Telfort reviews

Gebruikersbeoordelingen Telfort

Gebaseerd op 16 reviews
5,8
Bereikbaarheid
Uitbetaling cashback
Website
Support
Afhandeling bestellingen
Aftersales
Totale indruk

Review door kor

30 December 2009, 11:51

Heb hier een sony ericsson W980 gekocht prepaid(69,95).
Stond te koop in de online winkel.
Na het bestellen direct een mail dat toestel niet op voorraad was,en dat ze verwachten dat hij spoedig leverbaar zou zijn.
Na het weekend een mail met trackentrace code dat toestel onderweg was.Volgende dag bezorgt.Prima deal toen bleek dat toestel ook nog simlockvrij was.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door Mark Scholten

03 June 2009, 11:31

pas telfort.nl bezocht. superstrakke website, mooie flash banner voor selecteren abonnementen. heb gebeld voor een aanbieding, meteen te woord gestaan, moest helaas een paar keer in de wacht voor antwoorden. nog niets besteld. volgens snel denk ik!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door josuha

24 August 2008, 22:47

ken er weinig overzegge heb toen sim only afgesloten en alles ging na behoren ook als je ze nodig hebt goede ervaringen tot nu toe prima
hbe nu simonly sinds een 8 maand van telfort super tot nu toe ook de helpdesk

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,6

Review door AnushkaManniesing

29 April 2008, 22:03

*knip* *knip* *knip* *knip* *knip*

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door regino

15 October 2007, 18:49

Website is vaak moeilijk te bereiken, en ook je rekening-info!
Wanneer je de laatste rekening betaald hebt per telebanking dan staat dit bedrag binnen 5 min.op de rekening Telfort,doch wanneer de admin. van Telfort deze rekening niet kan of wil bekijken binnen 3 dagen dan verschijnt vrij snel dat je uitgaande gesprekken geblokkeerd zijn en de volgende maand € 12.50 moet betalen!Ook als is je "aansluiting om administratieve redenen afgesloten" maar 1 uur afgesloten geweest dan nog betaald men € 12.50! Ik vind dit gewoon schandalig!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
6,6

Review door maya-2

29 August 2007, 13:48

Ik heb twee abbonementen v anTelfort met (sim-only ) 100 belminuten genomen.Mij werd duidelijk verteld dat onmiddelijk dat ik de sim in gebruik neem ik de 100 minuten zou krijgen!Ik kreeg de reken na 2 weken en blijkt dat ik buiten de bundel gebeld heb. Bel ik de klanten service op en krijg ik te horen dat ik geen 100 minuten had gehad omdat ik op 25 Juli 2007 de abbonement heb afgesloten en dat de minuten dus heel weinig waren!de 100 gingen pas op 1 Augustus 2007 in!! Ik vraag me af waarom is me dat niet eerder gemeld! Bel ik de klanten service op omdat ik mijn rekeningen niet online kan zien word me door iemand van de klanten service die Ali heet verteld dat ik mijn account moet annuleren en gelijk daarna weer acctiveren.Doe ik dat blijkt dat ik pas na 30 dagen een nieuw account kan aanmaken!Als ik daarover vraag verteld de heer Ali doodleuk tegen me dat hij dat niet wist EN dat ik de woorden verdraai!Ook hoor ik dat ik 140 minuten buiten de bundel zit! Ik kan mijn rekening niet controleren!Ik weet niet waar ik allemaal gebeld heb!En dat alles door iemand van de klanten service die zelf niet goed geinformeerd is om klanten te helepen omdat meneer het "NIET WEET" Ik voel me door Telfort Belazerd!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,8

Review door kimmies2

16 May 2007, 12:04

Bijna een JAAR geleden overgestapt naar Telfort met nummerbehoud, na 4 aanvragen (storing in het systeem, zoek geraakt, nogmaals storing) heb ik nog steeds twee abonnementen lopen!!!!@#$@! Het advies van de klantenservice van Telfort; nogmaals aanvraag versturen, met het risico wéér de mist in te gaan....


