uitgeprint en opgestuurd, dus maandag horen we hoe het met de aanvraag staat!
Inmiddels een tijd verder. Aanvraag heeft heel veel moeite gekost. Hoera voor de providers en hun strakke aanmeldcriteria. Eerst door debitel afgewezen zonder duidelijke reden, daarna door KPN, en uiteindelijk toch via een omweg bij Debitel geslaagd.
Nu rustig wachten op de cashback!
Review door therese
05 May 2004, 11:42Ik heb bij gsmstunts een abonnement besteld en wilde een toestel in een andere kleur. Ze waren erg behulpzaam en hebben het voor me uitgezocht, besteld en supersnel netjes terug gebeld.
Op de website staat niet heel erg veel info, maar als je ze even belt, geven ze je goed advies of aanvullende info!
Review door Jip80
13 January 2004, 00:38Had hier een T-Mobile abo besteld met een gratis Friends DVD box erbij. Duurde even een paar dagen voordat ik reactie kreeg dat mn aanvraag was goedgekeurd, maar 't was toen wel kerst dus waarschijnlijk waren ze gesloten ofzo...
De website zelf ziet er goed uit. In ieder geval weeres wat luchtigers dan veel van die saaie internetshops.
Verder geen gekke dingen meegemaakt met mijn bestelling dus veel meer dan dit kan ik er niet over zeggen