Vodafone reviews

Gebruikersbeoordelingen Vodafone

Gebaseerd op 20 reviews
6,4
Bereikbaarheid
Uitbetaling cashback
Website
Support
Afhandeling bestellingen
Aftersales
Totale indruk

Review door Barbara van Bree

04 May 2013, 07:18

Vodafone City Point in Oosterhout is de winkel voor mijn Vodafone-producten. Duidelijke uitleg en zeer kundig personeel. Kijken altijd naar wat voor jou het beste is. Of het nu gaat over de aanschaf van een nieuw toestel gaat of over een reparatie. Enige minpuntje is, dat het altijd druk is. Maar dit komt omdat ze voor ieder klant ruim de tijd nemen, hoe druk het ook is.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,2

Review door s1s

17 September 2010, 13:52

Ik heb maandag middag een mobiel besteld en betaald!
Hij zou binnen 24 uur binnen zijn, maar na een week nog niks ontvangen!!
Toen heb ik een mailtje gestuurd waar ze niet op reageren.
Ook gebeld, maar dan doet het netwerk het zogenaamd niet, of de medewerkers zijn in gesprek.
Ik koop hier NOOIT meer wat!!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,0

Review door ZoomZoom

07 June 2010, 16:26

We zijn intussen bijna een week verder en er is nog steeds geen telefoon opgestuurd. Vodafone weet dat het naar het verkeerde address gestuurd is. Ze weten dat ze een intern fout gemaakt hebben maar laten de klant de dupe daarvan zijn.

Het stomme is dat het ze niks extra kost om gelijk een nieuwe telefoon te stuuren: Zodra de andere gevonden is kan het naar de volgende klant gestuurd worden. Daar tegenover kost het ze wel wat om het niet te doen: Ze komen zeer klant onvriendelijk over. Ik zal blijven negatieve reviews platsen hier en elders zolang Vodafone dit probleem niet heeft opgelost.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door ZoomZoom

01 June 2010, 13:05

Ik heb net mijn abonement verlengt en daar hoort een nieuwe toestel bij. Helaas heeft Vodafone het toestel naar het verkeerde address gestuurd. Stom maar kan gebeuren. Wat in tegendeel wel erg slecht is is hoe Vodafone hiermee omgaat: Ze gaan intern een case openen om dat toestel te achterhalen. Allemaal leuk en aardig maar waarom moet ik daar op wachten? Ik heb daar toch niks mee te maken? Waarom stuurt Vodafone niet gelijk een nieuwe toestel naar me toe? Dit is zeer slechte service van Vodafone. Ik ben teleurgesteld!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door alley

16 November 2009, 19:21

Telefoon + abo besteld via directsales.vodafone.nl
Na 3 maanden nog niets ontvangen!
Bellen sta je standaard 30 minuten in de wacht, om vervolgens te horen dat het er wel goed komt:
"Deze week moet het komen"
"Het is al verstuurd"
"Het is onderweg"

Allemaal BS!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,8

Review door verhoef40

08 December 2007, 10:43

Ik heb tot 5 maal toe !~Een afspraak moeten maken om mijn sim only te mogen ontvangen. De bezorging wordt uitbesteedt aan de OPD. Ik mag wel zeggen dat mijn vetrouwen in die mensen niet al te hoog is. Afspraken worden niet nagekomen/gecancelled zonder dat ik er weet van had. Op het factuuradres bezorgt i.p.v. bezorgadres en vice versa.

Enig pluspunt is dat het een zeer scherpe simonly aanbieding betrof.
Maarreh dit is voorlopig de eerste en laatste keer geweest

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
5,6

Review door T i m

05 December 2007, 12:50

1x een bestelling geplaatst. Goede deals, maar bereikbaarheid is minder. Of een betaald nummer of een e-mail formulier waarin ze alles willen weten, voordat je je vraag kan stellen. Daarnaast kan de beantwoording enkele dagen op zich laten wachten.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
7,0

Review door dvoller

19 September 2007, 23:40

Ik ervaar Vodafone als een duur, log en onpersoonlijk bedrijf, waar iedere verkoper je een ander (verkeerd) advies geeft. Bovendien komen ze bijna nooit hun afspraken na.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
-

Review door BertH

07 April 2007, 16:16

Super simonly besteld via de site. Kon alles makkelijk vinden en invullen, werd keurig per mail bevestigd en online te volgen. Dag later gebeld wanneer de koerier langs kon komen en die kwam ook op tijd en handelde alles keurig af. Had nog een vraag over de porteringsdatum die anders in de welkomstbrief stond dan op het contract. Liep eerste keer vast in het menu zodat de verbinding verbroken werd, ging tweede keer goed en meteen iemand aan de lijn. Kreeg een goed en duidelijk antwoord. Nou de portering zelf nog afwachten maar voor de rest prima tevreden over deze shop.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,0

