TelefoonDiscounter reviews

Gebruikersbeoordelingen TelefoonDiscounter

Gebaseerd op 52 reviews
2,8
Bereikbaarheid
Uitbetaling cashback
Website
Support
Afhandeling bestellingen
Aftersales
Totale indruk

Review door Yves

09 September 2020, 10:39

Oplichters

Telefoon besteld op 2 augustus. Levertijd 3 tot 5 dagen. Na 10 dagen geven ze toe dat ze de telefoon niet hebben en annuleren ze de bestelling. Op 23 augustus vertrekt die telefoon mijn richting uit! Ik heb ondertussen een andere telefoon gekocht... ik heb de telefoon geweigerd en hij is dus terug vertrokken richting Telefoondiscounter. Ondertussen reageert niemand meer op mijn mail en heb ik 15 dagen later nog steeds geen terugbetaling.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,2

Review door Fiona

09 September 2020, 09:12

Een waarschuwing voor iedereen, nooit maar dan ook écht NOOIT hier een telefoon kopen!!!
Produkt wat je geleverd krijgt is bagger
Service.......welke service
Bereikbaarheid, niet dus!!
Één bak ellende, stress en tranen gehad met dit bedrijf.
Conclusie is dat het smerige oplichters zijn en meer wil ik er ook niet meer over kwijt!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Kelly senden

01 September 2020, 12:26

Wat een slecht bedrijf! Slechte service na een hoop reparatiekosten binnen 2 maanden na aankoop weer defect.
omruilen willen ze niet,klantenservice is amper bereikbaar en de eigenaar alleen per mail bereikbaar.
na 25! Mails nog steeds geen ander toestel,en geen geld terug!
oplichterij!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,4

Review door S. Sin

24 August 2020, 10:16

I ordered an IphoneX on 3 August, I called 2x a week for 3 weeks to find out the status, replies were the same "It's on it's way" when it clearly wasn't. Today is 24 August - spent 15+ mins in the phone queue - I cancelled my order and hope that I get my money back immediately. Truly disappointed as it was my daughter's birthday gift.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Marleen

20 July 2020, 12:43

Ik heb zeer slechte ervaringen met het bedrijf: telefoondiscounter.nl
Nadat ik een telefoon had gekocht ging er een onderdeel kapot binnen de garantietijd. Na de telefoon opgestuurd te hebben kreeg ik na zelf te moeten mailen pas reactie: de telefoon zou een kromming hebben. Echter de kromming was niet te zien op de bijgestuurde foto. Nadat ik om een nieuwe foto vroeg verstreek er weer een week voordat ik deze ontving. Er zijn inmiddels 3 weken voorbij en ik heb nog steeds niet mijn telefoon. Na meerdere keren gebeld te hebben kreeg ik te horen dat ze niets voor mij kunnen doen en dat ik maar moet afwachten tot de reparateur er klaar mee is. Kortom, ontzettend slechte service.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Anonieme gebruiker

09 July 2020, 15:38

Zeer ontevreden. Telefoon deed het, ondanks zorgvuldig gebruik, na een paar maanden al niet meer. Uiteraard zoals veel mankementen valt het niet onder de garantie. Vervolgens is telefoondiscounter heel slecht en vaak helemaal niet bereikbaar.
Kapotte telefoon teruggestuurd. Uiteindelijk Na veel e-mail reminders te horen gekregen dat de telefoon gemaakt was maar later toch weer niet en dat ze telefoon weer terug zouden sturen. Nu bijna 2 maanden later net de telefoon ongemaakt teruggestuurd gekregen. Dus nog steeds geen werkende telefoon.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Tom

06 July 2020, 10:34

Zeer slechte service. vandaag 3 weken geleden hier een telefoon besteld nog steeds niet binnen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,2

Review door Rick

26 June 2020, 22:37

Ik heb heel lang geleden een iphone Xs gekocht en de dag er na kreeg ik hem half open binnen toen daarna wilde ik hem aan doen zei de telefoon dat geblokkeerd is voor het 18 jaar en de batterij was 24% capaciteit
Conclusie is dus koop hier nooit meer eerste en laatste x dat ik het daar koop ik ga wel liever €1000 uitgeven aan een telefoon die wel goed doet en heel lang mee kan

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
5,0

Review door Sandy

20 June 2020, 05:27

Mijn zoontje heeft hard gespaard. Voor zijn 9de verjaardag heeft hij een telefoon besteld. Dit was 22 mei 2020. De telefoon zou de volgende bezorgd worden. We zijn nu VIER weken verder en nog niks. Het mannetje heeft 518 euro betaald en nog niks ontvangen. Ondanks dat ik vele malen heb gebeld (je staat minimaal 1 uur in de wacht waarna de Hoorn er op wordt gekwakt) e-mailberichten worden amper beantwoord. Of je krijgt beloftes die niet waar worden gemaakt. Er zou gisteren (19 juni 2020) een nieuwe telefoon worden opgestuurd. Ik zou gisterenavond een track en tracenummer krijgen. Ook dit is NIET gebeurt. L. Schuld is nergens te bekennen en geeft geen gehoor. Daarnaast doet hij zijn naam wel eer aan. Maar er voor uitkomen en voor een oplossing zorgen dat gebeurd niet!!! KOOP HIER NIET!!!!!!! mijn zoontje is zijn geld kwijt en heeft geen telefoon waar hij jaren voor heeft gespaard! Hopelijk is je moeder trots op je L.!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Mathieu De Ruyck

