GSMWeb.nl reviews

Gebruikersbeoordelingen GSMWeb.nl

Gebaseerd op 7 reviews
3,2
Bereikbaarheid
Uitbetaling cashback
Website
Support
Afhandeling bestellingen
Aftersales
Totale indruk

Review door Henk Vrijenhoek

13 February 2017, 17:14


Had altijd goede ervaringen met GSMWEB totdat een iPhone S6 het ineens niet meer deed. Kon niet worden opgeladen.

Contact opgenomen met GSMWEB en was geen probleem, kon het toestel opsturen want was een bekend probleem met de batterij van de toestellen die eind 2015 verkocht waren.

Toen begon de ellende.
Toestel wordt doorgestuurd naar Dynafix. Kan het niet repareren en sturen een prijsopgave van EUR 650 voor een nieuw toestel. GSMWEB stuurt dat klakkeloos door. Blijkt dat de functie "Find my iPhone" aan staat en dan kan geen reparatie plaats vinden. Deze functie uitgeschakeld en ik krijg de bevestiging van GSMWEB dat het toestel nu gemaakt wordt.

09-02-2017 wordt het toestel door Dynafix teruggestuurd aan GSMWEB en zij sturen het door aan mij. Veronderstel dat het toestel gemaakt is. DUS NIET!!
In de papieren van Dynafix wordt aangegeven dat:
Wij zenden het product ongerepareerd retour, omdat de termijn voor het beantwoorden van de prijsopgave is verstreken.

Met andere woorden GSMWEB heeft dus NIETS gedaan.

En nu komt het, ineens moet ik het toestel bij de KPN aanbieden voor reparatie want het zou een KPN toestel zijn.
Waarom heb ik dan een garantiebewijs van GSMWEB.NL???

En ondertussen is waarschijnlijk ook de fabrieksgarantie verlopen, dat wordt tenminste door Dynafix gemeld.

Vrijdag 30 december 2016 door GSMWEB bevestigd dat zij het toestel hebben ontvangen. Afgelopen zaterdag 11-02-2017 een N I E T gerepareerd toestel retour ontvangen.
En GSMWEB die werkelijk op allerlei manieren onder hun verplichting probeert uit te komen. Wat een service!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,0

Review door Martijn

20 December 2016, 18:33

Ik ben directeur van 2 bedrijven en heb bij beide bedrijven meerdere abonnementen lopen bij T-Mobile via GSMweb.nl. In het verleden ben ik altijd tevreden geweest, maar mijn laatste bestellingen zijn enorm moeizaam gegaan. Op mijn iPhone 7 heb ik maanden op moeten wachten. Ik heb daar zelf meerdere keren achteraan moeten bellen en ben nooit geinformeerd door GSMweb over de voortgang. Op een willekeurige dag stond er ineens een koerier voor mijn neus met mijn telefoon, die ik onder rembours moest betalen. Gelukkig had ik contact geld op zak...
Het ergste is echter met een ander abonnement, namelijk via T-Mobile voor een iPhone 7+. Die heb ik op 19 september(!!) besteld (het is nu 20 december) en tot op heden heb ik daar niks over gehoord. Na net 30 min(!!) in de wacht te hebben gestaan, werd ik gewoon opgehangen! En nooit compensatie of iets dergelijks voor al dit gedoe.
Dit is echt een slechte partij, die klachten ook niet serieus nemen (het kan niet eens via hun website). Ik zou, zeker zakelijk, voor een andere partij kiezen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door Anonieme gebruiker

17 July 2016, 12:18

Via de gsmweb site abonnement en telefoon besteld. Na een week kreeg ik bericht dat het abonnement 2x meer ging kosten en ook de telefoon 140 euro meer ging kosten ?????? Volgens gsm leverde de provider het op de site geplaatste abonnement niet meer, en de telefoon werd ook gelijk duurder. Dus wel op de site goedkopere aanbiedingen plaatsen, contract ook nog verstrekt, en vervolgens niet leveren. Gsmweb kwam ook niet met een tussen aanbod. Onbetrouwbare Webwinkel dus, ook geen keurmerkinstantie te vinden op hun site waar je te recht kan

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door Marijn

27 June 2016, 16:36

Bestelling geplaatst voor een los toestel met 1-2 dagen levertijd, aldus de site.