Review door diancamulders

26 September 2006, 14:18

Een maand geleden een contract afgesloten bij dhr. Dennis Nelissen van vodafone. Als hij je ooit iets wilt verkopen, TRAP ER NIET IN! Hij heeft nog verschillende mails gestuurd met de vestiging dat het contract verwerkt zou worden, het nummerbehoud was goedgekeurd, en zelfs het toestel zou geleverd worden. Na nogmaals telefonisch contact te hebben gezocht (De heer Nelissen reageerde al een week niet op zijn mails) bleek er een technische storing te zijn (erg ongeloofwaardig) waardoor er nooit iets is aangevraagd. Ben nu nog in afwachting hoe ze dit gaan oplossen, maar mijn eerste indruk van Vodafone is dus wel erg slecht!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,6

Review door redpurple

25 September 2006, 23:14

Dit is mijn e-mail die ik zojuist heb verstuurd:

Tot mijn spijt ben ik nu vanaf 9 augustus aan het wachten tot mijn abonnement met toestel volledig is verwerkt!

Er worden beloftes gedaan zoals: “Deze week ontvangt u uw chip”; “Deze week ontvangt u uw toestel”; “Morgen wordt uw chip geactiveerd”; “Morgen zal een collega terugbellen en anders zal ik terugbellen”.

Meerdere malen heb ik excuses ontvangen: “Sorry meneer, het is inderdaad ongelooflijk dat het zo lang duurt”; “Sorry meneer, maar Debitel geeft uw nummer niet vrij” (terwijl ik meerdere malen van Debitel brieven ontvang dat het mobiele nummer is vrijgegeven); “Sorry meneer, maar we dachten dat u prepaid had, maar het bleek een abonnement te zijn”. “Sorry meneer, deze week komt alles in orde”.

Na diverse malen van mijn kant gebeld te hebben over de status van mijn bestelling is het tot op heden nog steeds niet volledig geregeld. E-mails worden niet beantwoord. Terugbelacties worden niet gedaan. Als ik hierover om 16:00 op een dag naar vraag, krijg ik een antwoord: “Ja maar meneer de dag is nog niet om”. Ik geef dan aan dat ik bang ben dat ik niet terug gebeld zal worden. Hierover wordt dan zo lacherig gedaan. Als je al om te spetteren bent en zo’n antwoord krijgt. Op de vraag waar mijn toestel blijft, krijg ik als antwoord dat deze in backorder staat. Op de vraag of ik daar normaliter geen bericht over krijg, wordt als antwoord gegeven, uh nee dat zal dan wel niet. Toevallig krijg ik dan de volgende morgen een e-mail…. heel toevallig.

Helaas is mijn vertrouwen in Vodafone zeer geschaad. Ik had verwacht dat ik serieus zou worden genomen. Ik had speciaal voor Vodafone gekozen in plaats van een internetsite van een tussenpersoon, zodat alles correct en snel zou worden geregeld. Jammer dat dit zo moet lopen.

Ik zou graag deze week toch antwoord van u ontvangen. Ik heb de ervaring dat dit niet binnen enkele dagen gebeurt, dus zal ik een ruimere termijn aangeven.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,6

Review door panisb

21 September 2006, 19:07

Heb sim only met nummerbehoud besteld. Kreeg vervolgens sim kaart met nieuw nummer. Gebeld dus. Moest alle spullen opnieuw insturen. Dat heb ik per fax gedaan. Geen antwoord. Weer gebeld. Moest alles per mail sturen. Dat heb ik gedaan, maar helaas weer geen antwoord. Vandaag opnieuw gebeld. Moest ik eeen nieuw formulier opsturen en dat zouden ze me toemailen. Helaas heb ik een mail met nummerbehoud voor prepaid ontvangen. Ik ben het inmiddels wel beu. dit loopt al een maand nu! Nooit meer via dezze websitte bestellen dus, want je kunt ze namelijk ook niet telefonisch bereiken. De telefoontjes lopen namelijk allemaal via de vodafone klantenservice zelf nen dat is volgens die mensen niet de online winkel. SLECHT!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
2,0

Review door Koen

21 June 2006, 17:49

Goede actie kunnen vinden dankzij het forum. Levering duurt wel even aangezien een besteld toestel niet altijd op voorraad is. Je wordt voor elk wissewasje in de procedure per mail op de hoogte gehouden, maar iets belangrijks als moeten wachten omdat een toestel niet op voorraad is wordt danopeens weer niet meegedeeld. Gelukkig telefonisch goed bereikbaar.

