TelefoonDiscounter reviews

Gebruikersbeoordelingen TelefoonDiscounter

Gebaseerd op 17 reviews
2,6
Bereikbaarheid
Uitbetaling cashback
Website
Support
Afhandeling bestellingen
Aftersales
Totale indruk

Review door claudia

01 September 2019, 08:10

Heb een toestel besteld en direct terug gestuurt.
Ik heb hun direct een email gestuurt dat ik geen retour brief kon uitprinten dus ik stak de factuur enzo. dat erbij zaten.
na paar emails niks meer gehoort ????????.... en de factuur kwam volgende maand van 300euro nu ben ik 300euro kwijt !!! en geloof mij das veel voor alleen stande mama!!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Noël

18 August 2019, 18:49

1 ster zijn jullie nog niet eens waard ik ben helemaal klaar met jullie!!!!
Ik raad iedereen aan om hier geen telefoon te bestellen!!
ik heb tot 4keer toe een kapot toestel met kapotte battterij toegestuurd gekregen.
Meerdere malen gemaild word gewoon niet op gereageerd.
eindelijk een mail terug krijg ik te horen dat ze het niet geloven bewijs alles gemaild en word mij verteld weeeer terug te sturen en geld terug maar ik ben op vakantie dus dat word lastig.
word mij verteld dat dat mijn probleem is en ik dus nu met een kapotte telefoon zit en mijn geld niet terug krijg !

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Ilse

14 August 2019, 16:13

Eindeloos wachten slechte service
Kocht een refurbished iPhone. Al snel viel op dat de batterij niet goed was. Deze telefoon had gewoon veen nieuwe batterij gekregen. Telefoon moest worden teruggestuurd. Geen vervangend/nieuw toestel aangeboden. Moest meerdere malen mailen en uiteindelijk bellen om gemaakte verzendkosten terug te krijgen.
Na enkele maanden niet meer gebeld worden of contact met internet worden gemaakt. Telefoon wordt voor reparatie ingestuurd. Na 4 dagen nog geen ontvangstbevestiging gekregen. Na bellen volgt een bericht dat de telefoon is ontvangen met de mededeling dat ze trachten binnen 5-7 werkdagen geholpen te hebben. Na 2 weken ga ik mailen. Ben inmiddels met leentoestel op vakantie. Na 3 weken! wordt er geantwoord. Nergens worden excuses gemaakt over de lange wachttijd oid. Er is stootschade ontdekt (mij niet bekend maar helaas, ik kan niets bewijzen) en dus vervalt mijn garantie. Geweldig. 3 weken om er achter te komen dat de telefoon niet gerepareerd wordt. Ik kan een nieuwe telefoon krijgen voor €80,-. Nergens in de conversatie wordt iets gezegd over de eindeloze wachttijden zonder vervangend toestel. En na de betaling van het nieuwe toestel is het nu al twee dagen wachten waar ie blijft. Ik ben tenslotte al klant en kan geen kant op dus service verlenen is niet echt nodig. De toon bij telefonisch/mailcontact is uitermate laconiek terwijl ik nu een maand zonder telefoon zit

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,2

Review door Anonieme gebruiker

12 August 2019, 14:59

Mensen koop hier geen telefoon je word heel hard genaaid.
Je besteld een nieuwe en krijgt een kapotte.
de eerste keer kan ik nog snappen dat er iets mis is maar ik heb tot 3 keer toe een kapotte opgestuurd gekregen.
En ze reageren pas wanneer ze daar zelf zin in hebben
soms worden er volgens mij geen mails gelezen want daarop word gewoon niet geantwoord.
ze beloven heel veel maar komen niks na !
Heel slecht bedrijf!!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door Nathalie