06 June 2020, 18:29

De zoveelste keer mij laten vangen. Levertijden worden niet gerespecteerd, kapotte accessoires, toestellen 'als nieuw' die met val-en stootschade of oude batterijen (max 85% capaciteit dus aan reparatie toe) verkocht worden, Chinese tekens die niet weg te krijgen zijn, vingerafdrukken op scherm in coronatijden, wekenlang aandringen om je geld terug te krijgen na een retour op eigen kosten én eigen risico. En mijn laatste bestelling wordt maar niet geleverd terwijl mijn review(s) wel gerapporteerd kan worden. Echte ervaringen op internet leren mij dat ik helaas niet het enigste slachtoffer ben.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Kees

05 June 2020, 07:23

Dit bedrijf van L S of Familie S lijkt zich schuldig te maken aan oplichting!!! Als je je goed verdiept in de bv’s is het een hele constructie met bv’s en holdings die met elkaar te linken zijn. Vaak met 1 werknemer, druk baasje! Daarom duurt klantenservice vaak lang of wordt er gewoon niet opgenomen waarschijnlijk! Kabelmaatje, refurbi, en ga zo maar door... ook verassend voornamelijk allemaal slechte recensies! Tijd voor media aandacht!!??

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door Danny

02 June 2020, 11:43

Ik heb 3 weken geleden een iPhone7 refurbished gekocht bij Telefoondiscounter. Met enige vertraging geleverd en raar maar waar, werkte niet. Dadelijk terug gestuurd met correct ingevuld retourformulier.
We zijn nu 15 dagen verder en heb nog geen enkele reactie gekregen van hen. Mails worden niet beantwoord en klant wordt volledig in het ongewisse gelaten. Mooie website, maar dan heb ik er ook alles over gezegd. Ik begrijp niet dat gezien de hoeveelheid aan gemelde klachten de Nederlandse overheid/conumentenbond niet ingrijpt . NOOIT zo een slechte ervaring gehad tot nu toe met Nederlandse Webshop. Zij die zeggen dat ze tevreden zijn over hun aankoop hebben naar mijn inziens VEEL geluk gehad, het zijn in mijn ogen oplichters die spijtig genoeg met mijn centen aan de haal zijn.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,8

Review door Anonieme gebruiker

26 May 2020, 18:19

Wat zal ik zeggen.. WAARDELOOS. Toestel besteld en na ruim 2 weken nog niets binnen. Op zich kan ik daar nog mee leven als er geïnformeerd wordt. Niets dus. Overal zelf achteraan. Krijgen we dan eindelijk een toestel is deze niet goed.... Teruggestuurd en weer weken wachten of er wellicht iets terug komt. Geen informatie, helemaal niets. Helemaal klaar mee. Geld terug gevraagd. Nooit meer. Ga voor Mobico. Hier houden ze zich wel aan de afspraken en netjes een toestel binnen na 2 dagen. Het kan dus wel.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,8

Review door Jaap

18 May 2020, 09:57

Net de KPN...
In een jaar 3x toestel defect; dan ben je echte aan de goden overgeleverd. Inspectie door Apple zelf; toestel komt uit Puerto Rico en zit vol met niet originele onderdelen.
Wij raden dit ten sterkste af; voor ons nooit meer Telefoondiscounter.nl

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,6

Review door Kyara tempelaars

14 May 2020, 11:30

Dit is zware oplichting
Ik had een iPhone 7 Plus besteld kreeg hem de volgende dag wel binnen maar hij was kapot, hij ging niet aan en hij ging ook niet aan toen ik hem aan de oplader had gelegd, vervolgens ga ik vandaag naar de telefoon winkel had daar alles uitgelegd, gingen ze kijken wat er mee aan de hand was. Zeiden ze tegen mij dat de display kapot was.. dus KOOP HIER NIET!!!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Anonieme gebruiker

07 May 2020, 12:07

Wat een servies!
Wat een klantvriendelijke medewerkers!

Ik heb nog nooit zo iets als dit meegemaakt en vind ook dat iedereen dit mag weten over het zo genoemde goede bedrijf telefoon discounter!
Je koopt iets meer dan een half jaar en telefoon voor toch wel een bedrag! Dan ga je er van uit dat alles in orde is. Het word al niet geleverd met originele lader. Waardoor het best logisch is dat de batterij snel kapot gaat! Dan staat er bij batterij status na 4 maanden 80 % reparatie. Vervolgens denk je ja half jaar garantie laten we maar even een mail sturen.... met het antwoord nee pas bij 70% word het gemaakt binnen de garantie.... apart want mij telefoon vraag al voor een reparatie.
Dan na een half jaar gaat de simkaart lezer kapot. ga je mailen krijg je een formulier moet je invullen en dan pakket zelf opsturen op eigen kosten. Dan wacht je twee weken later krijg je mail ze hebben hem ontvangen fijn! Binnen 5 werk dagen kunt u hem terug ontvangen. 3 weken later moet je zelf op bellen hoe het zit met je telefoon. Word je zo wat bespot door een medewerker aan de telefoon. Waard in je oor gehoest! Respectloos. Ja u moet eerst betalen dan sturen we hem pas op. Dag later en betaling verzoek voor de batterij want die moest ook gerepareerd worden. Weer twee weken later niks gehoord maar weer gebeld. Hele hoop excuses maar de betaling moest betaald zijn was al gebeurd twee weken geleden ! Nou dan word die dit weekend oog begin volgende week gestuurd! Nu is het weer afwachten .... en maar hopen dat wel ook de sim lezer gemaakt is want die zou binnen de garantie vallen! Al met al zou ik door nooit aan iemand adviseren! Ze laten he weken wachten je niet zelf 100 keer bellen of mailen dat word je niet met respect behandeld en het kost je uit eindelijk meer dan je lief is!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,6

Review door Marcel

04 May 2020, 18:35

Ze zeggen dat ze er een nieuwe batterij in doen, maar doen dat niet. Eerst proberen ze er met een kul verhaal onderuit te komen, vervolgens mag je "uit coulance" de telefoon terugsturen en ontvang je deze een week later terug. Waardeloos...

