T-Mobile reviews

Gebruikersbeoordelingen T-Mobile

Gebaseerd op 25 reviews
8,0
Bereikbaarheid
Uitbetaling cashback
Website
Support
Afhandeling bestellingen
Aftersales
Totale indruk

Review door Anonieme gebruiker

21 May 2013, 00:17

Altijd goede service, soms helaas langdurig wachten op bepaalde dingen

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
7,8

Review door Sietske

08 May 2013, 15:29

Ik ben over het algemeen erg tevreden over T-mobile. Ik vind de abonnementen wat aan de dure kant. Maar je krijgt in ieder geval waar voor je geld. Ik ben 2 jaar terug overgestapt van vodafone naar T-mobile en heb tot op heden toe nog steeds geen spijt van die keuze.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,6

Review door dacia

12 August 2009, 21:17

Als je een mobiel internet abonnement afsluit voor snel internet en er is geen umts bereik dus alleen gprs. En je ben al bijna 1 maand bezig om reactie te krijgen maar de technische dienst heeft het schijnbaar te druk met nadere zaken dan de klant te woord te staan schriftelijk of telefonisch dan mag je toch op zijn mist verwachten dat je contract ontbonden kan worden maar daar valt dus niet over te praten de dames en heren bij de klantenservice weet er ook geen raad mee. Dus je mag het zelf uitzoeken. Dit is een zeer kwalijke zaak. Je een abonnement aansmeren maar al er problemen zijn dan weet niemand iets. Volgens hun moet er umts zijn maar dat klopt dus niet.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,2

Review door wim backer

02 February 2009, 19:05

Meer dan een maand probeer ik mijn 10 euro beltegoed te krijgen van mijn prepaid pakket, maar elke keer word ik door t-mobile aan het lijntje gehouden. Je betaalt voor beltegoed (staat op de doos), maar krijgt het niet. Ook niet als je netjes geregistreerd hebt via de telefoon en internet. Dus mensen trap er niet in. T-mobile verkoopt gebakken lucht. Ik ga hier aangifte van doen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,4

Review door Wobcat

20 July 2007, 15:57

Heb bij t-mobile een jaar geleden een abbo + tel genomen.
Alles verder prima, zeer snelle levering, overal goed bereik, geen klachten daarover.

Maar..... De aftersales :
Heb na een jaar het abonnement opgezegd en de sim-unlock code aangevraagd (12-07), via de telefoon, want zodra je abbo beeindigd is kan dit niet meer via je account. Op de site staat dat het binnen 5 werkdagen wordt verstuurd, na 7 dagen (19-07) maar eens gebeld met de klantenservice waar mijn unlock code bleef, volgens de medewerker was het eergisteren verzonden, vandaag (20-07)nog niks met de post. Maar weer eens gebeld, en volgens deze medewerker was er niks verzonden en kan het twee weken duren...
Zit nu dus met een toestel wat ik niet kan gebruiken, en een nieuw abbo wat morgen ingaat waar ik nog niks aan heb.
Helpdeskmedewerker die dus gewoon zit te liegen tegen een (ex)klant, zodra je sim-unlockcode gratis is aan te vragen kan het niet meer snel via de site, onjuiste info op de site.
Heb het gehad met hun, de andere t-mobile abonnementen hier in huis worden zo snel mogelijk opgezegd.

*edit*
Verhaal is (nog steeds) niet af....

In totaal tot nu toe 6x gebeld, ze beloven steeds vanalles, liegen je voor dat er van alles gedaan wordt (je wordt gebeld, krijgt een mail, brief is onderweg) meerdere keren. Maar het komt er op neer dat je gewoon aan het lijntje gehouden wordt.
Het is nu 31-07 en nog steeds geen unlock-code, ondanks meerdere toezeggingen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
5,2

Review door Peedeepee

19 May 2007, 22:30

Vriendinlief heeft abo besteld, Samsung U600. Woensdag besteld en ik lief niet: donderdag al een koerier aan de deur met alle bescheiden!
En dan ook nog eens de goedkoopste in de markt qua abonnement en toestelprijs, hoe flikken ze het?

