PhoneMarket reviews

Gebruikersbeoordelingen PhoneMarket

Gebaseerd op 3 reviews
1,2
Bereikbaarheid
Uitbetaling cashback
Website
Support
Afhandeling bestellingen
Aftersales
Totale indruk

Review door piet

31 August 2019, 05:36

Na aankoop earpods bleken deze een storing te geven bij gebruik radio. Klantenservice (reageert alleen per email) denkt aan defect en ik moet ze terugsturen voor onderzoek (portokosten 4,95). Na 2 weken krijg ik een reactie: geen defect gevonden, werken goed, na betaling van 4,95 kunt u ze terugkrijgen anders volgt vernietiging. Op het feit dat ik ze niet kan gebruiken voor radio wordt niet ingegaan. er wordt geen alternatief geboden, geen cadeaubon, geen terugname/ontbinding overeenkomst alleen betalen van extra porto of anders vernietiging earpods.
Kortom, zeer slechte service, geen klantvriendelijkheid dan wel inlevingsvermogen in klant. Bovendien is klantencontact langzaam en weinig betrokken.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,4

Review door A.

03 March 2019, 09:42

Een dure Samsung Watch gekocht bij Phonemarket voor de verjaardag van mijn vrouw. Die bleek bij het passen te groot voor haar pols.

Daarop het verzoek ingediend om het horloge om te ruilen voor een kleiner exemplaar van Samsung (bijna even duur), maar dat werd geweigerd met de reden dat het om een hygienisch product gaat en dat dat in de algemene voorwaarden staat.

Ten 1e mag dat wettelijk niet ivm zichttermijn van 2 weken bij een koop op afstand (in het verleden gehad met een bedrijf waarbij een scheerapparaat zelfs mocht worden geretourneerd volgens de Geschillencommissie). Dat zou volgens Phonemarket erop neer komen dat ik wanneer ik bij hen in de winkel een horloge om mijn pols zou uitproberen ik gelijk aan de koop van het horloge vast zou zitten.

Daarnaast zijn zulke voorwaarden onredelijk bezwarend en mogen die volgens de wet opzij worden gezet omdat die de rechten van consumenten beperken waar dit eigenlijk niet is toegestaan (grijze of zwarte lijst).

Daar bovenop is er niets met het horloge gedaan dan voorzichtig uit de verpakking halen (onbeschadigd) en alle folie erop laten zitten en alleen het horloge eruit halen (Accessoires zitten op originele plaats) om te passen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,2

Review door Anonieme gebruiker

10 January 2019, 14:03

niet bereikbaar bij klachten
geen uitbetaling van je rechtmatig retourbedrag
website zit vol met alg voorwaarden maar bedrijf gebruikt die uitsluitend in haar voordeel mn bij retourneren wat binnen 14 dagen volgens wet mag niet binnen 24 u doa termijn
support of contact met een klantenservice kennen ze niett.

als je te veel klaagt omdat je nooit een inhoudelijke reactie krijgt zegt bedrijf doodleuk:
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik verwijs u door naar onze vorige mail.
Verder gaan wij niet meer met u in discussie.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Schrijf een review over PhoneMarket

Beoordeling (*verplicht)
  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
zeven min 1
=