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door J Gulien

30 April 2020, 15:39

Prijsstunter, niet te vertrouwen. Telefoon functioneerde niet goed: batterij slecht, microfoon kapot. Na opsturen bijna een maand gewacht waarna ze zeiden dat de telefoon ge bogen was, helemaal niets van waar! En dat ze voor 120,- het toestel zouden proberen te herstellen. Ik vermoed dat dit een standaard email is die ze naar veel mensen sturen. Hier niets kopen!!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Rob van den Brand

24 April 2020, 06:06

ONBETROUWBAAR - Dit bedrijf komt zijn afspraken niet na. Omdat de door ons bestelde telefoon niet op tijd kon worden geleverd en wij ook geen nieuwe mogelijke leverdatum konden krijgen, hebben we telefonisch contact gehad met de Telefoondiscounter en besloten de order te annuleren. Tot onze grote verbazing kregen wij twee dagen later een mailtje dat de bestelling alsnog werd verzonden. Ik heb wederom zelf telefonisch contact gehad met de Telefoondiscounter en afgesproken het pakketje aan de deur te weigeren. Ik heb hier zelfs een bevestigingsmail van.
De Telefoondiscounter had toegezegd het geld terug te storten, maar dat is na een week nog steeds niet gebeurd. Wel hebben ook zij bevestiging van Post.nl dat ik de telefoon heb geweigerd en dat deze retour is naar hun distributiecentrum. Desondanks dient de telefoon eerst daar fysiek te zijn aangekomen alvorens zij het geld gaan terugstorten.
Als je bij dit bedrijf een klacht indient, geven zij aan binnen 24 uur persoonlijk contact met je op te nemen. Ook dat doen zij niet.
Alles bij elkaar vind ik dit een waardeloos en onbetrouwbaar bedrijf.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,8

Review door melanie

01 April 2020, 09:40

koop nooit wat bij telefoondiscounter! 9 maanden geleden een iphone 7 aangeschaft, na 6 maanden een "no service"probleem, blijkbaar bekend probleem van de iphone 7 dat bij apple kosteloos wordt verholpen. telefoondiscounter zegt na 1 maand (!!!) dat mijn telefoon verbogen was en moest 119 euro betalen, netjes gedaan, paar weken later moet ik nog eens 29 euro betalen om de behuizing te laten vervangen. Telefoondiscounter laat pas van zich horen als je zelf mailt, maar sommige mails worden niet eens beantwoord. Na 10 weken nog niks gehoord, na 12 weken krijg ik te horen dat de telefoon is getest en niet voldoet, in een andere mail krijg ik te horen dat de telefoon nog bij de reparateur is, en nu maar dan 14 weken later zit ik midden in het corona tijdperk nog steeds zonder telefoon, ik wou dat dit een hele slechte 1 april grap was maar helaas.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,2

Review door LisaS

25 March 2020, 21:48

Al 2 keer een refurbished iPhone gekocht via TelefoonDiscounter.nl
Bij beide telefoons gaf de batterij het na een paar maanden op. Bij de eerste aankoop deed ook de microfoon het nauwelijks. Contact opgenomen met de klantenservice en ik moest de telefoon opsturen. Telefoon aangetekend opgestuurd voor reparatie. Toen ik de telefoon eenmaal weer terug kreeg en keek bij de batterijconditie stonden en alleen maar streepjes. Contact opgenomen met TelefoonDiscounter.nl en dit zou "normaal" zijn omdat de batterij nog even moet inlezen. Na een aantal weken stonden er nog steeds alleen maar streepjes en kreeg de telefoon wederom kuren met de batterij (dan viel de telefoon met 20% plots uit, deed hem aan de oplader en gaf meteen 100% aan om vervolgens naar 1% te springen en weer uit te vallen. Dit was ook al het probleem voor de zogenaamde reparatie)
Telefoon voor de tweede keer aangetekend opgestuurd ter reparatie. Dit keer duurde de repatie langer dan de eerste keer, maar toen ik de telefoon terug kreeg stond er wel 100% bij de batterijconditie. Hierna heeft de iPhone het nog een aantal maanden volgehouden voordat er zich weer problemen voordeden. Dit keer met oa. het scherm. Toen was ik er klaar mee en heb een gloednieuwe iPhone X gekocht via de officiele Apple website.
Goedkoop is duurkoop! Absoluut geen aanrader.
Ondertussen had ik ook voor mijn moeder ook een iPhone besteld via TelefoonDiscounter.nl (Dom van mij, ik had hier toen na het gedoe met mijn telefoon nooit meer moeten bestellen, maar goed, het bedrijf lijkt zo vertrouwd en de prijzen zijn scherp. Zo scherp zelfs dat ik me er 2 keer aan gesneden heb, helaas.)
Mijn moeder had met haar telefoon precies dezelfde klachten! Batterij werkte niet goed. Telefoon werkte traag als hij niet aan het netstroom verbonden zat. Batterijconditie gaf elke dag minder percentage aan. 1 keer opgestuurd, "gerepareerd" terug gekregen en binnen een week weer kuren. 2e keer aangetekend opgestuurd met een dringend verzoek om de telefoon zsm terug te sturen (ze gebruikt de telefoon oa voor werk) Dit keer duurde het extreem lang voordat de telefoon terug was, ondanks aandringen dat het snel moest, dit hebben ze ook beloofd maar beloftes nakomen kennen ze in dit bedrijf niet. Telkens zo lang moeten wachten op een telefoon is in het hedendaagse leven niet te doen. 1 keer oke, maar 2 keer gaat echt te ver. En in ons geval zelfs 4!!! keer. Waar het overduidelijk naar uitziet laat dit bedrijf je de telefoon opsturen, resetten ze hem waardoor hij lijkt gerepareerd te zijn om vervolgens na een paar weken, of dagen, weer kuren te krijgen. Als je hem voor de 2e keer opstuurt wordt hij wel gerepareerd, en zo ben je weer maanden verder zonder (goed werkende) telefoon.
Slechte service, niet klantvriendelijk, ongeinteresseerd wordt je te woord gestaan alsof je niet zo moet zeuren en het hun geen bal kan schelen, weinig technische kennis en reparaties worden niet (goed) uitgevoerd. Als klap op de vuurpijl worden de gemaakte kosten voor het aangetekend versturen pas na vele malen aandringen terugbetaald. Zelfs op dit vlak is het één grote chaos in dit bedrijf. In totaal 4 keer de telefoon aangetekend verstuurd, eindelijk na vele malen contact opnemen en aandringen ons geld terug gekregen. (Nog niet eens het volledige bedrag) Toen er terugbetaald moest worden was TelefoonDiscounter.nl er van overtuigd dat ze dit al hadden gedaan, dat klopt ook voor 1 van de telefoons, maar voor die andere nog niet. Na heen en weer bellen en mailen hebben ze een printscreen gestuurd waar duidelijk de datum van overmaken opstaat. Een datum van 2 jaar geleden... Toen pas viel het kwartje bij ze en kregen we een gedeelte van de aangetekende verzendkosten terug. We gaan er ook niet meer achteraan, het is genoeg zo. We zijn er klaar mee. Wat een gedoe, wat een gezeur. Voorkom dit en koop je (NIEUWE) telefoon ergens anders.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,4