Top T-Mobile, een dikke pluim! zo hoort het!

Nu ga ik zelf nog even een bestelling plaatsen... kan niet kiezen!! :-)

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,6

Review door Windstorm

26 March 2007, 11:21

Erg overzichtelijke site waarbij je eerst een tariefplan kan kiezen en vervolgens kan zien wat elke telefoon daarbij kost.
Laatst een zakelijk optimaal sim only besteld icm met toestel. Erg voordelig en na de bestelprocesure te doorlopen te hebben, wordt er contact opgenomen door amp logistics, om het abonnement met toestel af te komen leveren, waarbij er ook gekeken wordt naar de formulieren.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door Wasabi

13 December 2006, 20:43

Online de K750i besteld met de zogenaamde 1 jaartopper... maandag besteld, zelfde dag nog gebeld door koerier en ik had vandaag pas tijd, want dinsdag was ik hele dag op pad. Anders had ik dinsdag al mijn toestel ontvangen, nu dus woensdag al. Helemaal top, zo snel heb ik nog noot wat geleverd gekregen via internet!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door Bartholy

13 December 2006, 18:09

Voor mijn vriendin een Nokia 6131 icm een T-Mobile Relax 150 abbonnement van 1 jaar besteld.
Voor informatie nog naar de T-Mobile winkel in Maastricht geweest, waar we keurig netjes en goed werden geholpen door personeel wat goed onderlegd was. Echter niet in de winkel besteld, maar via internet omdat het via de site toch goedkoper bleek! Daarbij betalen we geen aansluitkosten via de site en via de winkel wel!
Na alle info verwerkt te hebben, besteld via de site. Dit ging allemaal vlot en duidelijk.
Houdt er wel rekening mee dat je via de site ook kijkt naar andere looptijden en soort abbo, want dat kan wel eens interessante verschilletjes opleveren! Dat zie je namelijk niet op het eerste gezicht.
Bevestiging via de mail kwam direct en na 2 werkdagen werd er telefonisch contact met ons opgenomen om de aflevering te bespreken en om daarvoor een afspraak te maken. Hiervoor moet je dus thuis zijn, je kunnen identificeren en een geldige bankpas kunnen laten zien. (begrijpelijk gezien alle fraude! En bij T-Mobile valt het nog mee, want bij anderen moet je zelfs een pintransactie (€0,-) ter plekke uitvoeren als controle, werd ons verteld door de bezorger). 'N paar dagen later lag de bevestiging in de brievenbus incl. een brief over de procedure bij aflevering (zoals hierboven beschreven).
De feitelijke aflevering gebreurd dus op overeengekomen moment, hiervoor moet de CONTRACTANT dus ZELF thuis zijn, want je moet je contract ondertekenen! In dit geval dus mijn vriendin.
Alles dik in orde!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door Bartholy

13 December 2006, 18:08

Voor mijn vriendin een Nokia 6131 icm een T-Mobile Relax 150 abbonnement van 1 jaar besteld.
Voor informatie nog naar de T-Mobile winkel in Maastricht geweest, waar we keurig netjes en goed werden geholpen door personeel wat goed onderlegd was. Echter niet in de winkel besteld, maar via internet omdat het via de site toch goedkoper bleek! Daarbij betalen we geen aansluitkosten via de site en via de winkel wel!
Na alle info verwerkt te hebben, besteld via de site. Dit ging allemaal vlot en duidelijk.
Houdt er wel rekening mee dat je via de site ook kijkt naar andere looptijden en soort abbo, want dat kan wel eens interessante verschilletjes opleveren! Dat zie je namelijk niet op het eerste gezicht.
Bevestiging via de mail kwam direct en na 2 werkdagen werd er telefonisch contact met ons opgenomen om de aflevering te bespreken en om daarvoor een afspraak te maken. Hiervoor moet je dus thuis zijn, je kunnen identificeren en een geldige bankpas kunnen laten zien. (begrijpelijk gezien alle fraude! En bij T-Mobile valt het nog mee, want bij anderen moet je zelfs een pintransactie (€0,-) ter plekke uitvoeren als controle, werd ons verteld door de bezorger). 'N paar dagen later lag de bevestiging in de brievenbus incl. een brief over de procedure bij aflevering (zoals hierboven beschreven).
De feitelijke aflevering gebreurd dus op overeengekomen moment, hiervoor moet de CONTRACTANT dus ZELF thuis zijn, want je moet je contract ondertekenen! In dit geval dus mijn vriendin.
Alles dik in orde!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door Bartholy

