KPN reviews
Review door hedony
09 August 2007, 15:48Ik bebrijp niet waarom soms zo negatief gereageerd wordt hier, soms levert een fabrikant de toestellen later dan afgesproken, kan kpn of een andere aanbieder niet altijd veel aan doen, wel niet zo leuk als je zit te wachten natuurlijk.
Reparatie heb ik 1 keer gehad in ik geloof 12 jaar, kreeg direct een nieuwe telefoon, ik heb bij kpn 2 gsm abo's.
Samsung en sommige andere neem ik niet, gezien deze service zeeeeer slecht bekend staat. Toegegeven, sommige ze zijn wel erg mooi.
Mischien krijgen ze me nog eens om, en neem ik de gok.
Maar ja, kapot heb je er niets aan.
Heb Nokia 6230i en Motorola V3i, beide zonder problemen.
Leveringen rond de kerst oud en nieuw zijn altijd een beetje traag, bij iedereen, omdat veel personeel vrij is, het kan zijn dat bestellingen bij kpn eenvoudig te laat geleverd worden.
Voor hen ook klote.
Review door Marly
09 August 2007, 00:38Zondag j.l. een los UMTS toestel (Samsung Z650i) besteld voor de zeer aantrekkelijke prijs van 138,- euro, meteen automatische bevestiging ontvangen, maandag dan de definitieve bevestiging met ordernummer, dinsdag mailtje, dat het toestel verstuurd was en woensdag was hij er :9.
Goed verpakt, met alle benodigde papieren, duidelijke aankoopbon, met IMEI-nummer, voor de garantie. Geen porto- en rembourskosten.
Gewoon prima *D.
Review door flippus
29 January 2007, 06:46Op KPN.com heb ik voor iemand anders een bestelling geplaatst en gevolgd. Dit betrof een verlenging van het abonnement met 1 jaar.
Eerst nog heel even geinformeerd of het bestreffende toestel nog op voorraad was. Per mail had ik daar einde van de volgende dag antwoord op.
Bestelling is 22-01-2007 geplaatst. Waarschijnlijk donderdag 25-01-2007 eerste afleverpoging van TNT post en vrijdag 26-01-2007 is het toestel in ontvangst genomen.
Direct na de bestelling krijg je een automatische ontvangst bevestiging en overzicht van je bestelling. De dag erna een mailtje met een order bevestiging en order nummer waaronder je bestelling in behandeling is genomen. Weer een dag later een mailtje dat de bestelde goederen onderweg zijn met TNT post.
Alles liep gewoon prima. Op de in mijn ogen duidelijke website met zeer goede aanbiedingen (5,- korting per maand, geen verzendkosten en gratis toestellen bij 1 jaar verlenging) alle gegevens achter gelaten en binnen een week dus alles netjes geleverd.
Voor problemen, vragen en defecten voor garantie etc zit er keurig een garantiebewijs bij waarmee je ook bij de winkels van KPN terecht kunt. Volgens mij een hele mooie combi van het web en de echte winkel. En uit ervaring weet ik dat je bij het business point van KPN direct heel snel geholpen wordt met defecten.
Geen cashback constructie, maar korting op het abonnement. Deze actie stond ook netjes in de correspondentie.
Review door kukel
27 January 2007, 13:46Ook ik ben een van de gelukkigen die een Motorola L7i heeft bemachtigd via KPN.COM. Dit ging vlekkeloos. Ik heb betaald met Visa en dat was geen probleem. Hopelijk doen ze hetzelfde als bij de vorige bestelling: Die is nl. nooit afgeschreven van mijn credit kaart.
Review door pinokkia
26 January 2007, 16:37Ik zou eigenlijk nooit iets meer bestellen bij kpn.com (nadat ik de samsung D500 wel 1,5 maand op gewacht op in 2004) Maar helaas was er een te mooie aanbieding die ik niet kon afslaan. Zo nu dan mijn beoordeling over kpn.com.
Afhandeling bestelling: op maandag 22-01-2007 mijn bestelling online gedaan. (los toestel) Op 23-01-2007 een bevestigingsmail binnengekregen. Op 25-01-2007 is de motorola L7i verzonden en op 26-01-2007 heb ik mijn gsm om 12.00 uur binnengekregen per koerier.
Bereikbaarheid en support: Ik heb maar 1 keer gebeld of de gsm simlockvrij was. Helaas zei de medewerker dat de gsm gesimlockt ia. Maar de gsm was dus simlockvrij.
Website: Zelf vind ik het beetje slordig overkomen, omdat ik voor vragen op de website moest zoeken. De rest gaat wel.
Review door Tosbaga
13 June 2005, 12:51Kheb een bestelling gedaan voor een verlenging met een webbundel. Deze was binnen 1 week binnen en ik kreeg de dag voor de levering een mailtje. Alleen het kiezen van een verlenging stond niet duidelijk aangegeven, maar dat bleek in het menu voor nummerbehoud te staan. Ik kon online meteen wat vragen stellen dmv het chat helpdesk, en toen ik later belde, 0800 nummer dus gratis, kreeg ik binnen een paar minuten iemand aan de lijn en die kon mijn vragen ook goed beantwoorden. Gewoon netjes en snel afgehandeld, ik hoefde geeneens een kopie legitimatie te sturen.
Review door buho
14 April 2005, 08:14Ik was aan het twijfelen over D500 en Samsung S342i. Op de site stond dat je een printer kreeg, maar niet vermeld welke. Dat is op zich wel jammer, maar er was een mogelijkheid om te chatten met iemand van een helpdesk. Ik ben deze service echt nog nergens anders tegengekomen en dat was echt super !
Review door pedro
13 April 2005, 15:00Slechte communicatie, slechte afhandeling (2 maanden te laat), slechte bereikbaarheid en bovelan slechte spullen
Review door pinokkia
17 February 2005, 08:52Ik had op 16-12-2004 een flexibel allround 2 jaar icm een samsung D500 besteld. De eerste keer dat ik belde beloofde ze dat ik hem op 22-12-2004 zou krijgen. Ik heb gewacht tot 27-12-2004. Toen weer gebeld en kpn beloofde op 31-12-2004 uit te leveren. Wat dacht je niet dus. Daarna hebben ze me op 4-1-2005, 11-01-2005 en uit eindelijk 20-01-2005. En op 20-01-2005 was hij nog niet uitgeleverd. Ik heb uit eindelijk met veel pijn en moeite kunnen annuleren op 26-01-2005. Ze zetten in de bevestigingsmail dat je op de hoogte wordt gehouden. Nou daar heb ik niets van gemerkt. Je moet er zelf achter aan gaan. Voor mij NOOIT MEER kpn.com iets bestellen.