Review door Albert Schenning

13 March 2020, 09:47

Graag kom ik in contact met Vera, ze heeft hetzelfde probleem als mij. nog geen 1/2 jaar oude iPhone7 ¨no service¨ Ik ben bezig met geschillencommissie.

mail: albert.schenning@gmail.com

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,0

Review door Vera

12 March 2020, 13:03

IPhone 7 gekocht in augustus 2019.
Plots melding op toestel van "Geen Service" => telefoon terug opgestuurd, nu hebben we mail van Telefoondiscounter gekregen dat er valschade aan het toestel is. (wat niet zo is). Dus vervalt hun garantie op het toestel, ondanks dat dit een gekend probleem is van Iphone7 !!
Dus service na verkoop 0,0

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,2

Review door DrAwkward

04 March 2020, 17:41

IPhone7 1/2 jaar oud geeft foutmelding ¨geen service¨. Deze fout is bij Apple bekend en Apple had daarom zelf voor de iPhone7 telefoons waar deze melding verscheen de garantie verhoogt van 1 naar 3 jaar vanaf aankoopdatum voor deze melding. Telefoondiscounter zegt echter een valschade aan mijn telefoon gevonden te hebben (lakschade mijns inziens). En elke telefoon die een beschadiging heeft valt bij hun onder geen enkele garantie, geven ze zelf toe. Het maakt niet uit dat de foutmelding daardoor niet komt, ook al wordt dit bevestigd door een Apple-centre zelf. Kortom als klant krijg je 0,0 garantie.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,4

Review door Anonieme gebruiker

19 February 2020, 11:17

Refurbished iphone 7 gekocht met status als nieuw. Hierbij is ook beloofd dat er een nieuwe batterij in zou worden gezet. Dit is dus niet het geval. Bij ontvangst was de capaciteit 82%. Hierover gemaild met telefoondiscounter. De aangegeven batterijcapaciteit is niet reeel want gebruikte toestellen geven altijd een batterijcapaciteit vsn tuseen de 85 en 95 % aan, en dat is normaal gaven ze aan. Aangezien onze capaciteit op 82% staat is de telefoon opgestuurd. En we ontvingen hem terug net een nieuwe batterij met 100% capaciteit. Vervolgens viel de telefoon na 2 weken helemaal uit en waren we helemaal klaar met telefoondiscounter. De telefoon is teruggestuurd en we hebben gelukkig wel binnen de afgesproken tijd ons geld terug gekregen. Het is alleen nog wachten op de dubbele verzendkostenvergoeding. Maar dat zal wel niet meer komen.
Ik raad niemand dit bedrijf aan want zo mooi als adverteren is het helaas niet.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
6,0

Review door Cojo

25 January 2020, 21:09

Iphone 6S gekocht en direct bij uitpakken bleek de batterij al slecht te zijn. De website belooft dat ze altijd een nieuwe batterij erin stoppen, dat is dus niet het geval. Na het nodige gedoe zelf de telefoon weg moeten brengen en batterij laten vervangen. Daarna gesteggel over de reparatiekosten.