  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,0

Review door saskia van zandwijk

19 July 2006, 10:30

ik heb een 2-jarig abonnement van Telfort. Het begon al met een zeer vertraagde levering, waardoor mijn mogelijkheid tot nummerbehoud mislukte; heel vervelend om zowel privé als zakelijke bekenden over het nieuwe nummer te informeren. In de periode van verwachte levering kon ik geen contact krijgen met Telfort hierover. Oude nummer dus kwijt daardoor. En dan: ik heb in het gebied waar ik woon een zeer slechte dekking. Dat werd in de 1e twee weken van het abonnement al duidelijk, heb daarover contact gehad met Telfort die mij lieten weten dat het eigenlijk dom was van mij dat ik niet eerst een prepaid van hen had uitgeprobeerd. Tip dus: zorg dat je met een prepaid je provider hebt getest voordat je een abonnement afsluit. Ik had voorheen met twee andere telefoniebedrijven overigens een goede bereikbaarheid. Bovendien sprak Telfort over zichzelf zeer lovend wat de landelijke dekking betreft op de toenmalige website! Het Telfortabonnement duurt nu een maand of 8, met wisselende sterkte in dekking, ben regelmatig niet bereikbaar. Heb enkele malen contact gezocht (ook via de telefonische klantenservice, die mailen de klacht dan naar een andere afdeling) en het duurt gemiddeld een week voordat ik er weer iets van hoor. Het komt mij voor als dat Telfort dit deel van Nederland (zuid oost Friesland) maar op de koop toe neemt. Helaas kan ik dus op bovenstaande vragen nergens positief antwoorden

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,0

Review door leguas

01 February 2006, 12:49

Ik heb bijna 4 maanden moeten wachten op een toestel wat ik besteld had..

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
5,4

Review door breugem

25 January 2006, 13:38

na wat spelen met de telefoon met foute slotcode (vergeten dom!)
was mijn toestel geblokkeerd.
ik heb daarna een email gestuurd, sja kon niet langer wachten van ongeduld, dus heb ik maar de helpdesk gebeld.

binnen 2 minuten had ik en vrouw aan de lijn, die mij vriendelijk te woord stond, en me uitstekend geholpen heeft.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,6

Review door BertH

17 August 2005, 20:12

sim only besteld. Contract was er snel en bevestigingsmail kwam meteen. Nog gebeld met vragen en dat ging snel en deskundig. Ook de afhandeling ging prima. Snap alleen niet helemaal waarom een sim in zo'n enorme doos moet komen, maar goed. Site was ok.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door blabla

05 August 2005, 00:09

Een jaar geleden ongeveer een Sagem my-X6 besteld met 1 jarig Samenbellen abonnement... Na het doorfaxen van het contract de bestelling erg snel in huis... Binnen een week had ik de telefoon voor m'n vriendin binnen...

Nog even gebeld om te checken welke kleur het toestel is en of deze simlockvrij was... De kleur wist de medewerker niet 100% zeker, maar ik kon het zonder problemen retourneren als die niet naar wens was...

De website is erg duidelijk!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,6

Review door Jody2000

19 May 2004, 14:10

heb zakelijk abo met 15 lijnen van telfort. ben overgestapt naar ander provider sinds maart. maar eind januari heb ik dus telfort opgezegd via brief. kreeg vorige week nog steeds rekening van ze en heb ik ze gebeld. telefonisch zeiden ze dat ze nooit de brief hads ontvangen en dat ik per fax kan opzeggen. dat deed ik meteen en heb ik volgende dag nog eens gebeld. ze zeiden dat ze me een brief heeft verzonden en dat alles in de brief staat. maar na een week heb ik nog steeds niets ontvangen. waarom gaat alles altijd mis met de post met telfort? ze willen me nu niet met de fax of telefoon mededelen wat er in de brief staat. en ik heb die brief nog steeds niet ontvangen. ik betaal nu nog steeds 2 x 15 lijnen. ben nu echt spuugzat van telfort. oh ja, ben ook megedeeld door hen dat ik aangetekend moet sturen voor opzegging!!!! sind swanneer is dat verplicht, maar voor reputatie v telfort is het wel nodig denk ik. maar als het zo doorgaat gaat mijn brief v advocaat wel aangetekend versturen!!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,0

Review door Hansarotti

04 November 2003, 16:29

Heb hier laatst mei 2003 een s55 met camera besteld icm met
o2 (telfort) - 500 abo 2 jarig.
toestel 3 uur gebruikt defect.