Na drie werkdagen geen levering heb ik opgebeld. Ik kreeg snel contact en behulpzame dame gaf aan dat het type toestel momenteel niet op voorraad is, en dat de levertijd onbekend is. Ze schat dat er wel een week overheen zal gaan. Ik ben benieuwd..

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
5,0

Review door Kees

23 June 2016, 10:56

OPPASSEN met dit bedrijf!
Ze zijn erg goedkoop en ook dat zorgde ervoor dat ik en mijn vrouw onze verlenging met toestel (S5 neo) bij hun bestelde.
Enorme spijt nu!
Toestel van mij 2 defecten (speaker en camera) en toestel van mijn vrouw camera defect.

Ook mijn schoonouders hebben tegelijk de s5 neo bij hun gekocht.
Tot nu toe bij hun geen defecten.
Dan denk je een defect kan gebeuren maar dan vraag je hoe dit opgelost wordt.
Je moet beide toestellen op eigen kosten terug sturen en dan ben je ze een paar werken kwijt.

Wet koop op afstand?
Doen ze niet aan!

Uiteindelijk heb ik zelf Samsung gebeld en die komt ze morgen gratis ophalen en na een paar dagen weer terug brengen.
Zo kan het dus ook!

Gsmweb --> pas je beleid aan, we leven nu in 2016!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,6

Review door Nico

12 January 2016, 18:59

Zeer slechte bedriegelijke webwinkel...KIJK UIT !!!

LEES DIT GOED EN WEES GEWAARSCHUWD !!
Gsmweb.nl
28 December 2015 verleng ik mijn contract en kies de Galaxy s6 edge plus in het goud (Gold).
Je krijgt dan een Sms, waarin je word verwezen naar een site om de aanvraag te bevestigen.
5 Januari 2016 zie ik in de App van mijn provider dat mijn contract is verlengd, maar ik heb op dat moment nog geen telefoon ontvangen of een dergelijk mailtje daarvan.
Dus ik bel met Gsmweb, en daar kreeg ik te horen dat het toestel niet leverbaar is i.v.m geen voorraad, en dat de levering misschien wel weken kon gaan duren !
Dus ik zeg, nou dan wil de overeenkomst NU ontbinden, want ik verleng juist mijn contract omdat ik een Telefoon nodig heb.
Nee, meneer u kunt niet annuleren zegt de dame aan de telefoon, dit staat in onze voorwaarden, dus ik zeg : Die ga ik dan eens even bekijken en hang op.
En tot mijn verbazing zie ik staan :
6. Ontbinding van de Overeenkomst 6.1
Voor zover niet anders aangegeven heeft Opdrachtgever die met GSMWEB een koop op afstand heeft gesloten in de zin van artikel 7:46a sub b BW, het recht de overeenkomst te ontbinden binnen veertien kalenderdagen na ontvangst. Indien opdrachtgever een abonnement voor mobiele telefonie afsluit en daarbij aangeeft dat het abonnement per direct dient in te gaan, geldt dit recht ook.

Dus ik bel terug en geef dit aan, dat ik uiteraard wel degelijk de overeenkomst kan annuleren, want het staat duidelijk in hun voorwaarden. Nee zegt de dame, u heeft zeker onze FAQ nog niet ontdekt...waarop ik zeg WATTE.....kijkt u maar eens onder 4.16A zegt ze toen.
Vraag 4.16 A
Ik heb mijn bestelling met een abonnement ontvangen. Alles werkt. Ik wil echter afzien van de aankoop en mijn abonnement annuleren. Kan dit?
Na goedkeuring van de provider is annulering niet meer mogelijk. Als blijkt dat u een ander aanvraag had willen indienen, kunt u contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat mogelijk is. In het geval van problemen met de dekking kan een annulering aangevraagd worden bij de provider. Het betreffende netwerk beoordeelt of in uw buurt voldoende dekking is en beslist of het contract geannuleerd kan worden. GSMWEB.NL is geen partij bij het contract tussen u en het netwerk en kan de beslissing van het netwerk niet beïnvloeden.

Dus ik ging hier tegen in en zeg, luister...als ik op 28 december 2015 een aanvraag doe en een Galaxy s6 edge plus in het goud (Gold) uitkies, en jullie zien op dat moment dat deze niet op voorraad is, dan dienen jullie mij daarvan toch op de hoogte te stellen ?
En dan te vragen, wilt u een ander toestel of een andere kleur of zoiets dergelijks, zodat ik dan kan beslissen of ik de aanvraag wil doorzetten ?
Nee, dat doen wij niet !