Nu we de telefoon wilden inruilen bij websites die telefoons inkopen bleek dit toestel geen EU-goedkeuring te hebben aldus www.rebuy.nl die dit toestel beoordeelden als 0 euro restwaarde. Was het een echte Iphone geweest dan had de restwaarde 125 euro geweest. Kortom, onverkoopbare telefoon.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Franka Bossers

23 December 2019, 13:51

In juni 2019 toestel gekocht bij Telefoondiscounter. Batterij bleek direct al niet goed, liep steeds erg snel leeg. Telefoon meerdere malen teruggestuurd. Probleem bleef bestaan. Per mail en telefoon toegezegd gekregen dat ik een ander toestel zou krijgen, maar desondanks steeds weer mijn eigen, niet werkende toestel teruggekregen. Tot op de dag van vandaag (december 2019) zit ik met een toestel dat zo snel leeg loopt dat ik het niet kan gebruiken. Ik krijg geen poot aan de grond. De meeste communicatie gaat per mail; telefonisch zijn ze 'wegens grote drukte' regelmatig niet te bereiken. Diep teleurstellend!! Zeker geen aanrader.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,6

Review door Anonieme gebruiker

05 November 2019, 18:38

Waardeloze garantie. Een refurbished telefoon aangeschaft in januari 2019. Blijkt er na 9 maanden al een probleem te zijn. Ze willen mijn telefoon niet onder garantie repareren want er zou valschade zijn. Ik ben me daar niet van bewust. Gevraagd wat het dan kost als het niet onder de garantie valt. Dan is het probleem opeens een productiefout van Apple en ik moet dit zelf maar met Apple oplossen. Ik heb de telefoon toch niet bij Apple gekocht?? Dus ik vind dat Telefoondiscounter dit voor mij op moet lossen en niet ik. Ik word nu van het kastje naar de muur gestuurd. Ben al 1,5 maand bezig met dit probleem en het is nog steeds niet opgelost. WAARDELOOS!!!
Ik koop nóóóit meer een refurbished telefoon en al helemaal nóóóit meer bij Telefondiscounter!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,2

Review door Hans

18 October 2019, 14:20

Met mijn ervaring kan ik telefoondiscounter NIET aanbevelen.

iPhone 7 gekocht op 23 mei 2019 met status "als nieuw", volgende dag in huis. Als nieuw, dan betaal je voor een perfecte iPhone.

- Op 25 juni voor reparatie terug omdat de mute knop het niet meer doet en de haptic feedback een harde "klunk" laat horen.
- Op 3 juli terug ontvangen maar was maar gedeeltelijk gerepareerd, de mute knop doet het nog steeds niet.
- Op 16 juli ontvangen we de iPhone eindelijk terug
- Op 6 oktober doet de 4G het niet meer. Met de helpdesk van Apple bezig geweest en de conclusie is dat er een hardware defect is. Weer terug voor reparatie.

Voor de derde keer verzendkosten...

Diverse keren gebeld wat de status is maar je krijgt nooit iemand aan de lijn. Diverse mails gestuurd maar je krijgt geen reactie.

Uiteindelijke op 18 oktober een reactie ontvangen van TelefoonDiscounter:
Ze weigeren de telefoon te repareren omdat er "val schade" is. En dat terwijl de telefoon altijd in een dure val protected hoes zit. Die "val schade" lees ik nu ook bij andere reviews van TelefoonDiscounter.

Oplichters!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Ali

18 October 2019, 08:44

Nooit maar nooit bij telefoondiscounter iets bestellen.Dit bedrijf is een oplichter en de eigenaar LS is hoofdrol speler in alle oplichterij. Ik heb er 3 telefoon gekregen maar alle 23 waren gewoon kapot, ben maanden bezig geweest om mijn geld terug te krijgen.L heeft nog steeds niet alles betaald.
Mensen nooit iets kopen bij dit bedrijf, je verlies je geld en terug krijgen is een groot probleem.
Ze houden zich niet aan de afspraken 2 jaar garantie zoals ze zeggen is een leugen.
Groeten,
Ali

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Herman

11 October 2019, 09:55

Recent een Iphone X gekocht bij dit bedrijf, bij binnenkomst direct uitgepakt en tot op heden super tevreden met het toestel!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,6

Review door Michael S

03 October 2019, 19:52

Top top! Kan er niks anders over zeggen

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,8

Review door Rufka

03 October 2019, 19:44

Een als nieuwe iPhone besteld. Als nieuw? Volgens mij was hij gewoon helemaal nieuw!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,8

Review door Johan

02 October 2019, 21:22

top top top! blij met mijn nieuwe iphone

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Review door Mat

01 October 2019, 10:16

Geen iphone aangekregen, 300 euro weg

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door claudia

01 September 2019, 08:10

Heb een toestel besteld en direct terug gestuurt.
Ik heb hun direct een email gestuurt dat ik geen retour brief kon uitprinten dus ik stak de factuur enzo. dat erbij zaten.
na paar emails niks meer gehoort ????????.... en de factuur kwam volgende maand van 300euro nu ben ik 300euro kwijt !!! en geloof mij das veel voor alleen stande mama!!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Noël

18 August 2019, 18:49

1 ster zijn jullie nog niet eens waard ik ben helemaal klaar met jullie!!!!
Ik raad iedereen aan om hier geen telefoon te bestellen!!
ik heb tot 4keer toe een kapot toestel met kapotte battterij toegestuurd gekregen.
Meerdere malen gemaild word gewoon niet op gereageerd.
eindelijk een mail terug krijg ik te horen dat ze het niet geloven bewijs alles gemaild en word mij verteld weeeer terug te sturen en geld terug maar ik ben op vakantie dus dat word lastig.
word mij verteld dat dat mijn probleem is en ik dus nu met een kapotte telefoon zit en mijn geld niet terug krijg !