Gebeld met telfort konden niks inboeken systeem lag er uit maandag maar terug bellen.

Maandag gebeld moest hem maar opsturen.

3 weken later toestel retour NIETS aangedaan
dit heb ik 3x maal gedaan! en bij de laatste keer was hij gerepareerd!!
De callcenters kunnen niks toezeggen moet allemaal per brief.

e-mail gestuurd 2 kreeg ik 2 maanden later een antwoord op met een mededeling dat ze het jammer vonden dat ze zo langzaam antwoorden. maar op mijn vraag geen antwoord!

website vaak klikken om maar enige info te krijgen.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,8

Review door Oostg04

15 October 2003, 20:18

Ik heb een Telfort 100 abonnement afgesloten met een nokia 6310i.
Naar 1 1/2 week nog niets ontvangen. (dus nog geen toestel en simkaart)
Wat schets mijn verbazing....
Ik kreeg vandaag een nota van Telfort dat ik het eerste maandbedrag moet betalen.
Telefonisch contact met de klantenservice leverde niet het gewenste resultaat op.
Sterker nog ik werd verwezen naar de website en moest daar mijn klacht indienen.
In afwachting van de volgende verrassing....

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,0

Review door JackRyan01

04 September 2003, 20:29

Bestelling is al ruim anderhalve week geleden geplaatst, maar ik heb nog geen idee wanneer ik het kan verwachten. Bij Telfort kan online worden bekeken wat de status van een bestelling is, maar hij staat nu al een week op 'Het gewenste toestel is op dit moment echter niet voorradig. De bestelling zal verder verwerkt worden zodra het toestel beschikbaar is.' Geen idee wanneer dit is, zou dus best nog wel een week kunnen duren.

Om dus te weten te komen wanneer je kan verwachten dat de bestelling wordt afgeleverd klik je naar de klantenservice. De website is niet echt overzichtelijk, bij de 'klantenservice-link' op elke pagina kan je in een ander deel van de klantenservice terecht komen. Uiteindelijk krijg je een telefoonnr, maar als je die belt om achter je status te komen wordt je verwezen naar de website van Telfort. Dan maar de bestellijn bellen, maar die verwijst naar het vorige nummer van Telfort. Via een medewerker van de telefonische bestellijn kom je dan uiteindelijk achter het telefoonnummer waar je de status kan controleren. Niet echt handig, dit nummer is dus niet op de website te vinden.

Website is in zoverre wel duidelijk, dat als je wat wilt kopen het allemaal wel glashelder is. Wil je echter naar de klantenservice, dan kan je dus per pagina waar je op de link klikt, in een ander deel van de klantenservice terecht komen. Niet echt overzichtelijk dus.

Nagekomen:
Uiteindelijk heeft de levering 2 weken geduurd. Bleek dat Siemens problemen had met de levering van de toestellen aan Telfort. Helaas dat je daar pas achterkomt nadat je gebeld hebt en dat ze niet zelf pro-actief contact met je opnemen. Pakketje dus gekregen, alleen jammer dat alles nog O2 is en nergens Telfort op staat.
Instellingen in de telefoon kloppen ook niet meer, staan waarschijnlijk nog op O2-instellingen. Van de website wel de juiste instellingen gehaald, dus alles doet het nu wel.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
4,6

Schrijf een review over Telfort

Beoordeling (*verplicht)
  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Bestelgegevens (*optioneel. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de winkel.)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
acht - 5
=