Ritel reviews

Gebruikersbeoordelingen Ritel

Gebaseerd op 30 reviews
5,4
Bereikbaarheid
Uitbetaling cashback
Website
Support
Afhandeling bestellingen
Aftersales
Totale indruk

Review door Hogervorst

30 June 2017, 17:53

#ritel#slechtbedrijf#ritel#
Ritel slecht in oplossen van problemen.
Nieuwe Samsung galaxy s6 edge telefoon binnen week defect. Ritel wijst een beroep op garantie af omdat het defect volgens hun is ontstaan door vochtschade. Het toestel is op een normale manier gebruikt en is nooit met vocht in aanraking geweest telefoon is in die week niet eens buiten geweest. Viel na 1 week uit en ging niet meer aan.Telefoon is voor reparatie door mijzelf voor reparatie aangeboden bij samsung. Deze kwam ongerepareerd terug, conclusie vochtschade dit valt buiten de garantie en kan niet gerepareerd worden. Volgens samsung zat er zelfs al erosie in de telefoon. Vervolgens telefoon terug naar Ritel gestuurd deze hebben hem ook weer doorgestuurd voor onderzoek uitkomst zelfde conclusie.Navraag bij meerdere partijen gedaan, er kan niet binnen en week al mocht ik dus zelf de veroorzaker zijn wat ik niet was erosie in zitten. Juridisch advies ingewonnen en volgens het consumentenrecht moet Ritel bewijzen dat het defect door mijn onzorgvuldig gebruik defect is geraakt. Zij gaan hieraan volledig voorbij en stellen gewoon dat er geen recht is op garantie. Bij meerdere telefoonwinkels met dit verhaal geweest en zij hebben vaker deze klachten gehoord over deze telefoon waarschijnlijk zwak toestel vanuit de fabriek. Meerdere telefonische contacten met Ritel biedt geen resultaat, niets aan te doen pech. Inmiddels betaal ik wel gewoon de abonnementskosten, waarin uiteraard het grootste bedrag is opgenomen als kosten voor de nieuwe telefoon die dus nu gewoon bij Ritel ligt. Verlenging abonnement bij tele2 gaat pas in september in dit betekend dus meer dan 2 jaar hoge kosten betalen voor een telefoon die ik niet heb. DUS Of het abonnement ontbinden zonder verdere kosten.
Indien dat niet lukt wil ik een nieuw toestel . Dit bericht blijft ik overal plaatsen en abokosten stoneer ik totdat dit is opgelost!!!!!!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door Anonieme gebruiker

09 August 2016, 13:44

Onbeschoft personeel. Word je geholpen voor een telefoonhoes, laat de verkoopster je ineens staan voor een nieuwe klant die een te duur abonnement wil kopen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Roy

13 March 2016, 18:32

Waardeloos,

Cover besteld, was in voorraad stond er.
een paar keer een mail gehad dat de levering was uitgesteld ( nadat ik zelf had gebeld waar het bleef).

Uiteindelijk.....na een MAAND !!!!!! : ze kunnen niet leveren.

wacht nog steeds op mijn geld terug.

Stelletje boeven

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,4

Review door p.j. Bleijenberg

10 February 2016, 17:07

Waardeloze behandeling van consumenten .
Vanaf 22 december 2015 bezig met opsturen van defecte telefoon . Eerst kreeg ik geen toezend adres .
Ik zou een antwoordnummer krijgen .om geen verzendkosten te betalen.
dit werd een huisadres ; 8euro80.
telefoon is inmiddels 10 maanden oud .
nu komt de reparateur met : toestel kan niet meer gerepareerd worden .
ze willen nu het defecte toestel terug sturen..met als toevoeging water en/of val schade of onheil van buiten af dus niet meer te repareren.
Dit is werkelijk niet te geloven hoe ze hier met klanten omgaan .
toestel werkte gewoon niet meer na 'sAvonds opladen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,6

Review door Tamara

24 November 2015, 22:36

In oktober mijn abbo verlengd met een toestel iPhone 6s. Toestel kreeg na een week kuren. Moest telefoon resetten en prima hij deed het weer voor een dag. Een week en 3 resets later, terug naar de winkel, gezien telefoon al 16 uur bezig was met opstarten. Verkoper wil hem weer resetten, maar ben met bon en doos binnen 14 dagen terug, dus wil zo niet naar buiten gestuurd worden. Na weer 3 resets in de winkel doet hij het weer, maar was de verkoper het met me eens een software fout, moet opgestuurd worden. Zou ongeveer 2 weken duren. Nu bijna 6 weken later nog geen reactie en/of telefoon. Al meerdere keren gebeld en zijn ze geïrriteerd omdat je weer belt... Geen leentoestel of nieuw toestel gekregen, dat zou het beleid van Apple zijn. Morgen weer een poging. Waardeloze service, never nooit meer naar Ritel.
Ps bij het verkopen van je abbo zijn ze poeslief en goede service, mits je er dus iets mis is met je toestel