08 July 2019, 09:34

De bestelde iPhone werd zeer snel geleverd. Bij het openen van het pakket merkte ik echter dat er heel wat gebruikssporen aanwezig waren. Dit terwijl ik de conditie ‘zo goed als nieuw’ bestelde. Hierdoor nam ik contact op met de klantendienst. Deze verzekerde me €30 terug te storen. Dit geld heb ik echter niet ontvangen. Na een dag merkte ik dat de batterij van de iPhone erg snel leeg was. Wanneer ik de toestand van de batterij raadpleegde, stond er duidelijk vermeld dat deze nood had aan reparatie. Ook hierover contacteerde ik de klantendienst, maar deze verzekerde me dat dit normaal was... Tijdens de tweede dag van gebruik kreeg ik plots geen connectie meer met de server. Zo was ik niet meer in staat om te bellen en sms’en. Opnieuw raadpleegde ik de klantendienst en deze zeiden me dat dit normaal was bij de iPhone 7. Ik had dus een telefoon waarmee niet gebeld/ gesmst kon worden. Ik besloot dan ook op de iPhone terug te sturen. Ik betaalde €16 om de iPhone terug te bezorgen. Hierbij voegde ik het retourbiljet waarop ik duidelijk aanduidde dat ik mijn geld terugwou. Na 4 dagen kreeg ik plots een mail waarin stond vermeld dat een anderen iPhone toegestuurd werd. Hierop contacteerde ik de klantendienst telefonisch. Ik wou namelijk mijn geld terug en was niet bereid om opnieuw verzendkosten te betalen voor de iPhone. Dit keer vertelden ze me dat ik het pakketje moest weigeren, zodat de iPhone terug bij hen terecht kwam en ik geen verzendkosten moest betalen. Dit alles in ondertussen weer meer dan een week geleden. Afgelopen vrijdag heb ik hen een mail gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld zou terugkrijgen. Tot op heden heb ik hier nog geen antwoord op gekregen.
We zijn ondertussen een maand verder en heb mijn geld nog steeds niet teruggekregen. Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,2

Review door Suzanne

04 June 2019, 12:46

Refurbished iPhone 7 bij Telefoondiscounter.nl besteld in november 2018. Telefoon netjes en snel mogen ontvangen, echter was de trilfunctie defect dus retour ter reparatie. Binnen een week nieuw toestel ontvangen, waarvan geluid defect was. Dus retour ter reparatie. Nieuw toestel ontvangen waarop zichtbaar gebruikssporen zaten (ik heb de iPhone "Als nieuw" besteld, en zonder krasjes terug gestuurd, tevens hier foto's van aangeleverd bij de klantenservice en die gaven me gelijk).

Nadat ik in vijf maanden tijd, drie telefoons heb ontvangen, die allen ondeugdelijk waren, ben ik logischerwijs het vertrouwen in de Telefoondiscounter verloren. Ik wilde de overeenkomst ontbinden en het aankoopbedrag terug. Dit was niet mogelijk.

Vervolgens met ConsuWijzer contact opgenomen om te informeren wat mijn rechten als consument zijn. Daar werd mij verteld dat wanneer een bedrijf ondeugdelijke producten verstuurd, en ik als consument hen voldoende mogelijkheden en tijd heb gegeven om me een deugdelijk product aan te leveren, ik het recht heb om de overeenkomst te ontbinden en het volledige aankoopbedrag retour te krijgen. Naar mijn mening, en de mening van ConsuWijzer, heb ik Telefoondiscounter voldoende tijd (vijf maanden) en mogelijkheden (drie toestellen) gegeven. Dit heb ik doorgegeven aan Telefoondiscounter, maar nog wilden ze mij niet het volledige bedrag terug geven. Vanuit ConsuWijzer werd mij verteld, dat ik volledig in mijn recht sta en als Telefoondiscounter weigert het bedrag terug te storten, ik naar het Juridisch Loket kan.

Dit gecommuniceerd met Telefoondiscounter.nl, na veel gedoe wilden ze me EUR 330,- van de betaalde EUR 370,- terug betalen. Gezien ik geen zin heb om nog meer tijd en moeite in deze organisatie te steken, ben ik hiermee akkoord gegaan. Later, vertelde ze ook nog doodleuk dat de retourkosten dan wel voor eigen rekening zijn, wat voor mij de laatste druppel is geweest om een review te schrijven.

Update: na nog meer tijd erin te steken en heen en weer bellen, een creditnota voor EUR 320,- ontvangen. Totaalbedrag had EUR 336,95 moeten zijn (overeengekomen bedrag was EUR 330,- en ik kreeg nog vergoeding van retourkosten van de tweede retourzending a EUR 6,95). Het lijkt erop alsof ze extra moeilijk doen, om de klant met opzet te "pesten" totdat de klant het opgeeft en die paar euro laten zitten. Echter, is het voor mij hierdoor een principe kwestie geworden en ben ik continu achter hun broek aangegaan om ook de laatste paar euro te mogen ontvangen.

Update: Bedrag van EUR 326,95 ontvangen. Dus weer tien euro te weinig. Weer bellen, weer vragen om het afgesproken bedrag. Uiteindelijk de resterende EUR 10,- ook mogen ontvangen.