13 December 2006, 18:07

Voor mijn vriendin een Nokia 6131 icm een T-Mobile Relax 150 abbonnement van 1 jaar besteld.
Voor informatie nog naar de T-Mobile winkel in Maastricht geweest, waar we keurig netjes en goed werden geholpen door personeel wat goed onderlegd was. Echter niet in de winkel besteld, maar via internet omdat het via de site toch goedkoper bleek! Daarbij betalen we geen aansluitkosten via de site en via de winkel wel!
Na alle info verwerkt te hebben, besteld via de site. Dit ging allemaal vlot en duidelijk.
Houdt er wel rekening mee dat je via de site ook kijkt naar andere looptijden en soort abbo, want dat kan wel eens interessante verschilletjes opleveren! Dat zie je namelijk niet op het eerste gezicht.
Bevestiging via de mail kwam direct en na 2 werkdagen werd er telefonisch contact met ons opgenomen om de aflevering te bespreken en om daarvoor een afspraak te maken. Hiervoor moet je dus thuis zijn, je kunnen identificeren en een geldige bankpas kunnen laten zien. (begrijpelijk gezien alle fraude! En bij T-Mobile valt het nog mee, want bij anderen moet je zelfs een pintransactie (€0,-) ter plekke uitvoeren als controle, werd ons verteld door de bezorger). 'N paar dagen later lag de bevestiging in de brievenbus incl. een brief over de procedure bij aflevering (zoals hierboven beschreven).
De feitelijke aflevering gebreurd dus op overeengekomen moment, hiervoor moet de CONTRACTANT dus ZELF thuis zijn, want je moet je contract ondertekenen! In dit geval dus mijn vriendin.
Alles dik in orde!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door BertH

31 August 2006, 11:03

In februari een toestel met webabo geregeld, afhandeling ging vlot alleen bij levering kwam de prijs niet overeen en moest ik bijbetalen. Om dit probleem op te lossen moest de oplossing van mijn kant komen en altijd ten nadele van mij. Het heeft ruim een half jaar geduurd voor ik m'n geld terug had, hier beoordeeld als cashback. Ze zijn wel te bereiken maar kunnen bij de ks werkelijk niks regelen en zeggen maar wat toe, wat niet nagekomen wordt. Site is matig; verschil normale relax bundels en webbundels was niet duidelijk te vinden.

Dit is heel kort samengevat wat er in [url=http://www.telecomvergelijker.nl/prov/4/forum/?thread_id=19094]dit topic[/url] veel uitgebreider beschreven staat.

Ik bedenk me nog wel 10 keer voor ik weer met deze roze boeven in zee ga.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,0

Review door Wobcat

09 July 2006, 09:56

Heb hier een SEW800i icm met Relax200 besteld, mooie actie, slechts 21,50 p/mnd.
Supersnelle afhandeling/levering : Donderdag 06/07 in de online shop besteld, alles ingevuld, gelijk bevestigingsmailtje. Smiddags al een telefoontje dat ze de volgende dag komen afleveren, wanneer het kan.
Tijden verteld dat ik thuis zou zijn, 'savonds mailtje met een link naar aflevertijd.nl waar je met postcode/huisnummer kan vinden hoe laat ze komen, een tijds blok van 3 uur. Een kwartier van tevoren krijg je een belletje v/d bezorger.
Bezorger controleert je bankpas en id kaart, je zet een krabbeltje en klaar !.
Dus, Donderdag 06/07 om 08:30 besteld, Vrijdag 07/07 12:30 telefoon in huis !
Klasse.

Aftersales : (nog) niet nodig gehad
Cashback : nvt
Support : (nog) niet nodig gehad
Website : Duidelijk en overzichtelijk, diverse abonnementen met verschillende telefoons te vergelijken, geen verborgen kosten, bestellen via beveiligde verbinding.