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,6

Review door Anonieme gebruiker

06 October 2014, 17:38

Wat een k.. bedrijf koop je een toestel blijkt het bij aankomst defect te zijn. nu zijn we bijna 14 dagen verder van hun hoor je niets en alles moet bij jou weg komen. Telefonisch en via mail bij aankomst defect toestel per ommegaande nieuw toestel belooft.
Ook dit zijn weer loze beloften toestel een week in hun bezit maar ik nog geen nieuwe. Ze komen hun afspraken niet na.
DOE GEEN ZAKEN MET HUN EN BETAAL LIEVER ERGENS ANDERS IETS MEER WAAR ZE HUN AFSPRAKEN WEL NA KOMEN.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door ritelhater

23 November 2010, 17:22

ritel is een belachelijk bedrijf!!!!!!

Ik heb begin september een nokia N96 ter reparatie verzonden.

Zij dachten er gemakkelijk af te komen door te zegen dat ik waterschade had (dit valt nl niet onder de garantie), terwijl ik voor 1000% zeker weet dat het toestel op geen enkele manier met water in aanraking is geweest.

Ik heb gevraagd om een second opinion en nu ben ik mijn toestel al bijna 3 maanden kwijt!!!!

Elke keer als ik bel krijg ik een andere verklaring waarom het zo lang duurt.

De ene keer snappen ze zelf ook niet dat het zo lang duurt en verwachten ze elk ogenblik het toestel retour.

De andere keer zeggen ze dat een second opinion altijd langer duurt.

En weer een andere keer zeggen ze dat het toestel naar Finland is gestuurd en dat ze daar het toestel grondig aan het onderzoeken zijn.

Ik ben het inmiddels meer dan beu en adviseer iedereen dan ook om NIETS MAAR DAN OOK NIETS bij Ritel te bestellen!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,0

Review door Jeroen30

01 November 2010, 15:02

Maak niet de fout die ik heb gemaakt!

- 15 oktober Nokia 6700 Classis besteld (tweede bestelling, eerste geen problemen gehad). Zeer goed op de hoogte gehouden en volgende dag in huis!

- 16 oktober toestel in huis, toestel bleek direct defect.

- 18 oktober via mail defect aangemeld, gaat reparatie proces in. Ik medegedeeld dit een vreemde zaak te vinden, gezien ik gewoon een defect toestel heb ontvangen en nu maar moet afwachten. Erg fijn!

- Tussendoor gemaild, nog niets bekend.

- 26 oktober besloten de koop te annuleren. Dit was de 7e werkdag na ontvangst toestel en kon mijn alleen deze dag nog beroepen op de "Wet kopen op afstand". Gezien ik nog geen toestel terug heb of diagnose, medegedeeld dat ik het toestel ergens anders wil bestellen en het risico op een lange reparatieprocedure niet wil afwachten.

- 27 oktober: er volgen veel mailwisselingen, het ene mailtje nog vager dan de ander. Zwart op wit werd mij medegedeeld dat ik geen gebruik kon maken van deze wet. Alle mailtjes natuurlijk gedocumenteerd bewaard. 28 mailtjes in totaal...

- 28 oktober: Keurmerk Qshops en rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Qshops heeft goed bemiddeld, uitslag Ritel.nl: Als wij het toestel van de leverancier terugkrijgen en het toestel blijkt DOA (Dead on Arrival) te zijn, krijgt u uw geld terug.

Gelijk teruggemaild, dat ik hoe dan ook mijn geld terug wil, gezien ik nog niets eens 1 telefoontje heb gepleegd met dit toestel en dit nimmer mijn fout kan zijn.


Nu blijft het afwachten. Het is ronduit schandalig slecht die aftersales! Ik meld het defect op dag 1 aan, kans is zeer klein dat het dan mijn schuld is. Zij hebben kunnen zien, bij retournering toestel, dat het toestel totaal onbeschadigd is, zelfs de plasticjes zaten er nog op. Stuur dan gewoon een nieuw toestel en hou iedereen tevreden.