Ik raad dan ook iedereen ten strengste af om een refurbished telefoon te kopen en al helemaal bij Telefoondiscounter.nl. Dit goedkoopje bleek een duurkoopje.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Jasmijn

30 March 2019, 20:23

Iphone 7 niks mis mee alleen de lader ging snel stuk

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
5,6

Review door Anonieme gebruiker

02 December 2018, 20:09

Ik heb een telefoon gekocht bij telefoondiscounter.nl. Direct bij ontvangst was de telefoon al kapot. Ik heb de telefoon toen aangetekend teruggestuurd. Er is een handtekening voor ontvangst gezet, maar nu beweert L (de eigenaar die alleen per mail bereikbaar is) dat hij de telefoon nooit ontvangen heeft. PostNL heeft uitvoerig onderzoek gedaan en aangegeven dat er VEEL van dit soort gevallen bekend zijn over telefoondiscounter.nl. Ik heb dus nooit een telefoon meer ontvangen en mijn geld is dus weg. L is een oplichter. Koop hier dus nooit!!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Milika Kupers

16 November 2018, 22:15


Ik had de iPhone 7 plus besteld, kreeg steeds niks. Na mailen bleek hij niet beschikbaar te zijn. Uiteindelijk kreeg ik de iPhone 7 plus maar werkte niet naar behoren. Een nieuwe opgestuurd gekregen die ook niet werkte naar behoren. Ik wilde mijn geld terug en na heel veel mailen heb ik het nu eindelijk na 2 maanden terug. Ik bestel hier nooit meer wat!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,6

Review door N.Stapel

06 September 2018, 12:37

Aanmelding en toezending waren vlot verlopen.
Een beetje pech met het toestel. De firma heeft zich heel hulpvaardig betoond bij het behandelen hiervan.
Communicatie verliep vlot en het uiteindelijk resultaat is meer dan bevredigend.
Kortom : een goed bedrijf met aandacht voor een persoonlijke service.
N.Stapel

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,2

Review door joris

03 September 2018, 13:00

heel slechte ervaring bij telefoondiscounter, de eigenaar Lorenzo komt zijn afspraken niet na. wij hadden een refurbished iphone 5c besteld, deze stond al vol met chinese apps, had idee dat het een namaak iphone was uit china, geluid deed het niet en tijdje later viel de iphone helemaal uit en deed niets meer! aangezien Lorenzo erg dicht in de buurt woont, ben ik langsgegaan om door te geven, hij zou probleem proberen te verhelpen en anders vervangen, hij beloofde dit binnen een paar dagen te doen, en zeker voor onze vakantie 10 dagen later, helaas hield hij zich niet aan de afspraak, hij was niet te bereiken en op telefoonnummer hoor je alleen een bandje. de simkaart zou hij opsturen maar wij ontvingen steeds niets, toen ik naar zijn moeder belde kreeg ik een bericht dat het per post was verstuurd, maar volgende dag vertelde hij dat hij bij de post had teruggehaald!!, heel vreemd verhaal. uiteindelijk pas 28 dagen , ver na de vakantie (mijn dochter had dus geen iphone op vakantie) een andere ontvangen, ook deze telefoon funktioneert niet goed, de accu is binnen een aantal uur leeg!! Ik raad niemand aan om bij telefoondiscounter iets te bestellen

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,4

Review door quincy

27 August 2018, 14:35

super slechte site, je word niet snel geholpen en een retournering is 7 euro op eigen kosten ook als het de fout van de website zelf is
er valt niet te communiceren met deze mensen!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Anonieme gebruiker

15 August 2018, 14:35

Telefoondiscounter oplichters

10 juni bestelde ik een Iphone 6. Op 25 juli zou ik op zomervakantie gaan, dus je zou denken dat ik de telefoon ruim op tijd besteld had. De eerste keer dat de telefoon bezorgd werd, bleek het knopje om het geluid uit/aan te zetten defect te zijn. Terug opgestuurd en deze zou gerepareerd worden. I.p.v. 5 werkdagen duurde dit 3 weken. De tweede keer dat ik de telefoon ontving was het knopje nog steeds niet goed werkend. De telefoon weer (voor eigen rekening) opgestuurd. Duidelijk gecommuniceerd dat ik hem echt voor 24 juni nodig had. Er werd aangegeven dat dit zeker goed ging komen. Op vakantie kreeg ik op 26 juni de mededeling dat mijn pakket bezorgd was. Helaas was ik toen dus al zonder telefoon op vakantie.
Na terugkomst van mijn vakantie heb ik contact opgenomen met telefoondiscounter (via de mail, want telefonisch zijn zij nooit bereikbaar). Ik wou mijn bestelling graag annuleren, omdat ik de telefoon nu niet meer nodig had. Dit mag niet, omdat ik volgens Telefoondiscounter de telefoon al meer dan 14 dagen heb uit mogen proberen. Ze gaan nu de telefoon voor de vierde keer naar mij opsturen en als ik hem niet accepteer is dat mijn probleem, maar ik krijg mijn geld absoluut niet terug. Ik heb gevraagd welke data ik volgens hun mijn telefoon heb uit kunnen proberen, maar zulke vragen worden simpelweg genegeerd. Ze komen hun afspraken niet na en de 14 dagen uitproberen krijg je ook niet. Zij bezorgen hun producten te laat en tellen deze dagen daarna als uitprobeerdagen.