*edit* Had verkeerde data ingevuld, verkeerd op kalender gekeken.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door Roland

30 May 2006, 12:49

Medio mei 2006 gebruik gemaakt van de actie met een gratis SE W800i icm een Flex 15 1 jarig. Aangezien ik niet door de online check heen kwam, werden de contracten opgestuurd. Deze had ik snel in huis, daarna heb ik de contracten vrij snel opgestuurd. Ik had na 7 dagen nog niets in huis en heb daarom gemaild. 's Maandags kreeg ik een reactie dat ze nog geen aanvraag hadden ontvangen / verwerkt. Echter, toen ik thuis kwam, bleek het dat deze net die zaterdag was aangekomen.

Beetje vreemd, maar na een reactie van mij dat ik alles had, werd ik dinsdag netjes teruggebeld. Toch prima zaken gedaan.

Bereikbaarheid was voldoende, aangezien ik gem. na 4 dagen pas een reactie ontving.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
7,6

Review door koploper

18 May 2006, 23:30

Bij de T-Mobile winkel in Nijmegen een contract verlengd. Werd deskundig geholpen en het juiste advies werd gegeven. En zelfs de nokia 6230i was gratis bij 1-jarige verlenging met flex 10 abo.

Geweldige service.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door kor

06 May 2006, 11:58

Dinsdagavond w800i met flex 15 1jaar besteld.Bevestigingsmail gehad dat binnen 24 uur contact word gezocht om te bezorgen.De volgende dag om 10.00 uur gebeld door de bezorger voor bezorging op donderdag.
Omdat ik toen aan het werk was hebben we afspraak gemaakt op mijn werk.Woensdag avond na 22.00 kon ik inloggen omstreeks welk tijdstip de bezorger bij mij zou zijn.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door lisevanderplas

06 May 2006, 09:41

ik ben heel erg tevreden over t-mobile als ik klachten heb bel ik op en dan is het opgelost de site vind ik ook heel goed alleen moest ik in het begin even zoeken

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door SiC

05 May 2006, 17:29

Geen cashback, website heb ik ook niet echt een mening over.

Wat betreft afhandeling bestellingen heb ik gemengde gevoelens. Ik moest in persoon het pakketje in ontvangst nemen tussen 0900 en 1700. Ik werk dan... Maar daar hebben ze wat op gevonden, ze willen ook best langskomen op je werk adres.
Ikzelf vind dat niet zo "cool" maar het is een oplossing.
identiteitsbewijs, pinpas, en mijn gezicht, werden grondig bekeken te controle, en ze hoefden dan ook geen kopie. Dat vind ik dan weer een pluspunt.

Aftersales, op de dag dat je je abo binnenkrijgt... Tja, had ik maar goed op moeten letten bij het bestellen. Ik wou mijn relax100 omzetten naar flex15. Dat kan (nog) niet.
Korte samenvatting verhaal: Je krijgt je bestelling binnen van de bezorgdienst. Op je simkaart staan 60 belminuten voor je eerste dag. savonds worden de afgeleverde pakketjes doorgemeld en in het TM systeem gezet. Mutaties zijn dus nu nog niet mogelijk daar ik nog niet in het systeem sta. Logisch en goed te begrijpen.
Morgen en de rest van de maand mag ik ook nog geen mutaties doorvoeren want dat mag maar 1 keer in de maand. En er is nog geen maand voor bij, dus ook nog geen 1 keer per maand. Minder logisch, ik wil toch meer betalen? Wat doe je dan moeilijk...
Maar ik moet ze nageven, helderder en vriendelijker kan zowat niet.