Maar nu komt het :
Ik bel mijn provider en vraag hun raad en vraag of zij dit niet kunnen annuleren, maar het antwoord bleek helaas, nee !
Toen zegt mijn provider , ik zie dat uw contract is verlengd bij ons door Gsmweb mét een IMEI nummer van een s6 edge plus ZILVER....HUH, ik zeg nee, hoor, ik heb een "Gold" besteld en nog niets eens ontvangen.
Dus ik voor de 7e keer weer bellen met Gsmweb en vertel dit, nou toen kreeg ik meerdere smoezen, te weten :
Nee meneer, als wij in december uw aanvraag niet direct hadden doorgestuurd naar uw provider en dit pas in Januari hadden gedaan had dit voor u nadeliger geweest I.v.m. prijsstijgingen.....en inderdaad, het is niet echt netjes van ons, dat wij een ander Imei nummer gebruikt hebben, maar we konden even niet anders.
Ik zeg tegen die dame, dit is fraude toch ?.......jullie stampen mijn aanvraag erdoor heen naar mijn provider met een vals Imei nummer van een zilveren s6 i.p.v een "gold".........terwijl jullie wisten dat de "Gold" niet op voorraad was ?
Ja helaas meneer, u kunt hier niets tegen doen en nu moet u afwachten totdat wij uw toestel weer binnen krijgen !
Maar goed, helaas te laat ben ik reviews gaan bekijken met Google en blijken er vele mensen te zijn met (bijna) hetzelfde probleem, leveringsproblemen !
KIJK dus goed uit en bestel helemaal niets bij GSMWEB.NL, want ze komen de afspraken NIET na en je hebt helemaal niets in te brengen !
Op hun site staat b.v dat je gekozen toestel in voorraad is, terwijl dit niet het geval is.
Het gaat hun dus alleen maar om het verlengen en/of afsluiten van een contract !!
En de klant stelt bij hun niets voor !
Want als je vraagt naar een leidinggevende, dan is die telefonisch in gesprek, en/of een ander zegt doodleuk, we hebben geen leidinggevende.
Ze reageren niet of nauwelijks op email en de mensen achter de telefoon zijn zo goed geïnstrueerd en weten exact wat ze zeggen moeten !
Het enige wat je zou kunnen doen, is een rechtszaak aanspannen omdat je in je gelijk staat, ook volgens de consumentenbond (die ik heb gebeld), zij hebben die site nagekeken en zeggen u heeft zeker wel het recht om te annuleren !
Maar ja, ik heb er geen zin in om maanden te procederen helaas !
Maffiapraktijken zijn het !
Gewoon niets bestellen daar, er zijn genoeg andere site !

Kijk anders maar even op google.nl, en zoek op review gsmweb.nl....en aanschouw hoeveel mensen deze klachten hebben.

OP het moment van plaatsing van deze review, heb ik nog steeds geen toestel en krijg deze voorlopig ook niet omdat ze niet weten wanneer deze geleverd word !

OPPASSEN DUS EN NIETS BESTELLEN DAAR DUS !!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,6