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Ilse

14 August 2019, 16:13

Eindeloos wachten slechte service
Kocht een refurbished iPhone. Al snel viel op dat de batterij niet goed was. Deze telefoon had gewoon veen nieuwe batterij gekregen. Telefoon moest worden teruggestuurd. Geen vervangend/nieuw toestel aangeboden. Moest meerdere malen mailen en uiteindelijk bellen om gemaakte verzendkosten terug te krijgen.
Na enkele maanden niet meer gebeld worden of contact met internet worden gemaakt. Telefoon wordt voor reparatie ingestuurd. Na 4 dagen nog geen ontvangstbevestiging gekregen. Na bellen volgt een bericht dat de telefoon is ontvangen met de mededeling dat ze trachten binnen 5-7 werkdagen geholpen te hebben. Na 2 weken ga ik mailen. Ben inmiddels met leentoestel op vakantie. Na 3 weken! wordt er geantwoord. Nergens worden excuses gemaakt over de lange wachttijd oid. Er is stootschade ontdekt (mij niet bekend maar helaas, ik kan niets bewijzen) en dus vervalt mijn garantie. Geweldig. 3 weken om er achter te komen dat de telefoon niet gerepareerd wordt. Ik kan een nieuwe telefoon krijgen voor €80,-. Nergens in de conversatie wordt iets gezegd over de eindeloze wachttijden zonder vervangend toestel. En na de betaling van het nieuwe toestel is het nu al twee dagen wachten waar ie blijft. Ik ben tenslotte al klant en kan geen kant op dus service verlenen is niet echt nodig. De toon bij telefonisch/mailcontact is uitermate laconiek terwijl ik nu een maand zonder telefoon zit

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,2

Review door Anonieme gebruiker

12 August 2019, 14:59

Mensen koop hier geen telefoon je word heel hard genaaid.
Je besteld een nieuwe en krijgt een kapotte.
de eerste keer kan ik nog snappen dat er iets mis is maar ik heb tot 3 keer toe een kapotte opgestuurd gekregen.
En ze reageren pas wanneer ze daar zelf zin in hebben
soms worden er volgens mij geen mails gelezen want daarop word gewoon niet geantwoord.
ze beloven heel veel maar komen niks na !
Heel slecht bedrijf!!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door Nathalie

08 July 2019, 09:34

De bestelde iPhone werd zeer snel geleverd. Bij het openen van het pakket merkte ik echter dat er heel wat gebruikssporen aanwezig waren. Dit terwijl ik de conditie ‘zo goed als nieuw’ bestelde. Hierdoor nam ik contact op met de klantendienst. Deze verzekerde me €30 terug te storen. Dit geld heb ik echter niet ontvangen. Na een dag merkte ik dat de batterij van de iPhone erg snel leeg was. Wanneer ik de toestand van de batterij raadpleegde, stond er duidelijk vermeld dat deze nood had aan reparatie. Ook hierover contacteerde ik de klantendienst, maar deze verzekerde me dat dit normaal was... Tijdens de tweede dag van gebruik kreeg ik plots geen connectie meer met de server. Zo was ik niet meer in staat om te bellen en sms’en. Opnieuw raadpleegde ik de klantendienst en deze zeiden me dat dit normaal was bij de iPhone 7. Ik had dus een telefoon waarmee niet gebeld/ gesmst kon worden. Ik besloot dan ook op de iPhone terug te sturen. Ik betaalde €16 om de iPhone terug te bezorgen. Hierbij voegde ik het retourbiljet waarop ik duidelijk aanduidde dat ik mijn geld terugwou. Na 4 dagen kreeg ik plots een mail waarin stond vermeld dat een anderen iPhone toegestuurd werd. Hierop contacteerde ik de klantendienst telefonisch. Ik wou namelijk mijn geld terug en was niet bereid om opnieuw verzendkosten te betalen voor de iPhone. Dit keer vertelden ze me dat ik het pakketje moest weigeren, zodat de iPhone terug bij hen terecht kwam en ik geen verzendkosten moest betalen. Dit alles in ondertussen weer meer dan een week geleden. Afgelopen vrijdag heb ik hen een mail gestuurd met de vraag wanneer ik mijn geld zou terugkrijgen. Tot op heden heb ik hier nog geen antwoord op gekregen.
We zijn ondertussen een maand verder en heb mijn geld nog steeds niet teruggekregen. Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,2

Review door Suzanne

04 June 2019, 12:46

Refurbished iPhone 7 bij Telefoondiscounter.nl besteld in november 2018. Telefoon netjes en snel mogen ontvangen, echter was de trilfunctie defect dus retour ter reparatie. Binnen een week nieuw toestel ontvangen, waarvan geluid defect was. Dus retour ter reparatie. Nieuw toestel ontvangen waarop zichtbaar gebruikssporen zaten (ik heb de iPhone "Als nieuw" besteld, en zonder krasjes terug gestuurd, tevens hier foto's van aangeleverd bij de klantenservice en die gaven me gelijk).

Nadat ik in vijf maanden tijd, drie telefoons heb ontvangen, die allen ondeugdelijk waren, ben ik logischerwijs het vertrouwen in de Telefoondiscounter verloren. Ik wilde de overeenkomst ontbinden en het aankoopbedrag terug. Dit was niet mogelijk.

Vervolgens met ConsuWijzer contact opgenomen om te informeren wat mijn rechten als consument zijn. Daar werd mij verteld dat wanneer een bedrijf ondeugdelijke producten verstuurd, en ik als consument hen voldoende mogelijkheden en tijd heb gegeven om me een deugdelijk product aan te leveren, ik het recht heb om de overeenkomst te ontbinden en het volledige aankoopbedrag retour te krijgen. Naar mijn mening, en de mening van ConsuWijzer, heb ik Telefoondiscounter voldoende tijd (vijf maanden) en mogelijkheden (drie toestellen) gegeven. Dit heb ik doorgegeven aan Telefoondiscounter, maar nog wilden ze mij niet het volledige bedrag terug geven. Vanuit ConsuWijzer werd mij verteld, dat ik volledig in mijn recht sta en als Telefoondiscounter weigert het bedrag terug te storten, ik naar het Juridisch Loket kan.