Ze willen absoluut niet meedenken of je tegemoet komen. Ook wordt er steeds maar weer verwezen naar "de Directie heeft besloten". Vervolgens onthouden ze je het recht de koop te ontbinden, binnen de wettelijk termijn. Pas als je hogerop zoekt, zoals verzekering, keurmerk etc komt er een klein beetje schot in de zaak.


Ritel.nl is erg goedkoop, als je achteraf geen problemen hebt met je toestel kun je daar prima kopen. Probleem is dat weet je niet! Geef a.u.b. iets meer geld uit, maar koop de telefoon bij een goede winkel en NIET bij Ritel.nl


Van de consuwijzer.nl advies gekregen contact op te nemen met "De Geschillencommissie". Ik wacht nog een paar dagen af en ga dan weer aan de slag met hun.

Erg vervelend, hoop gezeur en geregeld, maar ik laat het hier absoluut niet bij zitten


  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
5,2

Review door egemin

18 September 2009, 16:51

Heb ongeveer anderhalf jaar geleden een toestel gekocht via Ritel.nl
(Nokia 6500 slide) en deze ging helaas defect binnen een maand, toestel sloeg vast en reageerde nergens meer op, na telefonisch overleg het toestel via garantie terug gestuurd naar Ritel.
De verzendkosten zouden vergoed worden en dan worden teruggestort worden op mijn bankrekening.
Heb vandaag het toestel terug gekregen van de "12e reparatie" en is nog steeds niet gerepareerd, toestel is in de loop van de tijd steeds slechter geworden en de kosten van de verzending zijn ook nog steeds niet terug gestort terwijl dat in hun eigen garantievoorwaarden staat vermeld dat bij een terechte klacht deze vergoed worden.
Telefonisch contact heeft erg weinig zin want, ze kunnen/mogen je toch niet helpen, schijnbaar is dit Ritel.nl beleid.

UPDATE: Naar aanleiding van mijn review heb ik contact gehad met Ritel.nl en heb inmiddels een geheel nieuwe telefoon ontvangen, heb ook de belofte dat de gemaakte kosten voor verzending 9 x 8,61 euro) deze week gestort zullen worden op mijn bankrekening.
Dat laatste is nog eventjes afwachten natuurlijk maar, ben erg blij dat dankzij deze review ik toch geholpen ben met een nieuwe telefoon.
Reviews hebben dus zin...

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,4

Review door cjs

20 August 2009, 19:15

Ritel is bijzonder goed in aanbiedingen maken en info verstrekken als je wat wil kopen. Ze hebben echt de beste koopjes en een fijne site. Maar als je achteraf een klacht hebt of je toestel is stuk geven ze niet thuis. Slecht bereikbaar, reageren niet op mails, via de telefoon krijg je alleen een bandje ik moest een klacht indienen bij een officiele instantie om hun aandacht te trekken en een maand later is nog geen enkele afspraak nagekomen, heb ik geen telefoon, vervanging maar wel een duur abonnement. En mails stuur ik nog steeds.... tja erg jammer, in het verleden had ik nooit problemen met ze maar nu!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,4

Review door michielvanhooff

09 June 2009, 11:18

ik heb mijn vorige telefoon gekocht bij Ritel.nl en was toen in principe erg tevreden over de service. Ik bestelde de Samsung G600 en na 1 dag was mijn telefoon binnen. Nooit problemen met de telefoon gehad, het enige probleem dat ik gehad heb is dat mijn geheugenkaartje niet mee was geleverd wat er bij beloofd werd op de site dus daar heb ik nog even voor na moeten bellen, maar ik werd vriendelijk te woord gestaan en had het kaartje de dag erna al binnen.. Nu loopt mijn abonnement bijna af en ik zag dat je bij Ritel de N97 al kon bestellen dus ik denk dat mijn volgende aankoop weer bij Ritel.nl gaat zijn...