Review door Marcel Jacobs

22 September 2015, 10:33

Ongeveer 2 weken zonder abonnement gezeten zakelijk op 2 telefoons. We hadden een nieuwe aanbieding gekregen van GSMweb. Waar we al jaren klant van waren. Aangegeven dat we IPone 5 telefoons hebben( deze zijn al eerder door hun aan ons verkocht dus je denkt dat dit wel bekend is). De kaartjes werden netjes per post verstuurd. Het een abonnement ging in op 28 juli de andere na een speciaal mailtje op 1 oktober. Ik heb verder niet naar het kaartje gekeken. Op 29 juli wilde ik het kaartje omzetten. Helaas deze paste deze niet. Dit kan gebeuren: gebeld voor een nieuw kaartje (ons contact persoon was er niet dus de jongen aan de lijn ging het regelen). Deze werd dus opgestuurd. Gelukkig hadden we de andere telefoon nog. Helaas deze bleek door GSMweb stop te zijn gezet. Dus we zaten zonder zakelijke telefoon (2 dagen!) wat voor mij deze 2 dagen niet werkbaar is. Dus maar 2 dagen eerder vakantie genomen. Op vrijdag moesten we de kaartjes binnen krijgen. Maar niks hoor en je kan s'avonds niet terecht met je vragen. Zaterdag wilden we weg gaan op vakantie dus dit werd al een dag later. Zaterdag gebeld ze konden niet zien of er wat verstuurd was naar ons toe. Dit om dat de particulieren afdeling niet in het zakelijk systeem kan kijken. (Dit is wel wat knullig in een 24 uur economie) dus maar gevraagd of ik maandag met spoed terug gebeld kan worden. Deze mevrouw gaf al wel aan dat het versturen vaak mis ging. Maar niet naar het buitenland zonder mobiele telefoons, oma lag in het ziekenhuis en je wil wel contact kunnen houden. Het werd maandag en terugbellen deden ze niet. Dus maar zelf gebeld. Voor het eerst onze verkoper gesproken met wie wij het abonnement hadden geregeld. Hij wist niks van de verkeerde kaartjes en zei dat ze niet zijn opgestuurd. De verkoper zei van niks te weten dat hij moest bellen en dat de kaartjes niet goed waren. Ze gaven aan dat: Het andere abonnement, dat wij hebben, was stopgezet door ons. Wij hadden begin dit jaar zelf naar onze aanbieder gebeld om het stop te zetten en om te zetten naar prepaid op 28 juli. Wat wij NIET gedaan hadden. Hij vond het zelf ook wel een raar verhaal. (wij zaten juist bij GSMweb om zelf geen gedoe te hebben. En hoe konden wij in januari al weten wanneer ons abonnement ging stoppen. Dus daar kwam het eerste moment waar een goede verkoper gewoon de waarheid verteld. Wij konden op dit abonnement wel beltegoed zetten. Maar we hadden dus geen internet. Hij ging de kaartjes op sturen. Hij kon ze niet met spoed sturen dus het kon 2 dagen duren. We gingen toch maar op vakantie in de buurt van Emmen wat voor ons 220 km rijden is maar we reden wel terug woensdag dit kost je 440 km aan benzine en op de camping moet je om je mail na te kijken 5 euro per dag betalen. Woensdag 5 Augustus was er niks. Aan het einde van de dag gebeld en onze verkoper zag dat het nog bij hun lag. Ik zei dat ik kosten had gemaakt, maar hij ging niet over de schadevergoeding maar ging deze wel voorleggen. Hij begreep het en zei sorry. We spraken af na de vakantie contact te hebben over de vergoeding. Wij besloten weer na de camping te gaan. Mijn ouders die onze vakantie redde brachten het nieuwe kaartje naar ons toe ( weer 440 km en weer extra dagen internet kopen ). Zij kwamen op maandag 10 augustus. Na de vakantie zelf maar weer contact gehad met onze verkoper; hij belde zelf niet naar ons zo als beloofd. Hij kon het nog niet zeggen en hij beloofde weer terug te bellen. Na een tijdje zelf maar weer gebeld. Helaas hij was lekker op vakantie (hij wel). Later hem maar weer gebeld hij wist het nog steeds niet. Hij zei dat hij er niet over ging. Nadat ik gezegd had mijn verhaal op internet te zetten werd ik binnen 20 min teruggebeld door hem. Er was geen vergoeding mogelijk. Wel gaf hij aan dat er fouten zijn gemaakt maar hij liet weten dat deze toch ook echt bij ons lag. Ik kreeg een mail van de Backoffice Medewerker Zakelijk. Beste meneer Jacobs, U heeft vandaag contact gehad met èèn van mijn collega's en aangegeven dat u een schade vergoeding wilt ontvangen. Ik begrijp uit de notities dat u in eerste instantie een verkeerd formaat simkaart heeft ontvangen. Het is mij niet duidelijk waarom u schadevergoeding wilt en ook niet in welke vorm. Het gaat om een simkaart welke al op 28-4-2015 naar u verstuurd. Wanneer u dit eerder kenbaar had gemaakt hadden wij dit direct op kunnen lossen door en ander formaat op te sturen. Ik wilde mijn verhaal ook nog aan haar uitleggen en heb gebeld met GSMweb. Ze beloofde dezelfde dag terug te bellen. U begrijpt het al dit gebeurde niet. Waarschijnlijk staan ze volkomen in hun recht om geen schade vergoeding te geven. Ik vind alleen dat je niet zo met klanten om gaat. Met vriendelijke groet Marcel.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Schrijf een review en win een Dr. Dre hoofdtelefoon!

Beoordeling (*verplicht)
  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Bestelgegevens (*optioneel. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de winkel.)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
8 + 1
=