Dit gecommuniceerd met Telefoondiscounter.nl, na veel gedoe wilden ze me EUR 330,- van de betaalde EUR 370,- terug betalen. Gezien ik geen zin heb om nog meer tijd en moeite in deze organisatie te steken, ben ik hiermee akkoord gegaan. Later, vertelde ze ook nog doodleuk dat de retourkosten dan wel voor eigen rekening zijn, wat voor mij de laatste druppel is geweest om een review te schrijven.

Update: na nog meer tijd erin te steken en heen en weer bellen, een creditnota voor EUR 320,- ontvangen. Totaalbedrag had EUR 336,95 moeten zijn (overeengekomen bedrag was EUR 330,- en ik kreeg nog vergoeding van retourkosten van de tweede retourzending a EUR 6,95). Het lijkt erop alsof ze extra moeilijk doen, om de klant met opzet te "pesten" totdat de klant het opgeeft en die paar euro laten zitten. Echter, is het voor mij hierdoor een principe kwestie geworden en ben ik continu achter hun broek aangegaan om ook de laatste paar euro te mogen ontvangen.

Update: Bedrag van EUR 326,95 ontvangen. Dus weer tien euro te weinig. Weer bellen, weer vragen om het afgesproken bedrag. Uiteindelijk de resterende EUR 10,- ook mogen ontvangen.

Ik raad dan ook iedereen ten strengste af om een refurbished telefoon te kopen en al helemaal bij Telefoondiscounter.nl. Dit goedkoopje bleek een duurkoopje.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Jasmijn

30 March 2019, 20:23

Iphone 7 niks mis mee alleen de lader ging snel stuk

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
5,6

Review door Anonieme gebruiker

02 December 2018, 20:09

Ik heb een telefoon gekocht bij telefoondiscounter.nl. Direct bij ontvangst was de telefoon al kapot. Ik heb de telefoon toen aangetekend teruggestuurd. Er is een handtekening voor ontvangst gezet, maar nu beweert L (de eigenaar die alleen per mail bereikbaar is) dat hij de telefoon nooit ontvangen heeft. PostNL heeft uitvoerig onderzoek gedaan en aangegeven dat er VEEL van dit soort gevallen bekend zijn over telefoondiscounter.nl. Ik heb dus nooit een telefoon meer ontvangen en mijn geld is dus weg. L is een oplichter. Koop hier dus nooit!!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Milika Kupers

16 November 2018, 22:15


Ik had de iPhone 7 plus besteld, kreeg steeds niks. Na mailen bleek hij niet beschikbaar te zijn. Uiteindelijk kreeg ik de iPhone 7 plus maar werkte niet naar behoren. Een nieuwe opgestuurd gekregen die ook niet werkte naar behoren. Ik wilde mijn geld terug en na heel veel mailen heb ik het nu eindelijk na 2 maanden terug. Ik bestel hier nooit meer wat!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,6

Review door N.Stapel

06 September 2018, 12:37

Aanmelding en toezending waren vlot verlopen.
Een beetje pech met het toestel. De firma heeft zich heel hulpvaardig betoond bij het behandelen hiervan.
Communicatie verliep vlot en het uiteindelijk resultaat is meer dan bevredigend.
Kortom : een goed bedrijf met aandacht voor een persoonlijke service.
N.Stapel

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,2

Review door joris

03 September 2018, 13:00

heel slechte ervaring bij telefoondiscounter, de eigenaar Lorenzo komt zijn afspraken niet na. wij hadden een refurbished iphone 5c besteld, deze stond al vol met chinese apps, had idee dat het een namaak iphone was uit china, geluid deed het niet en tijdje later viel de iphone helemaal uit en deed niets meer! aangezien Lorenzo erg dicht in de buurt woont, ben ik langsgegaan om door te geven, hij zou probleem proberen te verhelpen en anders vervangen, hij beloofde dit binnen een paar dagen te doen, en zeker voor onze vakantie 10 dagen later, helaas hield hij zich niet aan de afspraak, hij was niet te bereiken en op telefoonnummer hoor je alleen een bandje. de simkaart zou hij opsturen maar wij ontvingen steeds niets, toen ik naar zijn moeder belde kreeg ik een bericht dat het per post was verstuurd, maar volgende dag vertelde hij dat hij bij de post had teruggehaald!!, heel vreemd verhaal. uiteindelijk pas 28 dagen , ver na de vakantie (mijn dochter had dus geen iphone op vakantie) een andere ontvangen, ook deze telefoon funktioneert niet goed, de accu is binnen een aantal uur leeg!! Ik raad niemand aan om bij telefoondiscounter iets te bestellen

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,4

Review door quincy

27 August 2018, 14:35

super slechte site, je word niet snel geholpen en een retournering is 7 euro op eigen kosten ook als het de fout van de website zelf is
er valt niet te communiceren met deze mensen!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,0

