PhoneMarket reviews
Review door VV
15 November 2022, 13:14Respecteert garantie niet
Smartphone aangekocht in juli 2021. Eind augustus 2022 is de Smartphone (Pixel) plots defect. Na heel wat heen en weer geemail, wordt ons gevraagd om het toestel per verzekerde post terug te sturen, op onze kosten. Na veel aandringen wordt ons medegedeeld dat het toestel niet kan gerepareerd worden. Er wordt ons 'als compensatie' een restdagwaarde aangeboden, 30% van de oorspronkelijke waarde! Dat is natuurlijk niet wat er onder wettelijke garantie of fabrieksgarantie wordt verstaan. Op herhaalde e-mails van ons waarbij wij een nieuw toestel ter vervanging of terugbetaling oorspronkelijk toestel vragen, wordt niet geantwoord. Inmiddels is PhoneMarket.nl ook telefonisch niet meer bereikbaar.
Dit bedrijf is totaal onbetrouwbaar als het over garantie gaat en ik denk eraan om een klacht in te dienen bij het Ministerie van Economische Zaken en bij de Europese consumenten bescherming.
Review door Anonieme gebruiker
28 August 2021, 10:12Goede service en snel geleverd!
Heb mijn pakket gister middag bestelled en vandag in de ochtend ontvangen.
Review door Anonieme gebruiker
18 August 2021, 14:13maandag middag besteld en de volgende dag al in huis.
toestel was netjes geseald en nieuw.
de dame van de klantenservice heeft me ook heel goed geholpen bij het uitkiezen van het product.
Al met al, super tevreden over de service en levering van Phonemarket.nl!
Review door Amsterdamec
23 December 2020, 10:24Put the wrong information when you order via their web site and then send you a different model (off the phone in my case).
When I asked them the reason the answer was: "The modelnumber on the invoice was indeed wrong. We have corrected this. But the phone your ordered is the phone you got. We don't have the 5G version in stock."
So they want to change the model number afterwards and do not want to take the responsibility for disinformation of the customers. This is at least a an unfair competition or the fraudulent behaviour at worst.
Now they drop my calls after a long waiting in the queue when I just become the first to be served.
Review door Anonieme gebruiker
15 December 2020, 13:43Mijn AirPods gingen stuk na 1 jaar en 1 maand.
De Apple garantie van 1 jaar was verlopen, en volgens deze winkel heb je dan dus geen garantie meer.
Dit klopt niet , volgens Nederlands recht heb je nog steeds recht op garantie bij.
Ik kon ze terugsturen ter reparatie , alleen de onderzoekskosten waren al 40 Euro.
Na een week kreeg ik het niet werkende product terug, met de opmerking dat hij het gewoon deed.
Uit 1 van de 3 openingen kwam geen geluid, net zoals de week daarvoor.
Na telefonisch contact hierover, werd de lijn gewoon verbroken na de mededeling dat ik verder niet zou worden geholpen.
Wat een dramatisch slechte vertoning.
Voor mij nooit meer een aankoop bij Phonemarket.
Verder kreeg ik ook nog te horen dat een slechte review ze totaal niks doet.
De arrogantie.
Review door M. Demir
26 October 2020, 07:12 Als je producten heb gekocht, moet je niet bij dit bedrijf aan komen met garantie. Je wordt van de kast naar de muur gestuurd.
Kennelijk verkopen ze goedkope partij producten waardoor ze geen service kunnen bieden!.
Ze kunnen zelfs tegen betaling geen onderdelen leveren.
Je wordt verwezen om op internet zelf te zoeken naar onderdelen.
HELE SLECHTE SERVICE, HELE SLECHTE ZAAK.
Geen aanrader om hier iets te kopen.
Review door Peeters H
22 June 2020, 18:19Samsung watch kan niet retour ! wegens zegeling verbroken !
Review door Hans
07 February 2020, 17:42Telefoon besteld wat na beloofde levertijd niet werd geleverd, hierover gemaild en na twee weken toch een bericht gekregen dat het niet leverbaar is. Bestelling heb ik geannuleerd en reactie gekregen dat terugbetaling binnen 10 werkdagen is. tot heden nog steeds geen terugbetaling en ws zie ik mijn geld nooit weer!!! Koop hier nooit wat!
Review door piet
31 August 2019, 05:36Na aankoop earpods bleken deze een storing te geven bij gebruik radio. Klantenservice (reageert alleen per email) denkt aan defect en ik moet ze terugsturen voor onderzoek (portokosten 4,95). Na 2 weken krijg ik een reactie: geen defect gevonden, werken goed, na betaling van 4,95 kunt u ze terugkrijgen anders volgt vernietiging. Op het feit dat ik ze niet kan gebruiken voor radio wordt niet ingegaan. er wordt geen alternatief geboden, geen cadeaubon, geen terugname/ontbinding overeenkomst alleen betalen van extra porto of anders vernietiging earpods.
Kortom, zeer slechte service, geen klantvriendelijkheid dan wel inlevingsvermogen in klant. Bovendien is klantencontact langzaam en weinig betrokken.
Review door A.
03 March 2019, 09:42Een dure Samsung Watch gekocht bij Phonemarket voor de verjaardag van mijn vrouw. Die bleek bij het passen te groot voor haar pols.
Daarop het verzoek ingediend om het horloge om te ruilen voor een kleiner exemplaar van Samsung (bijna even duur), maar dat werd geweigerd met de reden dat het om een hygienisch product gaat en dat dat in de algemene voorwaarden staat.
Ten 1e mag dat wettelijk niet ivm zichttermijn van 2 weken bij een koop op afstand (in het verleden gehad met een bedrijf waarbij een scheerapparaat zelfs mocht worden geretourneerd volgens de Geschillencommissie). Dat zou volgens Phonemarket erop neer komen dat ik wanneer ik bij hen in de winkel een horloge om mijn pols zou uitproberen ik gelijk aan de koop van het horloge vast zou zitten.
Daarnaast zijn zulke voorwaarden onredelijk bezwarend en mogen die volgens de wet opzij worden gezet omdat die de rechten van consumenten beperken waar dit eigenlijk niet is toegestaan (grijze of zwarte lijst).
Daar bovenop is er niets met het horloge gedaan dan voorzichtig uit de verpakking halen (onbeschadigd) en alle folie erop laten zitten en alleen het horloge eruit halen (Accessoires zitten op originele plaats) om te passen.
Review door Anonieme gebruiker
10 January 2019, 14:03niet bereikbaar bij klachten
geen uitbetaling van je rechtmatig retourbedrag
website zit vol met alg voorwaarden maar bedrijf gebruikt die uitsluitend in haar voordeel mn bij retourneren wat binnen 14 dagen volgens wet mag niet binnen 24 u doa termijn
support of contact met een klantenservice kennen ze niett.
als je te veel klaagt omdat je nooit een inhoudelijke reactie krijgt zegt bedrijf doodleuk:
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik verwijs u door naar onze vorige mail.
Verder gaan wij niet meer met u in discussie.
Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,