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door CarLoSLo

05 June 2009, 20:55

Ik heb een tst/abonn met navigatie besteld.Tst vertoonde mankementen,opgestuurd naar Ritel,kost 10,- 4 wkn moeten wachten op reparatie en nu vertoond tst weer het zelfde mankement.Ik weer mailen, moet ik het tst weer opsturen,weer verzendk betalen want pas na 3x reparatie krijg je een nieuw tst.Mijn GELD was ook niet defect toen ik mijn bestelling betaalde,maar de service is ver te zoeken!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
6,0

Review door e rik

10 March 2009, 22:14

Ik heb bij ritel op 18 februari een telefoon in combinatie met tom tom besteld.
Maar nog steeds niets ontvangen.(10 maart)
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar ,alleen via mail krijg je bericht terug.
Maar bij elke mail die je stuurt krijg je een bericht terug het is binnen een paar dagen in huis, dat gaat zo al bijna 3 weken.
Ik ben 1 keer opgebeld door ritel en kreeg weer te horen binnen een paar dagen in huis.
Nu reageren ze ook al niet meer op een mailtjes.
Ik vind dit een slechte zaak en telefonisch niet bereikbaar.
Zeker geen aanrader!!!


  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,4

Review door jl-p

06 March 2009, 17:03

Heb 26 feb alle info opgestuurd en ook de betaling voldaan.
Als ik bel vanaf mijn huis werk of mobiel en kies optie 1 dan krijg ik eerst een wachttoon van x minuten en als hij dan overgaat en je hoort dat er wordt opgenomen dan verbreekt de verbinding.

Als je een andere optie neemt dan optie 1 dan krijg je een bandje dat je het via internet moet doen en wordt de verbinding verbroken. Al diverse keren via internet de status nagevraagd en ook gevraagd of ze me telefonisch de status kunnen mededelen maar krijg steeds een mail met alles is binnen we wachten nu op goedkeuring vodafone. Vodafone gebeld en die hebben nog niets ontvangen over de verlenging.


  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,6

Review door jl-p

06 March 2009, 17:03

Heb 26 feb alle info opgestuurd en ook de betaling voldaan.
Als ik bel vanaf mijn huis werk of mobiel en kies optie 1 dan krijg ik eerst een wachttoon van x minuten en als hij dan overgaat en je hoort dat er wordt opgenomen dan verbreekt de verbinding.

Als je een andere optie neemt dan optie 1 dan krijg je een bandje dat je het via internet moet doen en wordt de verbinding verbroken. Al diverse keren via internet de status nagevraagd en ook gevraagd of ze me telefonisch de status kunnen mededelen maar krijg steeds een mail met alles is binnen we wachten nu op goedkeuring vodafone. Vodafone gebeld en die hebben nog niets ontvangen over de verlenging.


  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,6

Review door mariosss

15 September 2008, 09:11

Hallo,

Ik heb 3 september 2008 een Samsung G810 met abonnement besteld. Ik heb alles opgestuurd wat ze nodig hadden, en uiteindelijk kreeg ik niks meer te horen. Na 7 dagen later nog steeds niks gehoord, en ondertussen ook nog tientallen emailberichten verstuurd. Ze laten gewoon niks weten van de status van de bestelling. Als je via telefoon belt, krijg je zo'n antwoordapparaat, en die zegt dat je op de site moet kijken naar de orderstatus. 12 september eindelijk wat gehoord van ze. Ze zeiden dat mijn order in goede orde hebben ontvangen. De bestelling werd zo spoedig mogelijk afgerond. Tot heden heb ik nog steeds niks ontvangen, en ben hier echt helemaal niet blij mee. Ik stuur ze elke dag emailberichten met daarin waarom het zo lang duurd e.d. Maar natuurlijk krijg ik weer niks terug.


Ik wacht tot 19 september, anders worden er andere maatregelen genomen.

Ik raad iedereen aan, om eerst proberen contact met ze te hebben, voordat u een bestelling plaatst.

BEREIKBAARHEID: ZEER SLECHT

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,0

Review door mariosss

15 September 2008, 09:10

Hallo,

Ik heb 3 september 2008 een Samsung G810 met abonnement besteld. Ik heb alles opgestuurd wat ze nodig hadden, en uiteindelijk kreeg ik niks meer te horen. Na 7 dagen later nog steeds niks gehoord, en ondertussen ook nog tientallen emailberichten verstuurd. Ze laten gewoon niks weten van de status van de bestelling. Als je via telefoon belt, krijg je zo'n antwoordapparaat, en die zegt dat je op de site moet kijken naar de orderstatus. 12 september eindelijk wat gehoord van ze. Ze zeiden dat mijn order in goede orde hebben ontvangen. De bestelling werd zo spoedig mogelijk afgerond. Tot heden heb ik nog steeds niks ontvangen, en ben hier echt helemaal niet blij mee. Ik stuur ze elke dag emailberichten met daarin waarom het zo lang duurd e.d. Maar natuurlijk krijg ik weer niks terug.


Ik wacht tot 19 september, anders worden er andere maatregelen genomen.