Review door Anonieme gebruiker

15 August 2018, 14:35

Telefoondiscounter oplichters

10 juni bestelde ik een Iphone 6. Op 25 juli zou ik op zomervakantie gaan, dus je zou denken dat ik de telefoon ruim op tijd besteld had. De eerste keer dat de telefoon bezorgd werd, bleek het knopje om het geluid uit/aan te zetten defect te zijn. Terug opgestuurd en deze zou gerepareerd worden. I.p.v. 5 werkdagen duurde dit 3 weken. De tweede keer dat ik de telefoon ontving was het knopje nog steeds niet goed werkend. De telefoon weer (voor eigen rekening) opgestuurd. Duidelijk gecommuniceerd dat ik hem echt voor 24 juni nodig had. Er werd aangegeven dat dit zeker goed ging komen. Op vakantie kreeg ik op 26 juni de mededeling dat mijn pakket bezorgd was. Helaas was ik toen dus al zonder telefoon op vakantie.
Na terugkomst van mijn vakantie heb ik contact opgenomen met telefoondiscounter (via de mail, want telefonisch zijn zij nooit bereikbaar). Ik wou mijn bestelling graag annuleren, omdat ik de telefoon nu niet meer nodig had. Dit mag niet, omdat ik volgens Telefoondiscounter de telefoon al meer dan 14 dagen heb uit mogen proberen. Ze gaan nu de telefoon voor de vierde keer naar mij opsturen en als ik hem niet accepteer is dat mijn probleem, maar ik krijg mijn geld absoluut niet terug. Ik heb gevraagd welke data ik volgens hun mijn telefoon heb uit kunnen proberen, maar zulke vragen worden simpelweg genegeerd. Ze komen hun afspraken niet na en de 14 dagen uitproberen krijg je ook niet. Zij bezorgen hun producten te laat en tellen deze dagen daarna als uitprobeerdagen.

Ik wil iedereen afraden ooit iets bij dit bedrijf te bestellen. En als je er toch over twijfelt, probeer dit bedrijf eens te bellen (085 3031492), dan weet je hoe gemakkelijk ze bereikbaar zijn als er iets mis gaat...

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,0

Review door Anonieme gebruiker

15 June 2018, 20:55

Geen toestel kopen. Mijn zoon heeft alleen maar problemen gehad.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,4

Review door Sel

30 December 2017, 23:38

PAS OP: MAFFIAPRAKTIJKEN
Zoals door veel mensen geschreven zijn het maffiaparktijken waarmee Telefoondiscounter zich mee bezig houdt.
Voor mij dochter een refurbished iPhone 6 gekocht. Na 6 maanden begaf het apparaat en deed niks meer. Aangetekend hebben wij het toestel opgestuurd. Na twee weken meerdere malen gebeld en een week later het toestel terug ontvangen. Er was niks aan het toestel gedaan. De volgende dag gebeld en kreeg een onzinverhaal te horen dat er waterschade is en dat dit niet onder garantie valt. Als er sprake is van schade dan is dat schade tussen de oren van de mensen van Telefoondiscounter.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,6

Review door Ivan Craeghs

17 November 2017, 14:36

Mensen opgelet

Mensen opgelet! Koop hier NOOIT een toestel!! een gewaarschuwd mens is er 2 waard!
U krijgt eerst een toestel dat even goed werkt dan beginnen de problemen. Batterij gaat zowiezo vervangen moeten worden + nog allerlei andere problemen. Na dat het toestel terug wordt gestuurd beginnen de problemen, wij hebben enkele maanden moeten wachten (dit na vele mails en telefoons) totdat wij eindelijk bericht kregen, aan ons toestel werd blijkbaar niks gedaan. Er werd voorgesteld een ander toestel te kiezen omdat ons toestel niet meer voorradig was dus dat hebben wij gedaan. Weken later (weer na vele mails en telefoons) nog altijd geen nieuw toestel ondanks hun belofte! Tot wij plots een pakketje kregen opgestuurd met ons defect toestel!!?? Ineens bleek ons toestel waterschade te hebben (wat onmogelijk was!!) zonder ook maar enig bericht van hun! Dit is blijkbaar een veel voorkomend excuus bij telefoondiscounter als ik de meningen hierover lees.
Ik wil en ga het hier niet bij laten en ik ga ook verdere stappen ondernemen door zoveel mogelijk gedupeerden samen te krijgen. Na de vele talloze mails voor een oplossing te zoeken met telefoondiscounter krijg ik natuurlijk geen gehoor meer. 450,00 euro op zak en bye bye!!
Dit is hun werkwijze dus PAS OP met deze zogenaamde 'firma' (speelt zich allemaal af in een woning).
U gaat er nog van horen!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door R de kruif

09 November 2017, 20:39

Zijn oplichters! Je kan je geld beter in brand steken dan heb je er tenminste nog warmte van.

Telefoon ontvangen die niet werkt. Direct teruggestuurd met de juiste retourformulieren. Aangeven gebruik te willen maken van mijn recht tot teruggave van het aankoopbedrag. Dit binnen de 14 dagen.

Sturen ze na 2 weken doodleuk het toestel terug die nog steeds niet werkt.

Hun reactie aan de telefoon is prima in orde!!! ....dit terwijl ik nog niet eens mijn wifi-code kan invullen omdat het scherm niet juist werkt.

Het ergste is dat ik gewoon recht heb om het toestel terug te sturen zelfs zonder reden!!
Hun reden die ze gaven was dat er gebruikssporen op zaten!! buiten mijn vingerafdrukken zit er niets op!!!

Als je daarover belt is het altijd dezelfde school jongen Joris die je aan de telefoon krijgt die zegt dat je moet mailen naar lorenzo.

Joris is zeer meelevend en kan goed luisteren maar heb het idee dat hij zijn meelevende showtje al vaker heeft moeten opvoeren.

lorenzo wil niet aan de telefoon komen alles moet via de mail.

ik ben mijn 209€ kwijt aan deze oplichters!!! kan maar 1 ding zeggen koop daar niets!!!!!!

webwinkelkeurmerk

Dit keurmerk mogen ze ook niet meer op hun site hebben staan. kijk gerust op site van dit keurmerk en u zult zien dat ze geen lid meer zijn

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
1,8
Toon meer...

Schrijf een review over TelefoonDiscounter

Beoordeling (*verplicht)
  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
10 min 4
=