Simkaart werd uiteindelijk los van het toestel geleverd zonder bericht waar het toestel was. Slordig.

De website is over het algemeen duidelijk al zijn niet altijd alle actievoorwaarden goed te vinden. In site en levering dus kleine haperingen. Verder wel betrouwbaar geleverd. Helaas volgens selectvracht wat niet echt mijn favoriete vervoerder is.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
6,6

Review door ciao

19 June 2006, 20:28

Op 8 mei 2006 heb ik een een abo i.c.m Samsung E770 12.50 belbundel(1 jaars knallers) afgesloten. De volgende dag heb ik alle papieren opgestuurd en op 11 mei kreeg ik bericht dat alles goed was ontvangen.
Op 12 mei werd mijn order geaccepteerd. Enkele dagen later, 16 mei, heeft Vodafone de bestelling verzonden en dezelfde avond had ik alles in huis.
Voordeel is dat je de orderstatus goed kan volgen op de site.

Na het ingaan van het abonnement, merkte ik echter dat ik een belbundel 17.50 had ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice (goed bereikbaar) en alles zou volgens de medewerker verrekend worden bij de volgende rekening. Een paar dagen later heb ik een brief ontvangen waarin bevestigd werd dat het abonnement werd omgezet naar een 12.50 bundel.
Deze week bekeek ik de eerste factuur en er is voor de oude bundel 17.50 gefactureerd en voor de nieuwe bundel 12.50.
Ik zal in de gaten houden of het goed wordt opgelost bij de volgende rekening. Want toen ik het abo heb om laten zetten hebben ze namelijk het tegoed ingetrokken.

edit: Ik heb zojuist een brief ontvangen waarin staat dat ik de €5 terugkrijg.

Alles is prima opgelost, de factuur is op tijd aangepast.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,0

Review door wouter3

04 August 2005, 21:20

Werkelijk zeer te spreken over de webshop. Dinsdag een bestelling geplaatst. Dinsdagmiddag een bevestiging van ontvangst. woesdagochtend een bevestiging van acceptatie. Donderdagochtend een mail dat hij verzonden is en dezelfde avond nog een pakje mogen ontvangen via selektvracht (avonddienst). Nog nooit zo snel een mooie koop gedaan!
Website was erg duidelijk. Gewoon de prijs die er stond.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,4

Review door floris

04 August 2005, 11:01

Een setje Nokia N-Gage QD's besteld. Eerste telefonisch, vervolgens via de website. Heb van m'n telefonische bestelling niets meer gehoord. De webbestellingen werden gecancelled omdat creditcard "even niet meer werkte". Na een paar mailtjes kreeg ik constant dezelfde mail terug. Ik moest maar opnieuw via de site bestellen. Jammer dat ze bij het verkopen van pakketten zo moeilijk lopen te doen. Ik heb iig geen vertrouwen meer dat ik iets ga ontvangen...

Hele late update: Uiteindelijk gebeld dat het geregeld ging worden, tot 2 keer toe teruggebeld omdat ze er niet meer waren maar voorraad nog wel aanwezig was en dat het echt ging komen. Nooooooit meer wat gehoord :(

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
3,2

Review door BertH

03 August 2005, 17:28

Nokia N-gage QD prepaid besteld. Bevestiging gehad en werd keurig onder rembours geleverd. Nog een aparte factuur toe gehad. De bereikbaarheid was telefonisch ook prima. Info op site was helder.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
9,4

Review door FiAX

30 May 2005, 18:44

Werd gelijk geholpen door iemand via de telefoon, die legde me alles precies uit hoe het zat met het abbo en heeft nog een zacht prijsje voor me ook gemaakt.

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,0

Review door lenge2

17 February 2005, 21:25

Vorig jaar (+/-) juni heb ik hier een Nokia 6800 prepay besteld.
Eerst even gebeld of hij unlocked was, dat was zo.
Volgende dag werd hij bezorgd, 149 euro (onder rembours) aan de postbode betaald, en het telefoontje was van mij:)
Tot op de dag van vandaag tevreden over (zie toestel-survey)

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
8,0

Review door Ronaldinho

17 February 2005, 19:58

Ik heb laatst de bestelling van mijn Sony Ericsson V800 ( 80 euro extra toestel korting) in de Vodafone Online winkel besteld en ik had 'm binnen 4 dagen, lekker vlot met goede emails t.a.v mijn bestel-status. Beviel me allemaal erg goed!

  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
10

Schrijf een review over Vodafone

Beoordeling (*verplicht)
  Bereikbaarheid
  Uitbetaling cashback
  Website
  Support
  Afhandeling bestellingen
  Aftersales
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Bestelgegevens (*optioneel. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor de winkel.)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
tien plus twee
=