Ik raad iedereen aan, om eerst proberen contact met ze te hebben, voordat u een bestelling plaatst.

BEREIKBAARHEID: ZEER SLECHT

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,0

Review door Robby_306

05 August 2008, 15:10

Telefoon besteld. Keurig netjes geleverd , paieren erbij , per e-mail op de hoogte gehouden. Alleen wel de verkeerde kleur. Maar goed , niet zeuren , je stuurt hem niet weer terug want je bent blij met je nieuwe telefoon.
Na enkele dagen een toets die hapert. Kan gebeuren. E-mail gestuurd of ik hem in zijn totaliteit maar even moest opsturen konden ze hem omruilen en dan gelijk voor de goede kleur.Dat zou niet gaan want het toestel was al gebruikt. Toestel alleen opsturen. Oke , gedaan.
Na een week eens geinformeerd. We kunnen niks doen want we hebbben alle accessoires nodig !! Weer een pakketje verstuurd. Weer een week later maar weer geinformeerd. Ja alles is in behandeling. We zijn inmiddels 6 weken verder en ontvang alleen quasi nette emailtjes van we doen onze uiterste best , we vinden het vervelend , enz enz .
Kortom : verkopen is makkelijk. Sevice is niet voor iedereen belangrijk.

Bedenk voor je een toestel bij Ritel aanschaft , want als er wat aan hapert heb je een groot probleem......

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
5,6

Review door maria breedspleet

18 May 2008, 15:38

De paasaanbieding besteld icm een VF abonnement met een laptop HP 530.
In eerste instantie nummerbehoud aangevraagd, maar door een fout mijnerzijds werd dit afgewezen. In overleg met Ritel een nieuw nummer en simkaart gekregen, correct per brief bevestigd. De bestelling was snel binnen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,0

Review door tonnick holland

31 December 2007, 17:47

Op vrijdag 28 december vroeg in de ochtend een sonyericsson s500i besteld en betaald via ideal. Ondanks de 24-uurs levering vandaag 'maandag 31 december' nog niets binnen...toch een beetje jammer. Vandaag ook een mail verzonden maar geen reactie (misschien zijn ze gesloten ivm oud en nieuw). Ook in de online-status van mijn bestelling is niets gewijzigd vandaag. Ik hou jullie verder op de hoogte en zal dan deze shop survey wijzigen.

Update: Op woensdag 2 janauri een mail gehad van Ritel dat mijn bestelling is verzonden. Vandaag( donderdag 3 januari) een telefoontje gehad van een vriendelijke medewerker van Ritel met het bericht dat mijn toestel idd is verzonden. Al met al een beetje vertraging maar uiteindelijk is alles toch nog goed gekomen. (p.s. de medewerker van Ritel heeft mijn survey ook gelezen op TV...hieruit blijkt maar weer eens de toegevoegdewaarde van deze site)

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
6,6

Review door Ch-Indo

27 December 2007, 22:26

Ik heb gebruik gemaakt van de weekkrant aanbieding.
Hierdoor heb ik 4 telefoons besteld en ze zijn alle 4 binnen 2 dagen geleverd. Het is gewoon een superwinkel en een groot voordeel is dat men geen verzendkosten vraagt terwijl de andere dit wel doen.

Kortom: Het is een winkel met een superservice!

Van mij krijgen ze een dikke en een vette 10!

PS... Alleen (nog) geen ervaring met Aftersales en met de Uitbetaling cashback.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door peter40

30 June 2007, 16:51

Er zat een onduidelijkheid in de aanbiedingen van Ritel. De aanbieding waarop ik wilde reageren, heb ik eerst geferifieerd bij Ritel. Uiteindelijk kreeg ik gelijk, maar toen ik wilde bestellen, hadden ze, mede denk ik door mijn mail, de aanbieding weggehaald, en kon ik niet meer bestellen. De prijs was ruim 150 euro (!) hoger geworden. Ze zeiden dat de aanbiedingen dagelijks veranderden, en op mijn vraag om de eerdere bestelling door te laten gaan, zeiden ze daar dat ik pech had gehad. Slechte service als je ze een vraag stelt over een aanbieding....
Uiteindelijk was de aanbieding via de operator vele malen goedkoper, en had ik binnen 2 dagen mijn bestelling binnen. Goed uitkijken dus bij deze aanbieder.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,6

Review door yamal

05 April 2007, 12:01

Ondanks dat de aanbieding blijkbaar foutief op hun site stond er toch gebruik van kunnen maken, zonder dat hiervoor enig aandringen nodig was.