Ik wil iedereen afraden ooit iets bij dit bedrijf te bestellen. En als je er toch over twijfelt, probeer dit bedrijf eens te bellen (085 3031492), dan weet je hoe gemakkelijk ze bereikbaar zijn als er iets mis gaat...

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,0

Review door Anonieme gebruiker

15 June 2018, 20:55

Geen toestel kopen. Mijn zoon heeft alleen maar problemen gehad.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,4

Review door Sel

30 December 2017, 23:38

PAS OP: MAFFIAPRAKTIJKEN
Zoals door veel mensen geschreven zijn het maffiaparktijken waarmee Telefoondiscounter zich mee bezig houdt.
Voor mij dochter een refurbished iPhone 6 gekocht. Na 6 maanden begaf het apparaat en deed niks meer. Aangetekend hebben wij het toestel opgestuurd. Na twee weken meerdere malen gebeld en een week later het toestel terug ontvangen. Er was niks aan het toestel gedaan. De volgende dag gebeld en kreeg een onzinverhaal te horen dat er waterschade is en dat dit niet onder garantie valt. Als er sprake is van schade dan is dat schade tussen de oren van de mensen van Telefoondiscounter.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,6

Review door Ivan Craeghs

17 November 2017, 14:36

Mensen opgelet

Mensen opgelet! Koop hier NOOIT een toestel!! een gewaarschuwd mens is er 2 waard!
U krijgt eerst een toestel dat even goed werkt dan beginnen de problemen. Batterij gaat zowiezo vervangen moeten worden + nog allerlei andere problemen. Na dat het toestel terug wordt gestuurd beginnen de problemen, wij hebben enkele maanden moeten wachten (dit na vele mails en telefoons) totdat wij eindelijk bericht kregen, aan ons toestel werd blijkbaar niks gedaan. Er werd voorgesteld een ander toestel te kiezen omdat ons toestel niet meer voorradig was dus dat hebben wij gedaan. Weken later (weer na vele mails en telefoons) nog altijd geen nieuw toestel ondanks hun belofte! Tot wij plots een pakketje kregen opgestuurd met ons defect toestel!!?? Ineens bleek ons toestel waterschade te hebben (wat onmogelijk was!!) zonder ook maar enig bericht van hun! Dit is blijkbaar een veel voorkomend excuus bij telefoondiscounter als ik de meningen hierover lees.
Ik wil en ga het hier niet bij laten en ik ga ook verdere stappen ondernemen door zoveel mogelijk gedupeerden samen te krijgen. Na de vele talloze mails voor een oplossing te zoeken met telefoondiscounter krijg ik natuurlijk geen gehoor meer. 450,00 euro op zak en bye bye!!
Dit is hun werkwijze dus PAS OP met deze zogenaamde 'firma' (speelt zich allemaal af in een woning).
U gaat er nog van horen!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door R de kruif

09 November 2017, 20:39

Zijn oplichters! Je kan je geld beter in brand steken dan heb je er tenminste nog warmte van.

Telefoon ontvangen die niet werkt. Direct teruggestuurd met de juiste retourformulieren. Aangeven gebruik te willen maken van mijn recht tot teruggave van het aankoopbedrag. Dit binnen de 14 dagen.

Sturen ze na 2 weken doodleuk het toestel terug die nog steeds niet werkt.

Hun reactie aan de telefoon is prima in orde!!! ....dit terwijl ik nog niet eens mijn wifi-code kan invullen omdat het scherm niet juist werkt.

Het ergste is dat ik gewoon recht heb om het toestel terug te sturen zelfs zonder reden!!
Hun reden die ze gaven was dat er gebruikssporen op zaten!! buiten mijn vingerafdrukken zit er niets op!!!

Als je daarover belt is het altijd dezelfde school jongen Joris die je aan de telefoon krijgt die zegt dat je moet mailen naar lorenzo.

Joris is zeer meelevend en kan goed luisteren maar heb het idee dat hij zijn meelevende showtje al vaker heeft moeten opvoeren.

lorenzo wil niet aan de telefoon komen alles moet via de mail.

ik ben mijn 209€ kwijt aan deze oplichters!!! kan maar 1 ding zeggen koop daar niets!!!!!!

webwinkelkeurmerk

Dit keurmerk mogen ze ook niet meer op hun site hebben staan. kijk gerust op site van dit keurmerk en u zult zien dat ze geen lid meer zijn

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,8

Schrijf een review over TelefoonDiscounter

Beoordeling (*verplicht)
  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
6 min vijf
=