Bereikbaarheid: zodra je doorverbonden wordt naar een medewerker door de computer, wordt er onmiddelijk opgenomen (4x gebeld).

support: zoals al aangegeven, kennis van zaken is in huis.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,6

Review door kees67

04 March 2006, 22:17

Ik heb vijf weken geleden mijn contract verlengd op de website van T Mobile, en zou binnen twee weken mijn nieuwe telefoon krijgen maar ondanks vele telefoontjes van mijn kant nog steeds geen nieuw toestel (MDA Vario) ontvangen.
Als ik bel kan men mij niet vertellen hoe lang het nog gaat duren en dat men het doorzet naar de afdeling die dan weer niet reageerd.
Op mijn suggestie om dan maar van de contractvernieuwing af te zien krijg ik als antwoord dat dat pas kan na levering van het toestel.( wat volgens mij niet geleverd gaat worden)
Dus ik zit weer twee jaar aan T Mobile vast betaal elke maand netjes mijn abonnement en krijg geen nieuwe telefoon, dat is makkelijk geld verdienen voor T Mobile .

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,0

Review door scorpion2460

24 February 2006, 21:45

Ik belde na wat onduidelijkheid voor mij naar de hulp lijn van T-Mobile. Het is een gratis nummer en na een makkelijk keuze menu te hebben gehad had ik binnen een minuut iemand aan de lijn die mij zonder denken het goede antwoord kon geven en mij verder ook nog aanvullende info gaf die me heel handig van pas kwam. Had hier zelf niet eens aan gedacht.
Ik had dezelfde vraag naar het e-mail adres van T-Mobile gestuurd. (Was namelijk ongeduldig.) kreeg daar krap 24 uur later antwoord op. Niet door een computer met allemaal standaard berichten en FAQ's, maar gewoon door een medewerker die precies mijn vraag antwoorde en weer extra informatie gaf.
Toen ik ook nog vroeg over mijn belgedrag en het daarbij passende abonnement kreeg ik een goed antwoord, waarbij duidelijk ik vóór de verkoop cijfers werd getrokken. Door mij een veel minder duur abonnement te adviseren (was de helft, scheelt hun zo'n 200 euro op jaar basis.)
Al met al alles goed behandeld en nu hopen dat de bestelling goed verloopt laat ook daar mijn mening over weten als alles binnen is.
Maar de bereikbaarheid is in ieder geval goed en de mensen die bij T-Mobile zitten zijn mensen met verstand van hun baan en klanten.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door Tha Gangster

08 January 2006, 12:25

Afhandeling bestellingen:
De bestelling kwam bij mij zelfs een paar dagen te vroeg.
Bereikbaarheid:
Toen ik T-mobile belde kreeg ik het keuzemenu waarbij ik na het kiezen van contractverlenging metteen een medewerkster aan de lijn kreeg, hierdoor wist ik niet metteen wat ik moest zeggen:P
Website:
De website is heel makkelijk om percies het antwoord te vinden waarnaar jij zoekt, eerst ga je naar de categorie hiervan en dan heb je nog een paar subcategorie's en dan met je er, maar het kan altijd nog beter

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,4

Review door supermooi

08 January 2006, 08:58

Afhandeling bestelling:
Nadat ik mijn MDA Vario via de webshop van T-Mobile had besteld. Kreeg gelijk een bevestigings-email. Het toestel werd binnen de levertijd aangeboden via TPG. Het pakketje was voorzien van een duidelijke factuur.

Bereikbaarheid:
Voorafgaand heb ik even gebeld. Ik kreeg gelijk een agent aan de lijn. Die kon mij naar enig zoeken duidelijkheid verschaffen over de beschikbaarheid van het toestel.

Website:
De website is overzichtelijk en het is makkelijk om een order te plaatsen. Er zijn geen verborgen kosten. Alle kosten & specificaties staan duidelijk weergegeven.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,6

Review door gsm shopper

07 January 2006, 15:05

zeer goede aanbieding,makkelijk om te bestellen en binnen een week in huis

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,6

Review door Peedeepee

01 January 2006, 21:08

Heb mijn toestel zeer snel ontvangen. Gewoon een goede deal. Toch vertrouwd om rechtstreeks bij de provider te bestellen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door deskjet930

14 March 2005, 16:05

Telefoon met abo genomen, zondags per post verzonden, zaterdags een bevestiging ontvangen en 2 dagen later onder rembours de telefoon gekregen. Verder geen contact gehad>

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,0

Schrijf een review over T-Mobile

Beoordeling (*verplicht)
  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Bestelgegevens (*optioneel. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de winkel.)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
6 + vier
=