Aansluiting verder snel en probleemloos afgehandeld, cashback binnen één week uitbetaald. Er zijn een heleboel shops die daar een voorbeeld aan zouden kunnen nemen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,4

Review door Windstorm

01 April 2007, 17:04

netals bww het gratis T-Mobile simonly relax 150 abo besteld, wat volgens de shop een foutje op de site was. (Y)
Er werd erg strikt op de legitimatie gelet, rijbewijs per fax was niet te lezen. Terwijl dat normaal geen probleem was. En er moest zowel een kopie bankpas als afschrift worden getoont. Opzich prima allemaal, maar zorgt soms voorwat irritatie. Omdat het bij andere shop's niet zo strikt hoeft.
Toen de documenten goedgekeurd waren werdt de sim de volgende dag aangetekend verzonden.

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status, dit kan ook via de site.

mail wordt redelijk snel beantwoord, telefoon wordt soms helemaal niet opgenomen, of pas na 10 keer overgaan.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
7,6

Review door bww

27 March 2007, 19:06

Ondanks een foutje op de site werd de bestelling gewoon uitgevoerd.
Hulde.
Aanvulling: binnen 1 week is de cashback op mijn rekening gestort.
Ik kan alleen maar vol lof over deze firma spreken!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door Reintje48

10 July 2006, 11:44

Uitstekend verlopen. Ik heb een Nokia 6021 besteld + gratis een Navigatiesysteem MIO 510E. Binnen twee dagen had ik het navigatiesysteem thuis + een mail dat de Nokia niet meer op voorraad was. Twee dagen later een mail dat de Nokia verstuurd was en deze werd de volgende dag bezorgd. Via de website kun je het verloop van je order volgen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,8

Review door just4nona

26 April 2006, 15:20

22 april bestelling geplaatst een 2jarig verlenging flex 30 abonnement met gratis laptop.
bevestiging gekregen van de order. contract + bijlagen teruggestuurd.
25 april mail gekregen dat er een fout is geweest en ik toch 89 euro voor de laptop moet betalen.
Hierop gereageerd dat ik het er niet mee eens bent. Ik heb immers een bevestiging gekregen van mijn order dus een laptop voor 0,00 euro.
Ik heb wederom een mailtje gestuurd dat dit jurisch niet mogelijk is maar heb hier nog geen antwoord opgekregen.
Deze aanbieding heeft zker een maand op internet gestaan en wat schetst mijn verbazing dat ze precies 25 april de site hebben geupdated. Nu kan je alleen nog een laptop erbij krijgen wanneer het om een nieuw abonnement gaat.
Dat dit zomaar kan begrijp ik niet. Gelukkig zijn er meerdere winkels
dus zoek ik rustig verder.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
6,0

Review door mpr

02 March 2006, 21:59

Snelle service bij aanschaf Hi abo incl gsm, tv ed.
vrijdag besteld woensdag erna alles in huis toppie

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door Paul480

16 December 2005, 10:54

Ik heb hier een abonnement afgesloten van een sim only van debitel + een gratis nokia 1100, en 2 dagen later had ik alles al in huis.. goede service dus!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door Alex77

07 November 2005, 21:16

ik heb twee weken terug een Sim only abonnement van T-Mobile gekocht bij Ritel. Had ik in de 'Metro' zien staan. 300 belminuten voor 5,95 met nummerbehoud. Ik wilde even zeker weten of ik mijn nummer kon behouden, dus heb ik even gebeld. Na 2 keer doorgeschakeld te worden kreeg ik iemand te spreken die wist waar ze over sprak. Dat was dus vrij snel geregeld. Op hun site was het heel simpel om te bestellen. Ik vind hun site behoorlijk duidelijk en overzichtelijk. Nadat ik het contract had ingevuld kreeg ik direct daarna een mailtje met een bevestiging en nogmaals een uitleg dat ik wat documenten op moest sturen/faxen/mailen. Heb ik diezelfde dag nog gedaan en na 5 dagen kreeg ik mn simkaartje (eigenlijk 1 dag te laat, maar had de papieren pas einde van de middag doorgefaxt, dus ok..) Al met al een soepele bestelling. Ik vond het in elk geval wel een vermelding hier waard!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Schrijf een review en win een Dr. Dre hoofdtelefoon!

Beoordeling (*verplicht)
  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Bestelgegevens (*optioneel. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de winkel.)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
tien + twee
=